Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2011, 10:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Anyway, ik ben stikzenuwachtig voor m'n vuurdoop op m'n werk vandaag

Komt wel goed schatje!
Oud 28-10-2011, 10:17
Lorelei
Lorelei is offline
Je kunt t
Oud 28-10-2011, 10:18
Verwijderd
Lala. Misschien moet ik eens bezig gaan met mijn tentamen. Ja, goed plan
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Komt wel goed schatje!
Roosvicee <3
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Eeen verwende muis die van zoet houdt. lol. gebruik dat eens.
Oud 28-10-2011, 10:24
Verwijderd
Oew wat chil so you think you can dance komt naar kerkrade
Oud 28-10-2011, 10:25
Verwijderd
Wat moeten ze in kerkrade? audities ofzo?
Oud 28-10-2011, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Wat moeten ze in kerkrade? audities ofzo?
een special envent ofzo. in de rodahal 28januari 34euro voor op een blok beton te zitten s'avonds als het koud is.
Oud 28-10-2011, 10:32
Verwijderd
Dan ga je niet. Ik zou dat niet betalen denk ik hoor
Oud 28-10-2011, 10:32
Verwijderd
nee ik kijk wel op tv.
Oud 28-10-2011, 10:45
Verwijderd
en nu ga ik een spel doen. doei
Oud 28-10-2011, 11:12
Verwijderd
Aiiii (oh god nu weet ik het zelfs dat ai een diftong is) ik moet zo mijn tentamen taalkundige shit maken.
Oud 28-10-2011, 11:13
Verwijderd
uh wat? en succes.
Oud 28-10-2011, 11:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Succes
Oud 28-10-2011, 11:15
Verwijderd
Oh god ik lees het weer door en dan denk ik: ja, als ik het lees snap ik het, en is het allemaal superlogisch en nu ben ik heel bang dat ik daar zit en dan denk.. HMMMMM. Dit heb ik zonet nog gelezen!

En er zijn nog steeds termen die niet helemaal duidelijk zijn
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Aiiii (oh god nu weet ik het zelfs dat ai een diftong is) ik moet zo mijn tentamen taalkundige shit maken.
'o' is in het Nederlands ook een diftong
Verwijderd
Citaat:
Succes!

Ik ben naar de kapper doei allen
Oud 28-10-2011, 11:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Herkenbaar maar misschien valt het allemaal mee en vragen ze precies de dingen die je weet
Oud 28-10-2011, 11:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Succes!

Ik ben naar de kapper doei allen
Tabee
Oud 28-10-2011, 11:17
Verwijderd
jaa <3 dat was gisteren zo.

Maar goed. Vandaag zijn er 40 vragen, gisteren waren er 5

Fizzle weet jij dingen van taal enzo? ? Over, heel toevallig, analytische en agglutinatieve en synthetische en fusionele talen?
Oud 28-10-2011, 11:17
Verwijderd
je hoeft 35 meer te kennen.
Oud 28-10-2011, 11:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Fizzle weet jij dingen van taal enzo? ? Over, heel toevallig, analytische en agglutinatieve en synthetische en fusionele talen?
Ik vind het juist doodeng als er zo weinig vragen zijn, dan is de kans dat ze precies de dingen vragen waar je helemaal niks van weet zo groot!
Oud 28-10-2011, 11:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Oei! Ik weet vooral dingen over fonetiek, eigenlijk, omdat ik wel inhoudelijk taalles krijg, maar ik weet weinig over talen in het algemeen. Lorelei naamzoek?
Oud 28-10-2011, 11:19
Verwijderd
Ja, maar bij dat vak (Inleiding Historische Wetenschappen als in: Oh, een bron. Is het primair? Is het secundair? Mag je het direct als bron aannemen? Moet je aan externe kritiek of interne kritiek doen?) was het ook gewoon redeneren. Dus dan is het ook makkelijk.

Dit zijn dan wel weer meerkeuzevragen <3

Oke .

