Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2011, 12:13
Verwijderd
Ik ken trouwens drie Stephanies (forum niet meegerekend) waarvan één toch Stefanie genoemd wil worden, en één Stefanie die je ook uitspreekt als Stefanie. Mjah.

Maar toch is het zo
Advertentie
Oud 09-09-2011, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Nee, nouja, niet iedereen doet het goed. Ik ken ook een jongen die Renee heet en heb ooit een meisje ontmoet dat René heette, in beide gevallen omdat de ouders dat een mooiere spelling vonden. Tja.
Oei. Als ik ambtenaar vd burgerlijke stand was zou ik echt ingrijpen in dit soort abominabele toestanden net als meisjes die (Isa-)Beau heten. datkantochnieeeeet
Oud 09-09-2011, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Oei. Als ik ambtenaar vd burgerlijke stand was zou ik echt ingrijpen in dit soort abominabele toestanden net als meisjes die (Isa-)Beau heten. datkantochnieeeeet
Inderdaad! Ueberhaupt als mensen Beau heten, verder.
Oud 09-09-2011, 12:15
Verwijderd
Mijn vrouwtjeskonijn heet Daan en als ik nu een Daan ontmoet denk ik altijd eerst 'haha je hebt een konijnennaam' en daarna 'oh nee, maar wel een meisjesnaam dan' en dan weer 'oh nee wacht'
Oud 09-09-2011, 12:17
Miekje*
Miekje* is offline
Konijntjes zijn liev&sagt <3.
Oud 09-09-2011, 12:19
Verwijderd
Er bestaan rare namen op de wereld ik vind kinderen die Lente en alles heten ook een beetje zielig Ik vind het zo'n rare naam.
Oud 09-09-2011, 12:20
Verwijderd
Eergisteren fietste ik naar huis en langs de kant van de weg stond een meisje met een konijn in haar armen, duidelijk een tam konijn want het was een zwart/witte flapoor, was wel een schatje. Maar ze had 'm helemaal niet stevig vast ofzo, en hij bleef gewoon zitten Het lijkt me fijn dat je dan op die manier met je konijn kunt wandelen maar ik ben toch wel blij dat mijn konijnen wat nieuwsgieriger en actiever zijn
Allemaal gras! bomen! struiken! wilde soortgenootjes! En dan zit je daar maar.
Oud 09-09-2011, 12:20
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind Rozemarijn een hele mooie naam .
Oud 09-09-2011, 12:48
Tink*
Tink* is offline
You killed ze topic!

Ik vind Roosmarijn mooier. In mijn stageklas zit een Zwaantje, dat vind ik zo sneu.
Oud 09-09-2011, 12:50
Verwijderd
Zwaantje
Oud 09-09-2011, 12:51
Carn
Carn is offline
Er zijn vrouwen in nederland met de voornaam Kut en Anus .
Oud 09-09-2011, 12:58
Verwijderd
ik vind heel veel ....-(t)je namen leuk voor meisjes
Oud 09-09-2011, 13:01
Verwijderd
Een goede naam bedenken is echt zo moeilijk
Oud 09-09-2011, 13:03
Verwijderd
Middag

ik ga emaar eens eten sinds vanmorgen niks gehad behalve een blikje chocomel uit de automaat.
Oud 09-09-2011, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Een goede naam bedenken is echt zo moeilijk
Ik dacht dat jullie meisjesnaam al vaststond! Of gaan jullie pas serieus denken na de 20-weken echo?
Oud 09-09-2011, 13:14
Tink*
Tink* is offline
Gerrit van wie trouwt mijn zoon, doet auditie voor oh oh cherso en daar bekent ie ook even het 750 mannen verhaal.
Oud 09-09-2011, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat jullie meisjesnaam al vaststond! Of gaan jullie pas serieus denken na de 20-weken echo?
We hebben nu twee opties voor de meisjesnaam, waarvan er 1 vooralsnog een beetje boven de ander uitsteekt. We hebben ook eindelijk 1 optie voor een jongen, maar die hebben we nog maar net bedacht en we moeten nog een beetje wennen, dus lastig in te schatten of het 'de naam' zal kunnen zijn.
Maar idd, zodra we weten wat het wordt, zal het zeker serieuzer worden
Oud 09-09-2011, 13:26
Verwijderd
wie weet wat tegen extreem veel puisten? ze zitten alleen op mijn voorhoofd. Daarom heb ik ook een pony voor het te verbergen en durf er geen make-up op te doen.Want dan wordt het erger.
Oud 09-09-2011, 13:28
Verwijderd
Citaat:
wie weet wat tegen extreem veel puisten? ze zitten alleen op mijn voorhoofd. Daarom heb ik ook een pony voor het te verbergen en durf er geen make-up op te doen.Want dan wordt het erger.
Ouder worden.
Oud 09-09-2011, 13:29
Verwijderd
Citaat:
http://www.weleda.nl/index.php?id=609
ik gebruik altijd deze en die vind ik erg erg erg erg erg prettig. Meestal als ik voor het slapen gaan iets aanstip, is het 's ochtends grotendeels wel uitgedroogd.
Verwijderd
Volgens mij kan het verergerd worden door je pony. Omdat er dan minder lucht bij komt ofzo, en daardoor gaan ze ook weer minder snel weg. Zoiets dacht ik?
Verwijderd
Citaat:
Ouder worden.
hoe oud precies?
Oud 09-09-2011, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Volgens mij kan het verergerd worden door je pony. Omdat er dan minder lucht bij komt ofzo, en daardoor gaan ze ook weer minder snel weg. Zoiets dacht ik?
precies ik kreeg ook in ene heel veel puisten op mijn voorhoofd toen ik een pony had, terwijl ik anders bijna nooit puisten heb.
Oud 09-09-2011, 13:30
Verwijderd
zonder pony heb ik een knal rood voorhoofd. en heb altijd een pony gehad. en zonder kreeg ook commetaar van mensen nu heb ik weer een pony en krijg ik zelfs complimenten. maar ik ga dat spul eens zoeken in de winkels.
Oud 09-09-2011, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Mijn vrouwtjeskonijn heet Daan en als ik nu een Daan ontmoet denk ik altijd eerst 'haha je hebt een konijnennaam' en daarna 'oh nee, maar wel een meisjesnaam dan' en dan weer 'oh nee wacht'
Citaat:
Eergisteren fietste ik naar huis en langs de kant van de weg stond een meisje met een konijn in haar armen, duidelijk een tam konijn want het was een zwart/witte flapoor, was wel een schatje. Maar ze had 'm helemaal niet stevig vast ofzo, en hij bleef gewoon zitten Het lijkt me fijn dat je dan op die manier met je konijn kunt wandelen maar ik ben toch wel blij dat mijn konijnen wat nieuwsgieriger en actiever zijn
Allemaal gras! bomen! struiken! wilde soortgenootjes! En dan zit je daar maar.
Ik vind jouw konijnenverhalen leuk om te lezen!

Citaat:
Ik vind Rozemarijn een hele mooie naam .
Eens!

Citaat:
We hebben nu twee opties voor de meisjesnaam, waarvan er 1 vooralsnog een beetje boven de ander uitsteekt. We hebben ook eindelijk 1 optie voor een jongen, maar die hebben we nog maar net bedacht en we moeten nog een beetje wennen, dus lastig in te schatten of het 'de naam' zal kunnen zijn.
Maar idd, zodra we weten wat het wordt, zal het zeker serieuzer worden
Ooooo ja ik zag net dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!

Citaat:
Tonic! Ik had toen ik twaalf ofzo was ook best veel puisten en die gingen vrij snel weg toen ik elke morgen en avond tonic gebruikte. Op een wattenschijfje doen en dan stevig (maar niet echt ruw of hard) over je voorhoofd halen. Ik denk dat je in iets van twee weken substantieel minder puisten moet hebben. Althans, dat had ik.
Oud 09-09-2011, 13:33
Verwijderd
Oh, er is weer iemand van het forum zwanger?
Oud 09-09-2011, 13:33
Verwijderd
Citaat:
hoe oud precies?
5.3446753438 jaar.
Oud 09-09-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:
5.3446753438 jaar.
Wat een gekke punt!
Oud 09-09-2011, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Wat een gekke punt!
Maak er een komma van als je dat beter bevalt
Oud 09-09-2011, 13:43
Carn
Carn is offline
je voorhoofd amputeren .
Oud 09-09-2011, 13:44
Verwijderd
eindelijk droogte na 2dagen aan een stuk door regen
Oud 09-09-2011, 13:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, er is weer iemand van het forum zwanger?
Gnork!

Ik vind Silvan ook niks. Dus DOE MAAR NIET!
Oud 09-09-2011, 13:46
Verwijderd
Citaat:
eindelijk droogte na 2dagen aan een stuk door regen
Hier gaat het nog heel, heel lang regenen. Alle straten zijn overstroomd, want ze moeten waterafvoersystemen (hoe heet dat eigenlijk?) hier nog introduceren.
Oud 09-09-2011, 13:49
Verwijderd
Lalalalalala. Ik moet eigenlijk mijn kamer opruimen maar daar heb ik geen zin in. Want ik heb buikpijn en rugpijn en zin in chocola
Oud 09-09-2011, 13:51
Verwijderd
wilt de kat op mijn schoot springen springt ze mis zet ze de nagels in mijn vel om houdvast te vinden en snijdt ze mn been open. en nu zit mn broek onder de gaatjes van nagels.

waarschijnlijk kun je niet leven op een bilkje chocomel vanaf 9uur tot 2uur.
Oud 09-09-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
waarschijnlijk kun je niet leven op een bilkje chocomel vanaf 9uur tot 2uur.
Jawel, dat kan makkelijk. Ik at op school eigenlijk sowieso meestal niks van half acht tot half vijf. Gewoon daarvoor en daarna veel, dan lukt dat handig.
Oud 09-09-2011, 13:57
Verwijderd
Oh yes, ging het weer over namen?

Gnork naamzoek, als je nu weer een zoon krijgt wordt het weer lastig
Oud 09-09-2011, 13:57
Verwijderd
Ik vind jouw avatar echt heel leuk Listo !
Oud 09-09-2011, 13:58
Verwijderd
Citaat:

Weet je, ik vind deze avatar echt HEEL erg lelijk. je moet weer dat emomeisje doen! Die is mooi!

Citaat:
Ik vind jouw avatar echt heel leuk Listo !
O, haha. Dank je!
Oud 09-09-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Weet je, ik vind deze avatar echt HEEL erg lelijk. je moet weer dat emomeisje doen! Die is mooi!
Jammer de bammer

oh en Gnork, ik vind Silvan ook best lelijk.
Oud 09-09-2011, 14:04
Verwijderd
Ik had laatst iets jonge. Iemand wilde de naam voor mijn toekomstige dochter weten, maar die is geheim.
Toen noemde hij bijna in één keer de naam omdat hij het ook een mooie naam vindt
Hai vader van mijn kind.
Oud 09-09-2011, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Ik had laatst iets jonge. Iemand wilde de naam voor mijn toekomstige dochter weten, maar die is geheim.
Toen noemde hij bijna in één keer de naam omdat hij het ook een mooie naam vindt
Hai vader van mijn kind.

Heb jij eigenlijk nog wat met LL?
Oud 09-09-2011, 14:05
Carn
Carn is offline
Bonjovi!
Oud 09-09-2011, 14:05
Verwijderd
Citaat:

Heb jij eigenlijk nog wat met LL?
ja
Oud 09-09-2011, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Gnork!

Ik vind Silvan ook niks. Dus DOE MAAR NIET!
Jij vond Gnorkies naam toch ook niks, dus jouw mening telt niet hoor
Citaat:

Maar het zou het waard zijn, want zonen zijn awesome
Oud 09-09-2011, 14:11
Carn
Carn is offline
http://www.binnenlandsbestuur.nl/nie....1918958.lynkx

OH DEAR GOD THIS WILL BE A TRAAAAAAAAAAINWRreEEEEEEEEEEEEEECK
Oud 09-09-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Oud 09-09-2011, 14:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jij vond Gnorkies naam toch ook niks, dus jouw mening telt niet hoor
Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat jouw Gnorkies naam was. Ik wou het net vragen!
Oud 09-09-2011, 14:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh, wacht, begon de naam met een D? Beverly Hills 90210?
Oud 09-09-2011, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Oh, wacht, begon de naam met een D? Beverly Hills 90210?
ik heb het al gepmd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten