Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2011, 21:52
Verwijderd
En, ik heb het allemaal een beetje gemist, wil iemand me kort en bondig uitleggen wat er aan de hand is met de SGP?
Advertentie
Oud 23-05-2011, 21:53
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik heb wel een sikje. Soort van.
Citaat:
Jeetje, vertel erover!
Oud 23-05-2011, 21:53
Sherlock
Sherlock is offline
Sorry ik vond die combo gewoon heel leuk
Oud 23-05-2011, 21:54
Verwijderd
Het was niet schertsend bedoeld hoor, ik meende het!
Oud 23-05-2011, 21:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En, ik heb het allemaal een beetje gemist, wil iemand me kort en bondig uitleggen wat er aan de hand is met de SGP?
Ik denk niet dat de SGP het belangrijk vindt dat je het snapt.
Oud 23-05-2011, 22:00
Verwijderd
het was gewoon bijzonder onprettig, ik heb van dat matglas voor de helft. En het was nog licht dus heel het raam is dan melkachtig wit. Opeens kwam er een zwarte schim voorbij. Dus ik denk 'loopt er nou iemand in de tuin?' en toen opeens dat gezicht voor het raam. En ze staarde me aan en ik

en toen drukte ze haar hoofd tussen mijn spijlen.
Oud 23-05-2011, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat de SGP het belangrijk vindt dat je het snapt.
is het weer iets met vrouwonvriendelijkheid?
Verwijderd
Citaat:
het was gewoon bijzonder onprettig, ik heb van dat matglas voor de helft. En het was nog licht dus heel het raam is dan melkachtig wit. Opeens kwam er een zwarte schim voorbij. Dus ik denk 'loopt er nou iemand in de tuin?' en toen opeens dat gezicht voor het raam. En ze staarde me aan en ik

Godver, dat is gewoon een horrorscene-scenario
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Halloooo
Oud 23-05-2011, 22:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
is het weer iets met vrouwonvriendelijkheid?
De coalitie + SGP heeft een meerderheid van 1 zetel in de Eerste Kamer.
Oud 23-05-2011, 22:02
Verwijderd
toen dacht ik 'als ik niet beweeg, ziet ze me niet' wat niet heel erg logisch is, want ze stond dus een meter van me vandaan, ik werk voor het raam. Ze had trouwens niet kunnen weten dat ik daar zat want vanaf de straat zie je me niet, ik betrapte haar dus gewoon op het binnenklimmen van mijn tuin en het staren. Maar ze schrok niet van mijn aanwezigheid, ze bleef me gewoon strak aankijken. Toen keek ik naar mijn laptop. Toen begon ze op het raam te slaan. Toen keek ik op, toen keken we alletwee naar de tuindeur die niet op slot was. Wat niet erg fijn is, als er iemand in je tuin, tegen je raam aanstaat.
Oud 23-05-2011, 22:03
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
toen dacht ik 'als ik niet beweeg, ziet ze me niet' wat niet heel erg logisch is, want ze stond dus een meter van me vandaan, ik werk voor het raam. Ze had trouwens niet kunnen weten dat ik daar zat want vanaf de straat zie je me niet, ik betrapte haar dus gewoon op het binnenklimmen van mijn tuin en het staren. Maar ze schrok niet van mijn aanwezigheid, ze bleef me gewoon strak aankijken. Toen keek ik naar mijn laptop. Toen begon ze op het raam te slaan. Toen keek ik op, toen keken we alletwee naar de tuindeur die niet op slot was. Wat niet erg fijn is, als er iemand in je tuin, tegen je raam aanstaat.
Gelukkig woon ik in een woonwijk en gebeurt die shit hier niet
Oud 23-05-2011, 22:03
Verwijderd
toen wees ze naar mijn deur en riep ik NEE, nee nee en ik schudde mijn hoofd heel wild heen en weer van nee nee nee nee. Toen begon ze te brabbelen en allemaal gebaren te maken. Cirkelvormige gebaren. Toen zei ik nee nee. Toen liep ze richting mijn achterdeur. Toen zocht ik gelijk mijn telefoon om iemand te bellen als ze binnen zou komen. Ik bleef naar de deur kijken, opeens was ze weg.
Oud 23-05-2011, 22:04
Verwijderd
Citaat:
De coalitie + SGP heeft een meerderheid van 1 zetel in de Eerste Kamer.
En dat is nieuws, omdat?

edit: nvm, ik heb helemaal gemist dat er een stemming was voor de Eerste Kamer.
Oud 23-05-2011, 22:05
Verwijderd
Citaat:
toen wees ze naar mijn deur en riep ik NEE, nee nee en ik schudde mijn hoofd heel wild heen en weer van nee nee nee nee. Toen begon ze te brabbelen en allemaal gebaren te maken. Cirkelvormige gebaren. Toen zei ik nee nee. Toen liep ze richting mijn achterdeur. Toen zocht ik gelijk mijn telefoon om iemand te bellen als ze binnen zou komen. Ik bleef naar de deur kijken, opeens was ze weg.
opeens weg? Maar dat kan toch niet?

Rare vraag, maar weet je wel zeker dat dit echt gebeurd is?
Oud 23-05-2011, 22:05
Verwijderd

het was dus dit raam, ze stond in het midden, voor mijn stoel. Door dat matglas zag ik alleen eerst maar een vage vorm door mijn tuin banjeren. Net toen ik op wilde staan duwde ze haar hoofd tegen mijn raam.
Oud 23-05-2011, 22:06
Verwijderd
Citaat:
opeens weg? Maar dat kan toch niet?

Rare vraag, maar weet je wel zeker dat dit echt gebeurd is?
ja, het was heel erg echt hoor. Met opeens bedoel ik niet dat ze verdween, gewoon dat ze niet de weg pakte die ik had verwacht, namelijk van het tuinpoortje. Ik heb een flink wild begroeide tuin, ze moest echt moeite hebben gedaan om er via de andere kant uit te gaan
Oud 23-05-2011, 22:07
Verwijderd
Supereng.

Mooie foto vind ik dat trouwens, gave kamer

Maar wel een enge kamer, is niet de eerste keer dat er iemand in je tuin stond, of iets dergelijks toch?
Oud 23-05-2011, 22:08
Verwijderd
het is ook niet dat je mijn tuin kan verwarren met de rest van het plein en denkt 'ach, hier mag ik ook wel staan!'
je moet echt moeite doen om in de tuin te komen

Laatst gewijzigd op 23-05-2011 om 22:15.
Oud 23-05-2011, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Supereng.

Mooie foto vind ik dat trouwens, gave kamer

Maar wel een enge kamer, is niet de eerste keer dat er iemand in je tuin stond, of iets dergelijks toch?
vorige keer waren het buurjongens die een bal zochten, die ik nu op mijn kamer heb liggen die klinken ook gewoon, tja, als buurjongens die een bal zoeken. Dit was echt zo

la la la la
BAM
Oud 23-05-2011, 22:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In de Eerste Kamer heeft de gedoogcoalitie 37 zetels. Dat is één zetel te weinig voor een meerderheid, en dat wil dus zeggen dat ze meer steun nodig hebben om wetgeving door de Eerste Kamer te krijgen. De SGP heeft die zetel en is bereid de coalitie in de Eerste Kamer te ondersteunen. In ruil daarvoor trekken de coalitiepartijen hun steun in voor wetsvoorstellen die de SGP niet aanstaan, zoals de uitbreiding van de koopzondagen. Ook is er een onderzoek naar de SGP afgeblazen dat ging over dat vrouwen niet volledig kunnen meedraaien in de partij.
Oud 23-05-2011, 22:12
Verwijderd
Citaat:
In de Eerste Kamer heeft de gedoogcoalitie 37 zetels. Dat is één zetel te weinig voor een meerderheid, en dat wil dus zeggen dat ze meer steun nodig hebben om wetgeving door de Eerste Kamer te krijgen. De SGP heeft die zetel en is bereid de coalitie in de Eerste Kamer te ondersteunen. In ruil daarvoor trekken de coalitiepartijen hun steun in voor wetsvoorstellen die de SGP niet aanstaan, zoals de uitbreiding van de koopzondagen. Ook is er een onderzoek naar de SGP afgeblazen dat ging over dat vrouwen niet volledig kunnen meedraaien in de partij.
oke duidelijk!

tgggg, SGP. Balen.
Oud 23-05-2011, 22:16
Martiño
Martiño is offline
Ja, het is wel een beetje vreemd dat stokpaardjes van de VVD nu stilletjes worden afgeblazen. De PVV wilde laatst ook opeens iets niet meer om de SGP te plezieren, alleen even vergeten wat het was.
Oud 23-05-2011, 22:17
Martiño
Martiño is offline
En geen nieuwe initiatieven wat betreft vrouwen- of homo-emancipatie, want dat willen de mannenbroeders niet.
Oud 23-05-2011, 22:17
Verwijderd
Citaat:
En geen nieuwe initiatieven wat betreft vrouwen- of homo-emancipatie, want dat willen de mannenbroeders niet.

niet normaal eigeniljk, dat het systeem zo is, dat we door 1 fucking zetel nu opgescheept zitten met dit soort dingen.
Oud 23-05-2011, 22:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou ja, dat het een kabinet van stilstand zou worden was natuurlijk al vanaf het begin duidelijk.
Oud 23-05-2011, 22:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

niet normaal eigeniljk, dat het systeem zo is, dat we door 1 fucking zetel nu opgescheept zitten met dit soort dingen.
Tja, dat is democratie.

Ik hoop wel dat ze de manier waarop de Eerste Kamer wordt gekozen nu eens gaan veranderen. Prima dat ze het koppelen aan de PS-verkiezingen, maar op deze manier is het ook niet echt eerlijk.
Oud 23-05-2011, 22:46
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Damn Ludwig, dan schrik je je bloedvaten nog koud!

Wat voor een gezicht had ze dan?
Oud 23-05-2011, 22:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zo, die Whopper zit er ook weer in, hoi!
Oud 24-05-2011, 00:32
Verwijderd
Haha, ik denk ''oh, even wsz bijlezen'', zijn er 2 posts bijgekomen :')
Oud 24-05-2011, 00:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha idd, wtf

Ze whopper killed ze topic.
Oud 24-05-2011, 00:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
En niemand zei mij gedag *Psych-whine*
Oud 24-05-2011, 01:10
Verwijderd
Niemand lacht ooit om mijn keur aan hilarische opmerkingen *snij*
Oud 24-05-2011, 01:23
Verwijderd
Zo dat was weer een primaaaa avond
Oud 24-05-2011, 01:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zo dat was weer een primaaaa avond
Zeg, zou jij niet gaan diëten? *Goede Geweten*
Oud 24-05-2011, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Vanaf morgen Vanavond was m'n bier afscheidtour
Verwijderd
Oh dat is vandaag. Fuuuu nu al gezondigd!
Verwijderd
Citaat:
wat gemeen
Oud 24-05-2011, 01:30
Noedelhap
Noedelhap is offline

Nouja, je hebt nu nog 60 jaar lang de tijd om te diëten
Oud 24-05-2011, 01:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
wat gemeen
ja, dat krijg je op internet, gemene horken die arme meisjes pesten!
Oud 24-05-2011, 01:31
Verwijderd
Ik zag mezelf in een raam voorbij stiefelen, en vond ook dat ik moest dieeten voor 5 kilo eraf. Maar ik zit al best ruim onder de 2000 calorieen per dag. Hm, misschien eet ik juist wel te weinig/onregelmatig.

Of ik moet meer gaan bewegen, maar: :'''''''''')
Oud 24-05-2011, 01:32
Verwijderd
Citaat:

Nouja, je hebt nu nog 60 jaar lang de tijd om te diëten
Goeie motivatie
Oud 24-05-2011, 01:32
Verwijderd
Citaat:
ja, dat krijg je op internet, gemene horken die arme meisjes pesten!
Jij bent duidelijk de gemeenste die hier rondhangt!
Oud 24-05-2011, 01:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jij bent duidelijk de gemeenste die hier rondhangt!
Ja op dit tijdstip dat alleen wij online zijn, ben ik idd de gemeenste
Oud 24-05-2011, 01:58
Verwijderd
Uhu, want ik ben superlief

En nu is het bedtijd, slaap fijn noedelhap! En stefanie, mocht je nog lezen
Oud 24-05-2011, 02:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Uhu, want ik ben superlief

En nu is het bedtijd, slaap fijn noedelhap! En stefanie, mocht je nog lezen
Iedereen gaat maar slapen!

Nou vooruit, slaap lekker sannepan!
Oud 24-05-2011, 07:09
Verwijderd
Goedemorgen schattepetatjes!

Ik ben bijzonder goed geluimd vandaag Mensen zijn dat niet gewend en kijken me enigszins angstig aan als ik ze hartelijk 'goedemorgen!' wens

Laatst gewijzigd op 24-05-2011 om 07:23.
Oud 24-05-2011, 08:17
Rationeel
Rationeel is offline
*schrikt*

goeeeeeedemorgen!
Oud 24-05-2011, 08:35
Verwijderd
goedemorgen!
Ik ben een beetje gammel vandaag, gister bloed gedoneerd en ik heb er meer last van dan normaal. Komt vast doordat mijn Hb gisteren 8.1 was terwil ik normaal tegen de 9 zit als ik doneer. Dus nu heb ik zestiende Hb gedoneerd en heb ik nog maar 7.5 over.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten