Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, maar bij dat vak (Inleiding Historische Wetenschappen als in: Oh, een bron. Is het primair? Is het secundair? Mag je het direct als bron aannemen? Moet je aan externe kritiek of interne kritiek doen?) was het ook gewoon redeneren. Dus dan is het ook makkelijk.
Dit zijn dan wel weer meerkeuzevragen <3 Oke ![]() Nah, ik weet de definities wel uit mijn hoofd. Maar dan zeggen ze de ene taal is dit maar ook dit en dat kan ik dan niet met elkaar rijmen. Maar dat leer ik wel gewoon nog even. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Meerkeuzevragen klinken vaak makkelijk, maar ik heb vaak tentamens gehad met hele lastige meerkeuzevragen en dan moet je natuurlijk ook iets van 75% (bij vier-keuzevragen) goed hebben voor überhaupt een voldoende. Van te voren deden mensen lekker lacherig ('haha, meerkeuze, haha, ook nog open-boek!'), maar achteraf bleek het toch zwaar tegen te vallen
![]() |
![]() |
|
Ik ben eigenlijk vooral van het 'een eind weglullen als je het antwoord eigenlijk niet weet en hopen dat je daar nog een halve punt voor krijgt'-type
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, dat ook
![]() ![]() Ik ben niet een extreme fan van meerkeuze, maar het is wel makkelijk als je simpelweg een lijst met begrippen moet kennen. Het is ook allemaal heel duidelijk, dus het is niet zo'n vak van: Het kan A zijn, maar er staat iets tussen wat ik dan weer vind van niet, maar dan moet het C zijn maar daar staan OOK dingen tussen wat niet kan. Dit is bij wijze van: 1 + 1 = A) 1 B) 2 C) 15 D) Geen van bovenstaande. Maar dan iets moeilijker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
SUCCES je kan het! ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Jezus, ik ben er dus echt niet bij vandaag. Ik ging net naar het station om naar Eindhoven te gaan, bedenk ik daar pas dat ik er op de tijd was dat ik de trein naar Geldermalsen/Culemborg/Tiel zou moeten hebben. 25 minuten te vroeg. Of 5 minuten te laat. Ugh. Belooft wat voor vandaag.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jazeker.
Maar serieus ![]() Welke zee ligt er in het noorden van Turkije? Van welk land is Jerevan de hoofdstad? ( ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|