Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2011, 17:54
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1831547 help me eens luitjes!
Advertentie
Oud 12-04-2011, 17:55
Verwijderd
Geen idee, want ik ehb geen boxen op mijn werkcomputer
Oud 12-04-2011, 17:56
Verwijderd
Ik denk dat ik twee hotelgasten verliefd op me heb gemaakt
Oud 12-04-2011, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, want ik ehb geen boxen op mijn werkcomputer
Baww!

Citaat:
Ik denk dat ik twee hotelgasten verliefd op me heb gemaakt
Vertel
Oud 12-04-2011, 17:57
Verwijderd
john butler trio dat is lang geleden!
Oud 12-04-2011, 17:58
Verwijderd
Citaat:
john butler trio dat is lang geleden!
Ik kreeg dit nummer van iemand, dit was haar nieuwe "thing"
Oud 12-04-2011, 17:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, ik ben Silent Hill op de Playstation aan het spelen, geeft die politieagente haar dienstpistool weg aan de eerste de beste burger die ze tegenkomt (mij ), echt WTF
Oud 12-04-2011, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Baww!

Vertel
John Butler Trio is wel tof trouwens, 1 liedje is zelfs heul heul heul tof, maar ik weet even niet meer hoe die heet!

Ja gewoon, met mijn sprankelende aanwezigheid natuurlijk. En omdat ik ze de bruidssuite heb gegeven als goedmakertje voor een foutje van gisteravond
Oud 12-04-2011, 18:00
Verwijderd
Better than heet het liedje van John Butler Trio die ik intens gaaf vind geloof ik.
Oud 12-04-2011, 18:02
Verwijderd
toen ik met mijn vader in spanje aan het touren was hebben we een album van john butler trio helemaal stuk gedraaid, sindsdien is die muziek spanjemuziek
Oud 12-04-2011, 18:04
Verwijderd
Oei, dreigende regenwolken. Tijd om m'n bananenplant naar binnen te halen voor-ie depressief wordt.
Oud 12-04-2011, 18:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
holy shit, The Hobbit wordt gefilmd met 48 FPS :/
Hoezo is dat :/ ?
Oud 12-04-2011, 18:06
Carn
Carn is offline
nou, dat is nog nooit eerder gedaan bij zo`n productie.
Oud 12-04-2011, 18:13
Verwijderd
Citaat:
holy shit, The Hobbit wordt gefilmd met 48 FPS :/
En dat ga je zien?
Oud 12-04-2011, 18:16
Carn
Carn is offline
dat zie je behoorlijk ja.
Oud 12-04-2011, 18:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
dat zie je behoorlijk ja.
Maar is dat negatief?
Oud 12-04-2011, 18:26
Carn
Carn is offline
uh, nee?
Oud 12-04-2011, 18:27
Verwijderd
hoe zie je dat eigenlijk dan?
Oud 12-04-2011, 18:36
Verwijderd
Wat Volkert zegt.
Oud 12-04-2011, 18:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
hoe zie je dat eigenlijk dan?
beeld is veel vloeiender / rustiger waardoor details veel beter tot hun recht komen.

Op 24/30fps zie je duidelijk dat het al snel een 'blurry' iets is. Simpel voorbeeld: (analoge) voetbaluitzendingen; de bal kan je soms gewoon niet goed zien omdat ie te snel gaat. Een beetje gamer speelt doorgaans op 60fps gezien dat rustiger is en je reactietijd beter wordt.
Oud 12-04-2011, 18:38
Verwijderd
Voorbeelden!

Net te laat. Even lezen.
Oud 12-04-2011, 18:39
Verwijderd
Citaat:
beeld is veel vloeiender / rustiger waardoor details veel beter tot hun recht komen.

Op 24/30fps zie je duidelijk dat het al snel een 'blurry' iets is. Simpel voorbeeld: (analoge) voetbaluitzendingen; de bal kan je soms gewoon niet goed zien omdat ie te snel gaat. Een beetje gamer speelt doorgaans op 60fps gezien dat rustiger is en je reactietijd beter wordt.
Dus het beeld wordt slechter?
Oud 12-04-2011, 18:40
Carn
Carn is offline
je vraag is slecht.
Oud 12-04-2011, 18:41
Carn
Carn is offline
http://www.boallen.com/fps-compare.html debiel voorbeeld
Oud 12-04-2011, 18:43
Verwijderd
Oh de film gaat 2x zo snel zodat er meer kan worden verteld

Oud 12-04-2011, 18:44
Carn
Carn is offline
ik hoop dat je een grapje maakt, anders vraag ik me echt af hoe je überhaupt ooit je strikdiploma hebt kunnen halen

/brb, boodschappen
Oud 12-04-2011, 18:46
Verwijderd
Oud 12-04-2011, 18:46
Verwijderd
Citaat:
ik hoop dat je een grapje maakt, anders vraag ik me echt af hoe je überhaupt ooit je strikdiploma hebt kunnen halen

/brb, boodschappen
Wat ben je toch weer lekker serieus Carn
Oud 12-04-2011, 18:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja gewoon, met mijn sprankelende aanwezigheid natuurlijk. En omdat ik ze de bruidssuite heb gegeven als goedmakertje voor een foutje van gisteravond
Mag je eigenlijk wel zomaar een bruidssuite weggeven als goedmakertje? Wat als iemand die bruidssuite wil boeken, dan lopen jullie inkomsten mis? /spelbederf
Oud 12-04-2011, 18:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
uh, nee?
Oh, want zo vat ik ":\" meestal op
Oud 12-04-2011, 18:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Maar hoezo voelt een game op 24 fps dan aan als schokkerig terwijl we film dagelijks zo zien?

En vanaf 60 fps ziet een menselijk oog geen onderscheid meer, toch?

Edit: computer says no, blijkbaar is dat meer dan 200 fps.
Oud 12-04-2011, 18:52
Verwijderd
duiven zien teringveel fps, trouwens
Oud 12-04-2011, 18:54
Verwijderd
Dan moet je zorgen dat je geen duif tegen je krijgt in WoW.
Oud 12-04-2011, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Mag je eigenlijk wel zomaar een bruidssuite weggeven als goedmakertje? Wat als iemand die bruidssuite wil boeken, dan lopen jullie inkomsten mis? /spelbederf
Ik mag 'alles' doen om te zorgen dat gasten tevreden naar huis gaan. Bovendien zitten we volgeboekt vanavond, dus er is niks meer te boeken. Daarbij, een bruidspaar boekt al 9 maanden van te voren, er komt vanavond echt geen net getrouwd stel binnenwandelen

(Plus dat de bruidssuite 'gewoon' een executive kamer is, en qua prijs dus ook niet daarboven ligt).
Oud 12-04-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:

Dadelijk heeft ze nog een bijl vast
Oud 12-04-2011, 18:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maakt niet uit, want als de game toch maar op max 60 fps draait, kan de duif zien zoveel ie wil, maar zal hij geen strategisch voordeel hebben /grap ontkracht
Oud 12-04-2011, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Maakt niet uit, want als de game toch maar op max 60 fps draait, kan de duif zien zoveel ie wil, maar zal hij geen strategisch voordeel hebben /grap ontkracht
Verwijderd
Citaat:

Dadelijk heeft ze nog een bijl vast
Exemplaren met bijlen zien waarschijnlijk maximaal 60 fps.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik mag 'alles' doen om te zorgen dat gasten tevreden naar huis gaan. Bovendien zitten we volgeboekt vanavond, dus er is niks meer te boeken. Daarbij, een bruidspaar boekt al 9 maanden van te voren, er komt vanavond echt geen net getrouwd stel binnenwandelen

(Plus dat de bruidssuite 'gewoon' een executive kamer is, en qua prijs dus ook niet daarboven ligt).
Like....alles?

Wat is trouwens een executive kamer? Ik dacht dat bruidssuites speciaal ingerichte kamers waren met een hogere prijs?
Verwijderd
Citaat:
Zit daar een maximum aan dan?
Oud 12-04-2011, 19:00
Verwijderd
They would need at least 75 frames per second to create the illusion of movement on screen. (This is why pigeons seem to leave it until the very last second to fly out of the way of an oncoming car: it appears much less fast to them.)

whuuuu
Oud 12-04-2011, 19:02
Verwijderd
Hmm, ik heb ook weleens een duif gezien die toch net ietsje te laat wegvloog. Overigens bracht ie het er wel levend vanaf, maar erg prettig klonk het niet onder die auto.
Oud 12-04-2011, 19:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zit daar een maximum aan dan?
Nouja, altijd wel, want computers kunnen maar x fps aan, afhankelijk van wat ze draaien.
Oud 12-04-2011, 19:03
Verwijderd
Een duif met een hele zware opstelling met vier dure grafische kaarten e.d. dan.
Oud 12-04-2011, 19:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, want zo vat ik ":\" meestal op
assumption is the mother of all fuckups

Citaat:
Maar hoezo voelt een game op 24 fps dan aan als schokkerig terwijl we film dagelijks zo zien?

En vanaf 60 fps ziet een menselijk oog geen onderscheid meer, toch?

Edit: computer says no, blijkbaar is dat meer dan 200 fps.
Het voelt niet perse 'schokkerig' aan, sterker nog, veel games zijn 'gelocked' op 24fps om een goede performance te krijgen. Het feit dat we 24fps gewend zijn heeft te maken met wat afspraken van 90 jaar geleden.

Mensen zien makkelijk het verschil tussen 24fps / 48fps / 60fps; vanaf 60 tot 100 is het ook nog best te zien maar dan ben je wel een redelijke die-hard.
Oud 12-04-2011, 19:06
Verwijderd
Citaat:
En dat is maar goed ook anders zou de duif last krijgen van real life tearing </nerd>
Oud 12-04-2011, 19:06
Verwijderd
Dat over de duiven was op QI Toen was de vraag waarom een bioscoopbezoek voor een duif heel saai zou zijn. (En het antwoord was - omdat films doorgaans op 24 of 30 FPS draaien, en voor een duif is dat meer een saaie diavoorstelling dan een film.)
Oud 12-04-2011, 19:07
Verwijderd
Citaat:
assumption is the mother of all fuckups
"When you assume, you make an ass of u and me".
Of zoiets. Ik heb het ook maar uit ER
Oud 12-04-2011, 19:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
En dat is maar goed ook anders zou de duif last krijgen van real life tearing </nerd>
of zn hersentjes kunnen het niet goed aan en men krijgt last van extreme pop-up; bam opeens auto voor je snavel.

Regels voor berichten