Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Beste idee evaaaahhh
![]() Nou jongens en meisjes! Wat mij vandaag overkomen is! Ik heb was opgevouwen, nieuwe was opgehangen en een nieuwe was in de wasmachine gegooid! Daarna heb ik de vaat in de vaatwasser gezet en deze aangezet! Vervolgens heb ik, zoals het een ijverig huisvrouw betaamt, mijn bed opgemaakt, goed strak natuurlijk! Daarna heb ik de losslingerende papieren op mijn bureau en vensterbank op een nette stapel gelegd, een doekje over mijn bureau en salontafel gehaald en even snel gestofzuigd. En toen was de tijd alweer op! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
zoooo mensen ik ben goed bezig. Zoals ik al eerder postte had ik dus al de afwasmachine uitgeruimd en weer ingeruimd. Dat heb ik herhaald met nieuwe afwas. Ik heb ook 2 kastjes uitgesopt (uiteraard met dasty dus het kostte niet veel moeite) en heringericht. Ook zooi weggegooid waardoor ik nu een plank over heb!
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga zometeen maar eens fijn beginnen met het kledingnest schone/vuile was op mijn bed uit elkaar halen, en vervolgens al naar gelang de properheid van het kledingstuk het opvouwen voor in de kast, of in de wasmand gooien ![]()
||
Citaat:
En breien is ook een hobby of nutteloos tijdverdrijf (tenzij je zelf je theedoeken haakt).
||
Verwijderd
|
Citaat:
De aankomende twee weken (en misschien langer) gaat het puur om opruim en schoonmaakwerkzaamheden! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Beste tip ever is van mijn lieve, al lang overleden, oma: NOOIT MET LEGE HANDEN NAAR DE KEUKEN!
En natuurlijk tijdens het koken zoveel mogelijk meteen opruimen, afwassen, afdrogen, weggooien und so weiter. Wanneer je met een schone, nette keuken begint is-ie, wanneer je dit beheerst, uiteindelijk net zo schoon en opgeruimd wanneer de pannen op het vuur staan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|