Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2011, 06:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ga denk ik één of twee van die Giant Microbes kopen voor een vriendin die geneeskunde studeert. Zit nu te denken aan zenuwcel en peniciline omdat die er tof uitzien. Hm bloedplaatje is ook wel cute
Mephisto heeft dat ook een keer gekregen en die zag gelijk dat het Ebola was
Advertentie
Oud 08-11-2011, 07:31
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb voor mezelf een ontbijtje op bed gemaakt en moet de hele dag heeeeeeeeeel hard gaan leren voor het tentamen van morgen. Wish me luck...
Oud 08-11-2011, 07:43
Verwijderd
Good luck!

Springer bij haarlem Heuj
Oud 08-11-2011, 07:57
Rationeel
Rationeel is offline
luck!

goeeeedemorgen!
Oud 08-11-2011, 07:57
Rationeel
Rationeel is offline
Waarom wordt het ejaculaat van de man ook wel 'kwakje' genoemd?

Oud 08-11-2011, 08:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Die zijn ook in Nederland te verkijgen! Ik heb ze in ieder geval bij NeMo (museum in Amsterdam) zien liggen en ik heb gehoord dat ze ook in Utrecht in uhmmmm ik-weet-niet-meer-welk winkeltje aan de oude gracht ergens te krijgen moeten zijn!
Thanks! Jammergenoeg woon ik in Groningen ik kan ze bij Nemo ook niet in de webshop ontdekken

Citaat:
Mephisto heeft dat ook een keer gekregen en die zag gelijk dat het Ebola was
Oud 08-11-2011, 08:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet volgende week een scriptiepresentatie geven voor de studievereniging, maar heb nog geen enkele informatie over het hoe, waar, wanneer ontvangen. In de nieuwsbrief die ik ontving net staat wel vanalles. Je zou zeggen dat een mailtje naar de mensen die het moeten doen toch wel netjes is..
Oud 08-11-2011, 08:41
The Larch
The Larch is offline
Hebben jullie ook dat je, als je voor altijd of lang weggaat, dat helemaal niet beseft tot je je spullen aan het inpakken bent en het niet past?
Oud 08-11-2011, 08:42
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Er moet volgens de PVV een einde komen aan de regeling voor Turkse Nederlanders, die bij Defensie renteloos kunnen lenen om hun dienstplicht in Turkije af te kopen. Tweede Kamerlid Marcial Hernandez heeft daar bij minister Hans Hillen van Defensie op aangedrongen.

Hernandez stelt dat "Henk en Ingrid nog steeds meebetalen aan de verdediging van Turkije". Daarom zouden Turkse Nederlanders hun Turkse paspoort in moeten leveren om onder de dienstplicht uit te komen. Dat scheelt een bedrag van 10.000 euro dat anders afgekocht moet worden.

Hillen staat niet te trappelen om de regeling af te schaffen. Deze is in het verleden namelijk op verzoek van de Tweede Kamer ingesteld. Bovendien zou er op dit moment geen gebruik worden gemaakt van de mogelijkheid om renteloos te lenen. Hij laat het nu aan de Kamer over om een besluit te nemen over de regeling.

Dat Henk en Ingrid ook lijden onder de villasubsidie vergeet de PVV gemakshalve maar eventjes. PVV :')

Overigens is die dienstplicht bepaald geen pretje; ik ken iemand die gegaan is en die is daar, Koerd zijnde, behoorlijk gepiepeld.
Sowieso is opgeroepen worden voor dienstplicht in zhe motherland helemaal niet leuk.
Oud 08-11-2011, 08:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Thanks! Jammergenoeg woon ik in Groningen ik kan ze bij Nemo ook niet in de webshop ontdekken
O wait, ja! Ze zijn via de webshop te bestellen! Alleen niet allemaal denk ik.

Citaat:
Hebben jullie ook dat je, als je voor altijd of lang weggaat, dat helemaal niet beseft tot je je spullen aan het inpakken bent en het niet past?
Ik ben nog nooit voor altijd of lang weggeweest.
Oud 08-11-2011, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Oud 08-11-2011, 08:44
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Waarom wordt het ejaculaat van de man ook wel 'kwakje' genoemd?

