Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2011, 20:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik vind condooms overigens ook kut (huhu).
Advertentie
Oud 13-06-2011, 20:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Sinds gisterennacht, een uurtje of drie/vier. Wat eigenlijk niet zo heel lang is, maar kennelijk wel lang genoeg om me naar koffie te doen verlangen.
Waarom slaap jij zo weinig? Ik bedoel, ik heb ook geen ritme, maar als ik een nacht doorhaal doe ik dat niet voor de lol.
Verwijderd
Oh Foo Fighters livestream van pinkpop. Toch maar even kijken.

http://www.cultura24.nl/
Verwijderd
Citaat:
Fuuuu.

Hoeveel pijn deed het zetten jou?
Het viel wel mee, maar het was erger dan de eerste, want deze keer was het een andere arts en die wilde niet van mij aannemen dat mijn baarmoeder een beetje gekanteld is en dat het inbrengen daarom iets moeilijker was. Die keek mij aan met zo'n blik van "Wie is hier nu de professional? Ga liggen en shut up."

Mjah, in principe is het het makkelijk waard hoor. 5 jaar geen gezeur én geen menstruatie. Wat wil je nog meer?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Foo Fighters? Dat is toch met Kurt Cobain op drums?
Oud 13-06-2011, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Oh Bas had ik al verteld dat ik zooooo'n goed cadeau voor je heb?
Relevant to interests!
Verwijderd
Citaat:
Foo Fighters? Dat is toch met Kurt Cobain op drums?
Verwijderd
Word je helemaal niet meer ongesteld met een Mirena?
Oud 13-06-2011, 20:30
Uice
Uice is offline
Een voorbeeld van Socrates' gedrag uit Het Symposium:

He said that he met Socrates, who'd just had a bath and put on sandals - things he hardly ever did. He asked Socrates where he was going looking so smart.
Socrates replied, "To dinner with Agathon. (...) How would you feel about coming to dinner without an invitation?"
"I'll do whatever you say," Aristodemus replied.
"Come with me, then," Socrates said, "So we can prove the proverb wrong, and make it say: 'Good men go to good men's banquets."

Aristodemus voelt zich bezwaard, en zegt tegen Socrates dat hij dan moet uitleggen dat hij hem uitgenodigd heeft, omdat hij geen onwelkome gast wil zijn. Maar als ze aankomen bij Agathon, is Socrates opeens verdwenen, en staat Aristodemus daar alleen. Moet ie uitleggen:

"Socrates is here; he's retreated into your neighbour's garden and is standing there, and won't come in, although I've asked him to. (...) This is one of his habits. Sometimes he goes off and stand still wherever he happens to be."

Oud 13-06-2011, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Ik niet. Is bij iedere vrouw anders, maar ik ben de afgelopen 5 jaar niet meer ongesteld geweest, afgezien van héél soms een druppeltje of twee.
Oud 13-06-2011, 20:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb Foo Fighters nooit echt boeiend gevonden. Wat is er boeiend aan?
Verwijderd
Citaat:
Van de mensen die ik ken niemand, behalve mijn huisgenoot, die is het 1 dag een heel klein beetje. Wel heel erg +1 voor Mirena.
Verwijderd
Citaat:
Jeugdsentiment.
Verwijderd
Citaat:

He said that he met Socrates, who'd just had a bath and put on sandals - things he hardly ever did. He asked Socrates where he was going looking so smart.
Socrates replied, "To dinner with Agathon. (...) How would you feel about coming to dinner without an invitation?"
"Come with me, then," Socrates said, "So we can prove the proverb wrong, and make it say: 'Good men go to good men's banquets."

Aristodemus voelt zich bezwaard, en zegt tegen Socrates dat hij dan moet uitleggen dat hij hem uitgenodigd heeft, omdat hij geen onwelkome gast wil zijn. Maar als ze aankomen bij Agathon, is Socrates opeens verdwenen, en staat Aristodemus daar alleen. Moet ie uitleggen:

"Socrates is here; he's retreated into your neighbour's garden and is standing there, and won't come in, although I've asked him to. (...) This is one of his habits. Sometimes he goes off and stand still wherever he happens to be."

MOAR!
Oud 13-06-2011, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Van de mensen die ik ken niemand, behalve mijn huisgenoot, die is het 1 dag een heel klein beetje. Wel heel erg +1 voor Mirena.
Exactly. En dat wat je zei over SOA's enzo. Ik doe niet aan ONS dus dat probleem heb ik niet.
Oud 13-06-2011, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Het is wat mij betreft de enige rockband die evolueert en toch boeiend blijft door de jaren heen.
Oud 13-06-2011, 20:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jeugdsentiment.
Ik kan me nog wel herinneren dat Learn To Fly op TMF kwam, maar daar is dan ook alles mee gezegd
Verwijderd
Citaat:
Exactly. En dat wat je zei over SOA's enzo. Ik doe niet aan ONS dus dat probleem heb ik niet.
Ja oke. Maar doe je het dan alleen (bij je partner/fuckbuddy/weetnietwatjeweldoet als je zeker weet dat iemand geen soa heeft of neem je de gok?
Verwijderd
Citaat:
Jeugdsentiment.
Idd <3
Oud 13-06-2011, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind condooms overigens ook kut (huhu).
Jammer dat het daar bij ons op knapte.
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me nog wel herinneren dat Learn To Fly op TMF kwam, maar daar is dan ook alles mee gezegd
Op Lowlands 2003 vond ik ze heel tof. Want toen had ik van mijn zeer coole collega op wie ik verliefd was gehoord dat ze heel gaaf waren en ik daar echt heen moest En die lowlands herinnering is blijven hangen.
Verwijderd
Citaat:
Jeugdsentiment.
Dat vind ik geen credit naar hoe goed ze nu nog steeds zijn.
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat het daar bij ons op knapte.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het is wat mij betreft de enige rockband die evolueert en toch boeiend blijft door de jaren heen.
Ooit?

Ze hebben voor mij trouwens nooit anders geklonken dan gewoon een standaardrockband.
Verwijderd
Citaat:
Ja oke. Maar doe je het dan alleen (bij je partner/fuckbuddy/weetnietwatjeweldoet als je zeker weet dat iemand geen soa heeft of neem je de gok?
Tuurlijk neem ik die gok niet.

Als het echt moet dan doen we het een paar keer met condoom, maar: Test en dan geen condooms meer.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar de Foo Fighters hebben nooit origineel werk uitgebracht.
Oud 13-06-2011, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Op Lowlands 2003 vond ik ze heel tof. Want toen had ik van mijn zeer coole collega op wie ik verliefd was gehoord dat ze heel gaaf waren en ik daar echt heen moest En die lowlands herinnering is blijven hangen.
Hah, ik heb ze ook gezien op LL 2003! vlak voordat we weggingen.
Verwijderd
Citaat:
Toch is dat de reden waarom ik ze gaaf vind.
Verwijderd
Citaat:
Het viel wel mee, maar het was erger dan de eerste, want deze keer was het een andere arts en die wilde niet van mij aannemen dat mijn baarmoeder een beetje gekanteld is en dat het inbrengen daarom iets moeilijker was. Die keek mij aan met zo'n blik van "Wie is hier nu de professional? Ga liggen en shut up."

Mjah, in principe is het het makkelijk waard hoor. 5 jaar geen gezeur én geen menstruatie. Wat wil je nog meer?
Hmmmm ja ok. Heb ook wel gehoord dat het juist voor een verergerde menstruatie kan zorgen, maar die kans zal wel niet zo groot zijn. Ik probeer al heel lang te wennen aan het idee, maar een afspraak maken doe ik maar niet.
Oud 13-06-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ze nu trouwens idd ook nog steeds goed, maar ik kan dat nooit zo goed loskoppelen van jeugdsentiment. Ik heb echt geen idee hoe goed ik ze nu zou vinden, als ik ze vroeger niet gekend had.
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk neem ik die gok niet.

Als het echt moet dan doen we het een paar keer met condoom, maar: Test en dan geen condooms meer.
Ja dan ben ik het wel met je eens, dan liever zonder, want hatseflats zo er in

Citaat:
Ja same, want dag erna was eerste schooldag van de 5e klas
Verwijderd
Citaat:
Maar de Foo Fighters hebben nooit origineel werk uitgebracht.
Welke band wel. Alles is gedaan. Neemt niet weg dat ze een steengoede act hebben en het nog kunnen spelen/zingen ook. En de liedjes vind ik lekker klinken. Soms ruig, soms chill, soms om helemaal op los te gaan.
Verwijderd
Citaat:
Ik trouwens ook. Ik moest toen werken in the Alpha tent dus ik had een geweldig uitzicht. En toen meneer de sluis in liep, liep hij praktisch tegen me aan
Oud 13-06-2011, 20:37
Verwijderd
Citaat:
En op 2005 dan? Oh nee wacht, je was er in 2004 wel maar in 2005 met de hele groep Goor niet bij
Verwijderd
Citaat:
En op 2005 dan? Oh nee wacht, je was er in 2004 wel maar in 2005 met de hele groep Goor niet bij
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Deadlock op DK

Uice
Uice is offline
Dit is verrassend goed.

Oud 13-06-2011, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Deadlock op DK

[afbeelding]
Wut.
Verwijderd
Ik wilde eigenlijk het Problem? hoofd posten maar die kon ik niet vinden zo snel.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Welke band wel. Alles is gedaan. Neemt niet weg dat ze een steengoede act hebben en het nog kunnen spelen/zingen ook. En de liedjes vind ik lekker klinken. Soms ruig, soms chill, soms om helemaal op los te gaan.
Welke band wel? De Mothers, Velvet Underground, CAN, Amon Düül 2, Roxy Music, Prince, Swans, Ulver, etc. etc. etc.
Verwijderd
Citaat:
Waarom slaap jij zo weinig? Ik bedoel, ik heb ook geen ritme, maar als ik een nacht doorhaal doe ik dat niet voor de lol.
Een verstoorde melatonineaanmaak, denk ik. Mijn hersenen denken dat er 36 uur in een dag zitten, niet 24. Ik zit eraan te denken om dit te proberen:

Dan heb je 6 dagen in een week in plaats van 7, volgens mij zou dat best prima kunnen werken.
Oud 13-06-2011, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Welke band wel? De Mothers, Velvet Underground, CAN, Amon Düül 2, Roxy Music, Prince, Swans, Ulver, etc. etc. etc.
De Mothers bestaan bij de gratie Gods'. Dat leunt helemaal op één icoon.

De rest is wat mij betreft voortborduren op wat anderen gedaan hebben.
Oud 13-06-2011, 20:40
Geel
Geel is offline
Citaat:
Op de middelbare school had ik mijn filosofiekennis uit 'De wereld van Sofie'.
:boks:

/laat
Oud 13-06-2011, 20:41
Verwijderd
Citaat:
:boks:

/laat
Oud 13-06-2011, 20:42
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik wilde eigenlijk het Problem? hoofd posten maar die kon ik niet vinden zo snel.
Verwijderd
Citaat:

Wat was Socrates toch een lul

Hij kon ook helemaal niet goed redeneren, driekwart van zijn argumenten zijn drogredenen.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
De Mothers bestaan bij de gratie Gods'. Dat leunt helemaal op één icoon.

De rest is wat mij betreft voortborduren op wat anderen gedaan hebben.
Ja, het borduurt voort op wat anderen gedaan hebben en ze hebben daarbij zelf innovaties toegevoegd (de Mothers ook).
Verwijderd
Citaat:
Amon Düül 2
Surrounded by the Stars <3
Oud 13-06-2011, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Een verstoorde melatonineaanmaak, denk ik. Mijn hersenen denken dat er 36 uur in een dag zitten, niet 24. Ik zit eraan te denken om dit te proberen:

[afbeelding]

Dan heb je 6 dagen in een week in plaats van 7, volgens mij zou dat best prima kunnen werken.
Ik ben ook wel benieuwd of je niet gek wordt als je dit probeert, maar ik slaap toch al weinig.
Oud 13-06-2011, 20:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Surrounded by the Stars <3
Je kent Amon Düül 2? Dan krijg je van mij 2 kudos.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten