Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2011, 17:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh maar dat bedoel ik niet! Ik bedoel, het is nog altijd beter om vliegangst te hebben terwijl er nooit iets gebeurt, dan dat je geen vliegangst hebt maar wel dood gaan door een vliegongeluk.
Nou ja, ik wil ook niet graag op mn fiets worden aangereden door een vrachtwagen oid, maar om dan fietsangst te hebben en niet meer durven te fietsen is ook zoiets!
Oud 28-07-2011, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik wil ook niet graag op mn fiets worden aangereden door een vrachtwagen oid, maar om dan fietsangst te hebben en niet meer durven te fietsen is ook zoiets!
Daarom geldt het daarvoor wel! Oh oh de nuances, uitzonderingen en grijstinten, wat zijn ze toch moeilijk te behappen.
Oud 28-07-2011, 18:01
Carn
Carn is offline
ik heb stiekem wel vliegangst. Nou ja, het is meer mechanische faalangst, niet perse de hoogte oid.
Oud 28-07-2011, 18:04
Verwijderd
Mechanische faalangst. Ik ben bang voor achtbanen, niet om de hoogte of de techniek, maar gewoon omdat ik het gevoel - ja, hetzelfde gevoel waarvoor juist iedereen in een achtbaan wil - verschrikkelijk vind. Verder kan ik niet echt dingen bedenken waar ik bang voor ben. Nouja, wespen, soms, als ze niet weggaan.
Oud 28-07-2011, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben best tevreden over het blokkenschema

Alleen jammer dat Edward Sharpe, Paul Kalkbrenner en Arctic Monkeys en ook nog een beetje Fleet Foxes overlappen op vrijdag, verder is het allemaal prima

Oh en Carn raadde Amon Tobin aan toch? Die gaan we missen want die staat tegelijk met Elbow.

Absinthe naamzoek overigens.
Ik vond precies hetzelfde. Ik verkies natuurlijk Edward Sharpe boven Arctic Monkeys, maar weet niet of ik daar mensen mee naartoe krijg.

... en er waren nog wat dingen die ik wel 'jammer' vond, maar sowieso allemaal wel overkomelijk.
Oud 28-07-2011, 18:07
Verwijderd
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002565024843

dit is dan de in therapie dochter van de man die er op donderdag is. 1987 niet echt. heel, geloofwaardig? Of?
Oud 28-07-2011, 18:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ik heb stiekem wel vliegangst. Nou ja, het is meer mechanische faalangst, niet perse de hoogte oid.
Hoe bedoel je? Heb je dat dan ook in auto's?
Oud 28-07-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002565024843

dit is dan de in therapie dochter van de man die er op donderdag is. 1987 niet echt. heel, geloofwaardig? Of?
Waarom niet?
Carn
Carn is offline
nee, voornamelijk bij onderhoudsgevoelige machines.
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet?
Spoiler
Oud 28-07-2011, 18:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
nee, voornamelijk bij onderhoudsgevoelige machines.
En auto's zijn dat niet?
Oud 28-07-2011, 18:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh maar dat bedoel ik niet! Ik bedoel, het is nog altijd beter om vliegangst te hebben terwijl er nooit iets gebeurt, dan dat je geen vliegangst hebt maar wel dood gaan door een vliegongeluk.
Nou, een leven lang met vliegangst leven (als je elke dag moet vliegen) lijkt me ondraaglijker dan een leven lang genieten van het vliegen en dan neerstorten.
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Hm, als ze zou zeggen dat ze dertig is zou ik dat wel geloven, maar 24 net zo goed. Ik zie er ook wel eens zo uit. En ik gok dat ze rookt, dat geeft mensen vaak een oudere huid/uitstraling.
Carn
Carn is offline
Citaat:
En auto's zijn dat niet?
Een stuk minder!
Oud 28-07-2011, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Nou, een leven lang met vliegangst leven (als je elke dag moet vliegen) lijkt me ondraaglijker dan een leven lang genieten van het vliegen en dan neerstorten.
Ja ehhh, wie moet er nu elke dag vliegen. Lekker onrealistisch.
Oud 28-07-2011, 18:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, als je nooit hoeft te vliegen, en je hebt vliegangst, dan is die hele angst niet echt een lijdensweg omdat je er nooit echt mee geconfronteerd wordt.
Dus nam ik even een theoretische situatie waarbij die angst wel continu aanwezig is.
Oud 28-07-2011, 18:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Chicago car salesman Thomas Stuker has set a record by accumulating an astonishing 10 million air miles on United Airlines. In the past 29 years Thomas has flown almost 6,000 times - racking up a total mileage that would circle the Earth 400 times. From the article: "Mr Stuker has already been highly rewarded with access to a special lounge at the airlines hub in Chicago, first-class upgrades as a matter of course and even a plane named after him on the fleet."

Da's toch n paar keer per week!
Oud 28-07-2011, 18:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Maar anders gesteld dan: een leven lang angst voor openbare ruimtes lijkt me erger dan een keer gedood te worden in een openbare ruimte.
Oud 28-07-2011, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, als je nooit hoeft te vliegen, en je hebt vliegangst, dan is die hele angst niet echt een lijdensweg omdat je er nooit echt mee geconfronteerd wordt.
Dus nam ik even een theoretische situatie waarbij die angst wel continu aanwezig is.
Snap ik, maar ik ging juist uit van een realistische situatie, namelijk een paar keer per jaar vliegen.

Citaat:
Chicago car salesman Thomas Stuker has set a record by accumulating an astonishing 10 million air miles on United Airlines. In the past 29 years Thomas has flown almost 6,000 times - racking up a total mileage that would circle the Earth 400 times. From the article: "Mr Stuker has already been highly rewarded with access to a special lounge at the airlines hub in Chicago, first-class upgrades as a matter of course and even a plane named after him on the fleet."

Da's toch n paar keer per week!
Ja pff, het zal, het zal!

Laatst gewijzigd op 28-07-2011 om 18:24.
Oud 28-07-2011, 18:22
Verwijderd
Ik ben het eens met dat spreekwoord Carn

... zeg ik na een middagje met twee treinritjes met Karlijne
Oud 28-07-2011, 18:23
Carn
Carn is offline
Citaat:

haha, daar moest ik dus precies aan denken Maar dat ging goed dus?
Oud 28-07-2011, 18:24
Verwijderd
Citaat:

Hmmm?

Oi, ik geloof dat men eindelijk klaar is met koken. Honger!
Oud 28-07-2011, 18:24
Carn
Carn is offline
ik hou ook niet zo van kermisattracties, wetende dat die dingen per week weer afgebroken / opgebouwd worden door doorgaans niet al te pientere mensen.
Oud 28-07-2011, 18:25
Verwijderd
Citaat:
haha, daar moest ik dus precies aan denken Maar dat ging goed dus?
Nee, er waren drie aanrijdingen en toen viel het licht uit en werd het vacuum gezogen in de trein en werden we ook nog gegijzeld door een terrorist, maar uiteindelijk zijn we toch veilig weer thuis gekomen!

Ja, natuurlijk
Oud 28-07-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:
ik hou ook niet zo van kermisattracties, wetende dat die dingen per week weer afgebroken / opgebouwd worden door doorgaans niet al te pientere mensen.
De G-force <3
Oud 28-07-2011, 18:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, er waren drie aanrijdingen en toen viel het licht uit en werd het vacuum gezogen in de trein en werden we ook nog gegijzeld door een terrorist, maar uiteindelijk zijn we toch veilig weer thuis gekomen!

Ja, natuurlijk
Oh, da's alsnog lang niet zo erg dan vertraging door een wisselstoring, prima
Verwijderd
Citaat:
True. Maar wel twintigmiljoen keer getest natuurlijk.
Carn
Carn is offline

Wat een dom plot, ik wil de film nu al zien
Oud 28-07-2011, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Oh, da's alsnog lang niet zo erg dan vertraging door een wisselstoring, prima
Precies! Eitje.
Oud 28-07-2011, 18:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
True. Maar wel twintigmiljoen keer getest natuurlijk.
ja, en extra rigide gemaakt zodat er maar 1 schroef in hoeft, dus dan kan je m ook niet vergeten
Oud 28-07-2011, 18:29
Verwijderd
Citaat:
ja, en extra rigide gemaakt zodat er maar 1 schroef in hoeft, dus dan kan je m ook niet vergeten
Zo kan iedere zwakzinnige zo'n ding in elkaar zetten. En erin klimmen en er vanaf donderen [/Tilburgse kermis]
Oud 28-07-2011, 18:30
Carn
Carn is offline
Volgens mij zijn kermisattracties zeg maar een soort Duplo; en vliegtuigen extreem-technisch Lego .
Oud 28-07-2011, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zijn kermisattracties zeg maar een soort Duplo; en vliegtuigen extreem-technisch Lego .
Knexx
Oud 28-07-2011, 18:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar zo'n ding is, tegen de tijd dat jij er instapt, al intensief getest door de vele proefkonijnen (kermisgangers).
Oud 28-07-2011, 18:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[filmpje]

Wat een dom plot, ik wil de film nu al zien
Ah, een waardige prequel op Battleship Potemkin?
Oud 28-07-2011, 18:58
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Maar zo'n ding is, tegen de tijd dat jij er instapt, al intensief getest door de vele proefkonijnen (kermisgangers).
Nou, zo'n schroef kan best lostrillen toch?
Oud 28-07-2011, 19:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat is Loverboys weer heerlijk pijnlijk om naar te kijken
Oud 28-07-2011, 19:49
Verwijderd
RCT2 aan het installeren . Ik hoop dat-ie het doet op win7, op vista liep-ie niet zo lekker.
Oud 28-07-2011, 20:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb net COD: Modern Warfare 2 gespeeld en ik erger me nu al aan die tekst in beeld:

"You are Hurt! Run for Cover!"

Ja, hallo, alsof ik dat niet kan zien aan de bloedspetters op de camera of het feit dat ik ineens 20 m de lucht in wordt geblazen
Oud 28-07-2011, 20:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, bij Over de Streep:

"Ja, ik vind de PVV wel goed, niet omdat ze tegen de islam zijn, maar omdat ze echt een duidelijke mening hebben. Ik ben wel voor gelijkheid, maar soms moet je gewoon groepen apart zetten om problemen aan te kunnen pakken."
Oud 28-07-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:
RCT2 aan het installeren . Ik hoop dat-ie het doet op win7, op vista liep-ie niet zo lekker.
Bij mij doet ie het . Wat je wel het beste even kan doen voor je 'm opstart, is even met de rechtermuisknop op het spel klikken en dan kiezen voor compatibiliteitsproblemen oplossen. Dan selecteert ie dat ie het in windows xp modus moet doen ofzo, en bij mij waren toen alle problemen opgelost!
Oud 28-07-2011, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Haha, bij Over de Streep:

"Ja, ik vind de PVV wel goed, niet omdat ze tegen de islam zijn, maar omdat ze echt een duidelijke mening hebben. Ik ben wel voor gelijkheid, maar soms moet je gewoon groepen apart zetten om problemen aan te kunnen pakken."
Wat een Amerikaanse bedoeling was dat zeg. Maar er zat een Utrechtse kabouter in het decor
Oud 28-07-2011, 21:23
Verwijderd
... en volgens mij was één van de docenten een actrice; Peggy Jane de Schepper.
Oud 28-07-2011, 21:39
Verwijderd
Vroeg naar bed faalt weer jammerlijk
Oud 28-07-2011, 21:40
Verwijderd
Mijn nieuwe tijdelijke huisgenoot is gewoon veel te gezellig
Oud 28-07-2011, 21:43
Verwijderd
Oh en Lorelei en Rationeel, heul veul props voor jullie verhaal
Oud 28-07-2011, 21:44
Verwijderd
Ja, van mij ook
Leuk ook dat ik wéér een rondborstig personage ben
Oud 28-07-2011, 21:45
Verwijderd
Aargh ik vind het stiekem wel vervelend dat ik niet mee doe
Oud 28-07-2011, 21:46
Verwijderd
Ik vind het ook jammer Sann

Maar nu kan ik jou wel leuk om advies vragen enzo
Oud 28-07-2011, 21:52
Verwijderd
Dat mag toch helemaal niet Minke!

Je hoeft je deze keer iig niet af te vragen of ik goed toneel kan spelen of niet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten