Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2011, 15:24
Carn
Carn is offline
Ik heb duidelijk teveel ka uu tee klanten te woord gestaan vandaag als ik mijn bovenstaande posts zo even lees
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, ik heb deze film niet gezien, maar ik vind haar een goede actrice

Veel beter dan Meryl Streep :kots: :kots: (over melodrama gesproken, omg)
Meryl Streep heeft ook een hoog kill it-gehalte, ja.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb duidelijk teveel ka uu tee klanten te woord gestaan vandaag als ik mijn bovenstaande posts zo even lees

Ik wilde al iets gaan zeggen over cynische brompotterige dertiger.
Verwijderd
Ik wil zo graag een keer naar Kazachstan. <3
Oud 21-04-2011, 15:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik wil best naar Amerika hoor, maar het staat wel ergens onderaan het lijstje. China, Mongolie, Nepal staan duidelijk op nummer 1
ook cool beter dan Thailand of zo'n ander doodgeslagen paard waar je constant tussen de backpackers zit die allemaal naar dezelfde dingen gaan. maar de VS is mijn grootste interesse, volgend jaar dus 5 weekjes daarheen
Oud 21-04-2011, 15:25
Verwijderd
Meh ik moet eigenlijk naar de stad om wat dingetjes te kopen, maar het is veel te warm om te shoppen.
Oud 21-04-2011, 15:26
Verwijderd
Citaat:
ook cool beter dan Thailand of zo'n ander doodgeslagen paard waar je constant tussen de backpackers zit die allemaal naar dezelfde dingen gaan. maar de VS is mijn grootste interesse, volgend jaar dus 5 weekjes daarheen
Dat is mijn idee ook, dat niet IEDEREEN er al geweest is. Australie hoeft van mij bijv. ook niet zo nodig. (Als ik de kans krijg ga ik mee hoor, daar niet van )
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat lijkt me ook erg cool Erg mooi land.

Idem voor bijvoorbeeld Iran
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mijn vader is daar een keer op vakantie geweest.
Oud 21-04-2011, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me ook erg cool Erg mooi land.

Idem voor bijvoorbeeld Iran
Iran ja daar wil ik ook nog een keer naartoe.

Citaat:
Mijn vader is daar een keer op vakantie geweest.
En, hoe vond hij het daar?
Oud 21-04-2011, 15:28
Verwijderd
Naar Iran wil ik ook nog wel een keertje.
Oud 21-04-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Argentinië lijkt me ook wel tof .
Steak hè

Citaat:
Oei Not so nice.

Citaat:

Ik wilde al iets gaan zeggen over cynische brompotterige dertiger.
Alle liefde die hij in zich heeft geeft ie al aan mij, dus hij houdt niets meer over. ;;d;;
huhuhuhuhuhu, gatver Minke, wat een slijmerige kutgrap
Oud 21-04-2011, 15:30
Verwijderd
Commendatore, wat betekent je sig eigenlijk?
Oud 21-04-2011, 15:30
Verwijderd
Bah.
Oud 21-04-2011, 15:31
Verwijderd
Hm ik denk dat ik maar eens mensen ga optrommelen die om 21 uur met mij een terras willen pakken, dan ga ik tussen 20.00 en 21.00 gewoon aankopen doen en is het ook niet meer zo warm

Oh minke! Als je mee wilt de 29e: wij hebben al kaarten, dus je moet even zelf bestellen!
Oud 21-04-2011, 15:31
Carn
Carn is offline
http://www.google.com/search?q=iran+...=ivns&tbm=isch
Oud 21-04-2011, 15:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En, hoe vond hij het daar?
Wel leuk, geloof ik. Hij zei dat hij door dorpen reed waar de mensen nog nooit een blanke hadden gezien.
Oud 21-04-2011, 15:32
Verwijderd
Ja precies juist daarom. Ik kende iemand uit Iran en zij vertelde me dan hoe het er daar uitzag en was. Ook daarom wil ik daarheen, maar ik weet niet of ik daar nu heendurf.

Ik wil ook nog heel graag een keer naar Israël, trouwens.
Oud 21-04-2011, 15:33
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nog nooit huzarensalade gehad?
Oud 21-04-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Bah.
Sorry

Citaat:
Hm ik denk dat ik maar eens mensen ga optrommelen die om 21 uur met mij een terras willen pakken, dan ga ik tussen 20.00 en 21.00 gewoon aankopen doen en is het ook niet meer zo warm

Oh minke! Als je mee wilt de 29e: wij hebben al kaarten, dus je moet even zelf bestellen!
Ja, ik zit ook een beetje te dubben. Cadeautjekooptijd enzo, maar ik ga liever vanavond. Maar dan komen Karlijne + vriend kaasfonduen... Maar misschien kan het dan toch nog wel even. Die maken het toch nooit laat.

Ja, ik denk het wel, maar denk er nog even over na en zal het dan regelen!
Oud 21-04-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Nog nooit huzarensalade gehad?
Is dat een ding? Hoe spreek je dat uit dan?
Oud 21-04-2011, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Het is een citaat van Niccolò Machiavelli en het betekent iets van 'Als de wil groot is, kunnen de moeilijkheden nooit groot zijn.'. Dat heb ik trouwens echt jááááren geleden ingesteld. De toevoeging 'Huzarensalade!' is van wat recenter datum.
Verwijderd
Citaat:
Sorry

Ja, ik zit ook een beetje te dubben. Cadeautjekooptijd enzo, maar ik ga liever vanavond. Maar dan komen Karlijne + vriend kaasfonduen... Maar misschien kan het dan toch nog wel even. Die maken het toch nooit laat.

Ja, ik denk het wel, maar denk er nog even over na en zal het dan regelen!
Heb je al wat voor vince en lieke? Anders samen iets fixen? Ik stel voor dat we ze een broodrooster geven ofzo
Verwijderd
Best leuk ja
Oud 21-04-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Heb je al wat voor vince en lieke? Anders samen iets fixen? Ik stel voor dat we ze een broodrooster geven ofzo
Nee, die cadeautjes bedoelde ik dus. En goed idee
Maareh... waarom een broodrooster? Moeten we ze er dan ook een fles amaretto bij geven?
Oud 21-04-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Nee, die cadeautjes bedoelde ik dus. En goed idee
Maareh... waarom een broodrooster? Moeten we ze er dan ook een fles amaretto bij geven?
Ik bedoelde als burgerlijk stelletjescadeau En het was natuurlijk een grapje.
Oud 21-04-2011, 15:37
Verwijderd
We kunnen ze natuurlijk ook een spaarkikker geven Succes gegarandeerd.
Verwijderd
Oh fuck die verjaardag is natuurlijk morgen
Verwijderd
Citaat:
We kunnen ze natuurlijk ook een spaarkikker geven Succes gegarandeerd.

VOOOOOOOOOOR.
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde als burgerlijk stelletjescadeau En het was natuurlijk een grapje.
Ach zo
Verwijderd
Citaat:

VOOOOOOOOOOR.

Kutcadeau it is dus?
Oud 21-04-2011, 15:38
Verwijderd
Zie jij kans om nog even langs Mickel te fietsen vanavond? Dan krijgt ie er een biertje voor terug
Oud 21-04-2011, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Zie jij kans om nog even langs Mickel te fietsen vanavond? Dan krijgt ie er een biertje voor terug
Moet wel lukken denk ik Maar dan moeten we er wel iets fatsoenlijks bijgeven. Een schaap voor vince ofzo. Wat zou een schaap kosten? Hm.
Verwijderd
Wow wat zijn sommige mensen hier bang om mainstream te zijn. Niet naar Thailand hoeven omdat iedereen daar is geweest? Wat is dat voor een argument?! Als je geen andere backpackers wil tegenkomen zoek je toch andere plekken op in Thailand? Thailand is groot! En je kunt niet zeggen dat Thailand geen mooi land is volgens mij (ik weet er niets van hoor, maar Thailand lijkt mij heel mooi).
Verwijderd
We kunnen natuurlijk ook een schaap jatten.
Verwijderd
Of een geit, die staan hier wel in het park.
Oud 21-04-2011, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Wow wat zijn sommige mensen hier bang om mainstream te zijn. Niet naar Thailand hoeven omdat iedereen daar is geweest? Wat is dat voor een argument?! Als je geen andere backpackers wil tegenkomen zoek je toch andere plekken op in Thailand? Thailand is groot! En je kunt niet zeggen dat Thailand geen mooi land is volgens mij (ik weet er niets van hoor, maar Thailand lijkt mij heel mooi).
Ik wil wel naar die landen, maar ze hebben gewoon niet de hoogste prioriteit. En ik ben supermainstream, of nou ja, best wel vergeleken bij een heleboel andere forumers iig dus dat is het zeker niet.
Oud 21-04-2011, 15:42
Verwijderd
Ik maak een beetje kutopmerkingen vandaag geloof ik. Te weinig geslapen enzo. Kusjedoet.
Oud 21-04-2011, 15:42
Verwijderd
Citaat:
We kunnen natuurlijk ook een schaap jatten.
Citaat:
Of een geit, die staan hier wel in het park.

Laten we sowieso voor een schapencadeau gaan. Of we geven Vince gewoon een kilo vlees en Lieke een (rosé)bierpakket
Oud 21-04-2011, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel naar die landen, maar ze hebben gewoon niet de hoogste prioriteit. En ik ben supermainstream, of nou ja, best wel vergeleken bij een heleboel andere forumers iig dus dat is het zeker niet.
Het kan natuurlijk heel goed dat die landen niet je hoogste prioriteit hebben, maar is de reden daarvoor dan echt omdat er zoveel mensen naartoe gaan?
Oud 21-04-2011, 15:43
Verwijderd
Ja nu heb je het verpest! Flikker maar op met je kusje
Oud 21-04-2011, 15:44
Verwijderd
Mijn broertje dreigt op drie scholen uitgeloot te worden. Ahw.
Oud 21-04-2011, 15:44
Verwijderd
Citaat:

Laten we sowieso voor een schapencadeau gaan. Of we geven Vince gewoon een kilo vlees en Lieke een (rosé)bierpakket
Lekker verrassend als ze gaan naamzoeken Ik kom vanuit m'n werk dus een kilo (of 2) vlees meenemen naar m'n werk en dan nog in de trein en dat dan in de kroeg geven lijkt me niet zo handig, dus dan kun jij beter even naar de slager

Citaat:
Het kan natuurlijk heel goed dat die landen niet je hoogste prioriteit hebben, maar is de reden daarvoor dan echt omdat er zoveel mensen naartoe gaan?
Voor een groot deel wel ja Ik laat me liever verrassen, plekken zien waar ik nog nooit van gehoord heb, dat werk. Ik ken zeker 10 mensen die naar Thailand zijn geweest, dus dat vind ik gewoon niet meer zo boeiend.
Oud 21-04-2011, 15:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mijn broertje dreigt op drie scholen uitgeloot te worden. Ahw.
Dan toch maar technische natuurkunde gaan doen.
Oud 21-04-2011, 15:45
Verwijderd
Lieke lust trouwens geen bier, slecht idee dus
Oud 21-04-2011, 15:46
Verwijderd
Ja, daarom zegmaar
Oud 21-04-2011, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Dan toch maar technische natuurkunde gaan doen.
Dan moet hij wel eerst een school vinden.
Oud 21-04-2011, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, daarom zegmaar
Oh, je was oplettender dan ik
Oud 21-04-2011, 15:47
Verwijderd
Nou ze reageren allebei niet op facebook, dus bier en schaapie it is.
Oud 21-04-2011, 15:48
Verwijderd
20 juni komt de nieuwe Bon Iver trouwens
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten