Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2011, 21:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mascara is nooit helemaal waterproof
Behalve die van de Body Shop, die krijg je er met geen mogelijkheid meer af
Oud 30-10-2011, 21:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar goed. Een film dus.
Oud 30-10-2011, 21:21
The Larch
The Larch is offline
Over make-up gesproken, ik had vandaag mijn gezicht met waterverf wit geschilderd en het gaf best een gaaf effect.
Oud 30-10-2011, 21:21
Verwijderd
Foto !
Oud 30-10-2011, 21:25
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Foto !
Komt, als ik weer dingen kan uploaden!

En nu ga ik dan echt slapen. Slaap zacht lieve forumers, droom mooi!
Oud 30-10-2011, 21:25
Verwijderd
Trusten!
Oud 30-10-2011, 21:41
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Hoe lang is het eigenlijk geleden sinds het laatste wws?
Oud 30-10-2011, 21:42
Verwijderd
Al een behoorlijk lange tijd. Ik geloof dat Uice het er laatst over had. Ik had al aangegeven dat ik best verhalen wou schrijven, maar iemand anders, iemand die ervaren is, moet verder even spelleiden (godver, ik schreef lijder, vanwege admin )
Oud 30-10-2011, 21:43
Macrador
Macrador is offline
Ok als er nog een WWS komt dan doe ik mee!
Oud 30-10-2011, 21:45
Verwijderd
Oh ja, weerwolfspel
Oud 30-10-2011, 21:45
Verwijderd
ik heb er nu ook weer tijd voor, want geen tentamens.
Oud 30-10-2011, 22:09
Verwijderd
Ik heb wel tentamens maar ik zie geen probleem ;x /SOG
Oud 30-10-2011, 23:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Trusten!

En Phoebe, nog heel veel keer meer bedankt!
Graag gedaan

Er was niks mis met mijn brommer, ik was gewoon para
Oud 31-10-2011, 01:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jezus ik moet echt vaker gaan naamzoeken.

Citaat:
Is de eerste letter van het derde woord geen hoofdletter H?

[afbeelding]

[afbeelding]
Para Paranoide Soija Adamzwovicehoeheetje naazoek. Zijn jullie er al uit inmiddels of moet ik er nog steeds heen lopen ? Die grafstenen zijn naambordjes van bomen, trouwens, die staan hier overal. Spuuglelijk.
Oud 31-10-2011, 01:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jezus ik moet echt vaker gaan naamzoeken.

Para Paranoide Soija Adamzwovicehoeheetje naazoek. Zijn jullie er al uit inmiddels of moet ik er nog steeds heen lopen ? Die grafstenen zijn naambordjes van bomen, trouwens, die staan hier overal. Spuuglelijk.
Soija heeft het antwoord al gegeven, een tijdje terug. Het was Valse christusdoorn 'Skyline', een boomsoort idd.
Oud 31-10-2011, 05:48
Verwijderd
mijn gezondheid laat me weer eens in de steek.
Oud 31-10-2011, 05:54
Verwijderd
Vroeggggg.
Oud 31-10-2011, 05:59
Verwijderd
jup, maar dat moet.
Oud 31-10-2011, 06:07
Verwijderd
tsssss, dalijk flikker ik wer van mn stoel af. en op school zeker ook, en op de fiets al helemaal.
Oud 31-10-2011, 06:11
Verwijderd
Maar de kerstverlichting in mijn uitzicht maakt veel goed. <333.

Beterschap Chicka!
Oud 31-10-2011, 07:00
Lorelei
Lorelei is offline
Rationeel zei laatst datie wel weer eens een goeie sinusitis wilde...nou dan moeten we maar 'hopen' dat ik m aansteek..
Oud 31-10-2011, 07:33
Verwijderd
Nou, ik ben in Tiel. Wachten op het ongemotiveerde schorem dat ik 1,5 uur moet gaan bezighouden. 3 keer. Gelukkig is om 14.30 alles weer voorbij
Oud 31-10-2011, 07:38
Verwijderd
Jow ik ben nog steeds een beetje brak. En al een uur bezig aan mijn opdracht, nu 8,5 uur werken, dan verder want morgen is de deadline. Gghghkkkkks.
Citaat:
Rationeel zei laatst datie wel weer eens een goeie sinusitis wilde...nou dan moeten we maar 'hopen' dat ik m aansteek..

Citaat:
Nou, ik ben in Tiel. Wachten op het ongemotiveerde schorem dat ik 1,5 uur moet gaan bezighouden. 3 keer. Gelukkig is om 14.30 alles weer voorbij
Wat een doffe ellende allemaal!
Oud 31-10-2011, 07:44
Lorelei
Lorelei is offline
Inderdaad!

zeg absinthe: laten we binnenkort een keertje thee gaan drinken samen als je weer eens op je man of je trein moet wachten want dat lijkt toch een beetje de story of your life te zijn.. Dan moeten we het toch op zn minst gezellig voor je maken

en quis: kan jij in het weekend van 19 nov? Ik wil je huisje zien
Oud 31-10-2011, 07:51
Verwijderd
Goedemorgen. Ik ben alweer te laat opgestaan
Oud 31-10-2011, 07:57
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeedemorgen, mensen
Oud 31-10-2011, 08:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goeiemorgen!
Ik heb hardgelopen en het ging superlekker
Oud 31-10-2011, 09:01
Verwijderd
Ik heb de buitenband van de velg van mijn fiets gehaald en daar was ik trots op! Maar nu kan ik niet vinden waar het lek zit
Oud 31-10-2011, 09:05
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb de buitenband van de velg van mijn fiets gehaald en daar was ik trots op! Maar nu kan ik niet vinden waar het lek zit
water in een kom en volpompen en kijken waar de lucht uitkomt.
Oud 31-10-2011, 09:10
Verwijderd
Ja, nergens dus
Oud 31-10-2011, 09:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Soija heeft het antwoord al gegeven, een tijdje terug. Het was Valse christusdoorn 'Skyline', een boomsoort idd.
Ohja, van een valse Christus boom had ik wel wat meegekregen ja
Oud 31-10-2011, 09:16
Verwijderd
Gevonden!
Oud 31-10-2011, 09:16
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 31-10-2011, 09:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Gewoon blijven denken waar je het allemaal voor doet! Een zak geld! (dat werkt bij mij vaak )
Oud 31-10-2011, 10:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nog een half uur voordat ik weg moet. Dat is zo nieuw voor me. Ik denk dat ik nog een beetje cornflakes ga eten. Lekker onverstandig met melk heb er zo'n trek in!
Oud 31-10-2011, 10:39
Verwijderd
Durf ik het aan om naar de supermarkt te fietsen ?
Oud 31-10-2011, 10:50
Verwijderd
hoi en doei

wie kan me hier weghalen ??
Oud 31-10-2011, 11:09
Rationeel
Rationeel is offline
helaas, sinds de laatste uitspraak mag ik niet dichter dan 5 meter bij kleine meisjes in de buurt komen.
Oud 31-10-2011, 11:10
Missy
Missy is offline
Citaat:
Durf ik het aan om naar de supermarkt te fietsen ?
Tuurlijk!

Apate, jij weet het vast wel (of iemand anders met een briljant idee): ik wil voor de verjaardag van een vriendin graag een taart maken. Mijn bakkunsten komen niet verder dan kwarktaart, appeltaart of cake. Wat is een simpele, maar lekkere taart om te maken?
Oud 31-10-2011, 11:16
Rationeel
Rationeel is offline
een pavlova met aardbeien
Oud 31-10-2011, 11:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Tuurlijk!

Apate, jij weet het vast wel (of iemand anders met een briljant idee): ik wil voor de verjaardag van een vriendin graag een taart maken. Mijn bakkunsten komen niet verder dan kwarktaart, appeltaart of cake. Wat is een simpele, maar lekkere taart om te maken?
spacecake
Oud 31-10-2011, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk!

Een simpele taart ís appeltaart. Maar ik zal er eens een boek bijpakken voor basisrecepten!

Marmercake? Super simpel om te maken, maar het is wel lekkerder dan gewone cake. Je kunt zelf boterkoek maken, maar voor een verjaardag zou ik dat niet zo snel doen.

Wij hebben hier een keertje koekkruidentaart met Amaretto en chocoladeglazuur gemaakt, dat was echt supersimpel!
Oud 31-10-2011, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Jow ik ben nog steeds een beetje brak. En al een uur bezig aan mijn opdracht, nu 8,5 uur werken, dan verder want morgen is de deadline. Gghghkkkkks.

Wat een doffe ellende allemaal!
Citaat:
Inderdaad!

zeg absinthe: laten we binnenkort een keertje thee gaan drinken samen als je weer eens op je man of je trein moet wachten want dat lijkt toch een beetje de story of your life te zijn.. Dan moeten we het toch op zn minst gezellig voor je maken

en quis: kan jij in het weekend van 19 nov? Ik wil je huisje zien
Citaat:
Gewoon blijven denken waar je het allemaal voor doet! Een zak geld! (dat werkt bij mij vaak )
Ik zeur een beetje, want gek genoeg is het tot nu toe eigenlijk best heel leuk Ze zijn níet ongemotiveerd, ze zijn wel even afwachtend, maar ik had ze vrij snel toch wel soort van 'in the pocket' volgens mij en toen werden ze fanatiek en kwamen ze met ontzettend gave ideeën. Nog één groep zo. Ik hoop dat dat ook een succes wordt.
Jongeren zijn dus wél echt heel leuk Maar ik moet zeggen dat ik ook best wel een goeie les in elkaar gedraaid heb

En @Lorelei: story of my life dat ik op m'n man moet wachten?
Lijkt me goed! Weet alleen niet of dat deze week al gaat gebeuren.
Oud 31-10-2011, 12:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Een simpele taart ís appeltaart. Maar ik zal er eens een boek bijpakken voor basisrecepten!

Marmercake? Super simpel om te maken, maar het is wel lekkerder dan gewone cake. Je kunt zelf boterkoek maken, maar voor een verjaardag zou ik dat niet zo snel doen.

Wij hebben hier een keertje koekkruidentaart met Amaretto en chocoladeglazuur gemaakt, dat was echt supersimpel!
Oeh, dadeltaart is ook supermakkelijk en lekker! En je hoeft er niet voor te bakken.

250gr boter smelten, 200gr mariakaakjes in stukjes brokkelen (niet te fijn!), 500gr dadels in stukjes snijden, 2 eieren luchtig kloppen met 200gr witte basterd suiker.
Dan giet je het suiker/ei mengsel bij de boter in een pannetje, gooi je dadels erdoor, laat je het nog een minuutje pruttelen en gooi je de kaakjes erbij.
In een taartvorm gieten, 2 uur in de koelkast en daarna gemalen kokos eroverheen strooien.
NOMNOM!

PS: Apate, ik litser nu naar een brei-playlist. Iets voor jou?
http://www.stereomood.com/activity/let%2527s%2Bknit
Oud 31-10-2011, 13:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallo!
Oud 31-10-2011, 13:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb al twee kunstposters gekocht, terwijl ik geen flauw idee heb waar ik ze op zou moeten hangen /kunstminnend v-lid
Oud 31-10-2011, 13:35
Verwijderd
hoy heb uit sinds half2 alleen de leraar was vergeten dat die vergadering had zaten we daar tot 2uur

en school was saai had tussen uur en verveelde me, de mediatheekbeheerder had een boze bui, dus iedereen die op de verbode sites zat mocht de rest van de dag er niet meer in, en ik zat vrolijk te forummen voor haar neus, en ik mocht blijven. (ook verboden)

en nu ben ik thuis en mn vader is een muur voor de helft aan het doorbreken, dus de pc trilt, maar de muur staat 20meter verderop.

en er komen ook mensen om het dak te maken, maar die zijn al 2uur te laat, dus ze komen waarschijnlijk toch niet. Of mijn vader had de afspraak voor woensdag gemaakt.
Oud 31-10-2011, 13:39
Verwijderd
Citaat:
helaas, sinds de laatste uitspraak mag ik niet dichter dan 5 meter bij kleine meisjes in de buurt komen.
nu zat ik een hele dag in de hel.
Oud 31-10-2011, 14:06
Verwijderd
Toch iets te vroeg gejuicht, want de laatste groep was voor de helft wel een hel, en dan duurt zo'n 1,5 uur lang. Gelukkig was de andere helft wél leuk en zat er één neger bij waar ik fan van ben, hij kwam binnen met zo'n opgeblazen vuilniszak-jas en een petje op, ging helemaal achteraan onderuitgezakt zitten, en binnen no time was ie helemaal mee en speelde hij echt superleuk. Dat zijn toch altijd gelukzalige momentjes <3
Oud 31-10-2011, 14:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Toch iets te vroeg gejuicht, want de laatste groep was voor de helft wel een hel, en dan duurt zo'n 1,5 uur lang. Gelukkig was de andere helft wél leuk en zat er één neger bij waar ik fan van ben, hij kwam binnen met zo'n opgeblazen vuilniszak-jas en een petje op, ging helemaal achteraan onderuitgezakt zitten, en binnen no time was ie helemaal mee en speelde hij echt superleuk. Dat zijn toch altijd gelukzalige momentjes <3
hehe, wat een baas

Ik ben zowaar verbaasd dat er negers in Tiel wonen!

Regels voor berichten