Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog even over iets in het vorige topic:
@Martin: wat jij zegt over de Renaissance is te kort door de bocht, ook daarvoor werd weldegelijk logisch nagedacht. Het idee van de 'onbeschaafde' Middeleeuwen is vooral afkomstig uit de tijd van de Renaissance zelf; men wilde zich ertegen afzetten. @Apate: geschiedenis is zeker niet hoofdzakelijk feitjes leren, althans niet als je het op academisch niveau doet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De hondenriem is kapot en ze zeggen dat het mijn schuld is, maar het is niet mijn schuld. En ik ben boos en verdrietig en loop in de weg en en en en. En ik zou nu eigenlijk moeten gaan slapen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En eigenlijk vind ik het grafisch ook helemaal niet zo verschillen van GTA4. Het is wel een leukere locatie though.
Laatst gewijzigd op 02-11-2011 om 17:33. |
![]() |
|
Best oke eigenlijk
![]() ![]() Al een paar leuke dagen gehad, en vanmiddag was echt super ![]() En hoe is het met jou?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Mensen, ik zit met een hoodie-dilemma. Ik kan er maar 1 bestellen (Ookal zijn ze echt retegoedkoop), maar kan niet kiezen.
![]() ![]() 1e is qua printje toffer, maar hij is grijs en ik heb al duizent grijze shirts... edit: Holy damn, ze kosten maar 25 euro p/s (incl. verzendkosten). Twijfelllll!!!
|
![]() |
|
|