Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2012, 18:40
lalalalie
lalalalie is offline
Nee, maar da's vooral omdat het ook gewoon belachelijk klinkt uit mijn mond.
Oud 07-01-2012, 00:48
kevvin17
kevvin17 is offline
nee ik scheld ook zoiezo nooit in het nederlands haha ik kom uit een Engelse familie en heb de goeie scheldwoorden van me opa geleerd hehe...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 00:52
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
jep ik scheld er ook mee , het licht op sommige momenten gewoon lekker in de mond. En ik weet dat het fout is. Ook op sommige momenten als je iets heel leips hebt gekregen en je wilt aanduiden dat het zoooooo leip dan zeg ik ook wel is kanker , ook mijn opa's zijn er aan overleden , maar ik bedoel ook nooit de ziekte zelf maar gewoon het woord. Ik zie er niemand serieus kanker van krijgen hoor.. dus wat mij betreft ben ik het eens met Reverend..en nee ik scheld er trouwens niet vaak mee. op sommige momenten gebruik ik het gewoon omdat ik geen ander passend woord heb om iets aan te duiden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 18:09
WoKo
WoKo is offline
Scheldt niet met kanker ook niet met bijbeltermen, maar zeg gewoon wel, het huistuin en keuken gebruik, maar geslacht termen gebruik ik wel.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Scheldt niet met kanker ook niet met bijbeltermen, maar zeg gewoon wel, het huistuin en keuken gebruik, maar geslacht termen gebruik ik wel.
....wat
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 12:00
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ziektes en vloeken is juist huis-tuin-en keuken voor nederland... Dus ik snap niks van je bericht.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 16:29
Verwijderd
zulke woorden scheld ik niet mee vind het erg voor mensen die er een familie lid mee hebben verloren
Met citaat reageren
Oud 28-01-2012, 19:36
Zenor
Zenor is offline
Nee, Meestal kut of godver(domme) en als ik echt heel boos ben zeg ik nog wel eens tering of tyfus.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 21:59
HandDoek
HandDoek is offline
Ik scheld nooit met kanker nee. Tegenwoordig ook steeds minder met "jezus" of "godverdomme".
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 10:44
rallone
rallone is offline
ik scheld nooit met kanker eerder met kak, shit, godverdomme, kut, facking hell etc. maar kanker nooit heb het ook nog nooit gebruikt. had me broertje 1 echt hard geslagen omdat ie mij uitschold met kanker jong. kan daar niet tegen want me opa is daar aan overleden. als mensen schelden met kanker denk ik ook waarom doe je dat nou maar zeg er niks van. maar ze moeten mij er niet mee uitgaan schelden.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 18:14
Verwijderd
Citaat:
ik scheld nooit met kanker eerder met kak, shit, godverdomme, kut, facking hell etc. Maar kanker nooit heb het ook nog nooit gebruikt. Had me broertje 1 echt hard geslagen omdat ie mij uitschold met kanker jong. Kan daar niet tegen want me opa is daar aan overleden. Als mensen schelden met kanker denk ik ook waarom doe je dat nou maar zeg er niks van. Maar ze moeten mij er niet mee uitgaan schelden.
INTERPUNCTIE!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 08:48
rallone
rallone is offline
Citaat:
interpunctie!
dyslexie
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 11:33
Uice
Uice is offline
Ik scheld alleen met kanker als het gepast is, dus als er dingen gebeuren die net zo erg zijn als kanker. Als ik met mijn sokken in een plas water ga staan, ofzo. Het lucht op.
Oud 01-02-2012, 15:34
Verwijderd
Citaat:
dyslexie
Dat heeft geen deuk te maken met interpunctie. Interpunctie is het gebruik van hoofdletters en leestekens, dus lul alsjeblieft niet zo uit je nek en meld gewoon dat je daar te lui voor bent.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 16:00
Verwijderd
Niet fokken met SA als het om dyslexie gaat
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 19:13
Verwijderd
Zo is dat
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 08:17
rallone
rallone is offline
Ik let er eigenlijk gewoon niet op. Maar voor foute interpunctie weet ik niet of het te maken heeft. Maar wat is er dan fout aan kzie het egt nie alleen vergeten die hoofletter op het begin.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 09:24
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik let er eigenlijk gewoon niet op. Maar voor foute interpunctie weet ik niet of het te maken heeft. Maar wat is er dan fout aan kzie het egt nie alleen vergeten die hoofletter op het begin.

Rallone, komma. Komma, rallone. Leer elkaar maar even kennen.
Oud 02-02-2012, 09:27
rallone
rallone is offline
Leuk je te leren kennen komma.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 10:18
rallone
rallone is offline
Vind hij het fijn als ik hem de volgende keer meer probeer te gebruiken??
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 11:22
Verwijderd
Het helpt als je wil dat je posts serieus genomen worden.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 12:51
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Rallone, komma. Komma, rallone. Leer elkaar maar even kennen.
Citaat:
Het helpt als je wil dat je posts serieus genomen worden.
Voor u beide heren, doe ik een dansje.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 13:52
rallone
rallone is offline
Hierbij mijn oprechte excuses voor alle mensen met dyslexie die zich door mijn posts aangevallen voelen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 16:24
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
En laten we nu maar terug gaan naar het onderwerp
Oud 02-02-2012, 16:37
Pukkell
Pukkell is offline
Ik scheld veel
Maar kanker... Sinds alle 2 mijn oma's op sterven liggen door die ziekte... Nee dankje...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 16:02
Verwijderd
Ja zo vaak als mogelijk
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 16:18
sexy aardappel
sexy aardappel is offline
Citaat:
Ja zo vaak als mogelijk
ga een leven zoeken je denkt wel dat je stoer bent schelden met een ziekte waar heel veel mensen verdriet en pijn van hebben
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 16:35
Tophof
Tophof is offline
Ik heb vroeger wel eens gescheld met kanker maar doe het nu niet meer. Mijn opa is er aan overleden dus dit leek me wel het minste wat ik kon doen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 10:21
Verwijderd
Citaat:
ga een leven zoeken je denkt wel dat je stoer bent schelden met een ziekte waar heel veel mensen verdriet en pijn van hebben
Jij durft niet te reageren tegen Reverend he, watje
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Jij durft niet te reageren tegen Reverend he, watje
hij heeft wel gelijk hoor. In een soort reflex met kanker schelden doe ik ook wel eens, en zo veel meer mensen denk ik, maar het echt als stopwoordje gebruiken is echt ontzettend kansloos.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 15:22
Tophof
Tophof is offline
Citaat:
hij heeft wel gelijk hoor. In een soort reflex met kanker schelden doe ik ook wel eens, en zo veel meer mensen denk ik, maar het echt als stopwoordje gebruiken is echt ontzettend kansloos.
Mee eens
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Mee eens
het was maar een grapje over dat zo vaak mogelijk, weetniet hoe ik het moet zeggen, ja in een soort reflex
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 16:23
Pukkell
Pukkell is offline
Citaat:
het was maar een grapje over dat zo vaak mogelijk, weetniet hoe ik het moet zeggen, ja in een soort reflex
-___________________________________________________-
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 16:29
Verwijderd
grappig om te zien, hoe mensen zich druk maken om een tekstje
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 16:30
Verwijderd
Citaat:
grappig om te zien, hoe mensen zich druk maken om een tekstje
Grappig man, pleur op joh, kankerventje
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 16:44
Pukkell
Pukkell is offline
Citaat:
Nu verlaag je jezelf tot zijn eigen niveau...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Nu verlaag je jezelf tot zijn eigen niveau...
Met dat soort mensen moet je niet met lange zinnen, en moeilijke woorden in discussie gaan. Heeft geen zin, joh. En hij heeft de boodschap wel begrepen trouwens, haha.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 18:40
Verwijderd
wrm stop je dan niet?! \0/
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 18:42
Em.
Em. is offline
Blijven we hier wel een beetje lief en ontopic? Elkaar uit gaan schelden is niet de bedoeling.
Oud 10-02-2012, 14:45
Tophof
Tophof is offline
Nick je bent totaal niet grappig om iets serieus!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 08:34
Silvano08
Silvano08 is offline
Dit topic wordt met de dag kanslozer.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 11:12
Verwijderd
Citaat:
En toch heeft hij gelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 11:52
Verwijderd
Citaat:
En toch heeft hij gelijk.
Weet ik
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 12:06
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Wees allemaal niet zo kinderachtig en stop hiermee. Ook wordt het schelden met kanker niet gewaardeerd, dat lijkt me zeker bij dit topic wel duidelijk.

Nick, ik snap dat het allemaal nieuw voor je is en dat het 'stoer' kan zijn wanneer je mensen op deze manier gaat uitlokken, en dan ook nog Reverend (met z'n 25 jaar) meekrijgt. Maar het voegt helemaal niks toe om op deze manier mensen die er toch echt aanstoot aan nemen uit te lokken.

Dus laten we allemaal weer ontopic gaan en ook respect hebben voor elkaar, want misschien dat het je zelf niks doet, maar er zijn toch echt mensen die familieleden, kennissen of vrienden hebben verloren aan kanker, bij wie het wel iets doet als mensen kanker als scheldwoord oid. gebruiken.
Oud 11-02-2012, 14:21
Verwijderd
Uitlokken? Ik ben het met hem eens. Het ís inderdaad opmerkelijk dat mensen zich zo op de kast laten jagen door een woord. Zeker als het van de lippen komt van iemand die je kent kan ik me moeilijk voorstellen dat je er aanstoot aan neemt. Het argument "mijn opa/oma is eraan overleden" heb ik dan ook nooit zo goed begrepen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 16:21
Tophof
Tophof is offline
Reverend je lokt duidelijk uit hoor! Daarom vraag ik je ook om in ieder geval op dit forum niet meer te reageren!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 22:57
Verwijderd
Lees nou maar eens goed wat er staat apekop.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 23:36
Verwijderd
ik scheld er zelf niet mee, maar t boeit me ook vrij weinig als anderen het wel doen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2012, 10:15
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik vind het zelf ook niet zo erg als iemand het gebruikt als scheldwoord. Snap ook niet helemaal waarom er zo'n grote ophef voor is. Ik begrijp wel waarom mensen er moeite mee hebben dus ik gebruik het zelf nooit, maar om er nou zo'n probleem van te maken.
Oud 14-02-2012, 21:17
Sander =D
Sander =D is offline
Ik vind verdorie al erg grofgebekt, ik zou niet durven om het woord kanker in de mond te nemen, misschien wordt mijn tong dan aangetast.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten