Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit hele topic doet me trouwens hieraan denken
||
Citaat:
![]() Ik moet toegeven dat dat zelfs nog beter is dan de gemiddelde staat van m'n kamer een half jaar geleden. Dit topic komt daarom ook wel heel goed van pas bij mijn eeuwige voornemen een schoon en net stulpje te hebben:') ![]()
|
Oh dit is wel een handig topic om bij te houden wat ik nog moet doen ><
Van het weekend heb ik de vriezer ontdooid, de deur ging niet meer dicht door al het aangekoekte ijs ![]() ![]() Nu moet ik stofzuigen, er liggen overal kattenharen. Morgen visite, dus kan ook morgen. Vandaag dan maar wassen. To do: - beneden stofzuigen - was 1 inladen en aanzetten - was 1 ophangen - was 2 inladen en timen voor 's nachts - was 2 ophangen |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Hoi ik doe ook mee! Vandaag heb ik mijn schoenen gepoetst, sokken gestopt, kleren opgeruimd, de keuken opgeruimd en afgewassen. Ik ben elke dag wel een halfuur bezig met de keuken en nog iets extra's (zo moet ik morgen nog mijn andere vieze paar schoenen poetsen), maar ik heb maar heel weinig op te ruimen - behalve mijn kleren, schoolschriften en een stapeltje boeken passen ongeveer al mijn spullen in één schoenendoos.
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|