Mijn god
Oud 08-11-2011, 08:44
The Larch
The Larch is offline
Mijn tante gaf me net een afscheidscadeautje en toen moest ze huilen. Nu ben ik ook verdrietig. En ik heb al mijn kleren in een koffer, en het past, ongeveer, maar behalve kleren heb ik nog meer spullen. Hoe ga ik die meekrijgen? Hoe? Hoe?
Oud 08-11-2011, 08:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar je gaat nu weer terug naar NL?
Oud 08-11-2011, 08:46
The Larch
The Larch is offline
Nee, ik ga bij een vriendin in Rusland wonen.

Ik heb het trouwens helemaal niet aan mijn oom verteld. Of ja, wel, maar hij was toen nogal dronken, dus hij weet het vast niet meer. En sindsdien heb ik hem niet meer in nuchtere toestand gezien.
Oud 08-11-2011, 08:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, ik ga bij een vriendin in Rusland wonen.

Ik heb het trouwens helemaal niet aan mijn oom verteld. Of ja, wel, maar hij was toen nogal dronken, dus hij weet het vast niet meer. En sindsdien heb ik hem niet meer in nuchtere toestand gezien.
Oh! Spannend!

Mag ik trouwens vragen waarom je überhaupt naar Rusland vertrok? Je ouders wonen in NL toch?
Oud 08-11-2011, 08:48
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Oh! Spannend!

Mag ik trouwens vragen waarom je überhaupt naar Rusland vertrok? Je ouders wonen in NL toch?
Ja. Nouja, gewoon, om mijn Russisch te verbeteren en voor het avontuur en om dingen die ik niet goed kan uitleggen.
Oud 08-11-2011, 08:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja. Nouja, gewoon, om mijn Russisch te verbeteren en voor het avontuur en om dingen die ik niet goed kan uitleggen.
Wauw! Ik voel me heel onavontuurlijk nu
Oud 08-11-2011, 08:58
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Wauw! Ik voel me heel onavontuurlijk nu
Dat heb ik ook altijd als ik naar Star Wars kijk!

En nu moet ik maar mijn spullen verder inpakken, ofzo. Ze komen me morgen of overmorgen halen, maar ik weet helemaal niet wanneer. 'Het kan zijn dat we je na de lessen op komen halen en dan langs je huis rijden om je spullen te halen, of we komen gewoon ergens langs, nouja, morgen of overmorgen en heel misschien overovermorgen'.
Oud 08-11-2011, 08:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Lekker is dat
Oud 08-11-2011, 09:12
Verwijderd
Citaat:
O wait, ja! Ze zijn via de webshop te bestellen! Alleen niet allemaal denk ik.

Oud 08-11-2011, 09:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jammer alleen dat bacteriofaag er niet bij staat. Of penicilline.
Oud 08-11-2011, 09:21
Verwijderd
Ik ben heel erg moe, maar weer niet echt waarvan
Oud 08-11-2011, 09:23
Carn
Carn is offline
Ik ook, want ik heb maar 4,5 uur geslapen
Oud 08-11-2011, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, want ik heb maar 4,5 uur geslapen
Hoe heb je dat gedaan?
Oud 08-11-2011, 09:33
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
firefox is nog steeds niet op de website verkrijgbaar
Oud 08-11-2011, 09:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe heb je dat gedaan?
ow, kon niet echt slapen. Maar wat gaan lezen op een gegeven moment.
Oud 08-11-2011, 09:34
Verwijderd
Citaat:
ow, kon niet echt slapen. Maar wat gaan lezen op een gegeven moment.
Aww, dat is kut
Oud 08-11-2011, 09:50
Verwijderd
Ik ben vandaag halfjarig, huhuhu.
Daar maakten we vroeger altijd grapjes over. Half stukje taart, half Lang zal ze leven zingen, etc.
Oud 08-11-2011, 10:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Welke knuffel zal ik kopen? Griep, verkoudheid, een hersencel, een bloedplaatje? klik
Oud 08-11-2011, 10:09
Martiño
Martiño is offline
Rode bloedcel <33
Oud 08-11-2011, 10:11
Verwijderd
Dit wordt, officieel en altijd, mijn laatste account, en als ik deze verwijder zet ik nooit meer een voet in het forum.

Chick Rock: verkoudheid! <3
Oud 08-11-2011, 10:16
Martiño
Martiño is offline
Wie ben jij dan?
Oud 08-11-2011, 10:16
Verwijderd
Etmakas.
Oud 08-11-2011, 10:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wil eigenlijk deze: klik, maar die is nergens in NL te krijgen
Oud 08-11-2011, 10:17
Verwijderd
Omg <3 die is schattig.

