Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2011, 13:08
Martiño
Martiño is offline
Masturberen in de baas zijn tijd...
Oud 28-11-2011, 13:09
Verwijderd
Och ja, stukken gezonder dan roken in de baas zijn tijd!
Oud 28-11-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ga altijd zitten, wat maakt het uit of er wat bacteriën aan de achterkant van mijn bovenbenen komen?
Als het nat is veeg ik het natuurlijk wel eerst droog.
Ooit is een vrouw dr achterkant helemaal afgebrand van de zure viezigheid.

Ik open deuren altijd met een zakdoek (heb ik altijd bij me) en kranen die open moeten gedraaid en weer dicht. Als het mogelijk is, gebruik ik mn elleboog. Prullenbak raak ik nooit met vingers aan.

Citaat:
Een meisje dat ik ken heeft vroeger ergens toiletdienst gedaan, en toen kwam ze in een damestoilet een keer een man tegen die een gebruikte tampon had gevonden en er flink op zat te zuigen.

Dan doe je toch de deur op slot, lijkt me.
Gatverdamme.

Ik heb overigens nog nooit gehoord van maandverbanden op de deur/muur.
Oud 28-11-2011, 13:11
Verwijderd
Hoewel het schijnt dat rokers in kantoorbanen die op het werk rookpauze mogen nemen niet meer of minder productief zijn dan niet-rokers in kantoorbanen of rokers die geen rookpauze mogen nemen in hun kantoorbaan. Waarschijnlijk omdat af en toe een paar minuutjes slacken nu eenmaal nodig is om je aandacht bij een kantoorbaan te kunnen houden en het niet zo veel uitmaakt of je tijdens die paar minuutjes nou wel of niet rookt.
Oud 28-11-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Ooit is een vrouw dr achterkant helemaal afgebrand van de zure viezigheid.
Bron?
En:
Citaat:
Als het nat is veeg ik het natuurlijk wel eerst droog.
Oud 28-11-2011, 13:14
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
Die Niko altijd met zijn kwinkslagen.
niko heeft gewoon geniale uitspraken, net als in ruff rider, als hij besluit cherise te doden, en in holland play dwayne te laten leven, zal dwayne je op een gegeven moment bellen waarin hij zegt: hey man, ik kwam in de winkel net iemand tegen die erg leek op cherise??? waarop niko zegt: nee, ik heb d'r vermoord wist je nog?
Oud 28-11-2011, 13:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoewel het schijnt dat rokers in kantoorbanen die op het werk rookpauze mogen nemen niet meer of minder productief zijn dan niet-rokers in kantoorbanen of rokers die geen rookpauze mogen nemen in hun kantoorbaan. Waarschijnlijk omdat af en toe een paar minuutjes slacken nu eenmaal nodig is om je aandacht bij een kantoorbaan te kunnen houden en het niet zo veel uitmaakt of je tijdens die paar minuutjes nou wel of niet rookt.
Het is natuurlijk wel vervelend als collega's vijf tot tien minuten verdwijnen en je ze niet kan bereiken.
Oud 28-11-2011, 13:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hm, maar dat doen vrouwen misschien ook wel
Ik had altijd de indruk dat masturbatie bij vrouwen doorgaans een groot evenement was met geurkaarsen en Mozart, terwijl het bij mannen gewoon een kwestie is van sperma uit de lul halen.

Maar ik kan me natuurlijk vergissen!
Oud 28-11-2011, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Het is natuurlijk wel vervelend als collega's vijf tot tien minuten verdwijnen en je ze niet kan bereiken.
Ja, het onderzoek gold ook alleen voor kantoorbanen!
Oud 28-11-2011, 13:17
Vowel
Vowel is offline
Knaagdier is geband.

En hai mensen.
Verwijderd
Citaat:
Ik had altijd de indruk dat masturbatie bij vrouwen doorgaans een groot evenement was met geurkaarsen en Mozart, terwijl het bij mannen gewoon een kwestie is van sperma uit de lul halen.

