Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb niet zo snel droge huid maar ik ben nu wel weer ontzettend statisch ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Vooral die schokjes zijn naar aan het begin van de winter, want dan verwacht ik ze nog niet en schrik ik me elke keer weer rot. Over een paar weken heb ik weer aangeleerd om metalen trapleuningen niet te gebruiken en deurklinken eerst even aan te tikken voor ik ze vastpak.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zag laatst een topic van iemand. 'Hoi! Ik krijg soms opeens een soort rare tik van metalen voorwerpen, een soort raar schokkend gevoel ofzo, superraar. Wat is het? Volgens mij ben ik de enige. Herkent iemand dit?'
Ouder zijn dan 4 en niet weten wat statische elektriciteit is :') |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik gewoon een keer ga uitzoeken waar ik goedkoop een lader kan kopen, want bij het hotel hadden ze 'm niet gevonden. Maar eigenlijk wil ik dan wel weer de mooie lader die ik eerst had, dus dat goedkoop zal wel tegenvallen
![]() Ik denk dat de lader van mijn mp3 speler ook wel past, maar die heeft geen stopcontactstekker. Dat is alleen zo'n kabeltje met aan één kant een USB stekker en aan de andere kant een mini USB stekker, maar dan dus geen ding erbij waar je aan de ene kant een mini USB stekker in kan steken en die je aan de andere kant in de muur kunt steken. |
![]() |
|
|