Nah, ik weet de definities wel uit mijn hoofd. Maar dan zeggen ze de ene taal is dit maar ook dit en dat kan ik dan niet met elkaar rijmen. Maar dat leer ik wel gewoon nog even.
Oud 28-10-2011, 11:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, maar bij dat vak (Inleiding Historische Wetenschappen als in: Oh, een bron. Is het primair? Is het secundair? Mag je het direct als bron aannemen? Moet je aan externe kritiek of interne kritiek doen?) was het ook gewoon redeneren. Dus dan is het ook makkelijk.

Dit zijn dan wel weer meerkeuzevragen <3

Oke .

Nah, ik weet de definities wel uit mijn hoofd. Maar dan zeggen ze de ene taal is dit maar ook dit en dat kan ik dan niet met elkaar rijmen. Maar dat leer ik wel gewoon nog even.
Meerkeuzevragen, die hebben wij echt noooit
Oud 28-10-2011, 11:23
Verwijderd
Meh. Wij hebben ze nu nog sporadisch, maar dit is het enige vak wat álleen maar meerkeuzevragen heeft. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant ik ben van het 'ik schrijf 17 A4tjes vol omdat ik zoveel wil zeggen' type.
Oud 28-10-2011, 11:24
Verwijderd
Meerkeuzevragen klinken vaak makkelijk, maar ik heb vaak tentamens gehad met hele lastige meerkeuzevragen en dan moet je natuurlijk ook iets van 75% (bij vier-keuzevragen) goed hebben voor überhaupt een voldoende. Van te voren deden mensen lekker lacherig ('haha, meerkeuze, haha, ook nog open-boek!'), maar achteraf bleek het toch zwaar tegen te vallen
Oud 28-10-2011, 11:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben eigenlijk vooral van het 'een eind weglullen als je het antwoord eigenlijk niet weet en hopen dat je daar nog een halve punt voor krijgt'-type
Oud 28-10-2011, 11:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben eigenlijk vooral van het 'een eind weglullen als je het antwoord eigenlijk niet weet en hopen dat je daar nog een halve punt voor krijgt'-type
Ik heb dat enorm afgeleerd, mijn geschiedenislerares op de middelbare school bestreed dat namelijk door punten af te trekken voor alle foute feiten die je gaf, in plaats van punten te geven voor alles wat goed is. Dus hoe meer je opschrijft, hoe groter de kans op een laag cijfer.
Oud 28-10-2011, 11:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Grrrrr, er is nog steeds geen schema bekend van onze excursie, terwijl we alle bezoeken moeten voorbereiden en ik morgen vertrek
Oud 28-10-2011, 11:27
Verwijderd
Ja, dat ook -> Ik weet het antwoord niet maar krijg hier wel een halve punt voor toch??

Ik ben niet een extreme fan van meerkeuze, maar het is wel makkelijk als je simpelweg een lijst met begrippen moet kennen. Het is ook allemaal heel duidelijk, dus het is niet zo'n vak van: Het kan A zijn, maar er staat iets tussen wat ik dan weer vind van niet, maar dan moet het C zijn maar daar staan OOK dingen tussen wat niet kan.

Dit is bij wijze van: 1 + 1 =
A) 1
B) 2
C) 15
D) Geen van bovenstaande.

Maar dan iets moeilijker
Oud 28-10-2011, 11:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb dat enorm afgeleerd, mijn geschiedenislerares op de middelbare school bestreed dat namelijk door punten af te trekken voor alle foute feiten die je gaf, in plaats van punten te geven voor alles wat goed is. Dus hoe meer je opschrijft, hoe groter de kans op een laag cijfer.
Daar doen ze bij ons gelukkig niet aan dat vind ik ook wel erg flauw hoor, als je dan twijfelt of een antwoord goed is, schrijf je het dus nooit op.
Oud 28-10-2011, 11:28
Verwijderd
Bij open vragen is er bij ons vaak aangegeven hoe lang je antwoord mag zijn (en dan dus hoeveel woorden, niet hoeveel regels, want dan krijg je mensen die heeeel klein gaan schrijven ). Dus je hebt gewoon geen plek om maar wat te lullen.
Oud 28-10-2011, 11:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Meh ik kan er echt niet tegen als ik me niet mentaal op iets groots kan voorbereiden /zeur
Oud 28-10-2011, 11:32
Verwijderd
*aai*!

Het komt wel goed het wordt allemaal heel fantastisch, en ook al heb je het niet goed voorbereid dan gaat het alsnog leuk worden!

En nu ga ik echt, want mijn band is lek en ik moet een kwartiertje lopen denk ik.
Oud 28-10-2011, 11:33
Verwijderd
Tijd voor koffie
Oud 28-10-2011, 11:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
*aai*!

Het komt wel goed het wordt allemaal heel fantastisch, en ook al heb je het niet goed voorbereid dan gaat het alsnog leuk worden!

En nu ga ik echt, want mijn band is lek en ik moet een kwartiertje lopen denk ik.
Dankje! Ik hoop het maar..

SUCCES je kan het!
Oud 28-10-2011, 11:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga nog een aflevering van Desperate Romantics kijken
Oud 28-10-2011, 11:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja eh, -25 is toch geen temperatuur voor zo'n Angolees? Laten we wel zijn ;;;dd:;D
-25 is sowieso geen temperatuur! Hoe koud denk je dat mijn zus het gaat hebben, om maar iemand te noemen
Oud 28-10-2011, 11:45
Carn
Carn is offline
Och, schept karakter, beetje kou
Oud 28-10-2011, 11:49
Verwijderd
Mind over matter, wat kou betreft, mietjes!
Oud 28-10-2011, 12:12
Verwijderd
Dat wordt een groot succes met de NS
Oud 28-10-2011, 12:19
Verwijderd
Jezus, ik ben er dus echt niet bij vandaag. Ik ging net naar het station om naar Eindhoven te gaan, bedenk ik daar pas dat ik er op de tijd was dat ik de trein naar Geldermalsen/Culemborg/Tiel zou moeten hebben. 25 minuten te vroeg. Of 5 minuten te laat. Ugh. Belooft wat voor vandaag.
Oud 28-10-2011, 12:58
Verwijderd
Goeiemiddag mensen!
Oud 28-10-2011, 13:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ben je nu alweer terug? Hoe ging het?
Oud 28-10-2011, 13:03
Verwijderd
Ja ik was na 20 minuten al klaar. 11 vragen weet ik zeker, een stuk of 10 waren zeer beredeneerde keuzes. Dan nog een aantal waarbij het meer was van: Ik denk dat die het niet zijn dus kies ik voor deze en de rest waren pure gokken
Oud 28-10-2011, 13:05
Macrador
Macrador is offline
Meerkeuze?
Oud 28-10-2011, 13:07
Verwijderd
Jazeker.

Maar serieus Als je vanaf Marokko via de noordkust van Afrika naar het westen gaat welke landen kom je dan tegen en in welke volgorde?

Welke zee ligt er in het noorden van Turkije?

Van welk land is Jerevan de hoofdstad?

( ik zie net dat ik die gewoon goed heb gegokt!)
Oud 28-10-2011, 13:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja ik was na 20 minuten al klaar. 11 vragen weet ik zeker, een stuk of 10 waren zeer beredeneerde keuzes. Dan nog een aantal waarbij het meer was van: Ik denk dat die het niet zijn dus kies ik voor deze en de rest waren pure gokken
Hm, afwachten dus.

Citaat:
Jazeker.

Maar serieus Als je vanaf Marokko via de noordkust van Afrika naar het westen gaat welke landen kom je dan tegen en in welke volgorde?

Welke zee ligt er in het noorden van Turkije?

Van welk land is Jerevan de hoofdstad?

( ik zie net dat ik die gewoon goed heb gegokt!)
Wat een achterlijke basisschoolvragen
Oud 28-10-2011, 13:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jazeker.

Atlantis!

Regels voor berichten