Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zat net op een forum dat zou moeten helpen bij je weet wel wat, maar het taalgebruik is daar zo afschuwelijk en dom dat ik me alleen maar erger in plaats van me in verhalen te herkennen of zo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (en herkenbaar, ik haak dan doorgaans ook snel af) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat de huisarts in Zomerhuis met Zwembad ook in zijn eigen hoofd spreekt over een 'kweekje' als hij 'weefselonderzoek' bedoelt is creatieve vrijheid, bedoeld om het boek leesbaarder te maken. Een meisje van 14 wekenlang in een ziekenhuis leggen naast een terminale kankerpatiënte is fictieve kindermishandeling ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En de voorlopers van de ziekenhuizen in Nederland, de gasthuizen zoals er in Den Bosch een van was, waren ook niet gericht op beter worden, maar op verzorging. En Den Bosch is natuurlijk katholiek, dus de ziekenzaal had een altaar zodat de patiënten op zondag niet uit bed hoefden voor de mis.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar nog een paar minuutjes en dan kan ik richting sann gaan fietsen voor de beste therapie ooit: romantisch dineren in IKEA en meubels uitproberen en me vergapen aan Kinderland. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ze zien na twee seconden ook al wat er allemaal mis is, zonder dat de computer reconstructies moet maken of een radioloog ofzo er naar moet kijken. Handig hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Haleh laten ze ook vaak genoeg aan het woord over hoe verplegend personeel gedemoniseerd wordt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, en de verpleegkundigen in ER vind ik juist niet overkomen als minderwaardig oid ten opzichte van de artsen, ik vind het eigenlijk wel goed in balans in hoe het gebracht wordt. |
![]() |
|
|