Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik scheld alleen met kanker als het gepast is, dus als er dingen gebeuren die net zo erg zijn als kanker. Als ik met mijn sokken in een plas water ga staan, ofzo. Het lucht op.
||
Citaat:
![]() Rallone, komma. Komma, rallone. Leer elkaar maar even kennen.
|
Wees allemaal niet zo kinderachtig en stop hiermee. Ook wordt het schelden met kanker niet gewaardeerd, dat lijkt me zeker bij dit topic wel duidelijk.
Nick, ik snap dat het allemaal nieuw voor je is en dat het 'stoer' kan zijn wanneer je mensen op deze manier gaat uitlokken, en dan ook nog Reverend (met z'n 25 jaar) meekrijgt. Maar het voegt helemaal niks toe om op deze manier mensen die er toch echt aanstoot aan nemen uit te lokken. Dus laten we allemaal weer ontopic gaan en ook respect hebben voor elkaar, want misschien dat het je zelf niks doet, maar er zijn toch echt mensen die familieleden, kennissen of vrienden hebben verloren aan kanker, bij wie het wel iets doet als mensen kanker als scheldwoord oid. gebruiken.
|
Verwijderd
|
Uitlokken? Ik ben het met hem eens. Het ís inderdaad opmerkelijk dat mensen zich zo op de kast laten jagen door een woord. Zeker als het van de lippen komt van iemand die je kent kan ik me moeilijk voorstellen dat je er aanstoot aan neemt. Het argument "mijn opa/oma is eraan overleden" heb ik dan ook nooit zo goed begrepen.
|
![]() |
|
Ik vind het zelf ook niet zo erg als iemand het gebruikt als scheldwoord. Snap ook niet helemaal waarom er zo'n grote ophef voor is. Ik begrijp wel waarom mensen er moeite mee hebben dus ik gebruik het zelf nooit, maar om er nou zo'n probleem van te maken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
schelden met kanker Floor1231998 | 102 | 10-02-2013 17:27 | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag nou weer om lachen?! #Duizend+2 Noedelhap | 500 | 19-04-2012 17:46 | |
De Kantine |
De slag bij Saaipoort #1600 Verwijderd | 500 | 02-02-2012 16:18 | |
Lifestyle |
Jongens en skinny jeans Prospect | 78 | 24-07-2011 20:33 | |
De Kantine |
schelden chantyyy | 65 | 29-04-2004 09:25 |