Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2011, 21:15
Carn
Carn is offline
en mijn little birds fluisteren dat Karnivool en Skrillex top was
Oud 22-08-2011, 21:15
Verwijderd
Noah and the whale <3
Oud 22-08-2011, 21:16
Verwijderd
ik kijk met mama catch me if you can, echt bijna om de 10 minuten reclame film duurt meer dan drie uur volgens de gids, dat is bijna een uur reclame of zo?
Oud 22-08-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Karnivool heb ik gezien, maar mja, niet echt mijn ding dus moeiljik te oordelen.
Oud 22-08-2011, 21:18
Verwijderd
En nu moet ik echt naar bed anders ga ik dood. Trusten jongens.
Oud 22-08-2011, 21:19
Verwijderd
Weltrusten
Oud 22-08-2011, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Pff, en van mij niets aannemen zeker!
Oud 22-08-2011, 21:30
Verwijderd
Royal Republic was leuk ja Komisch talent, de zanger
En Flogging Molly was ook wel even een goed feestje om tussen te staan ja, en heel blij te worden van de mensen die er aanstekelijk blij van worden

En Noah and the whale vond ik gewoon wel leuk, maar die hebben dan weer minder indruk op mij gemaakt dan op Sann

Oh, en Agnes Obel was goed
Oud 22-08-2011, 21:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Lowlands vraagt alle festivalgangers om de gehele PVV-fractie te spammen. De organisatie wil de PVV'ers laten zien dat in het afgelopen weekeinde 55.000 'gelijkgestemde zielen' zonder problemen samenkwamen en dat 'muziek en cultuur in de volle breedte verzoent en samenbindt'.

"Daar kunnen de Hofnar van Prins Carnaval van Kleingeesterveen en zijn marionettenkabinet nog veel van leren", schrijft de organisatie. "Dus laten we ze ter afsluiting van deze fantastische editie een wijze les mailen."

Maandag kregen de festivalgangers een dankmail met daarin alle mailadressen van de PVV'ers en dat van Halbe Zijlstra, de VVD-staatssecretaris van Cultuur. Zij worden opgeroepen om een link naar een optreden van Elbow en een persoonlijke boodschap te sturen om 'nu voor eens en voor altijd te laten zien dat het ook anders kan'.

:') Een beetje gaan zitten spammen, nee, dat werkt.
Oud 22-08-2011, 21:34
Verwijderd
Oh, het was zo intens fijn bij Elbow <3 Echt schandalig mooi was het, moet er bijna van huilen
Oud 22-08-2011, 21:34
Verwijderd
Buiten dat waren er zeven negers en nul mocro's!
Oud 22-08-2011, 21:35
Verwijderd
Nee, niks werkt.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Lowlands vraagt alle festivalgangers om de gehele PVV-fractie te spammen. De organisatie wil de PVV'ers laten zien dat in het afgelopen weekeinde 55.000 'gelijkgestemde zielen' zonder problemen samenkwamen en dat 'muziek en cultuur in de volle breedte verzoent en samenbindt'.

"Daar kunnen de Hofnar van Prins Carnaval van Kleingeesterveen en zijn marionettenkabinet nog veel van leren", schrijft de organisatie. "Dus laten we ze ter afsluiting van deze fantastische editie een wijze les mailen."

Maandag kregen de festivalgangers een dankmail met daarin alle mailadressen van de PVV'ers en dat van Halbe Zijlstra, de VVD-staatssecretaris van Cultuur. Zij worden opgeroepen om een link naar een optreden van Elbow en een persoonlijke boodschap te sturen om 'nu voor eens en voor altijd te laten zien dat het ook anders kan'.

:') Een beetje gaan zitten spammen, nee, dat werkt.
Dat vind ik dan wel weer zo ontzettend zielig.
Verwijderd
Citaat:
Buiten dat waren er zeven negers en nul mocro's!

Daar gaat het niet per se om gekke Bas
Verwijderd
Ik heb trouwens die mail ook helemaal niet gehad volgens mij
Oud 22-08-2011, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik dan wel weer zo ontzettend zielig.
Is het ook, maar die pipo's zijn nog vele malen zieliger
Oud 22-08-2011, 21:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
Is het ook, maar die pipo's zijn nog vele malen zieliger
Eerder de mensen die er met hun volle verstand op stemmen. Die moet men mailen.
Oud 22-08-2011, 21:38
Verwijderd
Nu hebben ook verschillende politici toch nog een paar willekeurige theatergezelschappen 'gered', omdat ze die persoonlijk toch wel erg leuk vonden. Tryater, Opera Zuid en nog zoiets volks. Amateurs. Het is echt zo ontzettend nergens op gebaseerd. Ja, op weinig kennis van zaken en slechte smaak. Bah. Sorry, ik maak me weer een beetje boos.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Maar was Lowlands door de BTW veel duurder, eigenlijk? Een kaartje was eerst 125,- toch? En heeft LL minder bezoekers getrokken?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar was Lowlands door de BTW veel duurder, eigenlijk? Een kaartje was eerst 125,- toch? En heeft LL minder bezoekers getrokken?
Men heeft de kaarten nog voor de wijziging de deur uit gedaan
Oud 22-08-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Eerder de mensen die er met hun volle verstand op stemmen. Die moet men mailen.
Ik weet niet of ik die zieliger vind.
Maar ik ga überhaupt niemand mailen, dus
Oud 22-08-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
dit.
Het was binnen 2 uur uitverkocht ofzo.
En ze zijn al even geen 125 meer hoor. 165 (incl. servicekosten) gewone prijs en met CJP 155.
Oud 22-08-2011, 21:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oja, in feb ofzo toch?

165,- is prijzig
Oud 22-08-2011, 21:42
Thomas.
Thomas. is offline
Yay morgen jarig
Oud 22-08-2011, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Oja, in feb ofzo toch?

165,- is prijzig
December al!

Mja, ach, ik heb exact evenveel uitgegeven op het terrein trouwens. En dat is weinig
Oud 22-08-2011, 21:43
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
dit.
Het was binnen 2 uur uitverkocht ofzo.
En ze zijn al even geen 125 meer hoor. 165 (incl. servicekosten) gewone prijs en met CJP 155.
Is dat duurder dan pinkpop?
Oud 22-08-2011, 21:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nu hebben ook verschillende politici toch nog een paar willekeurige theatergezelschappen 'gered', omdat ze die persoonlijk toch wel erg leuk vonden. Tryater, Opera Zuid en nog zoiets volks. Amateurs. Het is echt zo ontzettend nergens op gebaseerd. Ja, op weinig kennis van zaken en slechte smaak. Bah. Sorry, ik maak me weer een beetje boos.
Gered? Met eigen geld ofzo?

Wel grappig hoe je zo fel tegen iets minder professionele theatergroepen ageert

Bij welke theatergroep speel jij eigenlijk, als je dat al doet?
Oud 22-08-2011, 21:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik weet niet of ik die zieliger vind.
Maar ik ga überhaupt niemand mailen, dus
Als je als Lowlandsorganisatie ballen zou hebben dan investeer je zelf een ferme duit in varia kunst en cultuurinitatieven, ipv het afzeiken van een democratisch gekozen politieke partij (hoe debiel hun opvattingen mogen zijn) via hippie-redenaties als 'gelijkgezindheid'. Maar goed, dat is mijn mening. Met het vingertje wijzen is makkelijk maar zelf doet men er niets constructiefs met de eigen naam en faam en kapitaal; en dat uit zich ook behoorlijk in de line-up (en dan heb ik het niet over de kwaliteit artiesten zelf maar over de keuzes daarvoor). Ik vind het ook nogal zuur, gezien Lowlands/Mojo ook gewoon een bedrijf is is waar het hoe dan ook om de centen zal blijven gaan, en het is al het duurste festival van het land.

Maar dat van het meten met verschillende maten klopt volkomen; ook belachelijk dat het BTW op bijvoorbeeld voetbaltickets ook niet omhoog gaat.
Oud 22-08-2011, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Als je als Lowlandsorganisatie ballen zou hebben dan investeer je zelf een ferme duit in varia kunst en cultuurinitatieven, ipv het afzeiken van een democratisch gekozen politieke partij (hoe debiel hun opvattingen mogen zijn) via hippie-redenaties als 'gelijkgezindheid'. Maar goed, dat is mijn mening. Met het vingertje wijzen is makkelijk maar zelf doet men er niets constructiefs met de eigen naam en faam en kapitaal; en dat uit zich ook behoorlijk in de line-up (en dan heb ik het niet over de kwaliteit artiesten zelf maar over de keuzes daarvoor). Ik vind het ook nogal zuur, gezien Lowlands/Mojo ook gewoon een bedrijf is is waar het hoe dan ook om de centen zal blijven gaan, en het is al het duurste festival van het land.

Maar dat van het meten met verschillende maten klopt volkomen; ook belachelijk dat het BTW op bijvoorbeeld voetbaltickets ook niet omhoog gaat.
Oh, ik ben het wat betreft deze post behoorlijk met je eens hoor
Oud 22-08-2011, 21:55
Carn
Carn is offline
Volgens mij is de capaciteit van Lowlands de afgelopen jaren behoorlijk gelijk gebleven en de tickets alleen maar significant duurder; dus ze maken of bakken winst, of geven te veel uit aan te dure bands.
Oud 22-08-2011, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Gered? Met eigen geld ofzo?

Wel grappig hoe je zo fel tegen iets minder professionele theatergroepen ageert

Bij welke theatergroep speel jij eigenlijk, als je dat al doet?
Weet ik veel, ze konden nog ergens geld vrij maken omdat een Friese politicus graag

Ik speel niet bij een theatergroep, mag ik er daarom niks van vinden?
En ik ageer niet per se tegen minder professionele theatergroepen. Sterker nog, het amateurtheater als in kunsteducatie vind ik zo mogelijk nog belangrijker dan het professionele theater (of nou ja, ik vind dat daar nog minder op bezuinigd moet worden). Maar het punt is dat er volstrekt willekeurig gehandeld lijkt te worden. Eerste punt waarnaar gekeken wordt is de oppervlakkige verkoopcijfers, en vervolgens is er dan nog een Friese VVD'er die toch wel graag Tryater wil behouden, en een Limburgse pvv'er die het toch wel zonde vindt als Opera Zuid verdwijnt. Dat gaat echt helemaal nergens over, imo. En ik vind echt dat ze geen idee hebben wat ze aan het doen zijn.
Oud 22-08-2011, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is de capaciteit van Lowlands de afgelopen jaren behoorlijk gelijk gebleven en de tickets alleen maar significant duurder; dus ze maken of bakken winst, of geven te veel uit aan te dure bands.
Ieder jaar een tientje duurder ofzo.
En reken maar op de bakken winst ja.
Oud 22-08-2011, 21:59
Carn
Carn is offline
Sziget maakt ook dezelfde ontwikkeling mee, erg jammer.
Oud 22-08-2011, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Sziget maakt ook dezelfde ontwikkeling mee, erg jammer.
Zonde ja. En Mundial ook.
Oud 22-08-2011, 22:02
Carn
Carn is offline
Maar goed, dat heeft ook nogal te maken met de eenheidsworstigheid van de oude en nieuwe media, wat qua kwaliteit en keuzes behoorlijk genivelleert is dankzij het Internet (iedereen kan schrijven en heeft een mening!); dus alle scherpe randjes gaan er overal wel af helaas
Oud 22-08-2011, 22:03
Verwijderd
Jep. Hè, wat deprimerend, dit
Oud 22-08-2011, 22:31
Verwijderd
hebben jullie ook weleens fases dat je haar gewoon vet blijft, ook na het wassen? Normaal kan ik het een beetje om de dag wassen of zo, of drie keer in de week maar nu is mijn haar echt gelijk na het wassen alweer vet?
Oud 22-08-2011, 22:33
Verwijderd
Citaat:
hebben jullie ook weleens fases dat je haar gewoon vet blijft, ook na het wassen? Normaal kan ik het een beetje om de dag wassen of zo, of drie keer in de week maar nu is mijn haar echt gelijk na het wassen alweer vet?
Weet je zeker dat je met shampoo wast?
Verwijderd
ja joh
Verwijderd
ohnee toch motorolie!
Oud 22-08-2011, 22:35
Verwijderd

Ach, ik was te vaak mijn haar, dan raakt het daar ook aan gewend. Zo had ik van vier dagen niet douchen echt smerig vet haar vanmorgen, en daarvoor. En nu is het weer lekker gewassen <3
Oud 22-08-2011, 22:37
Verwijderd
ik ben niet meer of minder gaan wassen! Het is gewoon, WHAM, opeens anders.
Oud 22-08-2011, 22:44
Thomas.
Thomas. is offline
Wat te doen als de vriendin van een vriend van je je Hyves gaat volflirten?

Ik ga maar eens een mailtje sturen
Oud 22-08-2011, 22:45
Verwijderd
Nog even voor ik ga slapen, een naamzoek voor Sann:

NICE
Oud 22-08-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:
ohnee toch motorolie!
Nouja, ik heb wel eens zoiets gehad en toen bleek ik het met conditioner te wassen.
Maar ik had iets dergelijks toen ik een jaar of dertien was, geloof ik. Zijn het niet gewoon hormonen? Of dat je te veel aan je haren zit?
Oud 22-08-2011, 22:59
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Nouja, ik heb wel eens zoiets gehad en toen bleek ik het met conditioner te wassen.
Maar ik had iets dergelijks toen ik een jaar of dertien was, geloof ik. Zijn het niet gewoon hormonen? Of dat je te veel aan je haren zit?
Ik had de shampoo van m'n zus ooit gepakt. Ik liep een week rond met een enorme pluizenbol
Oud 22-08-2011, 23:00
Thomas.
Thomas. is offline
Haha, k krijg al meteen felicitaties via sms
Oud 22-08-2011, 23:01
Thomas.
Thomas. is offline
En 13 is naar 14 veranderd
Oud 22-08-2011, 23:01
Verwijderd
O, je bent jarig! Gefeliciteerd!
Oud 22-08-2011, 23:02
Verwijderd
Citaat:
och ja, ik denk dat het de hormonen zullen zijn inderdaad. Daar ben ik sowieso een speelbal van geworden. Speelbal van emoties en hormonen. Tijd voor stoïcijnse oefeningen!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten