Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu hebben ook verschillende politici toch nog een paar willekeurige theatergezelschappen 'gered', omdat ze die persoonlijk toch wel erg leuk vonden. Tryater, Opera Zuid en nog zoiets volks. Amateurs. Het is echt zo ontzettend nergens op gebaseerd. Ja, op weinig kennis van zaken en slechte smaak. Bah. Sorry, ik maak me weer een beetje boos.
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het was binnen 2 uur uitverkocht ofzo. En ze zijn al even geen 125 meer hoor. 165 (incl. servicekosten) gewone prijs en met CJP 155. |
![]() |
||
Citaat:
Wel grappig hoe je zo fel tegen iets minder professionele theatergroepen ageert ![]() Bij welke theatergroep speel jij eigenlijk, als je dat al doet?
||
Citaat:
Maar dat van het meten met verschillende maten klopt volkomen; ook belachelijk dat het BTW op bijvoorbeeld voetbaltickets ook niet omhoog gaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Volgens mij is de capaciteit van Lowlands de afgelopen jaren behoorlijk gelijk gebleven en de tickets alleen maar significant duurder; dus ze maken of bakken winst, of geven te veel uit aan te dure bands.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik speel niet bij een theatergroep, mag ik er daarom niks van vinden? ![]() En ik ageer niet per se tegen minder professionele theatergroepen. Sterker nog, het amateurtheater als in kunsteducatie vind ik zo mogelijk nog belangrijker dan het professionele theater (of nou ja, ik vind dat daar nog minder op bezuinigd moet worden). Maar het punt is dat er volstrekt willekeurig gehandeld lijkt te worden. Eerste punt waarnaar gekeken wordt is de oppervlakkige verkoopcijfers, en vervolgens is er dan nog een Friese VVD'er die toch wel graag Tryater wil behouden, en een Limburgse pvv'er die het toch wel zonde vindt als Opera Zuid verdwijnt. Dat gaat echt helemaal nergens over, imo. En ik vind echt dat ze geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En reken maar op de bakken winst ja. |
![]() |
|
Maar goed, dat heeft ook nogal te maken met de eenheidsworstigheid van de oude en nieuwe media, wat qua kwaliteit en keuzes behoorlijk genivelleert is dankzij het Internet (iedereen kan schrijven en heeft een mening!); dus alle scherpe randjes gaan er overal wel af helaas
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |