Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2011, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Nee. Maar, echt, vlak onder mijn raam: TSJJJWK TSSSJWK. Alsof iemand op natte sandalen liep, maar dan heel hard. En heel dichtbij. Misschien was het wel een inbreker op natte teeva's. Of een geest.
Vast niet. *aai*
Advertentie
Verwijderd
Zomer <3.
Verwijderd
Mijn moeder is op haar werk vriendjes met een vrouw die gevlucht is vanuit China, en het is heel grappig om te zien hoeveel raakvlakken ze hebben. Van die karaktertrekjes die erin geslagen zijn door het communisme, zeg maar. Vandaag was er bijvoorbeeld allemaal gratis shit te krijgen daar, want hun kantoor gaat verhuizen, dus ze moeten van al hun promotionele materiaal af. Pennen en shirts en kladblokken met het bedrijfslogo erop, allemaal dingen die absoluut niemand wil hebben. Behalve mijn moeder en die Chinese chick, die hebben allebei meerdere Albert Heijn-tassen vol troep mee naar huis gesjouwd Want 'amg gratis dingen die anders weggegooid worden '. Dat doet dertig jaar in de rij staan voor gebruiksvoorwerpen met je.
Verwijderd
Oh Absinthe wil jij snel de foto's van gisteren uploaden?
Oud 06-07-2011, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder is op haar werk vriendjes met een vrouw die gevlucht is vanuit China, en het is heel grappig om te zien hoeveel raakvlakken ze hebben. Van die karaktertrekjes die erin geslagen zijn door het communisme, zeg maar. Vandaag was er bijvoorbeeld allemaal gratis shit te krijgen daar, want hun kantoor gaat verhuizen, dus ze moeten van al hun promotionele materiaal af. Pennen en shirts en kladblokken met het bedrijfslogo erop, allemaal dingen die absoluut niemand wil hebben. Behalve mijn moeder en die Chinese chick, die hebben allebei meerdere Albert Heijn-tassen vol troep mee naar huis gesjouwd Want 'amg gratis dingen die anders weggegooid worden '. Dat doet dertig jaar in de rij staan voor gebruiksvoorwerpen met je.
Oud 06-07-2011, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ahhw.
Oud 06-07-2011, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ahhw.
Oud 06-07-2011, 23:09
Verwijderd
Oh trouwens. We waren gister in het park en we hadden een fles wijn maar geen opener. Toen zei iemand dat je die fles wijn in een schoen moest doen en dan met de schoen tegen een muur aanslaan (bij gebrek aan muur deden wij het tegen een boom) en dat de kurk dan omhoog zou komen. Mooi niet dus.

Ik vind Pierrot en para ook een beetje wel mensen die dit trucje zouden kunnen kennen. Wat deden we fout?

Uiteindelijk heeft een zwerver 'm trouwens opengemaakt met de schroevendraaier die ie bij zich had We wilden 'm een glaasje aanbieden als dank, maar hij had euroshopper bier.
Oud 06-07-2011, 23:09
Verwijderd
Oud 06-07-2011, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Oh Absinthe wil jij snel de foto's van gisteren uploaden?
Ja hoor, als ik er morgen aan denk zal ik het doen
Oud 06-07-2011, 23:10
Verwijderd
Waarom is er geen kunstjestopic, waarin iedereen kan laten zien welke geweldige kunstjes hij kan?
Oud 06-07-2011, 23:11
Verwijderd
Oh, en nu ik het toch over het communisme heb én Azèche hier is:

Spoiler

Of kun je nog steeds geen Youtubefilmpjes kijken op je computer?
Oud 06-07-2011, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, als ik er morgen aan denk zal ik het doen
Oud 06-07-2011, 23:12
Pierrot
Pierrot is offline
Weer een motje veilig buiten.
Oud 06-07-2011, 23:13
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Oh trouwens. We waren gister in het park en we hadden een fles wijn maar geen opener. Toen zei iemand dat je die fles wijn in een schoen moest doen en dan met de schoen tegen een muur aanslaan (bij gebrek aan muur deden wij het tegen een boom) en dat de kurk dan omhoog zou komen. Mooi niet dus.

Ik vind Pierrot en para ook een beetje wel mensen die dit trucje zouden kunnen kennen. Wat deden we fout?

Uiteindelijk heeft een zwerver 'm trouwens opengemaakt met de schroevendraaier die ie bij zich had We wilden 'm een glaasje aanbieden als dank, maar hij had euroshopper bier.
Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Ik heb gewoon altijd een kurkentrekker bij me.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Als je alleen het gedrag zou zien, zou je ook kunnen zeggen dat het typische Nederlands waren. Want z0mg gratiz!
Verwijderd

Absinthe Minke Zonnevlekje Sneeuwvlokje Dominique Miekepieke Mieke en vooral Von Tango von Tingo vun Tongo naamzoek! Een schoen met een harde hak hadden we nodig!
Oud 06-07-2011, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Ik heb gewoon altijd een kurkentrekker bij me.
Youtube heeft het me al geleerd
Oud 06-07-2011, 23:14
Verwijderd
Het is maar raar om te bedenken dat ik tot de laatste generatie Sovjet-kinderen behoorde, en dat mijn geboorteplaats nu niet meer bestaat.
Oud 06-07-2011, 23:15
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
[filmpje]

Absinthe Minke Zonnevlekje Sneeuwvlokje Dominique Miekepieke Mieke en vooral Von Tango von Tingo vun Tongo naamzoek! Een schoen met een harde hak hadden we nodig!
.
Oud 06-07-2011, 23:16
Verwijderd
Voor de rest: met sneakers gaat het dus NIET.
Oud 06-07-2011, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Als je alleen het gedrag zou zien, zou je ook kunnen zeggen dat het typische Nederlands waren. Want z0mg gratiz!
Ja, wat dat betreft is het makkelijk inburgeren! Behalve dat er dus niemand iets wilde hebben. Ik kan het ze niet kwalijk nemen, want het was echt troep. (Al heb ik mijn moeder wel gevraagd of ze tien pennen voor me wil meenemen. )
Oud 06-07-2011, 23:18
Verwijderd
Hoe oud was je eigenlijk toen je naar Nederland kwam para?
Pierrot
Pierrot is offline
Wat is dat fijne Duitse woord ook alweer dat zoiets betekent als de DDR missen?
Verwijderd
'Tien pennen' is in dit geval overigens codetaal voor 'twintig pennen, of dertig ofzo'.
Oud 06-07-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Netjes Maar werkt dat ook met plastic kurken?
Oud 06-07-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ik tot voor kort ook
Oud 06-07-2011, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Netjes Maar werkt dat ook met plastic kurken?
Geen idee, ik denk dat we het maar uit moeten proberen tijdens de volgende parkdate!

Dan nemen we er 1 met echte kurk, 1 met plastic kurk en een paar met draaidop (just in case ) mee.
Oud 06-07-2011, 23:21
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik tot voor kort ook
Een uitsmijter die bang was dat je mensen ging DJOEKEN met je wijnopener?
Oud 06-07-2011, 23:22
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ostalgie, dat was het.
Oud 06-07-2011, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Hmm, Google weet het niet, maar ik ben begin augustus in Duitsland, dan zal ik eens wat Duitsers aan de mouw trekken hierover. Ik ben ook wel benieuwd.

Citaat:
Hoe oud was je eigenlijk toen je naar Nederland kwam para?
Zeven. Net oud genoeg om het leven daar bewust mee te maken, net jong genoeg om er weinig negatieve associaties mee te hebben.
Oud 06-07-2011, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Oh, en nu ik het toch over het communisme heb én Azèche hier is:

Spoiler

Of kun je nog steeds geen Youtubefilmpjes kijken op je computer?
Moet je dan 'nee' zeggen of 'ja'? Dat weet ik nooit. In ieder geval, het lukt weer om ze te zien. En omg, die eerste. <3 Wat geweldig! De tweede zie ik alleen groene streepjes.
En de derde, ahw. <3 Zijn stem komt me wel bekend voor, wie is dat?

Citaat:
Het is maar raar om te bedenken dat ik tot de laatste generatie Sovjet-kinderen behoorde, en dat mijn geboorteplaats nu niet meer bestaat.
Waar ben je geboren dan?

En, ja. Voor mij is de SU een héél abstract iets, meer een soortvan geest die soms in kleine dingetjes ineens hallo komt zeggen dan een realistisch beeld, geloof ik.
Oud 06-07-2011, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Ostalgie, dat was het.
Allejezus, wat een goed woord
Oud 06-07-2011, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Een uitsmijter die bang was dat je mensen ging DJOEKEN met je wijnopener?
De 'douane' bij Bevrijdingsfestival ja
Oud 06-07-2011, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Hmm, Google weet het niet, maar ik ben begin augustus in Duitsland, dan zal ik eens wat Duitsers aan de mouw trekken hierover. Ik ben ook wel benieuwd.

Zeven. Net oud genoeg om het leven daar bewust mee te maken, net jong genoeg om er weinig negatieve associaties mee te hebben.
Ah, ik dacht jonger. Gaaf.
Oud 06-07-2011, 23:37
Verwijderd
Met je geboorteplaaatsss houd je een bannnd

O, wat een innige band. <3
Oud 06-07-2011, 23:38
TopDrop
TopDrop is offline
je kunt geen moment ned1 aanzetten, of je krijgt een stortvloed aan tour de france pleur partijen. kep deze shots nou al 5x gezien ofzo.
Oud 06-07-2011, 23:40
Verwijderd
Ik moet heel hard lachen om Quis. Ik showde een foto van mijn nieuwe allstars en haar reactie was:

Smaken verschillen! Maar gympen zijn altijd handig.

Oud 06-07-2011, 23:40
Pierrot
Pierrot is offline
Net een nieuw boek binnen over de Revolutie. Bij een aantal illustraties staat heerlijk droog commentaar, zoals 'the woman holding the bread is almost certainly a prostitute'.
Oud 06-07-2011, 23:41
Verwijderd
Wat een ava-chaos.
Verwijderd
Citaat:
Net een nieuw boek binnen over de Revolutie. Bij een aantal illustraties staat heerlijk droog commentaar, zoals 'the woman holding the bread is almost certainly a prostitute'.
Welke Revolutie?
Verwijderd
Citaat:
Moet je dan 'nee' zeggen of 'ja'? Dat weet ik nooit. In ieder geval, het lukt weer om ze te zien. En omg, die eerste. <3 Wat geweldig! De tweede zie ik alleen groene streepjes.
En de derde, ahw. <3 Zijn stem komt me wel bekend voor, wie is dat?
Het nummer is van Ундервуд. Dus, eh, het wordt gezongen door Владимир Ткаченко.

Citaat:
Waar ben je geboren dan?
In de Sovjet-Unie.

Citaat:
En, ja. Voor mij is de SU een héél abstract iets, meer een soortvan geest die soms in kleine dingetjes ineens hallo komt zeggen dan een realistisch beeld, geloof ik.
Ja, jij zal er onbewust ook nog iets van in je hebben, puur door de invloed van je ouders.
Verwijderd
Citaat:
Misschien was het wel een inbreker op natte teeva's.

Citaat:
Ik moet heel hard lachen om Quis. Ik showde een foto van mijn nieuwe allstars en haar reactie was:

Smaken verschillen! Maar gympen zijn altijd handig.

je schoenen zijn awesome ik zoek die ook, maar dan van leer en hoog model. En niet voor 90 euro maar max 50!
Oud 06-07-2011, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Oud 06-07-2011, 23:43
Verwijderd
Citaat:

je schoenen zijn awesome ik zoek die ook, maar dan van leer en hoog model. En niet voor 90 euro maar max 50!
Dank

Die zijn ook gaaf ja. Ik twijfelde, maar voor de zomer vind ik laag toch relaxter.
Oud 06-07-2011, 23:44
Verwijderd
Oh en ik heb er 44,95 voor betaald, prima!
Pierrot
Pierrot is offline
Russische Revolutie. Die illustratie heeft verder trouwens geen enkel doel.
Verwijderd
Citaat:
Ostalgie, dat was het.
Wat een mooi woord. <3
Oud 06-07-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
All stars van leer en hoog model zijn er niet voor 50 euro.
Oud 06-07-2011, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, jij zal er onbewust ook nog iets van in je hebben, puur door de invloed van je ouders.
Wie weet. Maar mijn ouders zijn niet zo sovjettig. Überhaupt heb ik altijd het idee dat ik maar heel weinig Russische dingskes heb, behalve mijn gezicht.
En - als ik vragen mag, omdat ik daar best wel benieuwd naar ben/me afvraag - in welke opzichten doe jij (nog) dingen op de Russische manier, en in welke opzichten/dingen op de Nederlandse? Zegmaar.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten