Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hm, kijk, ik heb mijn eerste 3 jaar op een soort nieuwe school gezeten. De school was nieuw en moest zich nog ontwikkelen. Er ging ook veel geld naartoe. En die school gaf heel veel aandacht aan de persoonlijke ontwikkeling van kinderen. Dus veel presenteren, veel sociaal.En nu zit ik ineens op een 'normale' school, en dan komt die klap best hard aan.
|
Ik zeg: Vrije school
![]() ![]() En Em, zo slecht ben jij sociaal toch niet? ![]() Door het topic over zoenen en leeftijd voel ik me eigenlijk best een beetje onzeker over het feit dat ik nog nooit gezoend heb. /veelmensenooknietenzelfvertrouwenblamijntijdkomtwel ;x
|
Mwah. Ik pas niet zo goed in mijn klas, nooit gedaan ook en bovendien was ik vroeger superverlegen en heb ik nooit echt de mogelijkheid gehad om 'in het echt' heel lang en goed en sociaal met groepen mensen op te trekken. Het duurt bij mij altijd even voor ik 'ontdooi' en daar krijg ik meestal niet eens de kans voor. Gewoon omdat ik niet pas of omdat ik niet durf ofzo.
![]() |
![]() |
|
@Em: Dat had ik ook wel, tot de... tweede ongeveer. Ik ben nog steeds niet zo best met groepen omdat ik vroeger massaal ben gepest (door mijn hele klas), maar bij mij is er sinds dit jaar echt verandering in gekomen en heb nu ook wel een soort vriendinnengroepje
![]() Trouwens, ik snap helemaal wat je bedoelt met dat 'ontdooien', ik herken het wel echt.Fact is alleen wel: mensen zijn vaak gewoon hard/lui zijn en hebben dan geen geduld voor jouw 'ontdooien'. Maar je moet toch maar bedenken dat je op die manier vaak juist komt bij de mensen waarbij je goed past ![]()
|
Maar het is voornamelijk om WoW te vervangen, want mijn gametime eindigt binnenkort en ik ben van plan niet te verlengen, want tijdrovend en bij LoL is dat minder een probleem omdat je weet dat een match ongeveer 40-60 minuten kan duren, dus dan begin je er al niet aan als je nog maar een half uurtje hebt ofzo.
|||
Citaat:
Citaat:
CoD = Call of Duty rts = Real-Time Strategy(spellen als Age of Empires, Warcraft, Starcraft)
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja, voor die buffs is het belangrijk in LoL. In HoN juist voor xp.
||
Citaat:
|
|