| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik was ook rond 6 uur thuis en ben lekker door m'n wekker heengeslapen. Het was supergezellig, massive thanks @ fizzle voor de gastvrijheid en de eiersalade
en props voor het supervroege opstaan! Ook nog thanks aan Martin voor ,het zorgen dat iedereen die z'n geld had ingezet op mij heeft verloren. Hoe gaat 't nou?
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vond de White Russian het lekkerst van wat ik gedronken heb (daar was ik ook de enige in
) maar ik heb er maar eentje gehad, omdat ik na een mojito, en nog een nepmojito (de witte rum was op, dus ik heb maar gewoon een sloot wodka bij de munt en limoen gegooid :')) niet meer verder kon!Maar ik heb de fles koffielikeur hier nog, bijna vol, dus ik kan ze zelf gaan maken, onderwijl TBL kijkend. ![]()
|
|
|
|
Verwijderd
|
Even denken, als het goed is heb ik dit gedronken:
Caipirinha - halfje Long Island Iced Tea - halfje Bloody Mary - Cosmopolitan - Sex on the beach - White Russian - Mojito - Zombie - Strawberry Daquiri en rum-cola. Hm, nu tel ik toch maar 9 cocktails. Ik weet het niet precies meer ![]() edit: oh ja, na Sex on the beach natuurlijk nog de Mai Tai. Daarna moest ik mezelf wel even herpakken, want die had Rationeel aardig volgegooid
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik weet dus echt niet meer wat er allemaal zo leuk was.
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |