Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2011, 15:42
Verwijderd
Hardloopfaal hier ik kan totaal niet hardlopen. Eigenlijk überhaupt met sporten heb ik dat
Advertentie
Oud 24-10-2011, 15:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Joehoeeee spellingsnazi's! Joehoe! Wie helpt mij met mijn sollicitatiebrief?
Oud 24-10-2011, 15:45
Verwijderd
Oh, ik vond windsurfen wel echt heel stoer dus misschien dat ik dat volgend jaar ook wel ga doen! En ik ga buikdansen, dat is mijn plan althans
Oud 24-10-2011, 15:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hardloopfaal hier ik kan totaal niet hardlopen. Eigenlijk überhaupt met sporten heb ik dat
heeft weinig met 'kunnen' te maken, meer met oefening ;p
Oud 24-10-2011, 15:49
Verwijderd
Citaat:
het voordeel van hardlopen is dat je, vooral in het begin, zo duidelijk vooruit gaat. echt per keer dat ik loop kan ik nét even wat sneller of nét even langer lopen. vorig jaar kon ik trouwens van de ene op de andere dag ruim 70 minuten lopen ipv 45, dat was ook een mooie dag!
Ja, het eerste jaar dat ik aan hardlopen deed kon ik daar ook wel voldoening uithalen, maar daarna was ik me vooral eraan aan het ergeren dat ik steken in mijn zij kreeg lang voordat ik moe was, en daardoor kom je ook niet in een adrenalinerush ofzo.
Oud 24-10-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:
heeft weinig met 'kunnen' te maken, meer met oefening ;p
huhu stiekem vind ik het ook gewoon niet leuk. En mijn enkels gaan er altijd pijn van doen, maar ik heb geen zin om goede schoenen te kopen voor iets wat ik niet leuk vind.
Oud 24-10-2011, 15:52
Verwijderd
Zwemmen vind ik ook leuk, maar het nadeel van zwemmen is dat je dan ergens naar toe moet op een bepaald tijdstip.
Oud 24-10-2011, 15:53
Carn
Carn is offline
hehe, dan moet je iets anders vinden ;P

Maar ik vind het ook niet "leuk". Maar het is effectief qua verbranding, ik kan muziek luisteren, het kost amper iets (op een paar goede schoenen na), ben niet afhankelijk van vaste uren en hoef geen rekening te houden met andere mensen, dus in dat opzicht vind ik het ideaal
Oud 24-10-2011, 15:57
Verwijderd
Ja ik vind stom genoeg alle sporten leuk, voor een uur of 2. Daarna gaat het in een rap tempo minder, en ben ik er wel weer klaar mee voor een bepaalde periode. Bij het windsurfen hield ik het in ieder geval al 4 uur vol dus dat viel mee. Maar ik heb gewoon altijd geturnd, en dat is ook de enige sport die ik echt leuk vind
Oud 24-10-2011, 15:57
Carn
Carn is offline
ow @ Sarah, jij weet het misschien wel. Ik heb dit voorjaar tijdens het hardlopen een goede misstap gemaakt, en sindsdien heb ik nog steeds last van mijn (linker) knie. Ik kan er in principe alles mee, en ook gewoon sporten, maar ik merk wel dat het niet helemaal in orde is en soms heeft ie een wat zeurend gevoel. Ik heb na 'het incident' ook niet echt rust genomen (misschien toevalligerwijs maximaal 10 dagen), ik denk dat het een kruisband-dingetje is wat gewoon nog niet helemaal goed heeft kunnen genezen. Any ideas/tips?
Oud 24-10-2011, 15:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja ik vind stom genoeg alle sporten leuk, voor een uur of 2. Daarna gaat het in een rap tempo minder, en ben ik er wel weer klaar mee voor een bepaalde periode. Bij het windsurfen hield ik het in ieder geval al 4 uur vol dus dat viel mee. Maar ik heb gewoon altijd geturnd, en dat is ook de enige sport die ik echt leuk vind
langer dan 2 uur "sporten" ? Dat is volgens niet echt de 'standaard' Meeste trainingen/sessies/dingen zijn volgens mij maximaal 1,5 of 2 uur
Oud 24-10-2011, 15:59
Verwijderd
Maar je post wel eens hier of op onzin dat je lekker een stuk hebt hardgelopen. Sinds mijn conditie eenmaal toeliet dat ik >15 minuten kon hardlopen heb ik nooit meer na het hardlopen gedacht 'he lekker dat ging goed' maar meer 'IK WIL NIET MEEEHEEHEEER'
Oud 24-10-2011, 15:59
Verwijderd
2 uur sporten is voor weinig mensen de standaard denk ik
edit: oh wacht, dat zei je ook.
Oud 24-10-2011, 16:00
Verwijderd
Oh. Ik trainde altijd 2 uur of langer bij turnen dus eigenlijk had ik dat een beetje als traininghoeveelheid in mijn hoofd zitten
Oud 24-10-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
ow @ Sarah, jij weet het misschien wel. Ik heb dit voorjaar tijdens het hardlopen een goede misstap gemaakt, en sindsdien heb ik nog steeds last van mijn (linker) knie. Ik kan er in principe alles mee, en ook gewoon sporten, maar ik merk wel dat het niet helemaal in orde is en soms heeft ie een wat zeurend gevoel. Ik heb na 'het incident' ook niet echt rust genomen (misschien toevalligerwijs maximaal 10 dagen), ik denk dat het een kruisband-dingetje is wat gewoon nog niet helemaal goed heeft kunnen genezen. Any ideas/tips?
Ehm, zonder naar je knie te kunnen kijken kan ik daar niet veel van zeggen . Als je het idee hebt dat rust zou kunnen helpen, kun je dat natuurlijk altijd proberen. Dan niet helemaal niets er mee doen, maar gewoon geen dingen waar hij pijnlijk van wordt.
Oud 24-10-2011, 16:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh. Ik trainde altijd 2 uur of langer bij turnen dus eigenlijk had ik dat een beetje als traininghoeveelheid in mijn hoofd zitten
Ja het zal ook wel een beetje aan de tak van sport liggen natuurlijk, maar bij een 'stevige' training bij Taekwondo ben ik na 30 minuten eigenlijk al bijna op en dan moet je nog ruim een half uur ;P
Oud 24-10-2011, 16:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo, ik ben net lekker naar The Lion King geweest
Leuk he?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ehm, zonder naar je knie te kunnen kijken kan ik daar niet veel van zeggen . Als je het idee hebt dat rust zou kunnen helpen, kun je dat natuurlijk altijd proberen. Dan niet helemaal niets er mee doen, maar gewoon geen dingen waar hij pijnlijk van wordt.
Mjah dat is dus raar, ik heb het idee dat ik er 'minder' last van heb als ik dus wel een beetje blijf hardlopen ipv niets doen
Verwijderd
Misschien ga ik wel Zumba doen. Ik geloof dat huisgenoten dat ook doen, dus dan kan ik door hen meegesleept worden.
Oud 24-10-2011, 16:04
Verwijderd
@Martin: Ja, ik vond het zo fijn <3
Oud 24-10-2011, 16:05
Verwijderd
En dan te bedenken dat we bewegingsles altijd 3 uur hadden Wel met een pauze van een half uur ertussen en vaak was de eerste 1,5 uur keihard trainen en daarna 'stukskes maken' met bewegingsmateriaal. Wat doorgaans ook hard werken was, maar iets minder aan één stuk door, zegmaar.
Oud 24-10-2011, 16:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kan iemand mij m'n huis uit slepen?
Oud 24-10-2011, 16:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
@Martin: Ja, ik vond het zo fijn <3

Ik vond het alleen jammer dat de bios waar ik vorige week ben geweest een klein scherm had en ook niet zo'n fantastische geluidsinstallatie. Maar toch, fijne film.
Oud 24-10-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand mij m'n huis uit slepen?
Jawel. Waarom? Waarnaartoe?
Oud 24-10-2011, 16:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmja ik ga maar even boodschappen doen zo. Wat zal ik eens gaan eten vanavond..?
Oud 24-10-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:

Ik vond het alleen jammer dat de bios waar ik vorige week ben geweest een klein scherm had en ook niet zo'n fantastische geluidsinstallatie. Maar toch, fijne film.
Oh, bij mij was wel een groot scherm én goede geluidsinstallatie <3
Oud 24-10-2011, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Hmja ik ga maar even boodschappen doen zo. Wat zal ik eens gaan eten vanavond..?
Pasta
Oud 24-10-2011, 16:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, bij mij was wel een groot scherm én goede geluidsinstallatie <3
Ik hoop dat hierna Beauty and the Beast uitkomt, dan wil ik hem in IMAX 3D zien.
Oud 24-10-2011, 16:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jawel. Waarom? Waarnaartoe?
Gewoon, naar ergens waar ik iets nuttigs doe. Ik voel me een beetje Roeland de kasplant.
Oud 24-10-2011, 16:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Pasta
Verder dan dat kwam ik inderdaad ook niet
Verwijderd
Citaat:
Roeland de kasplant.
<3
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet erg want dat is lekker
Oud 24-10-2011, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop dat hierna Beauty and the Beast uitkomt, dan wil ik hem in IMAX 3D zien.
oh, daar zou ik ook weinig op tegen hebben
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb nog wel verse parmezaanse kaas en tomaten.
Verwijderd
Citaat:
Prima toch gezeefde tomaat, paprika, salami, parmezaanse kaas, je kunt er sperziebonen doorheen doen
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is niet erg want dat is lekker
Ja, maar ik zal er toch iets BIJ moeten eten
Verwijderd
Citaat:
Gewoon, naar ergens waar ik iets nuttigs doe. Ik voel me een beetje Roeland de kasplant.
Wil je mijn recensie schrijven dat is erg nuttig
Oud 24-10-2011, 16:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Prima toch gezeefde tomaat, paprika, salami, parmezaanse kaas, je kunt er sperziebonen doorheen doen
Klinkt goed. Min de salami dan, want vega. Maar verder
Verwijderd
Ah. Dan min de salami, meer tomaat erbij

En oh ik heb ineens weer geld, want stufi + boekengeld terug van mijn ouders. Ik wil heel graag winkelen, maar dat mag ik niet van mezelf.
Verwijderd
Ohja.
Oud 24-10-2011, 16:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wil je mijn recensie schrijven dat is erg nuttig
Huhuh, ik moet voor mezelf ook nog 2 essays schrijven en dat is al lastig genoeg, laat staan iets schrijven over jouw studiegebied.
En ik moet Lorelei ook nog helpen met mijn minimale taalskillz.

Ik heb gewoon zo weinig motivatie om ook maar iets te doen. Dat heb ik al heel lang eigenlijk. Ik ben een Apaat! huhuhuh.
Oud 24-10-2011, 16:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, dan koop ik ook nog wel even wat lente ui, ook lekker.
Oud 24-10-2011, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Huhuh, ik moet voor mezelf ook nog 2 essays schrijven en dat is al lastig genoeg, laat staan iets schrijven over jouw studiegebied.
En ik moet Lorelei ook nog helpen met mijn minimale taalskillz.

Ik heb gewoon zo weinig motivatie om ook maar iets te doen. Dat heb ik al heel lang eigenlijk. Ik ben een Apaat! huhuhuh.
Huhuhuhu

Maar goed: HUP Trimm ! Ga je huis uit, ga een rondje lopen, ga essays schrijven! Je kan het !

Nu heb ik honger van al dat gepraat over eten
Oud 24-10-2011, 16:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, ik heb hier ook nog een basilicumplant staan
Oud 24-10-2011, 16:20
Verwijderd
Dat klinkt toch als een fantastische maaltijd!
Oud 24-10-2011, 16:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Yep, alleen een beetje fantasieloos ik maak echt elke week wel weer pasta met tomaten en kaas en basilicum
Oud 24-10-2011, 16:22
Verwijderd
Wij eten hier ook bijna elke week 2 of 3 keer pasta met rode saus .
Oud 24-10-2011, 16:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, ik heb ook nog wat kruidenkaas, gooi ik er ook wel doorheen
Oud 24-10-2011, 16:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Pasta met tonijn, ui, tomaat en olijven NOMZ!
Oud 24-10-2011, 16:24
Verwijderd
Oh jongens Ik heb nog steeds geen flikker uitgevoerd omdat ik niet durf
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten