Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zal het wat minderen. Rationeel is gewoon ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Rationeels opleiding is ook relevant en had een scriptie van 42 ects ![]() En als je neurowetenschappen in nijmegen doen, heb je volgens mij ook een scriptie van 45 ects. En dan hebben we het nog niet over de discussie of neurowetenschappen inderdaad relevanter zijn dan taalwetenschappen. En daar gaan we het ook niet over hebben want dan zou ik happen en ik heb geen zin in die discussie. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat is kut als iemand afhaakt en je alles al in huis hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij ons wisselt de studielast echt enorm. Soms heb je vakken van 7,5 ects waarvoor je echt niets hoeft te doen en dan toch nog een 8 haalt. En soms heb je vakken waar echt 30 uur per week in gaat zitten en je het dan net met een 6 weet te redden.
||
Citaat:
Spoiler
Maar nee, maakt het überhaupt uit hoe de verdeling zit? Ik ga er van uit dat een (universitaire) opleiding van gedegen niveau is, hoe de prestaties van de student worden gemeten is uiteindelijk niet zo heel erg van belang als men maar aan de eisen voldoet en er niet te scheef wordt beoordeeld.
||
Citaat:
![]() Ik denk dat het niet heel erg van belang is. En ik denk dat het nut van stages vaak ernstig onderschat wordt dus ik vind het op zich prima dat ze bij neurowetenschappen zoveel stages hebben. Taalwetenschap is op een bepaalde manier veel theoretischer dus ik snap ook wel dat ze het daar minder hebben. Maar ik vind een masterscriptie van 7,5 ects wel een beetje zielig eigenlijk. Mijn bachelorscriptie wordt waarschijnlijk al groter dan dat.
||
Citaat:
![]() ![]() En nut van stages is ook dat je veel beter kunt bepalen in wat voor soort omgeving en voor wat voor soort onderzoek je wilt solliciteren ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|