Ik heb me al een keer eerder verbaasd over hoe schattig ze die dingen maakten. Ik vond ook de borrelia er heel schattig uitzag en ik heb zelfs nog getwijfeld of ik die zou willen of niet. Maar ik vond het toch een beetje te bizar.
Oud 08-11-2011, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Ik wil eigenlijk deze: klik, maar die is nergens in NL te krijgen
Ahw, lief. <3

Citaat:
Omg <3 die is schattig.

Ik heb me al een keer eerder verbaasd over hoe schattig ze die dingen maakten. Ik vond ook de borrelia er heel schattig uitzag en ik heb zelfs nog getwijfeld of ik die zou willen of niet. Maar ik vond het toch een beetje te bizar.
Als ik een enge ziekte had zou ik die heel graag in knuffelvorm willen. Wat is er bizar aan?
Oud 08-11-2011, 10:20
Verwijderd
Ik vond het toch een beetje bizar om het beestje wat mij zo lang ziek heeft gemaakt en mijn complete leven in de war heeft geschopt als knuffel te bestellen. Gewoon. Dan vraagt iemand wat het is, en dan zeg ik: Dat heeft mij ziek gemaakt, schattig he? zie je dat al voor je?
Oud 08-11-2011, 10:21
Carn
Carn is offline
nee, dat zie ik niet voor me.
Oud 08-11-2011, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het toch een beetje bizar om het beestje wat mij zo lang ziek heeft gemaakt en mijn complete leven in de war heeft geschopt als knuffel te bestellen. Gewoon. Dan vraagt iemand wat het is, en dan zeg ik: Dat heeft mij ziek gemaakt, schattig he? zie je dat al voor je?
Ja, zo snap ik het wel. Maar het lijkt mij juist een fijn gevoel als je van iets naars zo zegmaar iets positiefs maakt, iets waar je naar kan kijken en vastpakken. Mijn broertje had eerst een lintworm, en dat vond hij heel erg, tot hij besloot hem James te noemen en er de hele dag flauwe grapjes over te maken. Dat is net zoiets, denk ik.
Oud 08-11-2011, 10:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, het lijkt mij ook wel gek om een knuffelvorm van chronische vermoeidheid te hebben. Niet dat dat mogelijk is maar toch.
Oud 08-11-2011, 10:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
James de lintworm

Bah lintwormen *ril* Docent biologie op de middelbare school vertelde altijd dat als je een lintworm hebt je die alleen weg kan krijgen door een haring boven je open mond te houden en dat dat beest dan door je slokdarm omhoog komt kruipen iew
Oud 08-11-2011, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Ja, zo snap ik het wel. Maar het lijkt mij juist een fijn gevoel als je van iets naars zo zegmaar iets positiefs maakt, iets waar je naar kan kijken en vastpakken. Mijn broertje had eerst een lintworm, en dat vond hij heel erg, tot hij besloot hem James te noemen en er de hele dag flauwe grapjes over te maken. Dat is net zoiets, denk ik.
Waarom vind ik dat nou logisch ? Ik weet niet, ik kon absoluut geen grapjes maken over dat ik ziek was. Nu ik erover nadenk heel stom. Ik wil ook grapjes kunnen maken over ziek zijn en dat kan ik niet !
Oud 08-11-2011, 10:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik maak heel vaak grapjes over mijn 'ziekte' en soms vergeet ik het ook even. Gaat het over bijvoorbeeld iets toch opeten nadat het op de grond is gevallen en dan zeg ik "Daar ga je echt niet dood van hoor, dat doe ik ook altijd en ik ben ook kerngezond! O wait "
Oud 08-11-2011, 10:26
Verwijderd
Huhu. Ik heb wel weer een nieuw iets erbij! Maar ik weet even niet hoe ik er grapjes over moet maken
Oud 08-11-2011, 10:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een nieuw iets?
Oud 08-11-2011, 10:27
Verwijderd
Citaat:
James de lintworm

Bah lintwormen *ril* Docent biologie op de middelbare school vertelde altijd dat als je een lintworm hebt je die alleen weg kan krijgen door een haring boven je open mond te houden en dat dat beest dan door je slokdarm omhoog komt kruipen iew
Ik ken er een mop over.

Spoiler

Oud 08-11-2011, 10:28
Verwijderd
Huhu.
Oud 08-11-2011, 10:28
Chick Rock
Chick Rock is offline

Overigens ben ik er heel lang van overtuigd dat dat verhaal van die leraar ook echt waar was
Oud 08-11-2011, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ken er een mop over.

Spoiler

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten