Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Over
Apart. Voor mijn gevoel is dat hetzelfde als een biografie van een kunstenaar lezen zonder diens werk te kennen.
Verwijderd
Citaat:
Utrechtenaren naamzoek, wie heeft er morgen rond 4 uur zin in thee met mij?
Misschien! Ik heb tot 3 uur college en daarna zou het in theorie kunnen, maar ik moet ook nog naar Lot en opruimen want daar heb ik daarna tot zaterdag geen tijd meer voor, dus ik weet het nog niet helemaal zeker! Dussehm, mag ik morgen even op terugkomen?
Oud 03-10-2011, 22:49
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nog nooit zo'n kinderachtig kutspel tegen gekomen. Ik besloot in 2000 ofzo om Pokemon Red eens met open mind te spelen op een emulator, en te kijken waar het nou om te doen was. Wat ik zag was primitieve, kale, saaie Harvest Moon-achtige graphics, met een zo mogelijk nog suffere gameplay.

En dan te bedenken dat het notabene de laatste generatie Game Boy-color spellen was. Het zag er nog slechter uit dan de allereerste Final Fantasy uit 1989!
Noedel, ik lees deze post van je net, en hoewel je het allemaal vast wel meent, vond ik hem heerlijk vermakelijk. En dan bedoel ik je manier van verwoorden en alles, neit de inhoud, want ik weet niet zoveel van Pokemonspelletjes.
Oud 03-10-2011, 22:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Paranoide naamzoek: eindelijk goede animatie in The Simpsons!

[filmpje]

Jullie moeten beiden eens zo hard Toonstruck gaan spelen. Kkgoeie animatie die wel wat weg heeft van John K's stijl. En ook een kkgrappig spel

Btw, Para, hoe kook je die spaghettiknaks, want de pasta moet 10 min koken terwijl de knaks maar even opgewarmd hoeven te worden...?
Verwijderd
He Noedel Hoe was je vakantie?
Verwijderd
POKeMON!
Oud 03-10-2011, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Misschien! Ik heb tot 3 uur college en daarna zou het in theorie kunnen, maar ik moet ook nog naar Lot en opruimen want daar heb ik daarna tot zaterdag geen tijd meer voor, dus ik weet het nog niet helemaal zeker! Dussehm, mag ik morgen even op terugkomen?
Goed hoor! Het kan evt. ook een half uurtje eerder al, of iets later. Laat maat weten!
Oud 03-10-2011, 22:53
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
POKeMON!
?
Oud 03-10-2011, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Goed hoor! Het kan evt. ook een half uurtje eerder al, of iets later. Laat maat weten!
Half uurtje eerder zou voor mij ideaal zijn
Oud 03-10-2011, 22:54
Verwijderd
Undercover boss staat toch niet online
Oud 03-10-2011, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Ik.

Maar ik woon daar niet.

Serieus, als ik in Utrecht zou wonen was mijn sociale leven duisent keer groter he. FML.
dan kom je toch gewoon naar Utrecht! Alleen is het maar voor twee uurtjes ofzo
Oud 03-10-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
dan kom je toch gewoon naar Utrecht! Alleen is het maar voor twee uurtjes ofzo
Ja dat zou ik kunnen doen als ik niet krap bij kas zou zitten
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Noedel, ik lees deze post van je net, en hoewel je het allemaal vast wel meent, vond ik hem heerlijk vermakelijk. En dan bedoel ik je manier van verwoorden en alles, neit de inhoud, want ik weet niet zoveel van Pokemonspelletjes.
Thx, ik schud ze ZO uit mijn mouw.

Citaat:
He Noedel Hoe was je vakantie?
Ja, vet! Lekker weer, lekker vleesch, Mythos bier (zeg maar de Griekse Warsteiner), mooi eiland, grote zeeschildpadden gezien, boot bestuurd, cocktails gezopen, gezwommen, mooi villahuisje met eigen zwembad. Foto's komen vast nog!
Verwijderd
Citaat:
Half uurtje eerder zou voor mij ideaal zijn
Ok!
Ik heb waarschijnlijk om 3 uur de trein in Culemborg en dan ben ik tien voor half ofzo in Utrecht!
Verwijderd
Het ligt wel heeeeel erg aan Lot hoor Absinthe, want ik ben een vreselijk slechte vriendin geweest en overmorgen vliegt ze voor 5 weken naar de andere kant van de wereld, dus die heeft even prioriteit en ik heb geen idee hoe laat ze af wil spreken.
Oud 03-10-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Thx, ik schud ze ZO uit mijn mouw.

Ja, vet! Lekker weer, lekker vleesch, Mythos bier (zeg maar de Griekse Warsteiner), mooi eiland, grote zeeschildpadden gezien, boot bestuurd, cocktails gezopen, gezwommen, mooi villahuisje met eigen zwembad. Foto's komen vast nog!
Geel
Geel is offline
Ok, ik ga afsluiten. Door dit soggen heb ik duisent ideeën opgedaan voor allemaal dingen die ik kan downloaden om te gaan kijken en dat is echt echt echt niet goed want daardoor is mijn gemiddelde vorig jaar met 0,4 omlaag gegaan en dat moeten we niet weer hebben natuurlijk, integendeel, het gemiddelde moet weer omhoog dus daarom ga ik slapen. /zin
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, fuck me Ik dacht even dat je een facebookgame aan het doen was à la Farmville, met treasuren opdiggen enzo.
omg
Citaat:
;D;d;d;d;;d;d Ik dacht dat je een grapje maakte, eerst d;D
dit inderdaad
Citaat:
vroegah deed ik dat vaak op msn, stressen was dat om alles bij te lezen
jaa
Citaat:
Tevens: de sportschool was al dicht ;d;;D Ik was vergeten dat het 23:15 was, en niet 23:45. Nouja. Nu maak ik dit:

[afbeelding]

[afbeelding]

Want ik had honger en worstjes.
omg wat ongelooflijk gaaf toen ik klein was was spaghetti met knakworstjes en mayonnaise mijn lievelings, had ik dit toen maar geweten! Oh wacht, dit kan ook met vega-worstjes!!
Oud 03-10-2011, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Het ligt wel heeeeel erg aan Lot hoor Absinthe, want ik ben een vreselijk slechte vriendin geweest en overmorgen vliegt ze voor 5 weken naar de andere kant van de wereld, dus die heeft even prioriteit en ik heb geen idee hoe laat ze af wil spreken.
Snap ik, ik hoor het wel!
Geel
Geel is offline
Welterusten schatjes!
Verwijderd
Citaat:
Jullie moeten beiden eens zo hard Toonstruck gaan spelen. Kkgoeie animatie die wel wat weg heeft van John K's stijl. En ook een kkgrappig spel
En Tim Curry zit erin! Ook een uitstekende reden om 'm te spelen. Al heb ik dat nog niet gedaan want Minecraft, Portal en Portal 2. Laatstgenoemde ga ik vannacht uitspelen, denk ik.

Citaat:
Btw, Para, hoe kook je die spaghettiknaks, want de pasta moet 10 min koken terwijl de knaks maar even opgewarmd hoeven te worden...?
Ja, ze koken dus langer dan zou hoeven, maar dat kan geen kwaad. Er valt niet zoveel te verpesten aan spaghetti met knakworstjes.
Oud 03-10-2011, 22:59
Verwijderd
Para, heb jij ooit op mijn laatste pm gereageerd of heb ik die in mn pmbox opruimwoede weggegooid?
Oud 03-10-2011, 23:00
Verwijderd
Het halve forum gaat morgen ditzelfde ding eten De foto was van het internet. Bij mij ziet het er minder leuk uit want ik eet het op de traditionele studentenmanier: uit de pan, zodat er minder afwas is.
Oud 03-10-2011, 23:00
Verwijderd
ik dacht altijd dat ik mijn angst voor opdrachtgevers een beetje aan het overdrijven was totdat er laatst eentje zei 'oke, nog één week en dan ben je van mij, VAN MIJ ZEG IK JE!' En toen echt zo'n disneyschurken lach
Oud 03-10-2011, 23:02
Verwijderd
Ik heb vanavond trouwens voor het eerst een soort managerachtige motivational speech gegeven

Ik was er niet zo goed in.
Oud 03-10-2011, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Para, heb jij ooit op mijn laatste pm gereageerd of heb ik die in mn pmbox opruimwoede weggegooid?
Neen, nog niet! Komt er wel aan, hoor, ik was een lang weekend weg en ben pas sinds vandaag terug en bijgekomen.
Oud 03-10-2011, 23:04
Verwijderd
Citaat:
ik dacht altijd dat ik mijn angst voor opdrachtgevers een beetje aan het overdrijven was totdat er laatst eentje zei 'oke, nog één week en dan ben je van mij, VAN MIJ ZEG IK JE!' En toen echt zo'n disneyschurken lach

Is dat die van de historische strip of heb je een andere gestrikt?
Oud 03-10-2011, 23:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En Tim Curry zit erin! Ook een uitstekende reden om 'm te spelen. Al heb ik dat nog niet gedaan want Minecraft, Portal en Portal 2. Laatstgenoemde ga ik vannacht uitspelen, denk ik.
Ook dat idd, Tim Curry En Dan Castenaletta.

Enneh, reminder, Portal 2 multiplayer binnenkort?
Oud 03-10-2011, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Neen, nog niet! Komt er wel aan, hoor, ik was een lang weekend weg en ben pas sinds vandaag terug en bijgekomen.
Heeft geen haast, maar ik wilde even zeker weten dat je echt nog niet had geantwoord!
Oud 03-10-2011, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Ook dat idd, Tim Curry En Dan Castenaletta.

Enneh, reminder, Portal 2 multiplayer binnenkort?
Zeer zeker! Ik ben bijna klaar met de singleplayer. Er zit trouwens automatische microfoonsupport in dus ik hoop dat je een microfoon of webcam hebt, want aan de eerste paar levels te zien wordt het heel snel heel moeilijk

Oud 03-10-2011, 23:15
Verwijderd
Ik wilde vroeg naar bed, maar als je om half 12/kwart voor 12 thuis bent uit werk is dat niet te doen.

EN KAK HET IS KWART OVER 12 EN IK BEN ROOS' VERJAARDAG AL EEN KWARTIER VERGETEN.
Oud 03-10-2011, 23:17
Verwijderd
Ik wil graag de kleine ronde blauwe zijn plz.

Al mag je volgens mij niet kiezen. *balt vuist* Aperture scienceeee!
Oud 03-10-2011, 23:17
Verwijderd
...papa praat tegen zichzelf op de wc
Oud 03-10-2011, 23:18
Verwijderd
het klinkt als die twee kleibolletjes animatie die telkens 'yupyupyupyup' zeggen.
Oud 03-10-2011, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde vroeg naar bed, maar als je om half 12/kwart voor 12 thuis bent uit werk is dat niet te doen.

EN KAK HET IS KWART OVER 12 EN IK BEN ROOS' VERJAARDAG AL EEN KWARTIER VERGETEN.
Gefeliciteerd Roos! Van mij!
Oud 03-10-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd Roos! Van mij!
Ze is bier aan het drinken
Oud 03-10-2011, 23:21
Verwijderd
shit, wie weet welke ik bedoel het zijn twee balletjes, ze moeten telkens lachen om elkaar
Oud 03-10-2011, 23:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoe goed ken je Stefanie deel 2

1 Colin 100
2 Stefanie 90
3 chris 90
4 Anoniem 90
5 Sanne 70

Kijk mij hoog en lonely at the top staan dan.
Verwijderd
Citaat:

1 Colin 100
2 Stefanie 90
3 chris 90
4 Anoniem 90
5 Sanne 70

Tijd voor een bruiloft en baby's!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zeer zeker! Ik ben bijna klaar met de singleplayer. Er zit trouwens automatische microfoonsupport in dus ik hoop dat je een microfoon of webcam hebt, want aan de eerste paar levels te zien wordt het heel snel heel moeilijk

[filmpje]

[filmpje]
Nope, geen mic, dus dat wordt chatten En ik ga mezelf niet spoileren hoor
Oud 03-10-2011, 23:24
Verwijderd
Citaat:
...papa praat tegen zichzelf op de wc
Misschien praat-ie wel met z'n jongeheer!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wie had nog meer een quiz gemaakt?
Verwijderd
Citaat:
Tijd voor een bruiloft en baby's!

baby's <3
Verwijderd
Citaat:
Iedereen
Verwijderd
Citaat:
Ze is bier aan het drinken
Oh.
´Proost!´ dan!
Verwijderd
Citaat:
3 maar liefst!
Oud 03-10-2011, 23:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

1 Colin 100
2 Stefanie 90
3 chris 90
4 Anoniem 90
5 Sanne 70

hoezo heeft stefanie hier 90
Oud 03-10-2011, 23:25
Verwijderd
Citaat:
hoezo heeft stefanie hier 90
Ja, ik had ernaast geklikt

/motorische mongool
Oud 03-10-2011, 23:26
Verwijderd
Ik had er ook één gemaakt!
Advertentie
Topic gesloten