Dat staat altijd in vrouwenbladen als tip, dat je dat zo moet doen. Maar juist als iets in vrouwenbladen als tip staat betekent dat meestal dat niemand het ooit doet inclusief de schrijfster van het artikel, is mijn indruk.
Uice
Uice is offline
Citaat:
niko heeft gewoon geniale uitspraken, net als in ruff rider, als hij besluit cherise te doden, en in holland play dwayne te laten leven, zal dwayne je op een gegeven moment bellen waarin hij zegt: hey man, ik kwam in de winkel net iemand tegen die erg leek op cherise??? waarop niko zegt: nee, ik heb d'r vermoord wist je nog?
Lieverd, ik heb geen idee waar je over bazelt.
Oud 28-11-2011, 13:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat staat altijd in vrouwenbladen als tip, dat je dat zo moet doen. Maar juist als iets in vrouwenbladen als tip staat betekent dat meestal dat niemand het ooit doet inclusief de schrijfster van het artikel, is mijn indruk.
Maar al die vrouwenspeeltjes dan? Die worden toch prima verkocht, terwijl wij mannen zelden geld uitgeven aan onanie.
Oud 28-11-2011, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Maar al die vrouwenspeeltjes dan? Die worden toch prima verkocht, terwijl wij mannen zelden geld uitgeven aan onanie.
Dat wel, maar die helpen juist om het sneller te laten gaan.
Oud 28-11-2011, 13:19
Verwijderd
Citaat:
ik had altijd de indruk dat masturbatie bij vrouwen doorgaans een groot evenement was met geurkaarsen en mozart, terwijl het bij mannen gewoon een kwestie is van sperma uit de lul halen.

Oud 28-11-2011, 13:20
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Citaat:
Hahaha. Nee.

Je gaat liggen of zitten en dan ga je bezig. En that's it.

En speeltjes. Ik heb er zelf absoluut niets mee, maar die worden, zoals Sarah zegt, vooral gebruikt om het sneller te laten gaan.

Het is niet dat wij uren per dag verspillen aan masturbatie.
Oud 28-11-2011, 13:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat wel, maar die helpen juist om het sneller te laten gaan.
Dat lijkt me niet het voornaamste verkooppunt.
Oud 28-11-2011, 13:21
Rationeel
Rationeel is offline
masturberen is sowieso geen tijdverspilling
Oud 28-11-2011, 13:21
Vowel
Vowel is offline
Oh, en muziek zorgt voor te veel afleiding.
Oud 28-11-2011, 13:22
Verwijderd
Zal ik er een serie onzinpolls over openen?
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hahaha. Nee.

Je gaat liggen of zitten en dan ga je bezig. En that's it.
Zeg, je spreekt niet voor alle vrouwen, daar.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zal ik er een serie onzinpolls over openen?
Goed idee!
Oud 28-11-2011, 13:23
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zeg, je spreekt niet voor alle vrouwen, daar.
Ik vergaat "staan," sorry.
Oud 28-11-2011, 13:24
Verwijderd
Citaat:
En in hollywoodfilms doen ze het ook zo. In een warm rozenblaadjesschuimbad met kaarsen op de rand. Wijntje erbij, en wierook natuurlijk.
Oud 28-11-2011, 13:24
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vergaat "staan," sorry.
Toch zijn er heus bij die een bed voor rozenblaadjes gooien, mark my words.

Maar ik weet natuurlijk ook wel dat dat niet de meerderheid is.
Oud 28-11-2011, 13:25
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Toch zijn er heus bij die een bed voor rozenblaadjes gooien, mark my words.

Maar ik weet natuurlijk ook wel dat dat niet de meerderheid is.
Voor het masturberen? Ik kan me er weinig bij voorstellen. Wat een waste of time.

Citaat:
En in hollywoodfilms doen ze het ook zo. In een warm rozenblaadjesschuimbad met kaarsen op de rand. Wijntje erbij, en wierook natuurlijk.
Hollywoodfilms: de weerspiegeling van de werkelijkheid.
Oud 28-11-2011, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Oh, en muziek zorgt voor te veel afleiding.
Dat vind ik ook bij duoseks. Je lichaam wordt dan ook gedwongen in de maat te bewegen, verschrikkelijk
Oud 28-11-2011, 13:26
Uice
Uice is offline
Tsk, wat een aromantische wijven weer. Het zal wel allemaal projectie van mij zijn.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat vind ik ook bij duoseks. Je lichaam wordt dan ook gedwongen in de maat te bewegen, verschrikkelijk
Hmm, daar heb ik minder last van omdat je bij duoseks niet hoeft na te denken.
Uice
Uice is offline
Maar goed, nu ga ik naar de metaforenschool. Tot later!
Oud 28-11-2011, 13:28
Verwijderd
ik moest het woord duoseks googlen :''(
Oud 28-11-2011, 13:28
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ik moest het woord duoseks googlen :''(
Awww.
Oud 28-11-2011, 13:29
Verwijderd
Ik vroeg me al af waar de poll op onzin vandaan kwam

Nee dat doe ik niet en ik ken ook echt niemand die dat wel doet
Oud 28-11-2011, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Maar vaker Dido dan Mozart
Uice
Uice is offline
Ik vind het maar een raar idee, masturberen zonder muziek erbij. Maar goed. Tot vanavond, forum.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik open deuren altijd met een zakdoek (heb ik altijd bij me) en kranen die open moeten gedraaid en weer dicht. Als het mogelijk is, gebruik ik mn elleboog. Prullenbak raak ik nooit met vingers aan.
Ik heb dat nooit zo gesnapt. Dan heb je dus aan het einde van de dag een zakdoek vol met bacteriën van tientallen kranen en deuren in je broekzak zitten.
Oud 28-11-2011, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het maar een raar idee, masturberen zonder muziek erbij. Maar goed. Tot vanavond, forum.
tot vanavond
Oud 28-11-2011, 13:32
Verwijderd
Ik steek trouwens ook zeer zelden kaarsjes aan voor duoseks. Dat vereist een planning die me meestal wat misplaatst lijkt!
Oud 28-11-2011, 13:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Daar heb ik geen last van. Wel dat er op prettige momenten nummers voorbij komen die nogal moodkilling kunnen zijn.
Oud 28-11-2011, 13:33
Verwijderd
Ik ga het wel een kans geven nu, dat lijkt me duidelijk
Oud 28-11-2011, 13:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik steek trouwens ook zeer zelden kaarsjes aan voor duoseks. Dat vereist een planning die me meestal wat misplaatst lijkt!
Gewoon altijd kaarsjes klaar hebben staan en op strategische plekken een aansteker bewaren
Oud 28-11-2011, 13:34
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Gewoon altijd kaarsjes klaar hebben staan en op strategische plekken een aansteker bewaren
Ja, maar dan moet je alsnog stoppen waar je mee bezig bent.
Oud 28-11-2011, 13:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, maar dan moet je alsnog stoppen waar je mee bezig bent.
Nee hoor, gewoon een beetje vooruit denken en het juiste moment uitkiezen.
Oud 28-11-2011, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Bron?
En:
Dr was ooit zo'n programma op tv over viezigheden. Van koks die hun ballen in uien dippen en koks die in eten spugen, tot klanten die een kakkerlak in hun pizza vinden en dus een vrouw die ging zitten op zon vieze wc. Ze was zelf aanwezig in dat programma.

Wie heeft hier dan weleens in een openbaar toiler gespoten?
Oud 28-11-2011, 13:44
Martiño
Martiño is offline

awww superlief filmpje <33
Oud 28-11-2011, 13:48
Miekje*
Miekje* is offline
Mensen, wat moet je in godsnaam antwoorden op de vraag: 'wat denk je in dit bedrijf in te kunnen brengen?' tijdens je sollicitatiegesprek in een random winkel? De functie is zaterdagmedewerker.
Oud 28-11-2011, 13:53
Verwijderd
Zo, toch nog maar van verzekering gewisseld net Of nou ja, pas per 01-01 natuurlijk.
Oud 28-11-2011, 13:54
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nee hoor, gewoon een beetje vooruit denken en het juiste moment uitkiezen.
dan ben je toch aan het plannen?
Oud 28-11-2011, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Mensen, wat moet je in godsnaam antwoorden op de vraag: 'wat denk je in dit bedrijf in te kunnen brengen?' tijdens je sollicitatiegesprek in een random winkel? De functie is zaterdagmedewerker.
Ik denk dat ze daarop willen horen dat je klantgericht, vriendelijk, behulpzaam en collegiaal bent
Oud 28-11-2011, 13:56
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh dat is inderdaad een rare vraag voor iemand die er maar één dagje per week gaat werken. Geef gewoon zo'n standaardantwoord. Dat je graag met mensen werkt () en spontaan bent en de werkplek gezellig maakt. Of zo. Ik weet het anders ook niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten