Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2011, 11:17
Verwijderd
Citaat:
hallo

quis, waarom ben je nu opeens weer terug als quis 2.0?
Omdat Quis niet meer kan en omdat, nouja, eenmaal een junkie altijd een junkie, ook als je bijna vier maanden wegblijft. (en omdat ik Melite stom vond en ook Medeia niet meer kon.)
Advertentie
Oud 16-05-2011, 11:44
Verwijderd
Hoi

Mijn vakantiegeld is er pas in juni
Oud 16-05-2011, 11:58
Verwijderd
Hoi, ik ben er weer en ik heb vannacht vijf uur geslapen
Net viel ik ook een beetje in slaap in de trein, dus misschien duik ik er zo nog even in

Citaat:
Dat is dan weer een meevaller. Al zal het wel niet zo veel zijn, maar toch! Nu kan ik treintickets boeken yay yay yay.
Waar ga je heen?
Oud 16-05-2011, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik ben er weer en ik heb vannacht vijf uur geslapen
Net viel ik ook een beetje in slaap in de trein, dus misschien duik ik er zo nog even in

Waar ga je heen?
Ai, vijf uur is erg weinig!
Naar G"ottingen en vanuit daar naar het MELT!-festival. In juli dat is, maar nu treinkaartjes kopen is veel goedkoper.

Omg, geniaal. Onderaan de link > audiosteun > voor genezing en herstel. http://weblogs.vpro.nl/wimdebie/
Oud 16-05-2011, 12:16
Verwijderd
smsje van elmer vanmorgen (die onderweg was naar Frankfurt)

'Lastig...Staat hier dat ik de wc moet achterlaten zoals ik hem zeif (sic) zou willen aantreffen, maar ik heb geen miljard euro bij me.'

Oud 16-05-2011, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Ai, vijf uur is erg weinig!
Naar G"ottingen en vanuit daar naar het MELT!-festival. In juli dat is, maar nu treinkaartjes kopen is veel goedkoper.

Omg, geniaal. Onderaan de link > audiosteun > voor genezing en herstel. http://weblogs.vpro.nl/wimdebie/
Mja, weet ik, maar als ik om kwart voor 6 op moet, lukt het me toch niet heel goed om de dag van tevoren al heel vroeg in slaap te vallen. Helaas..

Oh ja, Melt wist ik natuurlijk. Gaaf
Oud 16-05-2011, 12:19
Verwijderd
Oh dat kan ik ook nooit als ik om zeven uur op mijn werk moet zijn inderdaad, dan moet je gewoon op adrenaline en koffie leven.

En woei, net heb ik mijn eerste film (before sunset, jawel) echt zelf gedownload.
Oud 16-05-2011, 12:19
Verwijderd
Citaat:

'Lastig...Staat hier dat ik de wc moet achterlaten zoals ik hem zeif (sic) zou willen aantreffen, maar ik heb geen miljard euro bij me.'

Oud 16-05-2011, 12:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh dat kan ik ook nooit als ik om zeven uur op mijn werk moet zijn inderdaad, dan moet je gewoon op adrenaline en koffie leven.

En woei, net heb ik mijn eerste film (before sunset, jawel) echt zelf gedownload.
Ik slaap doordeweeks sowieso maar n uurtje of 5 of 6 per nacht

En welkom in de wondere downloadwereld!
Oud 16-05-2011, 12:21
Verwijderd
Hahaha score, ik mag woensdag en vrijdag om 9 uur beginnen ipv 6.45
Oud 16-05-2011, 12:21
Carn
Carn is offline
Nieuwe Game of Thrones
Oud 16-05-2011, 12:22
Verwijderd
Arbeiderwerktijden ftw
Oud 16-05-2011, 12:28
Verwijderd
Citaat:

Ik heb de koffie vanmorgen overgeslagen. Eigenlijk ging het vandaag verrassend goed, het opstaan enzo. De klap kwam pas in de trein terug, maar dat is prima.

En Nice. Weer een goeie film! Hoe vond je Sunrise?
Oud 16-05-2011, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de koffie vanmorgen overgeslagen. Eigenlijk ging het vandaag verrassend goed, het opstaan enzo. De klap kwam pas in de trein terug, maar dat is prima.

En Nice. Weer een goeie film! Hoe vond je Sunrise?
Zoals ik al zei: leuk. En het einde hartverscheurend.
Oud 16-05-2011, 12:41
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

Oud 16-05-2011, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik al zei: leuk. En het einde hartverscheurend.
Ja, dat is wel een beetje naar ja.
En bij Before sunset:
Spoiler
Oud 16-05-2011, 12:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pippeloen naamzoek, ben er denk ik om een uurtje of 5. Moet eerst nog mijn brommer poetsen (maar ik kom met de tram, want volgens mij gaat het regenen )
Oud 16-05-2011, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Nieuwe Game of Thrones
! Hier gisteren eindelijk de eerste vier afleveringen gemarathond, en I like HBO <3
Oud 16-05-2011, 13:10
Verwijderd
Moz, welke boeken van Ammaniti had jij gelezen? Ik ben echt fan
Oud 16-05-2011, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Moz, welke boeken van Ammaniti had jij gelezen? Ik ben echt fan
Jaaa tof is ie he? even in mn kast kijken

op volgorde van gaafheid:

Jij bent mijn schat (kort verhaal)
Ik ben niet bang
Het laatste oudejaar van de mensheid
Ik haal je op, ik neem je mee
Laat het feest beginnen
Zo god het wil (weet ik nog niet, nu in bezig)
Oud 16-05-2011, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Jaaa tof is ie he? even in mn kast kijken

op volgorde van gaafheid:

Jij bent mijn schat (kort verhaal)
Ik ben niet bang
Het laatste oudejaar van de mensheid
Ik haal je op, ik neem je mee
Laat het feest beginnen
Zo god het wil (weet ik nog niet, nu in bezig)
Oh ik ben ook nu bezig in Zo god het wil. Kieuwen ook nog niet gelezen? Daar ben ik ook wel benieuwd naar nl. Verder heb ik alleen Ik ben niet bang en Ik haal je op, ik neem je mee. Vond ze allebei fantastisch, maar Ik haal je op, ik neem je mee écht schitterend. <3
Oud 16-05-2011, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Oh ik ben ook nu bezig in Zo god het wil. Kieuwen ook nog niet gelezen? Daar ben ik ook wel benieuwd naar nl. Verder heb ik alleen Ik ben niet bang en Ik haal je op, ik neem je mee. Vond ze allebei fantastisch, maar Ik haal je op, ik neem je mee écht schitterend. <3
Nee, ik keek net even naar zijn bibliografie en Kieuwen heb ik nog niet gelezen en zijn nieuwste ook nog niet *mental note*. Uhuh die is geweldig. Wát een schrijver, ik vind dat bizarre zo gaaf <3 daarom is LHFB denk ik ook mijn favoriet, die overtreft daarin alle andere boeken.
Oud 16-05-2011, 13:22
Verwijderd
Ik vind het zo gaaf dat hij vanuit verschillende perspectieven schrijft en dat je de meest nare personages toch een soort van gaat begrijpen, hoe bizar slecht of smerig of clownesk ze soms ook zijn.
Oud 16-05-2011, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is wel een beetje naar ja.
En bij Before sunset:
Spoiler
Godver wat is het tegelijk een feelgood- en jankfilm zeg. Doet me er ook aan denken wat ik zou doen als de Amerikaan die ik in Zweden leerde kennen eindelijk weer eens naar Europa komt.

Citaat:
Ik vind het zo gaaf dat hij vanuit verschillende perspectieven schrijft en dat je de meest nare personages toch een soort van gaat begrijpen, hoe bizar slecht of smerig of clownesk ze soms ook zijn.
Wat is het genre van die boeken? Je hebt het er vaak over maar ik kan ze nog steeds niet echt plaatsen.
Oud 16-05-2011, 13:28
Verwijderd
Citaat:
En dat je om de meest lompe taferelen toch moet lachen omdat hij het zo grappig neerzet
Oud 16-05-2011, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Godver wat is het tegelijk een feelgood- en jankfilm zeg. Doet me er ook aan denken wat ik zou doen als de Amerikaan die ik in Zweden leerde kennen eindelijk weer eens naar Europa komt.

Wat is het genre van die boeken? Je hebt het er vaak over maar ik kan ze nog steeds niet echt plaatsen.
Aww, dan is het helemaal nog meer een jankfilm, als je er zoiets in herkent. Voor mij is het meer een film die bevestigt 'dat echte liefde bestaat' enzo. En gewoon iets dat je zou willen meemaken zo.

Poe, ehm... nou, in elk geval schrijft ie veel vanuit de beleveniswereld van een kind, die met grotemensen-problemen en criminaliteit in aanraking komt en hierin altijd nog aan de ene kant kind zijn, aan de andere kant gedwongen worden om volwassener te zijn dan de volwassenen in het verhaal. Ofzo (zeg ik het zo goed, Moz?)
En in zijn boeken komen veel criminaliteit, veel seks, en vooral veel bizarre bloederige taferelen die inderdaad behoorlijk lachwekkend - ondanks hun heftigheid - zijn opgeschreven, zoals Moz al zegt. Het zijn soms bijna slapstickscenes die je voor je ziet. Maar dan iets minder vrolijk allemaal.
Oud 16-05-2011, 13:43
Verwijderd
Nu vertel ik trouwens iets over de thematiek. Wat het genre is, geen idee.
Oud 16-05-2011, 13:46
Verwijderd
En in de meeste boeken zijn er meerdere hoofdpersonen. Vaak minstens één kind, en ook vaak hoe noem je dat.. randfiguren?
Oud 16-05-2011, 13:47
Verwijderd
Genre zou ik eigenlijk ook niet weten. Drama, maar dan niet zeikerig maar grappig. Ofzo.
Oud 16-05-2011, 13:51
Verwijderd
Citaat:
En in de meeste boeken zijn er meerdere hoofdpersonen. Vaak minstens één kind, en ook vaak hoe noem je dat.. randfiguren?
Randfiguren als in; bijfiguren of figuren aan de rand van de samenleving? Want dat laatste is ook vaak wel een beetje waar. Veel armoedzaaiers enzo. En gemeenschappen die in een dorpje in de middle of nowhere leven.

Citaat:
Genre zou ik eigenlijk ook niet weten. Drama, maar dan niet zeikerig maar grappig. Ofzo.
Ja, het is echt drama en thriller en comic ineen, ofzo.
En bouquetroman, want al die seksuele fantasieën die zo uitgebreid beschreven worden
Oud 16-05-2011, 13:56
Verwijderd
Ik vond ik haal je op, ik neem je mee fantastisch
laat het feest beginnen iets minder omdat het onsympathiek-zijn van de personages me wat te ver ging, waardoor ik mijn begrip ervoor kwijtraakte. Ik dacht telkens 'doe nou niet zo stom'.
Oud 16-05-2011, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Nu vertel ik trouwens iets over de thematiek. Wat het genre is, geen idee.
Ja ehh patato petatoe. Ik snap het nu. Klinkt niet als boeken die ik zelf 1, 2, 3 zou uitzoeken maar eens iets anders lezen is natuurlijk nooit verkeerd.
Oud 16-05-2011, 14:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Omdat Quis niet meer kan en omdat, nouja, eenmaal een junkie altijd een junkie, ook als je bijna vier maanden wegblijft. (en omdat ik Melite stom vond en ook Medeia niet meer kon.)
Ik vind het in ieder geval weer fijn om het vogeltje te zien <3 /autist
Oud 16-05-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vond ik haal je op, ik neem je mee fantastisch
laat het feest beginnen iets minder omdat het onsympathiek-zijn van de personages me wat te ver ging, waardoor ik mijn begrip ervoor kwijtraakte. Ik dacht telkens 'doe nou niet zo stom'.
Dat probleem heb ik op het moment ook een klein beetje bij Zo god het wil. Maar dat komt ook doordat
Spoiler
Oud 16-05-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Aww, dan is het helemaal nog meer een jankfilm, als je er zoiets in herkent. Voor mij is het meer een film die bevestigt 'dat echte liefde bestaat' enzo. En gewoon iets dat je zou willen meemaken zo.
Ja. En al is 'ons verhaal' minstens zo triestig, ik denk niet dat we elkaar nu nog zo geweldig zouden vinden. Te veel veranderd, hij is niet meer wat ik zoek bla bla. Maar toch gek, dat je in je jonge leven al van dit soort dingen filmdingen kunt 'sparen.'

Citaat:
Ik vind het in ieder geval weer fijn om het vogeltje te zien <3 /autist
Die had ik ook al als Medeia hoor. En hmm, ik zal hem houden dan, om al die autistjes hier zoet te houden.
Oud 16-05-2011, 14:06
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
hallo nieuweling!
Ik was al nieuw .
Al een stuk of 4 topics terug.

FAAL

dat moest even(A)
Oud 16-05-2011, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Randfiguren als in; bijfiguren of figuren aan de rand van de samenleving? Want dat laatste is ook vaak wel een beetje waar. Veel armoedzaaiers enzo. En gemeenschappen die in een dorpje in de middle of nowhere leven.

Ja, het is echt drama en thriller en comic ineen, ofzo.
En bouquetroman, want al die seksuele fantasieën die zo uitgebreid beschreven worden
Ja dat tweede idd. Verslaafden en wifebeaters enzo.
Oud 16-05-2011, 14:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Lijkt A Song Of Ice And Fire wel!

Citaat:
! Hier gisteren eindelijk de eerste vier afleveringen gemarathond, en I like HBO <3
Goedzo Moz
Oud 16-05-2011, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Ja dat tweede idd. Verslaafden en wifebeaters enzo.
Ja, erg vrouwvriendelijk zijn de mannen in zijn boeken niet
Het lijkt Naked wel!
(omg, wat heb ik een rare smaak )
Oud 16-05-2011, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Lijkt A Song Of Ice And Fire wel!
Wat is dat?
Oud 16-05-2011, 14:09
Verwijderd
Vanavond veul bierrrr
Oud 16-05-2011, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Vanavond veul bierrrr
Omdat ik dit zo Brabants vond klinken, wilde ik hierop reageren met 'Wè gaode doen?' maar dat zal ik toch maar laten
Wat ga je doen?
Oud 16-05-2011, 14:11
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik was al nieuw .
Al een stuk of 4 topics terug.

FAAL

dat moest even(A)
wij moeten geforceerd aardig doen tegen nieuwelingen en ik deed mijn best, maar dan moet je me niet gaan uitdagen he?

heb je het lijstje van sherlock al gehad etc?
Oud 16-05-2011, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik dit zo Brabants vond klinken, wilde ik hierop reageren met 'Wè gaode doen?' maar dat zal ik toch maar laten
Wat ga je doen?
Lustrum van mijn oude vereniging. Vrijdag nog veul meer bierrr dan vanavond trouwens

En morgen Animal Collective in Paradiso

Goeie week wordt dit.
Oud 16-05-2011, 14:13
Verwijderd
Citaat:
wij moeten geforceerd aardig doen tegen nieuwelingen en ik deed mijn best, maar dan moet je me niet gaan uitdagen he?

70D! Bruin haar, blauwe ogen, foto wil ze niet!
Verwijderd
Oh nee, wacht, dat was iemand anders geloof ik

Qandy naamzoek, ik haal weer mensen door elkaar, noesss!
Verwijderd
Citaat:
Lustrum van mijn oude vereniging. Vrijdag nog veul meer bierrr dan vanavond trouwens

En morgen Animal Collective in Paradiso

Goeie week wordt dit.
Oh ja, Animal Collective was morgen ja. En wat is er dan vrijdag?
Oud 16-05-2011, 14:14
Lorelei
Lorelei is offline
Sarah naamzoek: Als ik mn dossier bij de huisarts op wil vragen.. bel ik hem dan gewoon op en zeg ik "Hai, met Lorelei, ik wil graag mijn dossier opvragen"? Of moet ik daar iets voor doen of zo?
Verwijderd
Citaat:
70D! Bruin haar, blauwe ogen, foto wil ze niet!
Citaat:
Oh nee, wacht, dat was iemand anders geloof ik

Qandy naamzoek, ik haal weer mensen door elkaar, noesss!
<3

Was het Sweetsmile?
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:

Sorry , (excuses )
Had ook al bijna ruzie met Moz, maar het is goed afgelopen (voor zo ver ik me herinner).
Ik zat je maar een beetje te pesten.

Ik heb het lijstje wel gezien, maar (nog) niet ingevuld (voor zo ver ik me nog herinner). Ook omdat ik het meeste al had verteld.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten