Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind dat filmpje waarin Hans de slagzinnen voorleest trouwens wel erg geestig, met name omdat er heel subtiel een boek met een foto van Hitler op tafel ligt.
||
Citaat:
![]() Het boek op tafel is toch Mein Kampf? Jammer dat ie die niet als prijs weggeeft.
Laatst gewijzigd op 05-12-2011 om 17:29. |
![]() |
||
Citaat:
Maar een mens mag niet zeuren, vind ik. Het was best een goed programma, alleen niet voor zijn standaard.
|
Mijn recensie moet opnieuw worden geschreven:
Een balie, de kantine aan de rechter kant. Meteen een tv-scherm met informatie over de kunstenares en hoe ze aan het werk is. Dan twijfelt men of dat in scene is gezet. Het oogt hier modern, perfect wiskundig-uitgezagen houten stoelen en tafels vullen de kantine. Op de achtergrond is een enorme muurschildering te zien, waarvan menig mens zou denken dat het museum groep 7 van de Vlinderbuikjesschool zou hebben uitgenodigd om deze te versieren. Niets daarvan blijkt waar, het is werk van ons aller Charlotte Schleiffer. Kunstenares Charlotte Schleiffer verwelkomt mij, we schudden de hand met al snel volgend de hielenlikker zichzelfe a.k.a. de conservator van het meuseum. Vergeten waarover ze het hadden gezien ik ze niet meer kon horen door het elkaar-ophemelen-syndroom. De rondleiding begint.
||
Citaat:
|
|