Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh trouwens. We waren gister in het park en we hadden een fles wijn maar geen opener. Toen zei iemand dat je die fles wijn in een schoen moest doen en dan met de schoen tegen een muur aanslaan (bij gebrek aan muur deden wij het tegen een boom) en dat de kurk dan omhoog zou komen. Mooi niet dus.
Ik vind Pierrot en para ook een beetje wel mensen die dit trucje zouden kunnen kennen. Wat deden we fout? Uiteindelijk heeft een zwerver 'm trouwens opengemaakt met de schroevendraaier die ie bij zich had ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En de derde, ahw. <3 Zijn stem komt me wel bekend voor, wie is dat? Citaat:
En, ja. Voor mij is de SU een héél abstract iets, meer een soortvan geest die soms in kleine dingetjes ineens hallo komt zeggen dan een realistisch beeld, geloof ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
je kunt geen moment ned1 aanzetten, of je krijgt een stortvloed aan tour de france pleur partijen. kep deze shots nou al 5x gezien ofzo.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En - als ik vragen mag, omdat ik daar best wel benieuwd naar ben/me afvraag - in welke opzichten doe jij (nog) dingen op de Russische manier, en in welke opzichten/dingen op de Nederlandse? Zegmaar. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|