Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Als je goed kijkt zie je dat er ook een puntje voor mijn naam ontbreekt En als je bij statistieken kijkt kom je erachter dat ik verdomd weinig posts heb. Dit is mijn reserve/extra account
Ja, dat dat puntje weg was, had ik gezien. Maar - wat moet je nou weer met een reserveaccount? En waarom heeft je reserveaccount geen avatar?
Advertentie
Oud 02-07-2011, 16:44
Verwijderd
Ofwacht, ik heb zelf ook een reserveaccount.
Oud 02-07-2011, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat dat puntje weg was, had ik gezien. Maar - wat moet je nou weer met een reserveaccount? En waarom heeft je reserveaccount geen avatar?
Eigenlijk wilde ik gewoon terug naar sann, maar tegen de tijd dat ik dat voor elkaar had (hij was namelijk verwijderd dus dan moet de naam vrijgemaakt worden) was ik eigenlijk al te veel gehecht aan .sann

Oud 02-07-2011, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Oud 02-07-2011, 16:45
Verwijderd
Oh en hij heeft dus geen avatar omdat ik 'm amper gebruik. Alleen op m'n werk eigenlijk.
Oud 02-07-2011, 16:46
Geel
Geel is offline
Citaat:
Deze heb je toch van Rivka gekregen oid?
Oud 02-07-2011, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk wilde ik gewoon terug naar sann, maar tegen de tijd dat ik dat voor elkaar had (hij was namelijk verwijderd dus dan moet de naam vrijgemaakt worden) was ik eigenlijk al te veel gehecht aan .sann

<3 Ja, eigenlijk vind ik .sann inmiddels ook leuker dan sann.
Oud 02-07-2011, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Deze heb je toch van Rivka gekregen oid?
Ja. Zij had hem gemaakt omdat ze toen nog Rivkametster was, en toen werd ze Rivkazonderster en hoefde hem niet meer. Of zoiets. Weet niet meer precies. En omdat ik de nick had bedacht had ik hem gekregen, maar ik weet niet meer waarom of waarvoor, net zoals ik niet meer weet waar mijn sig of nick op slaat.
Oud 02-07-2011, 16:50
Verwijderd
Oh ja! 'Nanuq' is Inuït voor 'ijsbeer' en dat paste bij Rivka omdat ze zichzelf zo bleek vond en bij mij omdat ijsberen mijn lievelingsdieren zijn. Nu de sig nog.
Oud 02-07-2011, 16:51
Verwijderd
Citaat:
<3 Ja, eigenlijk vind ik .sann inmiddels ook leuker dan sann.
Yeah, maar ik bewaar deze dus maar, just in case. Maar ik typ nog wel automatisch sann als ik in moet loggen (thuis ben ik altijd automatisch ingelogd) dus nu is dit maar m'n werkaccount ofzo
Oud 02-07-2011, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Ja stom hè. Ik heb ook ineens maat 36 terwijl ik vroeger echt 42 moest kopen, anders was het veel te kort. Alles wordt langer (is op zich positief), maar ook breder (dat is weer minder). Ik pas ineens ook in XS dingen, dat kan toch niet....
Ik heb daar nu - op sommige kledingstukken na - maat 32, die niet bestaat, (en dat terwijl ik voor mijn lengte een redelijk brede ribbenkast heb). Gelukkig heb ik nog genoeg zomerkleren en vind ik wat ze nu verkopen bij de H&M drie keer niks, maar op de lange termijn vind ik het zwaaaaaar irritant.
Oud 02-07-2011, 16:56
Verwijderd
En hoi, mensen, is hier nog wat loos?
Oud 02-07-2011, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb daar nu, op sommige kledingstukken na - maat 32, die niet bestaat, (en dat terwijl ik voor mijn lengte een redelijk brede ribbenkast heb). Gelukkig heb ik nog genoeg zomerkleren en vind ik wat ze nu verkopen bij de H&M drie keer niks, maar op de lange termijn vind ik het zwaaaaaar irritant.
Ja precies. En wat ze met broeken uithalen is al helemaal raar. Wat ooit is maat 29? Aan die hele indeling is sowieso geen touw vast te knopen, want ze noemen alles 'regular waist, slim legs' of 'regular waist, super slim legs' enzo. Alles is 'regular', 'slim' of 'super slim', en wat precies wat is verschilt per stiktechniek ofzo. En 'regular' is keiwijd.
Oud 02-07-2011, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Oh, en Finland is leuk hoor! Mijn soort mensen, zeg maar.
Ah tuurlijk.

Citaat:
Hoezo krijg je in Finland zoveel als je gaat promoveren?
Is dat normaal zoveel minder dan? Finland is een erg duur land qua levensonderhoud, misschien heeft het daar mee te maken.

Laatst gewijzigd op 02-07-2011 om 17:06.
Oud 02-07-2011, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Ja precies. En wat ze met broeken uithalen is al helemaal raar. Wat ooit is maat 29? Aan die hele indeling is sowieso geen touw vast te knopen, want ze noemen alles 'regular waist, slim legs' of 'regular waist, super slim legs' enzo. Alles is 'regular', 'slim' of 'super slim', en wat precies wat is verschilt per stiktechniek ofzo. En 'regular' is keiwijd.
Oh maar dat zijn broekmaten uit Amerika. 27 is dan 36 geloof ik, dus dan zal 29 maat 40 zijn? En dat alles 'slim' is heeft te maken met de mode, over een jaar zijn de 'bootcut' of de 'flair' modellen weer in.
Oud 02-07-2011, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Oh maar dat zijn broekmaten uit Amerika. 27 is dan 36 geloof ik, dus dan zal 29 maat 40 zijn? En dat alles 'slim' is heeft te maken met de mode, over een jaar zijn de 'bootcut' of de 'flair' modellen weer in.
Volgens mij sloeg dat niet op de spijpen, maar op de benen die in die spijpen moesten.
Oud 02-07-2011, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij sloeg dat niet op de spijpen, maar op de benen die in die spijpen moesten.
Nee joh. Je kunt met super skinny legs toch ook in een ruimvallende broek.
Ben jij nou azeche of rivka trouwens?
Oud 02-07-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Nee joh. Je kunt met super skinny legs toch ook in een ruimvallende broek.
Ben jij nou azeche of rivka trouwens?
Azèche.
En, ja, klopt. Maar dan nog zit er wel een bepaald model in dat naar je benen moet, anders slobberen je spijpen heel raar om je benen heen en dat is niet echt mooi.
Oud 02-07-2011, 17:27
Rivka
Rivka is offline
WTF wat doe je met mijn account?
Oud 02-07-2011, 17:27
Verwijderd
Citaat:
WTF wat doe je met mijn account?
Het is tegenwoordig mijn account, weet je nog! Of onze account, weet niet meer.
Oud 02-07-2011, 17:29
Rivka
Rivka is offline
En die twintig-maten zijn altijd je eigen gewone maat -8. Dus 36 - 8 = maat 28.
Oh en ik snap het gedoe met die broeken wel maar vind het verder maar nutteloos.
Oud 02-07-2011, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Ah tuurlijk.

Is dat normaal zoveel minder dan? Finland is een erg duur land qua levensonderhoud, misschien heeft het daar mee te maken.
Ja in Nederland krijg je 2000 euro bruto en dat is tov een hoop landen nog erg veel. Een vriend van me gaat in Reading promoveren en krijgt daar 13000 pond per jaar oid. Ik dacht zelfs dat Nederland het best betalende land was, maar dat is dus kennelijk niet zo.
Oud 02-07-2011, 17:30
Verwijderd
@Azeche: 29 is een jeansmaat, geloof 38/40. En die slim slaat op het model, niet op de benen die er in moeten
Oud 02-07-2011, 17:31
Verwijderd
Oh late train, Quis was me al voor
Oud 02-07-2011, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Azèche.
En, ja, klopt. Maar dan nog zit er wel een bepaald model in dat naar je benen moet, anders slobberen je spijpen heel raar om je benen heen en dat is niet echt mooi.
Ja okeeee, maar toch gaat het om het ''soort broek'' aan te duiden en in plaats van ''ruim in het algemeen'' gaat het tegenwoordig om twee manieren van vallen, namelijk hoe hoog de taille is en hoe strak de pijpen. Dat sommige dingen dan niet staan met type X benen lijkt me obvious, maar dat is altijd zo geweest, ook voordat ze de modellen zo noemden.

En oooh ik heb trouwens ein-de-lijk een mooi horloge gevonden en ik ben er zo verliefd op. <3. Het is echt een unicum want 99,9% van de de horloges vind ik aanstootgevend lelijk dus ik was eigenlijk op zoek naar een ''wel te doen'' horloge en nu hielp de winkeldame me zo goed dat ik binnen vijf minuten mijn droomhorloge had. En hij zit ook nog eens heel lekker en plat en hij is klein genoeg voor op mijn mini-pols.
Oud 02-07-2011, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Ja in Nederland krijg je 2000 euro bruto en dat is tov een hoop landen nog erg veel. Een vriend van me gaat in Reading promoveren en krijgt daar 13000 pond per jaar oid. Ik dacht zelfs dat Nederland het best betalende land was, maar dat is dus kennelijk niet zo.
Wat karig dan, eigenlijk. Als promovendus doe je nou niet bepaald dertien-in-een-dozijn werk.
Oud 02-07-2011, 17:33
Verwijderd
Ja ik was laatst ook broeken gaan komen en er waren gewoon 3 verschillende soorten maten, die allemaal hetzelfde vielen. Omslachtig systeem.
Oud 02-07-2011, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Wat karig dan, eigenlijk. Als promovendus doe je nou niet bepaald dertien-in-een-dozijn werk.
Ja, als ik in Nederland 2000 netto had gekregen had ik het ook wel gedaan. Maar je kan beter in het leger gaan dan dat je gaat promoveren
Oud 02-07-2011, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, als ik in Nederland 2000 netto had gekregen had ik het ook wel gedaan. Maar je kan beter in het leger gaan dan dat je gaat promoveren
Zo vreemd is dat toch niet?
Oud 02-07-2011, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Oud 02-07-2011, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Zo vreemd is dat toch niet?
Waarom niet?
Oud 02-07-2011, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet?
Omdat je in het leger, zeker als je uitgezonden wordt, een gevaar loopt. Met het risico om dood te gaan zal het in het Nederlandse leger meevallen, maar PTSS, verwondingen, dat allemaal is wel relevant. Als je promoveert niet.
En ik vind het ook wel redelijk normaal dat je veel verdient als je je land verdedigt.
Oud 02-07-2011, 17:50
Verwijderd
Hé, we hebben een FB minder?
Oud 02-07-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Wut ja!
Oud 02-07-2011, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Omdat je in het leger, zeker als je uitgezonden wordt, een gevaar loopt. Met het risico om dood te gaan zal het in het Nederlandse leger meevallen, maar PTSS, verwondingen, dat allemaal is wel relevant. Als je promoveert niet.
En ik vind het ook wel redelijk normaal dat je veel verdient als je je land verdedigt.
Als je promoveert verhoog je het kennisniveau van Nederland en dat is goed voor de economie, waardoor je land sterker wordt. Bovendien, de laatste keer dat Nederland verdedigd moest worden was 60 jaar geleden en toen werden we zo omver gelopen.
Oud 02-07-2011, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Als je promoveert verhoog je het kennisniveau van Nederland en dat is goed voor de economie, waardoor je land sterker wordt. Bovendien, de laatste keer dat Nederland verdedigd moest worden was 60 jaar geleden en toen werden we zo omver gelopen.
Ja, ik vind promoveren ook best nuttig, dat is het niet. Maar het is veel minder zwaar/gevaarlijk dan soldaat (op missie) zijn.
En je verdedigt je land niet alleen binnenlands.
Oud 02-07-2011, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind promoveren ook best nuttig, dat is het niet. Maar het is veel minder zwaar/gevaarlijk dan soldaat (op missie) zijn.
En je verdedigt je land niet alleen binnenlands.
Jij denkt dat de Taliban op hun kamelen hierheen waren gekomen?
Oud 02-07-2011, 18:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Kamelen zijn ouderwets, vliegende tapijten daarentegen.
Oud 02-07-2011, 18:33
Geel
Geel is offline
Citaat:
Tink* en Quasy zijn gestopt met het fb'en op DK.
Oud 02-07-2011, 18:35
Verwijderd
Hehe geel kan in z'n eentje het hele team vervangen, zo inactief waren/zijn ze ;x.
Oud 02-07-2011, 18:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Waarom was Abs nou eigenlijk gebanned? Tegen wie flamede ze en wat flamede ze?
Oud 02-07-2011, 18:37
Verwijderd
Wel jammer dat ik net m'n eerste ban heb gehad though, treden ze af, kan ik ze niet vervangen
Oud 02-07-2011, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Waarom was Abs nou eigenlijk gebanned? Tegen wie flamede ze en wat flamede ze?
Queasy. De 'maar jij kan niet dom zijn want je doet toch vwo!!11!!!" grapjes enzo.
Oud 02-07-2011, 18:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ga ff powernappen, zometeen over een uurtje of wat Harry Potter 7.1 kijken OMG, wat een leuke, goede, sfeervolle, sublieme film moet dat zijn! Ik ben benieuwd!
Oud 02-07-2011, 18:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Queasy. De 'maar jij kan niet dom zijn want je doet toch vwo!!11!!!" grapjes enzo.
Oh. Is ze toen geband voor het maken van grappen over de houdbaarheidsdatum?
Oud 02-07-2011, 18:42
Martiño
Martiño is offline
Nieuwe TV en home cinema set besteld
Oud 02-07-2011, 18:42
Martiño
Martiño is offline
En ik zie dat Absinthe is geband! Ochjeetje, wat heeft ze uitgevreten?
Oud 02-07-2011, 18:43
Martiño
Martiño is offline
Oh, ik zie het al
Oud 02-07-2011, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Oh. Is ze toen geband voor het maken van grappen over de houdbaarheidsdatum?
Ze had al een waarschuwing dat ze Queasy niet meer mocht pesten. En ze luisterde niet, dus moest ze maar voelen!
Oud 02-07-2011, 18:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wel jammer dat ik net m'n eerste ban heb gehad though, treden ze af, kan ik ze niet vervangen
Die regel dat je een schone banman moest hebben is toch al lang afgeschaft?

Leuk trouwens dat je nu weer sann bent ipv puntjesann!

Regels voor berichten