Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Oorzaak Rond Zwolle rijden geen treinen door een stroomstoring. Er rijden bussen tussen Deventer en Zwolle. Er rijden bussen tussen Amersfoort en Zwolle. Verwachting De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 23:00 uur verholpen. succes ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
kaatje neuktgraag wou eens weeetuuu
wat er in haar kutje giiiiiiiing ze viet n heipoal om te meeetuuu en die ging er hillemoal innnn jonges jonges help es meeee zit een heipaal in mn sneeee jonges jonges help es meee er zit eeeen heeipaaal in mijn sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
||
Citaat:
![]() Sann: Q en ik zagen de trailer en toen werd ik helemaal enthousiast (vooral omdat het na de Twilight trailer kwam) ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben vandaag begonnen met het creëren van een beetje orde in de chaos van muziek op mijn computer, maar godverdomme! Wat een kutwerk. Ik ben al sinds 4 uur vanmiddag bezig met data en details zoeken, en ik ben pas bij de F! Natuurlijk weet ik dat ik dit eigenlijk moet doen zodra er een download binnenkomt, maar daar ben ik steeds te lui voor en nu zit ik met deze zooi.
![]() Maar oh well, ik heb mijn lesje geleerd. ![]() |
![]() |
|
|