Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2011, 23:11
Verwijderd
bretels heb ik al wel natuurlijk!
Advertentie
Oud 16-09-2011, 23:14
Verwijderd
Oef ja, dat ook nog. .
Ik zou er toch wel een beetje mismoedig van worden om in jouw situatie te zitten, denk ik.
Oud 16-09-2011, 23:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zijn er geen kinderpakken?
Oud 16-09-2011, 23:16
Verwijderd
Pft, bedtijd, maar ik ben te lui om op te staan.
Oud 16-09-2011, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Zijn er geen kinderpakken?
daar heb ik me ook kapot naar gezocht voor de diploma-uitreiking. Maar mijn vader weet nog een goede pakkenmaker in rottertdam, dus voor mijn volgende verjaardag misschien
Oud 16-09-2011, 23:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, fingers crossed dat je wat moois vind, want een Luud zonder pak is als een...
Ding zonder iets anders wat het wel hoort te hebben.

Ik vind het trouwens wel jammer dat ik zo'n speklap ben, anders had ik ook wel sjieke broeken met bretels gedragen. Bij fatties staat dat minder.
Oud 16-09-2011, 23:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zo, ik ben weer tweetopics bijgelezen. Ja, berenpakken zijn gaaf, LA The Voices zijn gay en QI is baas.
Oud 16-09-2011, 23:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En vergeet Benedict Cumberbatch niet, Noedel.
Oud 16-09-2011, 23:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En vergeet Benedict Cumberbatch niet, Noedel.
Oh, die is ook gay idd.
Oud 16-09-2011, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Oef ja, dat ook nog. .
Ik zou er toch wel een beetje mismoedig van worden om in jouw situatie te zitten, denk ik.
mmm nou ach. Deze fase is vooral een beetje ongemakkelijk maar ook komisch, de fase hiervoor was duizend moeilijk en de fase hierna gaat baas worden
Oud 16-09-2011, 23:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh, die is ook gay idd.
Boeit me niks, mooie man is mooie man.
En laat mij nou lekker fangirlen, het is m'n enige uitlaatklep, panda zijnde.
Oud 16-09-2011, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Nou, fingers crossed dat je wat moois vind, want een Luud zonder pak is als een...
Ding zonder iets anders wat het wel hoort te hebben.

Ik vind het trouwens wel jammer dat ik zo'n speklap ben, anders had ik ook wel sjieke broeken met bretels gedragen. Bij fatties staat dat minder.
Ik vind je zo ehm, onterecht berustend daarin, vaak. Als ik nou heel brutaal ben, sorry.
Oud 16-09-2011, 23:26
Verwijderd
volgens mij zijn bretels wel baas bij je. punt, komma, komma, punt, komma, punt uit.
Oud 16-09-2011, 23:27
Verwijderd
Citaat:
mmm nou ach. Deze fase is vooral een beetje ongemakkelijk maar ook komisch, de fase hiervoor was duizend moeilijk en de fase hierna gaat baas worden
Hmm true. Maar ik ben me niet zo bewust van die fases he, ik kan me alleen maar proberen in te leven in het idee in abstracto.
Oud 16-09-2011, 23:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee hoor, is niet brutaal. Maar ik vind dat soort dingen gewoon mooier staan bij slanke mensen.
Net als skinnyjeans ofzo. Bij anderen vind ik het staan, maar ik moet het met mijn figuur niet doen.
Oud 16-09-2011, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, is niet brutaal. Maar ik vind dat soort dingen gewoon mooier staan bij slanke mensen.
Net als skinnyjeans ofzo. Bij anderen vind ik het staan, maar ik moet het met mijn figuur niet doen.
Ik bedoelde eigenlijk niet berustend in het feit dat een pak je niet zou staan, maar in het feit dat je te zwaar bent. Alsof dat zo vaststaat als de kleur van je ogen. Dus ja ik was wel een stuk brutaler dan je dacht.
Verwijderd
ik interpreteer quis anders!
Verwijderd
oh, terecht blijkbaar
Oud 16-09-2011, 23:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik bedoelde eigenlijk niet berustend in het feit dat een pak je niet zou staan, maar in het feit dat je te zwaar bent. Alsof dat zo vaststaat als de kleur van je ogen. Dus ja ik was wel een stuk brutaler dan je dacht.
Ach, ik ben heel m'n leven al een fatty en ik hou van eten, dus ik weet dat er in dat opzicht niet veel aan me gaat veranderen. Voor mij staat dat dus wel net zo vast als de kleur van m'n ogen.
Niks mis mee opzich, maar sommige dingen staan dan niet. Bij elk figuur is er wel iets wat niet staat, toch?
Oud 16-09-2011, 23:36
Verwijderd
Hmmm, over dat allerlaatste geef ik je gelijk (en daarover wilde ik ook helemaal geen punt maken), maar over de rest verschil ik van mening. Maarja dat was wel al duidelijk. Drogredenen! Ik houd ook van eten!
Oud 16-09-2011, 23:36
Uice
Uice is offline
Ik ook! Eten is smakelijk én nuttig.
Oud 16-09-2011, 23:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Boeit me niks, mooie man is mooie man.
En laat mij nou lekker fangirlen, het is m'n enige uitlaatklep, panda zijnde.
Grapje hoor Hij is wel koel.
Oud 16-09-2011, 23:39
Verwijderd
volgens mij proef ik niet zo veel als jullie doen, of mis ik de positieve klik bij eten !
Oud 16-09-2011, 23:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
volgens mij proef ik niet zo veel als jullie doen, of mis ik de positieve klik bij eten !
En bij drinken?
Oud 16-09-2011, 23:45
Verwijderd
daar zat ik net over na te denken. Bij bier is voornamelijk de lekkere roes etc die het zo plezant maakt. Ai, ik vind het echt heel moeilijk. Dorst lijkt ook veel aanweziger dan honger. De dorst lessen is heerlijk, de honger stillen doet me minder.
Oud 16-09-2011, 23:46
Verwijderd
nee wacht, ik heb laatst voor het eerst een echte mango op, dat was nou echt LEKKER.
Oud 16-09-2011, 23:48
Verwijderd
oh mango, alsof je vingers eet, zo zacht als heel erg zachte huid.
Oud 16-09-2011, 23:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
nee wacht, ik heb laatst voor het eerst een echte mango op, dat was nou echt LEKKER.
Een echte?

Hadden we het daar niet over op de Hitlermeet? Dat jij een mango moest?
Oud 16-09-2011, 23:49
Verwijderd
ja, een echte! Dus niet iets met een mangosmaak. Zoals, mangosap, mangobananen en mangonegers. Of mangomongolen.
Oud 16-09-2011, 23:50
Uice
Uice is offline
Heb je weleens een vijg gegeten?
Verwijderd
mangomangroven.
Verwijderd
Citaat:
Heb je weleens een vijg gegeten?
hahahaha nee. ik ken alleen een oorvijg.
Verwijderd
vijg vijg vijg
Oud 16-09-2011, 23:51
Uice
Uice is offline
Weet je ook niet wat een vijg is?

Een vijg is dit:

Schitterende beesten. Met mozzarella.
Oud 16-09-2011, 23:52
Verwijderd
Er is een meisje en die is een heel klein beetje verliefd op me en die voerde me dus mango. En volgens mij is het heel erg handig voor haar dat ik al die dingen niet ken want dan heeft ze een smoes om allemaal dingen mijn mond in te proppen. En dan gaat het zo van 'ah hoe eet ik dit, oh nee je hoeft het niet voor te doen door mijn hand te pakken nee het is oke zeg gewoon hoe ik dit eet, oh nee shit, niet er in knijpen ha verdomme nu zit ik onder het sap.' Het is een beetje alsof je heel erg verliefd een autist voert, mij mango geven.
Oud 16-09-2011, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Weet je ook niet wat een vijg is?

Een vijg is dit:

[afbeelding]

Schitterende beesten. Met mozzarella.
het ziet er uit als een. Eierstokgezwel.
Oud 16-09-2011, 23:54
Uice
Uice is offline
Citaat:
Er is een meisje en die is een heel klein beetje verliefd op me en die voerde me dus mango. En volgens mij is het heel erg handig voor haar dat ik al die dingen niet ken want dan heeft ze een smoes om allemaal dingen mijn mond in te proppen. En dan gaat het zo van 'ah hoe eet ik dit, oh nee je hoeft het niet voor te doen door mijn hand te pakken nee het is oke zeg gewoon hoe ik dit eet, oh nee shit, niet er in knijpen ha verdomme nu zit ik onder het sap.' Het is een beetje alsof je heel erg verliefd een autist voert, mij mango geven.

Heb je weleens eend gegeten?
Verwijderd
nou ja, ik ken vijgen uit de bijbel. Ik heb ze nog nooit op. Of doorgesneden gezien.
Verwijderd
Nee. Niet dat ik weet.
Oud 16-09-2011, 23:55
Uice
Uice is offline
Als ik ooit eens een maaltijd voor jou moet bereiden, krijg je vijgen. Maar je zult zelf moeten ontdekken hoe die gegeten worden.
Oud 16-09-2011, 23:55
Uice
Uice is offline
Even een kopje slapensthee zetten.
Oud 16-09-2011, 23:56
Verwijderd
dan prop ik het in mijn mond, trek ik een lijp gezicht, kijk om me heen of iemand het heeft gezien en probeer dan met rode wangen te ontdekken of er iets in zit waar je niet op kunt kauwen. Zoals een pit.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Gedroogde vijgen zijn lekker. Die dingen kun je eeuwig nommen zonder er genoeg van te krijgen.
Verwijderd
Sowieso moeten mensen dus echt niet naar elkaar kijken tijdens het eten. Dat is onbeleefd.
Oud 16-09-2011, 23:58
Verwijderd
En een verse dadel, Luud?
Citaat:

Heb je weleens eend gegeten?
Dat staat op mijn lijstje!
Oud 16-09-2011, 23:59
Verwijderd
Dadels met spek.

Eend met sinaasappel.
Oud 16-09-2011, 23:59
Verwijderd
Ja dadels wel. Ze hebben een ongemakkelijke structuur. Alsof het boterhamzakjes zijn met iets van vet er in.
Oud 17-09-2011, 00:00
Verwijderd
Nu heb ik honger
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nog nooit eend gegeten? *shock*
Verwijderd
Citaat:
Een echte?

Hadden we het daar niet over op de Hitlermeet? Dat jij een mango moest?
ik weet het weer. Dat was een sinaasappel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten