Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2011, 22:53
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
http://schedel.hotglue.me/

Hotglue is zo fijn en simpel <3
Oud 17-04-2011, 23:01
Pierrot
Pierrot is offline
Dit topic gaat al even mee. Verrassend.
Oud 17-04-2011, 23:02
Verwijderd
Citaat:
het anchorpoints aanmaken werkt niet, of het lukt me gewoon niet
vet irritant, kan iemand helpen?
voor de nieuwe pagina!
Oud 17-04-2011, 23:09
Verwijderd
want het gaat zo snel hier
Oud 17-04-2011, 23:09
Verwijderd
Yup.
Oud 17-04-2011, 23:13
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
http://schedel.hotglue.me/

Hotglue is zo fijn en simpel <3

Deze vind ik echt heel leuk . Ik weet niet waarom, maar het is top.
Oud 17-04-2011, 23:28
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
hij is dood nu, zijn ledematen waren nodig, ook zijn koperplaatje:
Oud 17-04-2011, 23:29
Macrador
Macrador is offline
gecondoleerd
Oud 17-04-2011, 23:31
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
dank u, hij was best oud geworden maar dat masker scheurde flink los

Hij was gemaakt om zoveel mogelijk metaal uit die school te smokkelen.
Oud 18-04-2011, 02:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
De FBI heeft de websites van PokerStars, Full Tilt Poker en Absolute Poker offline gehaald en beslag gelegd op rekeningen. Elf personen, waaronder de oprichters van de sites, zijn aangeklaagd voor fraude, en illegale gok- en witwaspraktijken.

De websites van PokerStars, Full Tilt Poker en Absolute Poker zijn door de FBI offline gehaald omdat de websites zouden zijn gebruikt om fraude te plegen, miljarden dollars wit te wassen en voor illegale gokpraktijken. Naast het offline halen van de vijf domeinnamen die deze sites gebruikten is er ook beslag gelegd op circa 76 bankrekeningen in 14 landen. Er zijn in totaal 11 mensen aangeklaagd, waaronder de oprichters van de pokersites. De sites zijn de drie grootste pokersites op internet, zegt de openbaar aanklager.

Oud 18-04-2011, 07:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
heet
Oud 18-04-2011, 08:03
Verwijderd

Weet iemand van wie dit schilderij is? Het heet 'Zeus, ich bin nicht Danae'.
Oud 18-04-2011, 08:05
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga straks met school iets doen en ik weet niet wat . En daar hou ik niet van.
Oud 18-04-2011, 09:28
Verwijderd
ik heb steeds het verschrikkelijke lied van deze tt in mijn hoofd.
Oud 18-04-2011, 10:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Twee mogelijke promotieplaatsen gevonden.
Oud 18-04-2011, 10:40
Verwijderd
kijkaan
Oud 18-04-2011, 10:41
Verwijderd
Ik zag net dat minister Van Bijsterveldt vanmiddag hier in de chat komt. Dat kan interessant zijn.
Oud 18-04-2011, 10:44
Verwijderd
Ja. Ik heb avonddienst, dus ik kan jammer genoeg niet mee lezen.
Oud 18-04-2011, 10:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Twee mogelijke promotieplaatsen gevonden.
je gaat de straat op om mensen de Telegraaf aan te smeren?

Vanavond de eerste aflevering van Game of Thrones kijken, kan niet wachten
Oud 18-04-2011, 10:46
Verwijderd
Citaat:

Oh goed dat je 't zegt eens kijken of ik dat op eztv kan vinden.
Oud 18-04-2011, 10:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh goed dat je 't zegt eens kijken of ik dat op eztv kan vinden.
jep, beide versies staan er op (normaal + HD). Buying the HD as we speak
Oud 18-04-2011, 10:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Nee, ik ga naar een universiteit wetenschappelijke shit doen.
Oud 18-04-2011, 10:52
Carn
Carn is offline
de tering:

Time says:

… Thrones is unsentimental and often brutal. It's also shaping up to be the most immersive grownup adventure TV has produced since Lost. …

TV Guide says:

… the real magical wizardry here lies in the rich storytelling, embroiling a bounty of memorable characters young and old in a fatalistic free-for-all of dynastic mayhem. …

Entertainment Weekly says:

… Game of Thrones has had a lot of advance hype for being full of sex and violence, and I don’t want to deny the pleasure those things can bring us in entertainment. But the sex ’n’ violence is also better grounded in plot and motivation than in other recent TV efforts such as The Borgias and Spartacus — that’s where working with quality source material helps a lot. …

The New York Times says:

… In a sense the series, which will span 10 episodes, ought to come with a warning like, “If you can’t count cards, please return to reruns of ‘Sex and the City.’ ” …

The Los Angeles Times says:

… a great and thundering series of political and psychological intrigue bristling with vivid characters, cross-hatched with tantalizing plotlines and seasoned with a splash of fantasy. … quickly finds that rare alchemy of action, motivation and explanation, proving, once again, that the epic mythology remains the Holy Grail of almost any medium.

The Pittsburgh Post-Gazette says:

… Save your TV time for HBO's far superior fantasy "Game of Thrones" …

HitFix says:

… trying to do for the fantasy genre what the classic HBO dramas did for cops, cowboys and wiseguys. And for the most part, it works - stunningly well. …

TV Squad says:

… This tale of knights, kings and spectral threats is, in general, well acted by an able cast, and once the medieval-flavored story of courtly maneuvering and moral ambiguity gets into gear midway through the season, much of what works about the novels begins to work in the show. …

The Boston Globe says:

… manages to meet its soaring expectations. Indeed, “Game of Thrones’’ is worth every single line of effusive blog geekery and promotional buzz it has elicited in the past year. You may not be a fantasy lover. You may have found “The Lord of the Rings’’ as enthralling as the front of a box of Lucky Charms. But there is something even for you in this epic. …

USA Today says:

… It's hard to imagine a better screen transfer than this HBO series …

The Hollywood Reporter says:

… the hype was right and the wait was worth it. … It's difficult to single out the most accomplished parts of "Thrones." The ambition is immense, the fantasy world exceptionally well-conceived, the writing and acting elevating the entire series beyond contemporaries like "The Borgias" and "Camelot," and the visual appeal continues to surprise with each episode. …

Variety says:

… Perhaps not in Westeros, but in this realm backstabbing can make for inordinately rewarding drama. And as much as sci-fi and fantasy fans love to grouse and nitpick, HBO, by enlivening the spring with 10 hours of genuinely epic television, has given them almost no cause for discontent. …
Oud 18-04-2011, 10:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, ik ga naar een universiteit wetenschappelijke shit doen.

en ik stiekem maar hopen dat je een promotieplek op de Death Star had
Oud 18-04-2011, 10:55
Verwijderd
Ik moet het misschien ook eens gaan herlezen want ik ben helemaal kwijt waar a feast for crows gebleven was, en in juli komt a dance with dragons uit
Oud 18-04-2011, 11:09
Verwijderd
Zodra bol hem levert het eerste deel lezen
Oud 18-04-2011, 11:59
Verwijderd
Citaat:
ik heb steeds het verschrikkelijke lied van deze tt in mijn hoofd.
Oud 18-04-2011, 12:00
Verwijderd
Ja ik ook en ik had gehoopt dat het topic sneller vol zou zijn!
Oud 18-04-2011, 12:01
Verwijderd
Nou, mijn babyzwemangst is uitgekomen vandaag na tien minuten was het huilen, huilen, huilen. En de baby vond het zelf ook niet leuk. ::: grapje de baby moest natuurlijk huilen, ik niet hoor.
Maar goed, ik ben dus maar wat eerder weggegaan. Hopelijk was dit eenmalig
Oud 18-04-2011, 12:03
Verwijderd
Afgelopen zaterdag zat er zo'n dingetje in de brievenbus dat er een pakketje niet door de bus had gepast en dat ik het dan-en-dan daar-en-daar kan afhalen. Iets van bol.com. Maar ik had helemaal geen openstaande bestelling ik vraag me af wat het is
Oud 18-04-2011, 12:04
Verwijderd
ik heb wel gegniffeld om je grapje!
Oud 18-04-2011, 12:04
Verwijderd
Misschien moet ik maar een facebook of twitter nemen en dit soort boeiende posts daarop zetten.
Oud 18-04-2011, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Afgelopen zaterdag zat er zo'n dingetje in de brievenbus dat er een pakketje niet door de bus had gepast en dat ik het dan-en-dan daar-en-daar kan afhalen. Iets van bol.com. Maar ik had helemaal geen openstaande bestelling ik vraag me af wat het is
hmm!
Ik had vorige week iets besteld bij h&m en dat was volgens mijnhenm teruggestuurd terwijl ik het nooit ontvangen heb en er géén briefje in de brievenbus zit!
TNT zit met ons te messen!
Oud 18-04-2011, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik maar een facebook of twitter nemen en dit soort boeiende posts daarop zetten.
Maar dan duurt het nog langer voordat dit topic vol gaat.
Oud 18-04-2011, 12:06
Verwijderd
Ik ken het lied uit de TT niet dus hij doet me alleen maar denken aan deze:

Dikke prima.
Oud 18-04-2011, 12:08
Verwijderd
Citaat:
hmm!
Ik had vorige week iets besteld bij h&m en dat was volgens mijnhenm teruggestuurd terwijl ik het nooit ontvangen heb en er géén briefje in de brievenbus zit!
TNT zit met ons te messen!
hm ik heb 1 keer iets besteld bij h&m en toen stond die bestelling ook meteen al bij verzonden/ontvangen. maar blijkbaar is dat how they roll, want ik kreeg mijn bestelde zooi gewoon wel na een tijdje.
Citaat:
Maar dan duurt het nog langer voordat dit topic vol gaat.
oh ja!
Oud 18-04-2011, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ken het lied uit de TT niet dus hij doet me alleen maar denken aan deze:

[filmpje]

Dikke prima.
Dat lied is wel leuker.

Maar:

Ken je het echt niet?
Oud 18-04-2011, 12:10
Verwijderd
Nee ik heb gebeld en de h&m helpdesk meneer met een Brabants accent zei dat ze inderdaad alles terug hadden ontvangen en 1 euro schuld op mijn rekening hadden gezet want terugsturen kost 1 euro bij h&m. Maar hij haalde de euro schuld eraf en ging alles voor mij opnieuw bestellen voor mij, waarbij hij telkens dingen zei als "dus u had artikelnummer 17542389 besteld in maatje es, klopt dat?"
Oud 18-04-2011, 12:12
Verwijderd
oei! maar gelukkig komt alles goed
Oud 18-04-2011, 12:12
Verwijderd
oh heb je al wat gehoord van jullie bod? of zit je nu de hele dag te wiebelen naast de telefoon?
Oud 18-04-2011, 12:14
Verwijderd
Nee ik zit te wiebelen! Ze hebben Theodoors nummer en hij zit op stage maar hij mocht vandaag z'n telefoon aan houden en hij belt mij als hij iets hoort.
Oud 18-04-2011, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Dat lied is wel leuker.

Maar:

[filmpje]

Ken je het echt niet?
O crap, jawel. Ik herkende alleen de referentie niet. Maar ik ben wel de melodie vergeten en het is naar wat ik me kan herinneren inderdaad best een kutlied, dus ik ga 'm niet luisteren, want dan blijf ik de titel associëren met J.J. Cale
Oud 18-04-2011, 12:23
Verwijderd
maar de dansjes!
Oud 18-04-2011, 12:24
Verwijderd
En nu zie ik dat er nog een heel klein hoekje zon in de tuin is, dus daar ga ik nu zitten. Met koffie en de COSMO. Naast mijn lavendel en rozemarijnplantjes, en dan doe ik net of het Zuid-Frankrijk is <3
Oud 18-04-2011, 12:27
Verwijderd
Konijn Daan komt binnen stampen, dus ik doe de deur dicht. Tien minuten later draai ik me om en wie zit daar heel stil in het hoekje tussen Theodoors bureau en ladenkast? Konijn Marvin! De sneakert.
Oud 18-04-2011, 12:29
Verwijderd
Wel aan mijn enkels likken maar niet op schoot willen zitten, tss
Oud 18-04-2011, 12:41
Verwijderd
CD's rippen is best makkelijk. Theodoor gaf mij de indruk dat het een arbeidsintensief en langdurig klusje was.
Oud 18-04-2011, 12:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vriendje komt zo!
Oud 18-04-2011, 12:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
CD's rippen is best makkelijk. Theodoor gaf mij de indruk dat het een arbeidsintensief en langdurig klusje was.
ligt er aan hoe correct je het wel doen gok ik maar dat zal tegenwoordig al een stuk makkelijker gaan dan vroeger.
Oud 18-04-2011, 12:56
Verwijderd
nouja, het is een kwestie van de cd in de drive stoppen, het juiste dingetje selecteren, hem op internet naar de titels laten zoeken en dan op 'go' drukken en 3 minuutjes wachten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten