Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2011, 12:18
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Het maakt me niet uit wat jij er van zegt, ik ben er hartstikke blij mee.
Mja, was niet zo bedoeld ik had alleen verwacht dat in elke nieuwe laptop tegenwoordig ook wel 1.5 tb zit
Oud 28-06-2011, 12:18
Verwijderd
Citaat:
ik snap niet waarom sommige mensen persé meerdere terabytes aan films willen hebben, aangezien je er toch maar één tegelijk kan kijken en je ze in principe wegflikkert na ze gezien te hebben...

<500 gb is meer dan prima voor de gemiddelde medemens.
Weggooien vind ik nog wat zonde, sommige kijk je toch meerdere keren en daar kan best een poos tussen zitten. En een beetje HD-content tikt al vrij rap de 8GB aan
Oud 28-06-2011, 12:19
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ik heb mijn archieven in een cloud genaamd nieuwsgroepen. meerdere yottabytes aan films en muziek
Maar dan moet je weer 10 minuten wachten enzo
Oud 28-06-2011, 12:19
Verwijderd
Citaat:
En terecht Wat een gezeur weer.

Heb je een foto?

Als het goed is is hij er morgen al!
Oud 28-06-2011, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Duurt me te lang om aan te leggen
Eh, waar heb je het nou in godsnaam allemaal over?
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Weggooien vind ik nog wat zonde, sommige kijk je toch meerdere keren en daar kan best een poos tussen zitten. En een beetje HD-content tikt al vrij rap de 8GB aan
gewoon even opnieuw binnenhalen. ik neem aan dat elke gemiddelde nerd nu toch wel met minimaal 120 mb/s download?
Verwijderd
Citaat:
ik heb mijn archieven in een cloud genaamd nieuwsgroepen. meerdere yottabytes aan films en muziek
Usenet is utterly useless voor muziek joh.
Oud 28-06-2011, 12:21
Sherlock
Sherlock is offline
Ik haal asus en acer altijd door elkaar, welke zijn ook alweer van plastic?
Oud 28-06-2011, 12:21
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Als het goed is is hij er morgen al!

Blijf je nou bij Windows ehm XP? Dat was het toch?
Oud 28-06-2011, 12:22
Verwijderd
Citaat:
gewoon even opnieuw binnenhalen. ik neem aan dat elke gemiddelde nerd nu toch wel met minimaal 120 mb/s download?
Moeite. Bovendien heb ik een 12/1mbit ADSL-lijn Maar over een poosje glasvezel, woei.
Verwijderd
Dat tegen elkaar opgebied altijd over GB's en HD en weet ik het allemaal wel niet, :') ik ben hartstikke blij met mn 15,6 inch 750 GB laptop /dankbaar
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Eh, waar heb je het nou in godsnaam allemaal over?
Een NAS heb je toch niet 1,2,3 gemaakt en aangesloten en dergelijke?
Verwijderd
Citaat:

Nee er zit Windows 7 op
Verwijderd
Citaat:
Ik haal asus en acer altijd door elkaar, welke zijn ook alweer van plastic?
Asus, geloof ik. Tenminste die is me afgeraden vanwege plastic en krassen.
Oud 28-06-2011, 12:23
Verwijderd
Citaat:

Windows 7 werkt zoveel beter dan XP, het zou vrij dom zijn daar voor te kiezen.
Verwijderd
Citaat:
Dat tegen elkaar opgebied altijd over GB's en HD en weet ik het allemaal wel niet, :') ik ben hartstikke blij met mn 15,6 inch 750 GB laptop /dankbaar
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nee er zit Windows 7 op
Je kan windows 7 bijna net zo instellen als XP alleen ziet het er dan wat gelikter uit
Oud 28-06-2011, 12:24
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
En dit
Verwijderd
Citaat:
*insert preek over hoe overdreven veel geld die business nog steeds verdient*
Dat valt erg tegen, hoor. Zeker bij de onafhankelijke filmbedrijven, en dat zijn toch vaak de productiehuizen die de betere films maken. Kung Fu Panda 2 zou ik ook niet gauw kopen (of downloaden, of kijken).

Bovendien; hoezo, 'die business'? Je hebt bij de grote bedrijven een kleine top die vrij veel verdient, ja, maar een groot gedeelte van de winst wordt weer in nieuwe producties gestopt, en 95% van de mensen die actief aan een film meewerken krijgen niet veel meer dan minimumloon. Ze krijgen geen percentage van de winst die een film maakt ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Hehe vind ik ook. Maar goed, mijn computermening doet er sowieso niet toe want ik ben een Apple meisje enzo. En dat is nog veel fouter dan jouw 750 GB laptop!

Citaat:
Nee er zit Windows 7 op
Oh Nou je went er vast zo aan. Ik heb ook Windows 7 op m'n laptop en dat is prrrrima.
Verwijderd
Citaat:
Stef had het er gister over dat ze graag bij XP wilde blijven, dus ik vroeg me af of dat gelukt was.
Oud 28-06-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Je kan windows 7 bijna net zo instellen als XP alleen ziet het er dan wat gelikter uit
Dat hoop ik dan maar, want ik ben erg autistisch als het om computers gaat.
Oud 28-06-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Dat valt erg tegen, hoor. Zeker bij de onafhankelijke filmbedrijven, en dat zijn toch vaak de productiehuizen die de betere films maken. Kung Fu Panda 2 zou ik ook niet gauw kopen (of downloaden, of kijken).

Bovendien; hoezo, 'die business'? Je hebt bij de grote bedrijven een kleine top die vrij veel verdient, ja, maar een groot gedeelte van de winst wordt weer in nieuwe producties gestopt, en 95% van de mensen die actief aan een film meewerken krijgen niet veel meer dan minimumloon. Ze krijgen geen percentage van de winst die een film maakt ofzo.
Dank je para.
Oud 28-06-2011, 12:26
Verwijderd
Maar het was een aanbieding bij Bol.com, dus ik heb 'm met 22% korting kunnen kopen ook nog
Oud 28-06-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Een NAS heb je toch niet 1,2,3 gemaakt en aangesloten en dergelijke?
Pf jawel joh. En als je eckt te noob bent vraag je aan de shop of ze de boel voor je fixen. Wifimedia doet daar sowieso niet moeilijk over; ze installeren desgewenst serverapplicaties voor je die niet default geleverd worden.
Oud 28-06-2011, 12:27
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Dat is de fout van de organisaties. Maar een film van een kleiner filmbedrijf zou ik ook inderdaad eerder kopen dan een film als Sucker Punch of oid
Oud 28-06-2011, 12:27
Rationeel
Rationeel is offline
ach, ook dat is een kwestie van smaak en behoeftes. microsoft is alleen zo verdomde goed in de consument allemaal rommel opdringen. die bibliotheken bijvoorbeeld. handig misschien, voor sommigen, maar stop verdomme ook ergens een mogelijkheid om dat geheel uit te schakelen.
en het kost nog aardig wat moeite om windows 7 verkenner te laten werken als die van xp. die was écht top.
Oud 28-06-2011, 12:28
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dat hoop ik dan maar, want ik ben erg autistisch als het om computers gaat.
Het enige storende vond ik aan windows 7 die pictogrammen in de taakbalk en dat kun je ook gewoon veranderen.
Oud 28-06-2011, 12:30
Verwijderd

<3
Oud 28-06-2011, 12:32
Verwijderd
Citaat:
ach, ook dat is een kwestie van smaak en behoeftes. microsoft is alleen zo verdomde goed in de consument allemaal rommel opdringen. die bibliotheken bijvoorbeeld. handig misschien, voor sommigen, maar stop verdomme ook ergens een mogelijkheid om dat geheel uit te schakelen.
en het kost nog aardig wat moeite om windows 7 verkenner te laten werken als die van xp. die was écht top.
Nee, geen kwestie van smaak. Windows 7 is overal superieur aan XP.
Oud 28-06-2011, 12:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
He Dober, ik ben nu ff een dvd-writer aan het installeren, maar ik zie in mijn kast maar 1 SATA datakabel, wel meerdere SATA powerkabels, maar hoe kan ik nou die DVD-writer werkend krijgen als ik maar 1 datakabel heb (die al in de HD geplugd zit)?
Oud 28-06-2011, 12:38
Verwijderd
Citaat:
goeeeeedemorgen liefjes!

en gefeliciteerd absinthe en carn!
Wat heb ik gemist?
Oud 28-06-2011, 12:39
Verwijderd
Meh ik heb weer dikke allergiebulten op mijn benen Ik dacht dat het van wasmiddel kwam, maar ik heb nu al jaren hetzelfde wasmiddel waar ik niet allergisch voor zou moeten zijn
Oud 28-06-2011, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Wat heb ik gemist?
Ze zijn vandaag een half jaar samen
Oud 28-06-2011, 12:43
Carn
Carn is offline
En het tweede kind is op komst!
Oud 28-06-2011, 12:44
Carn
Carn is offline
Win 7 ftw
Oud 28-06-2011, 12:46
Edelweiss
Edelweiss is offline
Jongen; kleding; vanochtend; hitte;

Lange dikke spijkerbroek (winter achtig)
Korte mouwen t-shirt (dat kan dan weer wel)
Dik jas/vest met dikke wolachtige vullig

Pfff...
Oud 28-06-2011, 12:47
Verwijderd
Ah, dus ze hadden toch iets met elkaar. Kreeg deze maand pas zo'n idee. :')
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wat heb ik gemist?
naamzoek jij felicitaties ofzo?
Verwijderd
Citaat:
Ah, dus ze hadden toch iets met elkaar. Kreeg deze maand pas zo'n idee. :')
Oud 28-06-2011, 12:48
Verwijderd
Citaat:
naamzoek jij felicitaties ofzo?
Huh, hoezo?
Rationeel
Rationeel is offline
en sinds gisteren zijn bloemmetje en ik een stel!
Verwijderd
Citaat:
Jongen; kleding; vanochtend; hitte;

Lange dikke spijkerbroek (winter achtig)
Korte mouwen t-shirt (dat kan dan weer wel)
Dik jas/vest met dikke wolachtige vullig

Pfff...
Eh, check je niet wat voor weer het wordt? En zo niet: Gister was het nog 30 graden, waarom trek je dan in hemelsnaam zulke kleren aan?
Oud 28-06-2011, 12:49
Verwijderd
Citaat:
en sinds gisteren zijn bloemmetje en ik een stel!
Aah wat goed Die Lorelei vond ik eigenlijk altijd al een raar wijf Dus goede keuze!
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Eh, check je niet wat voor weer het wordt? En zo niet: Gister was het nog 30 graden, waarom trek je dan in hemelsnaam zulke kleren aan?
ze heeft het niet over zichzelf, lieve sann
Verwijderd
Citaat:
Huh, hoezo?
Ik ging terug naar de pagina waarop ik had gepost vanochtend en zag dan absinthe posten "dankjewel". Zo dus.
Verwijderd
Citaat:
ze heeft het niet over zichzelf, lieve sann
Oh
Oud 28-06-2011, 12:50
Verwijderd
Ik dacht dat ze bedoelde! Jonge! Wat is het warm! Ik heb dikke kleding aan: blabla
Oud 28-06-2011, 12:50
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik ging terug naar de pagina waarop ik had gepost vanochtend en zag dan absinthe posten "dankjewel". Zo dus.
aha nouja je was er laatst ook opeens alert bij toen er een losse felicitatiepost was. vandaar.

attent hoor
Oud 28-06-2011, 12:51
Verwijderd
Ik lees gewoon automatisch spelfouten in de posts van Bloem en Brenda
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten