Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naar G"ottingen en vanuit daar naar het MELT!-festival. In juli dat is, maar nu treinkaartjes kopen is veel goedkoper. ![]() Omg, geniaal. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh ja, Melt wist ik natuurlijk. Gaaf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En welkom in de wondere downloadwereld!
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() op volgorde van gaafheid: Jij bent mijn schat (kort verhaal) Ik ben niet bang Het laatste oudejaar van de mensheid Ik haal je op, ik neem je mee Laat het feest beginnen Zo god het wil (weet ik nog niet, nu in bezig) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Poe, ehm... nou, in elk geval schrijft ie veel vanuit de beleveniswereld van een kind, die met grotemensen-problemen en criminaliteit in aanraking komt en hierin altijd nog aan de ene kant kind zijn, aan de andere kant gedwongen worden om volwassener te zijn dan de volwassenen in het verhaal. Ofzo ![]() En in zijn boeken komen veel criminaliteit, veel seks, en vooral veel bizarre bloederige taferelen die inderdaad behoorlijk lachwekkend - ondanks hun heftigheid - zijn opgeschreven, zoals Moz al zegt. Het zijn soms bijna slapstickscenes die je voor je ziet. Maar dan iets minder vrolijk allemaal. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En bouquetroman, want al die seksuele fantasieën die zo uitgebreid beschreven worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En morgen Animal Collective in Paradiso ![]() Goeie week wordt dit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Had ook al bijna ruzie met Moz, maar het is goed afgelopen (voor zo ver ik me herinner). Ik zat je maar een beetje te pesten. Ik heb het lijstje wel gezien, maar (nog) niet ingevuld (voor zo ver ik me nog herinner). Ook omdat ik het meeste al had verteld. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|