| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Eergisteren fietste ik naar huis en langs de kant van de weg stond een meisje met een konijn in haar armen, duidelijk een tam konijn want het was een zwart/witte flapoor, was wel een schatje. Maar ze had 'm helemaal niet stevig vast ofzo, en hij bleef gewoon zitten
Het lijkt me fijn dat je dan op die manier met je konijn kunt wandelen maar ik ben toch wel blij dat mijn konijnen wat nieuwsgieriger en actiever zijn ![]() Allemaal gras! bomen! struiken! wilde soortgenootjes! En dan zit je daar maar. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar idd, zodra we weten wat het wordt, zal het zeker serieuzer worden
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik gebruik altijd deze en die vind ik erg erg erg erg erg prettig. Meestal als ik voor het slapen gaan iets aanstip, is het 's ochtends grotendeels wel uitgedroogd. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
ik kreeg ook in ene heel veel puisten op mijn voorhoofd toen ik een pony had, terwijl ik anders bijna nooit puisten heb.
|
||
|
|
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik vind jouw konijnenverhalen leuk om te lezen! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat je in iets van twee weken substantieel minder puisten moet hebben. Althans, dat had ik.
|
|||||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je moet weer dat emomeisje doen! Die is mooi! ![]() Citaat:
Dank je!
|
||