Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Na goed, hij wordt toch niet het internet opgeknalt zonder mijn toestemming dus het komt wel goed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mezelf ontslaan is een beetje gek
![]() En op m'n werk zijn we er ook niet echt zuinig mee, daar hangen ze aan de computer omdat elke site een ander wachtwoord heeft ![]() ![]() ![]() Verder kun je er niet echt boeiende dingen mee, want er zijn medewerkerswachtwoorden, managementwachtwoorden en hoofdkantoorwachtwoorden. En alleen met die laatste kun je echt dingen stuk maken. |
![]() |
|
ik heb wel een aardige combinatie tegenwoordig van bepaalde letters uit mijn naam, bepaalde cijfers uit mijn geboortedatum en een omschrijving van datgene waar ik probeer in te loggen. En dat dan weer op een bepaalde manier geshuffelt.
|
je weet toch wel hoe je heet, wanneer je geboren bent en waar je momenteel aan het inloggen bent?
simpel voorbeeld met alleen maar de eerste 2 karakters van je voornaam, geboortedatum en de login: sa19fa voor facebook sa19ho voor hotmail sa19di voor digid sa19in voor bv ING
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar bij digi-d MOET je dus !@#$%^&*()<,> gebruiken. En een hoofdletter. En een cijfer. En dan gaat het mis. En ja dat is vast ook op te lossen, maar de beste oplossing is voorlopig het opschrijven. Mocht ik 't nog een x vergeten (verder vergeet ik nooit wachtwoorden/inlognamen) ga ik hier aan denken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|