Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
toen dacht ik 'als ik niet beweeg, ziet ze me niet' wat niet heel erg logisch is, want ze stond dus een meter van me vandaan, ik werk voor het raam. Ze had trouwens niet kunnen weten dat ik daar zat want vanaf de straat zie je me niet, ik betrapte haar dus gewoon op het binnenklimmen van mijn tuin en het staren. Maar ze schrok niet van mijn aanwezigheid, ze bleef me gewoon strak aankijken. Toen keek ik naar mijn laptop. Toen begon ze op het raam te slaan. Toen keek ik op, toen keken we alletwee naar de tuindeur die niet op slot was. Wat niet erg fijn is, als er iemand in je tuin, tegen je raam aanstaat.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
toen wees ze naar mijn deur en riep ik NEE, nee nee en ik schudde mijn hoofd heel wild heen en weer van nee nee nee nee. Toen begon ze te brabbelen en allemaal gebaren te maken. Cirkelvormige gebaren. Toen zei ik nee nee. Toen liep ze richting mijn achterdeur. Toen zocht ik gelijk mijn telefoon om iemand te bellen als ze binnen zou komen. Ik bleef naar de deur kijken, opeens was ze weg.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Rare vraag, maar weet je wel zeker dat dit echt gebeurd is? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() la la la la BAM |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
tgggg, SGP. Balen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop wel dat ze de manier waarop de Eerste Kamer wordt gekozen nu eens gaan veranderen. Prima dat ze het koppelen aan de PS-verkiezingen, maar op deze manier is het ook niet echt eerlijk.
|
Verwijderd
|
goedemorgen!
Ik ben een beetje gammel vandaag, gister bloed gedoneerd en ik heb er meer last van dan normaal. Komt vast doordat mijn Hb gisteren 8.1 was terwil ik normaal tegen de 9 zit als ik doneer. Dus nu heb ik zestiende Hb gedoneerd en heb ik nog maar 7.5 over. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|