Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2011, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ik zal uiteraard wel weer raar zijn, maar echt no way dat ik naakt ga in het bijzijn van mijn vriendinnen hoor
Mwa, zo te lezen ben ik meer uitzondering dan regel in saai
Advertentie
Oud 25-06-2011, 19:42
Verwijderd
Gaat het nu nog steeds over de sauna?
Oud 25-06-2011, 19:42
Verwijderd
Nou, ik denk dat als ik goede vriendinnen heb, ik daar best mee naar de sauna kan gaan!
Oud 25-06-2011, 19:43
Verwijderd
Hoej, nog maar 6,5 uur

Oud 25-06-2011, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Gaat het nu nog steeds over de sauna?
Ja, omdat het een awesome onderwerp is, en ik ieders mening wil weten!
Oud 25-06-2011, 19:43
Verwijderd
Waar werk je eigenlijk sann?
Oud 25-06-2011, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Gaat het nu nog steeds over de sauna?
Ja

Citaat:
Nou, ik denk dat als ik goede vriendinnen heb, ik daar best mee naar de sauna kan gaan!
Ik heb er ook echt geen problemen mee. Als je bij elkaar slaapt (bijv.) zie je elkaar toch ook (praktisch) naakt als je je omkleed?

Heb je geen goede vriendinnen dan?
Oud 25-06-2011, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Ik pas het direct aan!
Zo. Nu kan ik weer met een rustig hart slapen.
Oud 25-06-2011, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Heb je geen goede vriendinnen dan?
Niet iedereen heeft die he.
Oud 25-06-2011, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Waar werk je eigenlijk sann?
Je bent al de derde in 2 dagen die het vraagt Ik zit duidelijk te veel te forumen vanaf mijn werk Ik ben receptioniste in een hotel
Oud 25-06-2011, 19:45
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Welke keuze?

En, omdat ik een beetje aangeschoten ben, en niet goed weet hoe ik dingen moet formuleren enzo!
Of je nar de sauna zou gaan

En wtf, nu al dronken, heb je een feestje ofzo
Oud 25-06-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Heb je geen goede vriendinnen dan?
Klinkt triest, maar op het moment niet zo nee
Oud 25-06-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Niet iedereen heeft die he.
Dat zeg ik toch niet?
Oud 25-06-2011, 19:45
Verwijderd
Ik mag nu een biertje van mezelf
Oud 25-06-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er ook echt geen problemen mee. Als je bij elkaar slaapt (bijv.) zie je elkaar toch ook (praktisch) naakt als je je omkleed?
Ja, en daar zou ik me dus ook al niet echt prettig bij voelen

Ach ja, ik ben ook erg preuts. Sommige mensen zijn preuts, anderen niet.
Oud 25-06-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Klinkt triest, maar op het moment niet zo nee
Meh dat is stom. Goede vriendinnen zouden een grondrecht moeten zijn
Oud 25-06-2011, 19:45
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Gekkerds Lekker saunadagje met vriendinnen, massagetje, vruchtensapjes, beetje zweten, dikke prima
Mja, met vriendinnen vind ik het dan wel weer een beetje vreemd, op de één of andere manier. Ik ga met m'n man of alleen.

Citaat:
Snoopy, ben je wel eens bij zo'n opgieting geweest ?
Jup, heel vaak.

Citaat:
Ik pas het direct aan!
Braaf
__________________
Tsja
Oud 25-06-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Niets . Het was voorshoppen, kijken hoe alles eruit ziet. Maar binnenkort naar de Ikea in Delft, en dan dus daar van alles kopen .
jeetje dat je je dan kan inhouden
Oud 25-06-2011, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ik mag nu een biertje van mezelf
oei do want.

Citaat:
Ja, en daar zou ik me dus ook al niet echt prettig bij voelen

Ach ja, ik ben ook erg preuts. Sommige mensen zijn preuts, anderen niet.
Mja dat is waar
Oud 25-06-2011, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Je bent al de derde in 2 dagen die het vraagt Ik zit duidelijk te veel te forumen vanaf mijn werk Ik ben receptioniste in een hotel
oh , volgens mij wist ik dat ook wel. /moe en blond.

Oh ja want je had een boze gast aan de lijn, met bieden op hotelkamers?
Oud 25-06-2011, 19:46
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[filmpje]

Kennen jullie deze nog?
Helaas wel Ik kan me ook nog die met Sylvia Millecam herinneren.
Oud 25-06-2011, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Of je nar de sauna zou gaan

En wtf, nu al dronken, heb je een feestje ofzo
Huh, maar dat is voor mij absoluut geen vraag hoor, of ik zou gaan, heb je niet al m'n posts gelezen?

En, ik ben niet dronken, ik ben licht aangeschoten. En nee, ik heb geen feestje, ik ben een trieste alcoholist.

Nog meer domme vragen?
Oud 25-06-2011, 19:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Niets . Het was voorshoppen, kijken hoe alles eruit ziet. Maar binnenkort naar de Ikea in Delft, en dan dus daar van alles kopen .
Ikea Delft Daar ben ik de afgelopen week 2x geweest
__________________
Tsja
Oud 25-06-2011, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Huh, maar dat is voor mij absoluut geen vraag hoor, of ik zou gaan, heb je niet al m'n posts gelezen?

En, ik ben niet dronken, ik ben licht aangeschoten. En nee, ik heb geen feestje, ik ben een trieste alcoholist.

Nog meer domme vragen?


Snoopy, twee keer zelfs? Ik denk dat we al die troep van mij nooit in 1 keer mee krijgen. Dus ik zal daar toch wel een aantal keer komen
Oud 25-06-2011, 19:47
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Brb, monitor swtichhh
Oud 25-06-2011, 19:47
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Niets . Het was voorshoppen, kijken hoe alles eruit ziet. Maar binnenkort naar de Ikea in Delft, en dan dus daar van alles kopen .
Voorshoppen...? Wtf.
Oud 25-06-2011, 19:47
Verwijderd
Ik vind de Ikea ook al verschrikkelijk om te zijn.

Wat ben ik toch lekker abnormaal.
Oud 25-06-2011, 19:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik vind de Ikea ook al verschrikkelijk om te zijn.

Wat ben ik toch lekker abnormaal.
Ik wist niet dat er mensen waren die de Ikea verschrikkelijk vonden

(de mensenmassa's vind ik ook stom, maar die spúllen *kwijlt* Oh ja, en het eten is heul lekker, voor zeer weinig geld. We houden al onze zakenbesprekingen in de Ikea )
__________________
Tsja
Oud 25-06-2011, 19:48
Verwijderd
Oh de ikea is een van de weinige winkels waar ik het niet erg vind om te zijn.
Oud 25-06-2011, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Voorshoppen...? Wtf.
Ja, kan nu al die troep nog niet kopen. Maar ik heb geen zin om met mijn vader (die dus overal doorheen stampt) te gaan kijken wat ik mooi vind, en wat voor decoraties/posters/lijstjes etc. wil, want hij staat zich dan kapot te vervelen. Dus nu voorshoppen, dan zo meteen alles in een keer kopen.

Eigenlijk spaar ik mijn vader
Oud 25-06-2011, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de Ikea ook al verschrikkelijk om te zijn.

Wat ben ik toch lekker abnormaal.
Iedereen toch. Althans, als het leeg zou zijn zou het hemels zijn, maar alle oorden die tot de nok gevuld zijn met GEZELLIG WINKELENDE GEZINNEN zijn afschuwelijk
Oud 25-06-2011, 19:49
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Huh, maar dat is voor mij absoluut geen vraag hoor, of ik zou gaan, heb je niet al m'n posts gelezen?
Nee, ik skip door je meeste posts heen.

Citaat:
En, ik ben niet dronken, ik ben licht aangeschoten. En nee, ik heb geen feestje, ik ben een trieste alcoholist.
Een trieste alcoholist die slechts aangeschoten is? You're doing it wrong!

Citaat:
Nog meer domme vragen?
Ja hoor, ga je mee naar de sauna?
Oud 25-06-2011, 19:49
Verwijderd
Citaat:
oh , volgens mij wist ik dat ook wel. /moe en blond.

Oh ja want je had een boze gast aan de lijn, met bieden op hotelkamers?
Yeah, dat was gisteren vandaag vragen ze me allemaal onmogelijke dingen voor ze op te zoeken. "Ja een restaurant met een S, we liepen er vanmiddag langs, ehh ergens in de buurt van de oude gracht"

EH WAT? Ja ik weet precies wat u bedoelt

Sukkels.
Oud 25-06-2011, 19:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Iedereen toch. Althans, als het leeg zou zijn zou het hemels zijn, maar alle oorden die tot de nok gevuld zijn met GEZELLIG WINKELENDE GEZINNEN zijn afschuwelijk
Daarom moet je op woensdagochtend gaan
__________________
Tsja
Oud 25-06-2011, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Yeah, dat was gisteren vandaag vragen ze me allemaal onmogelijke dingen voor ze op te zoeken. "Ja een restaurant met een S, we liepen er vanmiddag langs, ehh ergens in de buurt van de oude gracht"

EH WAT? Ja ik weet precies wat u bedoelt

Sukkels.
Huh .
Oud 25-06-2011, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Daarom moet je op woensdagochtend gaan
Dat zal ik dan onthouden voor als ik er weer eens moet zijn!
Oud 25-06-2011, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Ik wist niet dat er mensen waren die de Ikea verschrikkelijk vonden

(de mensenmassa's vind ik ook stom, maar die spúllen *kwijlt* Oh ja, en het eten is heul lekker, voor zeer weinig geld. We houden al onze zakenbesprekingen in de Ikea )
Mja, nu laat ik me misschien leiden door m'n ervaringen van vroeger, als ik mee moest met m'n ouders, en ze saai lampen en kasten gingen uitzoeken, en vervolgens een jaar in dat magazijn waren om de desbetreffende kast te zoeken.

Als ik nu voor mezelf zou gaan zou ik het wel oke vinden denk ik, maar inderdaad,mensenmassa's, en ik heb toch geen geld om dingen te kopen, en dat maakt het ook vrij stom.
Oud 25-06-2011, 19:51
Verwijderd
Tsja, het was wel druk vandaag, wel jammer. Aan de andere kant waren de beschrijvingen van de verdwaalde kinderen best wel grappig . Als in: Jasmine is geschminkt als Mega Mindy en draagt een roze shirtje.'
Oud 25-06-2011, 19:52
Verwijderd
Het voordeel van de ikea is toch juist dat al die vervelende kindertjes in de ballenbak worden gedumpt!
Oud 25-06-2011, 19:52
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mja, nu laat ik me misschien leiden door m'n ervaringen van vroeger, als ik mee moest met m'n ouders, en ze saai lampen en kasten gingen uitzoeken, en vervolgens een jaar in dat magazijn waren om de desbetreffende kast te zoeken.

Als ik nu voor mezelf zou gaan zou ik het wel oke vinden denk ik, maar inderdaad,mensenmassa's, en ik heb toch geen geld om dingen te kopen, en dat maakt het ook vrij stom.
Wut? Wie neemt er z'n kinderen nou méé naar de Ikea? Daar heb je toch dat geweldige kiddy-land voor?

edit: wat Pip zegt dus
__________________
Tsja
Oud 25-06-2011, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik skip door je meeste posts heen.



Een trieste alcoholist die slechts aangeschoten is? You're doing it wrong!



Ja hoor, ga je mee naar de sauna?




Ja hoor, met jou wel!
Oud 25-06-2011, 19:52
Verwijderd
Kennelijk zijn er domme ouders die dénken dat ze hun kinderen in het gareel kunnen houden. En dat dus niet kunnen.
Oud 25-06-2011, 19:52
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het voordeel van de ikea is toch juist dat al die vervelende kindertjes in de ballenbak worden gedumpt!
Vind ik een nadeel, minder ruimte om te relaxen.
Oud 25-06-2011, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Het voordeel van de ikea is toch juist dat al die vervelende kindertjes in de ballenbak worden gedumpt!
Ooohja die hebben ze daar! Dat was ik vergeten. Huhu gratis kinderopvang. Voor je naar je werk gaat je kind daar dumpen en net voor sluitingstijd weer ophalen huuu
Oud 25-06-2011, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Wut? Wie neemt er z'n kinderen nou méé naar de Ikea? Daar heb je toch dat geweldige kiddy-land voor?

edit: wat Pip zegt dus
Nee, toen was ik alweer te oud voor kiddy-land

Oh ik herinner me trouwens nog wel de leeftijd dat ik wel jong genoeg was voor al die ballenbak-oorden, maar jeetje, ik was vroeger als kind al een bange huilie, ik vond dat vreselijk, was altijd bang dat m'n ouders niet meer terugkwamen enzo. :')
Oud 25-06-2011, 19:54
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Maar als je te oud was voor de ballenbak, waarom moest je dan mee? Dan kon je toch ook gewoon lekker thuisblijven?
__________________
Tsja
Oud 25-06-2011, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Maar als je te oud was voor de ballenbak, waarom moest je dan mee? Dan kon je toch ook gewoon lekker thuisblijven?
Daar mag je na je zesde al niet meer in. Ik zou mijn kind van zeven toch niet drie uur alleen thuislaten als ik lekker lampen enzo ging kopen hoor.
Oud 25-06-2011, 19:55
Verwijderd
Kun je te oud zijn voor een ballenbak?

Oud 25-06-2011, 19:55
Verwijderd
Gister ging ik met sam en mijn beste vriendin even spontaan naar dordrecht (kermis) om mijn zusje te vervelen (die werkt daar) en een paar attracties te pakken.
Sam wilde graag in zo'n doolhofding met allemaal doorzichtige en spiegelmuren. Er was heel de tijd een kutkind ons voor de voeten aan het lopen en met ons aan het bemoeien. Toen knalde hij zo met zijn knar keihard tegen zo'n spiegel aan. Janken joh dat kind.
Dus ik zeg tegen mijn beste vriendin 'haha kijk nou dat kind, wat is ie lelijk als ie jankt ;D' en terwijl ik dat zeg loop ik echt kkhard met mijn harses tegen een glazen wand op
bad karma.
Oud 25-06-2011, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Mja, nu laat ik me misschien leiden door m'n ervaringen van vroeger, als ik mee moest met m'n ouders, en ze saai lampen en kasten gingen uitzoeken, en vervolgens een jaar in dat magazijn waren om de desbetreffende kast te zoeken.

Als ik nu voor mezelf zou gaan zou ik het wel oke vinden denk ik, maar inderdaad,mensenmassa's, en ik heb toch geen geld om dingen te kopen, en dat maakt het ook vrij stom.
Over mensenmassa's gesproken. De markt is ook zo fucking irritant. Van die vrouwen met kinderwagens die dan andere vrouwen met kinderwagens tegenkomen en midden op het pad stil gaan staan. Of mensen die perse hun fiets mee moeten nemen.

No offense.

Oh god, als ik graag ik de mood wil komen voor een suicide, dan moet ik naar de markt gaan.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.