Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ben trouwens even aan het graven geweest, en ik heb bij scheikunde geleerd wat een calorie was! Maar alleen in de zin van 1 calorie en 1 graad en 1 liter water. Niet dat het in eten zat, daar ben ik zelf achtergekomen. |
![]() |
|
Dan is de lesstof door de Tweede Fase toch flink veranderd. Ik vond het al apart dat mn zusje op VWO praktisch dezelfde stof kreeg bij Wiskunde A1/A2 als ik toentertijd bij Wis-A op HAVO-niveau. Waarschijnlijk omdat we minder vakken hadden ging men er al eerder dieper op in gok ik.
||
Citaat:
|
Benno L. is donderdag in hoger beroep veroordeeld tot zes jaar celstraf. De 61-jarige Bossche zwemleraar die terecht stond voor het misbruiken van tientallen meisjes die les van hem kregen, kreeg vorig jaar nog zeven jaar gevangenisstraf. Dat heeft het gerechtshof in Den Bosch donderdag bepaald.
Het Openbaar Ministerie ging in hoger beroep omdat L. geen tbs had gekregen. In hoger beroep stelden meerdere deskundigen echter dat tbs niet nodig was, omdat de kans op herhaling klein zou zijn. Wel werd een hogere straf van tien jaar geëist. Justitie vond dat er genoeg bewijs was dat L. zich ook schuldig heeft gemaakt aan verkrachting en niet alleen ontucht. ![]() ![]() En dan wordt er ook nog een hogere straf geëist en krijgt ie toch nog een jaar minder ![]() |
![]() |
|
Wtf foto's bestellen uit het archief van het Stedelijk kost 17,50 PER FOTO
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik liep door het winkelcentrum waar ik woon en daar stond een man tegen een paal aangeleund heel verdacht, hij had iets in zijn hand, het zag er uit als een pistoo.l ik schrok me dood die keek me raar wat bleek het was zijn bos met sleutels
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 27-05-2011 om 20:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() WTF, een klasgenoot zegt tegen me tijdens de les dat hij jeuk heeft en begint spontaan aan zijn ballen te krabben (met broek aan uiteraard). ![]() O sorry dat was een wtf moment van maandag. Ik had vandaag geen wtf momenten.
|
Verwijderd
|
WTF ik had niet gedacht dat ik zo'n watje was. Elke dag na schooltijd sta ik altijd nog ff te kletsen met een paar jongens, gewoon maatjes van mij. Ken ze alleen van de bus, verder niet zo heel goed. En het was waarschijnlijk de laatste keer van het jaar omdat het schooljaar bijna afgelopen is en we alleen nog toetsen hebben en dan zitten we niet meer bij elkaar in de bus op de terugreis. En mijn beste maatje zegt: Hee, Nardin, dit is de laatste keer van het jaar weetjedat? Hij omhelst me en geeft me zomaar *pats* een kus om mijn mond.
IK TRILDE! WTF ik tril gewoon als ik een onverwachte kus krijg van een ****knappe jongen. Misschien was het moment té onverwacht ofzo??! Gelukkig had hij het niet in de gaten. Wooooooooooooow wat baal ik van mezelf. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
^ja, hij maakte wel steeds de rookbeweging; sjekkie draaien, aansteken, roken, as aftikken etc. Zonder sigaret dus. Maar hij kende helemaal niemand meer. Zijn vrouw, kinderen, broers of zussen. Hij was echt alles kwijt, wist zelfs niet meer waar hij was. En ik vind t dan wel bijzonder dat zoiets is blijven hangen, dat dat wel nog lukt. Waarschijnlijk wistie niet eens waarom of wat hij deed, maar ik vond t wel een wtf moment!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |