Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2011, 16:12
Verwijderd
Citaat:
oh ik vind dat altijd relaxed

Kijken wat voor dvd's/boeken/spullen mensen hebben
Dat weet ik wel van haar, ken haar al m'n hele leven. Bovendien voelt haar laptop gebruiken al als grove schending van haar privacy (terwijl ze het gewoon oke vindt, als het aan haar ligt eet ik ook haar hele koelkast leeg enzo ) laat staan meer
Advertentie
Oud 13-07-2011, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ja dan ergens ik weet het ook niet zo goed, zit nog in zwolle. Ben even een uutje aan het overbruggen bij een vriendinnetje thuis en ga zo nog even biertjes drinken. Heb m'n agenda dus niet bij de hand, maar volgens mij was het niet volgende week maar die week erop en dan op maandag of dinsdag ofzo? Zoiets!
Okay, dan gaan we maandag of dinsdag naar HP en biertjes doen, want dat kan best samen op een middag/avond. Tenzij je dan vroeg moet werken, maar we hebben 't er tzt nog wel over.

Oh en trouwens doe eens in het waardeer-topic kijken, als je niet op msn komt.

Citaat:
Zij is trouwens net naar d'r werk en ik vind het altijd heel gek om alleen in iemand anders huis te zijn.
Dat vind ik ook altijd heel raar ja. Alsof je een inbreker te goeder trouw bent.
Oud 13-07-2011, 16:14
Verwijderd
Citaat:
En vet dat 7.2 awesome was!! Heb er al veel goede verhalen over gehoord inderdaad.

Ik moet nog best lang wachten!
Hij is echt zo supertof. Ik heb echt intens genoten. Om half 1 begon ie, en ik was dus om 7 uur opgestaan voor onze marathon, dus ik was helemaal stuk, maar vanaf moment 1 zat ik er helemaal in en was weer helemaal wakker. Het stuk met de draak is echt zo gaaf gemaakt, heel realistisch. En de slag om Zweinstein, wat een beelden <3 En ik heb lekker lopen janken natuurlijk. /labieltje. We hadden alleen heel raar publiek, die gingen applaudiseren bij grappen enzo We zitten potdomme niet bij een cabaretvoorstelling!
Oud 13-07-2011, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Okay, dan gaan we maandag of dinsdag naar HP en biertjes doen, want dat kan best samen op een middag/avond. Tenzij je dan vroeg moet werken, maar we hebben 't er tzt nog wel over.

Oh en trouwens doe eens in het waardeer-topic kijken, als je niet op msn komt.

Dat vind ik ook altijd heel raar ja. Alsof je een inbreker te goeder trouw bent.
Yeah mijn idee, en ik ben maandag dinsdag en woensdag vrij als ik me niet vergis, dus dan kunnen we dat inderdaad heel mooi combineren!

Oh en ik wil graag weer in 3d. Want dit was ook voor het eerst bij een echte film (ipv animatie) dat ik het toegevoegde waarde vond hebben
Oud 13-07-2011, 16:16
Verwijderd
Ik wil nú naar die film .
Oud 13-07-2011, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Yeah mijn idee, en ik ben maandag dinsdag en woensdag vrij als ik me niet vergis, dus dan kunnen we dat inderdaad heel mooi combineren!

Oh en ik wil graag weer in 3d. Want dit was ook voor het eerst bij een echte film (ipv animatie) dat ik het toegevoegde waarde vond hebben
Ok!
Oud 13-07-2011, 16:17
Verwijderd
Quis, zie waardeertopic. Ik ben zo trots op je, supergoed <3 Gefeliciteerd!
Oud 13-07-2011, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Ok!
Ik zal vanavond/morgen even kijken wat het beste uitkomt, de 25e of 26e!
Oud 13-07-2011, 16:18
Verwijderd
Post eens door jongens, ik moet me nog een uur vermaken!
Oud 13-07-2011, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Quis, zie waardeertopic. Ik ben zo trots op je, supergoed <3 Gefeliciteerd!
Yeah yeah yeah.

Citaat:
Ik zal vanavond/morgen even kijken wat het beste uitkomt, de 25e of 26e!
Ik bedenk net dat ik sinds kort op maandag ipv op zondag salsales heb, dus ik kan maandag pas na 21:00. Dat zou wel een latertje worden dan, dus misschien niet superhandig.

Citaat:
Hehe. Ik weet niet zo veel, behalve wat ik hiervoor allemaal al schreef! Vertel jij eens wat!
Oud 13-07-2011, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Yeah yeah yeah.

Ik bedenk net dat ik sinds kort op maandag ipv op zondag salsales heb, dus ik kan maandag pas na 21:00. Dat zou wel een latertje worden dan, dus misschien niet superhandig.

Hehe. Ik weet niet zo veel, behalve wat ik hiervoor allemaal al schreef! Vertel jij eens wat!
Ik geloof dat dinsdag mij ook het beste uitkomt, maar ik weet neit meer zo goed waarom. Ik zoek het op!

