Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Jow ik ben nog steeds een beetje brak.
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Inderdaad!
zeg absinthe: laten we binnenkort een keertje thee gaan drinken samen als je weer eens op je man of je trein moet wachten want dat lijkt toch een beetje de story of your life te zijn.. Dan moeten we het toch op zn minst gezellig voor je maken ![]() en quis: kan jij in het weekend van 19 nov? Ik wil je huisje zien ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Apate, jij weet het vast wel (of iemand anders met een briljant idee): ik wil voor de verjaardag van een vriendin graag een taart maken. Mijn bakkunsten komen niet verder dan kwarktaart, appeltaart of cake. Wat is een simpele, maar lekkere taart om te maken? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Marmercake? Super simpel om te maken, maar het is wel lekkerder dan gewone cake. Je kunt zelf boterkoek maken, maar voor een verjaardag zou ik dat niet zo snel doen. Wij hebben hier een keertje koekkruidentaart met Amaretto en chocoladeglazuur gemaakt, dat was echt supersimpel! |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Jongeren zijn dus wél echt heel leuk ![]() ![]() En @Lorelei: story of my life dat ik op m'n man moet wachten? ![]() Lijkt me goed! Weet alleen niet of dat deze week al gaat gebeuren. |
![]() |
||
Citaat:
250gr boter smelten, 200gr mariakaakjes in stukjes brokkelen (niet te fijn!), 500gr dadels in stukjes snijden, 2 eieren luchtig kloppen met 200gr witte basterd suiker. Dan giet je het suiker/ei mengsel bij de boter in een pannetje, gooi je dadels erdoor, laat je het nog een minuutje pruttelen en gooi je de kaakjes erbij. In een taartvorm gieten, 2 uur in de koelkast en daarna gemalen kokos eroverheen strooien. NOMNOM! PS: Apate, ik litser nu naar een brei-playlist. Iets voor jou? ![]() http://www.stereomood.com/activity/let%2527s%2Bknit
|
Verwijderd
|
hoy heb uit sinds half2 alleen de leraar was vergeten dat die vergadering had zaten we daar tot 2uur
![]() en school was saai had tussen uur en verveelde me, de mediatheekbeheerder had een boze bui, dus iedereen die op de verbode sites zat mocht de rest van de dag er niet meer in, en ik zat vrolijk te forummen voor haar neus, en ik mocht blijven. ![]() ![]() en nu ben ik thuis en mn vader is een muur voor de helft aan het doorbreken, dus de pc trilt, maar de muur staat 20meter verderop. en er komen ook mensen om het dak te maken, maar die zijn al 2uur te laat, dus ze komen waarschijnlijk toch niet. Of mijn vader had de afspraak voor woensdag gemaakt. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toch iets te vroeg gejuicht, want de laatste groep was voor de helft wel een hel, en dan duurt zo'n 1,5 uur lang. Gelukkig was de andere helft wél leuk en zat er één neger bij waar ik fan van ben, hij kwam binnen met zo'n opgeblazen vuilniszak-jas en een petje op, ging helemaal achteraan onderuitgezakt zitten, en binnen no time was ie helemaal mee en speelde hij echt superleuk. Dat zijn toch altijd gelukzalige momentjes <3
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben zowaar verbaasd dat er negers in Tiel wonen!
|
![]() |
|
|