Ja ik heb ook niet heel veel te vertellen. Behalve dat ik de 'loft' wil waar ik vannacht geslapen heb. Wat een droomhuisje voor mij als starter. Jammer dat het in Zwolle staat, het is echt fantastisch. In een oude school, 45m2, met een vide (fide?) over ongeveer de helft ervan, en ook hoog genoeg om het echt als verdieping te zien. Met langs 1 muur ramen zo hoog als de muur, en het oude scheikundekabinet er nog in als inbouwkast. Verder is alles helemaal nieuw en hip, maar nog wel de sfeer van een oud gebouw dus. En 590 euro, met 260 euro huursubidie, op een goede locatie. Waarom kan zoiets in utrecht niet?
Oud 13-07-2011, 16:24
Verwijderd
Ik geloof dat ik de laatste tijd voor het eerst in mijn leven niet chronisch aan mijn academische vaardigheden twijfel.
Wow.
Oud 13-07-2011, 16:25
Verwijderd
is zo'n scriptie schrijven toch nog ergens goed voor!
Oud 13-07-2011, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Zeg jij.. Achterhoeker
Arnhem is geen Achterhoek
Oud 13-07-2011, 16:28
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
radar ut a2 amsterdam ri utrecht thv hmp 51.3 15:17:19

haaa, daar trap ik mooi niet in!
kut, staan die eikels OOK bij hmp 44.0
Oud 13-07-2011, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat dinsdag mij ook het beste uitkomt, maar ik weet neit meer zo goed waarom. Ik zoek het op!

Ja ik heb ook niet heel veel te vertellen. Behalve dat ik de 'loft' wil waar ik vannacht geslapen heb. Wat een droomhuisje voor mij als starter. Jammer dat het in Zwolle staat, het is echt fantastisch. In een oude school, 45m2, met een vide (fide?) over ongeveer de helft ervan, en ook hoog genoeg om het echt als verdieping te zien. Met langs 1 muur ramen zo hoog als de muur, en het oude scheikundekabinet er nog in als inbouwkast. Verder is alles helemaal nieuw en hip, maar nog wel de sfeer van een oud gebouw dus. En 590 euro, met 260 euro huursubidie, op een goede locatie. Waarom kan zoiets in utrecht niet?
Wauw dat klinkt echt heel fijn. Al weet ik niet wat een loft is *zoekt op* En mja, Utrecht is gewoon stom hè.

Citaat:
is zo'n scriptie schrijven toch nog ergens goed voor!
Ja en door een extreem strenge selectie komen ook wel.
Oud 13-07-2011, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Sannepannepoepchinees!

Pff waarom zit het allemaal niet gewoon even mee, ben nu al anderhalf uur bezig met 'n klusje van normaal gesproken 'n uurtje, tops. En het eind is nog niet in zicht
Oud 13-07-2011, 16:34
Verwijderd
Waar ben je mee bezig dan?
Oud 13-07-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:
kut, staan die eikels OOK bij hmp 44.0
Mja, of je houdt je gewoon aan de juiste snelheid. Of zeg ik nou iets heel geks?
Oud 13-07-2011, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Wauw dat klinkt echt heel fijn. Al weet ik niet wat een loft is *zoekt op* En mja, Utrecht is gewoon stom hè.

Ja en door een extreem strenge selectie komen ook wel.
Ook dat ik ga even kijken of er foto's van het gebouw op internet staan.

Dit is dus haar loft, voor ie geschilderd was en alles.

In dit gebouw:

DO WANT.

En er zit dus bijna een meter tussen de eerste ruiten en de tweede, waar je dus een fantastische vensterbank hebt om in te zitten <3
Oud 13-07-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Sannepannepoepchinees!

Pff waarom zit het allemaal niet gewoon even mee, ben nu al anderhalf uur bezig met 'n klusje van normaal gesproken 'n uurtje, tops. En het eind is nog niet in zicht
Tortelduifje! Hoe is het?
Oud 13-07-2011, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ook dat ik ga even kijken of er foto's van het gebouw op internet staan.

[afbeelding]

Dit is dus haar loft, voor ie geschilderd was en alles.

In dit gebouw:

[afbeelding]

DO WANT.

En er zit dus bijna een meter tussen de eerste ruiten en de tweede, waar je dus een fantastische vensterbank hebt om in te zitten <3
<33333.
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Ik heb gisteren la vie en rose geziennnn <33 En ik vind dit een goede topictitel.
Verwijderd
Citaat:
Waar ben je mee bezig dan?
Mechanische fijnafstelling der assen van een beeldige, moderne CNC.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Mja, of je houdt je gewoon aan de juiste snelheid. Of zeg ik nou iets heel geks?
ja
Oud 13-07-2011, 16:41
Verwijderd
sann je hebt PM.
Oud 13-07-2011, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gisteren la vie en rose geziennnn <33 En ik vind dit een goede topictitel.
Oh, je hebt hem gezien
Moet ik binnenkort ook eens doen.
En Aanrijding in Moscou wil ik heel graag eens zien.
En Adam's Apples. En en en ...
Oud 13-07-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Tortelduifje! Hoe is het?
Primadebima! Met jou?
Verwijderd
Zo, met de spullen naar de moeder. Toedels
Verwijderd
Citaat:
Primadebima! Met jou?
Yeah goed Beetje gaar en duffig.
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat je doux was
Oud 13-07-2011, 16:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Arnhem is geen Achterhoek
Je woont niet in Arnhem.
Oud 13-07-2011, 16:46
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb een halfuurtje geslapen en toen was het weer over met de pret. Maar mijn hoofd bonst in ieder geval een klein beetje minder. EN IK HEB RUNDERLAPPEN OP HET VUUR STAAN, DUS.
Oud 13-07-2011, 16:46
Verwijderd
Citaat:
ja
Beetje jammer. Ik heb een bloedhekel aan mensen die chronisch te hard rijden.
Oud 13-07-2011, 16:47
Verwijderd
Dobermann mocht willen dat ie in Arnhem woont
Oud 13-07-2011, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Je woont niet in Arnhem.
Geboren en getogen, no less!

Runderlappen zijn dikke prima trouwens. Jammer dat Pip het maar niets vindt
Oud 13-07-2011, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een halfuurtje geslapen en toen was het weer over met de pret. Maar mijn hoofd bonst in ieder geval een klein beetje minder. EN IK HEB RUNDERLAPPEN OP HET VUUR STAAN, DUS.
Jeetje nog steeds? Als ik niet morgen heel vroeg wegging zou ik langskomen. *aai*

Citaat:
Goede film ja!
Oud 13-07-2011, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Geboren en getogen, no less!

Runderlappen zijn dikke prima trouwens. Jammer dat Pip het maar niets vindt
Eh ja, maar je woont nu wel degelijk in een gehucht, dat als ik me niet vergis, bij de acherhoek hoort

En knuffel voor Lorelei
Oud 13-07-2011, 16:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Eh ja, maar je woont nu wel degelijk in een gehucht, dat als ik me niet vergis, bij de acherhoek hoort

En knuffel voor Lorelei
Waar ze zó trots zijn op hun stationnetje dat ze een wikipagina hebben gemaakt om de hele wereld te laten zien dat je vanaf hun station wel VIER andere plekken kunt bereiken
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh ik was zo'n vrouw vandaag. Ik ging voor stevige gympen de stad in, vond die niet, maar kwam wel thuis met twee broeken, een t-shirt, een soort trui-achtig-iets, een riempje en haarspeldjes.Klinkt als een plan.

Ja jij hebt ook al [zeikstem] Zo'n Zwaar Leven [/zeikstem]! Hoe houden we het toch vol!
haha dat is echt precies hoe mijn oma het zou zeggen

Misschien moeten we ons maar bezatten
Lorelei
Lorelei is offline
En dank jullie voor de knuffels. Stom griepje
Oud 13-07-2011, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Yeah goed Beetje gaar en duffig.
Mja ik ook wel. Ging zes uur vanochtend pas slapen
Oud 13-07-2011, 16:55
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Ik dacht dat je doux was

if I were, would I post an irrelevant picture like the above..huh?
Oud 13-07-2011, 16:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ben je ziek lorelei? Of heb je slecht geslapen omdat je gisteravond vroeg naar bed ging? Ohnee dat was Quis die vroeg naar bed ging.
snoopy
snoopy is offline
Pfff... Wat ben ik toch een pieperd. Ik heb dus net die mail gestuurd en nu ben ik bang voor haar reactie
Verwijderd
Citaat:
Waar ze zó trots zijn op hun stationnetje dat ze een wikipagina hebben gemaakt om de hele wereld te laten zien dat je vanaf hun station wel VIER andere plekken kunt bereiken

Citaat:
Mja ik ook wel. Ging zes uur vanochtend pas slapen
Verkapte ik heb de hele nacht liggen batsen met mijn liefje post

Citaat:
[afbeelding]

if I were, would I post an irrelevant picture like the above..huh?

Ik dacht ook: jeetje, doux probeert interessant te doen met films Oeps.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Stefenootje, on second thought, geef die paraplu maar niet terug aan je collega, maar stuur m door naar mij!
Oud 13-07-2011, 16:57
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Oh, je hebt hem gezien
Moet ik binnenkort ook eens doen.
En Aanrijding in Moscou wil ik heel graag eens zien.
En Adam's Apples. En en en ...
biutiful! Ga ik vandaag kijken denk ik, laatste van de reeks (Babel, Amores Perros en 21 grams)! Javier Bardem!
Oud 13-07-2011, 16:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ben je ziek lorelei? Of heb je slecht geslapen omdat je gisteravond vroeg naar bed ging? Ohnee dat was Quis die vroeg naar bed ging.
Ik ben ziek. Gisteren ging het best wel goed en ik dacht dat het vandaag over zou zijn. Maar toen sliep ik vannacht van 11 tot 2 en van 3 tot 4 en verder lag ik wakker.. en toen was ik weer terug bij ziek
Oud 13-07-2011, 16:58
Verwijderd
Oh en jullie kunnen allemaal de hik krijgen met het gebitch op Didamsko.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten