Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2011, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Nou, hij werkt nog steeds op zaterdagen bij de TNT, maar hij heeft vaak last van migraine en z'n rug dus kan ook vaak niet werken.
Oh, maar als jullie samenwonen is dat natuurlijk allemaal over, dan kan hij ineens meer werken (om jullie gezamelijke huur te betalen) en is z'n migraine over. Meid, hou jezelf niet zo voor de gek.

Schrijf je in bij een sportclub of zoek een leuke cursus uit (ga een taal leren, boetseren, wat dan ook), dan leer je vanzelf nieuwe mensen kennen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2011, 18:59
suvannah
suvannah is offline
Ik zou eigenlijk wel willen weten waarom HIJ niet weggaat. ' Vraag het hem zelf!' Al 30.000 keer gedaan en altijd hetzelfde antwoord: ' omdat ik van je houdt en niet weg wil'.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:01
Merible
Merible is offline
Citaat:
Ik zou eigenlijk wel willen weten waarom HIJ niet weggaat. ' Vraag het hem zelf!' Al 30.000 keer gedaan en altijd hetzelfde antwoord: ' omdat ik van je houdt en niet weg wil'.
jezus cristus we vragen het niet aan je nutteloze vriend maar aan jou ooh......... brainwave
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:03
Merible
Merible is offline
sluit dit topic aub want er wordt toch niet geluisterd je kunt wel 9 pagina''s doen maar de boodschap komt toch niet over
en TS wordt maar ongelukkig met je vriendje want dat wil je blijkbaar
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:07
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
sluit dit topic aub want er wordt toch niet geluisterd je kunt wel 9 pagina''s doen maar de boodschap komt toch niet over
en TS wordt maar ongelukkig met je vriendje want dat wil je blijkbaar
Ik luister wel, maar je begrijpt misschien niet dat het ontzettend moeilijk is.. als je van iemand houdt, kun je niet met je vingers knippen, hem en alles wat je hebt gehad vergeten en lachend door het leven gaan.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:09
Merible
Merible is offline
Citaat:
Ik luister wel, maar je begrijpt misschien niet dat het ontzettend moeilijk is.. als je van iemand houdt, kun je niet met je vingers knippen, hem en alles wat je hebt gehad vergeten en lachend door het leven gaan.
meid tijd heelt alle wonden en ja het doet pijn maar na een tijdje BEN JE ER EEN STUK BETER OP

begrijp je me niet? ofzo?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:14
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
meid tijd heelt alle wonden en ja het doet pijn maar na een tijdje BEN JE ER EEN STUK BETER OP

begrijp je me niet? ofzo?

heb je het zelf ooit een keer gedaan?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:18
Merible
Merible is offline
Citaat:
heb je het zelf ooit een keer gedaan?
ja en dat deed 4 weken pijn maar daarna was ik eroverheen was toen nog 10

dus ik weet wel waar ik het over heb
dus ga hem nu maar dumpen
KLAAR
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:20
Verwijderd
Ja. De meeste mensen hier hebben wel relaties verbroken die niet werkten. En zijn er ondanks het liefdesverdriet blij van dat ze het gedaan hebben.

Je hoeft hem ook helemaal niet te vergeten; je hoeft zelfs niet te stoppen met van hem te houden. Je moet alleen die relatie uit. Er komt vanzelf plaats voor een nieuwe, maar het lijkt me inderdaad zaak dat je een tijdje flink met jezelf bezig gaat en heel ver weg blijft van deze gozer. (en dan kun je later nog altijd gewoon vrienden met hem zijn; dan kun je alsnog knuffelen en leuke dingen doen, zo lang jij ze maar niet allemaal voor hem betaalt.)
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:20
Verwijderd
Natuurlijk gaat hij niet weg. Jij doet alles wat hij zegt, waarom zou hij bij je weggaan? Hij heeft het wel lekker makkelijk zo.

Ergens zeg je "ik heb wel heel veel persoonlijke ontwikkeling doorgemaakt". Verder vertel je dat je geen leuke kleren meer durft te dragen, dan je je niet meer aantrekkelijk voelt en dat je geen vrienden meer hebt. Dat is geen positief soort persoonlijke ontwikkeling.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:21
DmCraanen
DmCraanen is offline
merible chill out, TS heeft nogal een plank voor dr kop en het is nogal moeilijk te geloven dat ze echt niet ziet wat voor debiel dr ''vriendje'' is maar beetje aardiger mag wel. En suvannah, ik denk dat iedereen hier wel eens een relatie heeft verbroken en dat iedereen die je hier adviseert best weet dat het kut is, maar we weten allemaal - zelfs aan de hand van een verhaaltje op een forum- wel dat je zonder hem gelukkiger gaat worden uiteindelijk.
Oud 07-12-2011, 19:21
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
Natuurlijk gaat hij niet weg. Jij doet alles wat hij zegt, waarom zou hij bij je weggaan? Hij heeft het wel lekker makkelijk zo.

Ergens zeg je "ik heb wel heel veel persoonlijke ontwikkeling doorgemaakt". Verder vertel je dat je geen leuke kleren meer durft te dragen, dan je je niet meer aantrekkelijk voelt en dat je geen vrienden meer hebt. Dat is geen positief soort persoonlijke ontwikkeling.
Zo had ik het nog niet bekeken.. wel.. dan is m'n persoonlijke ontwikkeling ook flink tegengehouden ja..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:25
suvannah
suvannah is offline
Ik zie heus wel dat hij mij ongelukkig maakt.. maar ik wil niet alleen zijn, en al mijn exen waren stuk voor stuk gemeen. Ik kan me NIET voorstellen dat mannen anders zijn dan dat. Gewoon NIET.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:26
Merible
Merible is offline
Citaat:
merible chill out, TS heeft nogal een plank voor dr kop en het is nogal moeilijk te geloven dat ze echt niet ziet wat voor debiel dr ''vriendje'' is maar beetje aardiger mag wel. En suvannah, ik denk dat iedereen hier wel eens een relatie heeft verbroken en dat iedereen die je hier adviseert best weet dat het kut is, maar we weten allemaal - zelfs aan de hand van een verhaaltje op een forum- wel dat je zonder hem gelukkiger gaat worden uiteindelijk.
ik kan er nou heel slecht tegen dit soort dingen namelijk
mensen die te eigenwijs zijn om te luisteren snap je?
maar wat ze nu doet is gewoon ongelofelijk ze zegt dat ze ongelukkig is vezint ze smoesjes nu
hopelijk luistert ze wel naar jullie
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:27
Merible
Merible is offline
Citaat:
Ik zie heus wel dat hij mij ongelukkig maakt.. maar ik wil niet alleen zijn, en al mijn exen waren stuk voor stuk gemeen. Ik kan me NIET voorstellen dat mannen anders zijn dan dat. Gewoon NIET.
zoek dan andere vrienden beste meid en vergeet die exen gewoon
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:28
DmCraanen
DmCraanen is offline
en anders praat je eens met alle mensen die je adviseren hier....die hebben vaak ook wel fijne partners.
Oud 07-12-2011, 19:33
igfy
igfy is offline
Er zijn echt wel betere mannen te vinden dan hij. Ik heb in het verleden ook minder leuke ervaringen gehad met jongens, maar als ik toen wist wat ik nu weet had ik het nooit zover laten komen.

hoe je het ook bekijkt, hij gedraagt zich al lange tijd heel rot tegenover je, en dit heeft ervoor gezorgd dat je een heel slecht zelfbeeld hebt, normale dingen niet "mag" doen en jezelf voor hem wegcijfert. Wat voor reden hij hier ook voor mag hebben, het is toch iets dat gebeurt en dat blijkbaar niet te veranderen is door er met hem over te praten. Dan is het nu aan jou om iets te doen aan deze situatie, want als het aan hem ligt blijft alles zo en dat wil je niet, anders had je hier niet gepost.
Oud 07-12-2011, 19:36
Verwijderd
Ter illustratie: Ik woon samen met mijn vriend. Ik heb hem vanmiddag, toen hij op zijn werk zat, gebeld omdat ik verdriet had over twee mensen die gestorven zijn. Hij zat op zijn werk, maar maakte evengoed tijd om me te kalmeren en was alleen met mij bezig en niet met zijn werk. We zijn 2,5 jaar bij elkaar en toen ik vond dat ons seksleven er op achteruit ging, hebben we daar een gesprek over gevoerd. Ik heb mijn verwachtingen uitgesproken, hij vertelde awt hij moeilijk vond en wat hij verwachtte en we hebben afgesproken er samen aan te werken. In de tijd dat we bij elkaar zijn, heeft mijn gewicht geschommeld tussen 59 en 73 kilo. Op dit moment weeg ik 73 kilo en ik vroeg hem laatst of hij me nog mooi vond. Hij antwoordde dat hij me nog altijd even mooi vond. Als hij vindt dat onze relatie niet loopt, spreekt hij dat uit. We bespreken alles wat we ervaren en vinden in onze relatie en dat gebeurt altijd met respect voor elkaar. Hij heeft nog nooit gezegd dat ik niet gezond ben of dat ik een schimmel heb. Daar staat tegenover dat ik duidelijk bespreek wat ik wel en niet tof vind, iets wat hij ook doet.

Er zijn meer dan genoeg jongens zoals hij, die jou wel met respect en rust en liefde behandelen. Helemaal niemand heeft het recht om tegen jou te zeggen dat je stinkt, vies bent of een schimmel hebt. Daarnaast is het niet meer dan normaal dat er door je partner naar je geluisterd word op het moment dat je ergens mee zit.

Als hij zich nu al zo gedraagt, waarom ga je dan eigenlijk met hem samenwonen? Geloof me, zaken worden niet makkelijker als je gaat samenwonen. Ik woon nu sinds augustus samen en kan je niet vertellen hoeveel ruzie we hebben gehad. Neit omdat we niet van elkaar houden, maar omdat we aan elkaar moeten wennen. Nu is dat neit bij iedereen zo, maar vraag je eens af of je werkelijk bij iemand wil zijn die geen respect voor je heeft. Hoe zie je je toekomst voor je? Ben je van plan altijd allen boodschappen te gaan doen omdat hij rugpijn heeft? Of omdat hij op vakantie wil, gaan jullie op een vakantie die JIJ betaalt? Als jullie kinderen hebben en meneer heeft migraine maar heeft niet genoeg ballen om zichzelf bij elkaar te rapen, draai jij er dan voor op? Blijf jij je helemaal blauw betalen omdat hij een opleiding doet war geen droog brood in te verdienen valt en te lui is om op tijd op te staan om hovenier te zijn?

En ja, ik heb eht wel eens na een jaar uitgemaakt met iemand. Ik hield veel van hem, maar dat was niet genoeg. Dat heeft veel pijn gedaan en ik heb daar flink om moeten huilen. Maar uiteindelijk komt er een dag dat je op staat en het wat minder pijn doet.

En een rottige thuissituatie is heel erg, maar geen reden om je vriendin like shit te behandelen. Ik ben een hele tijd depressief geweest, en daarna kreeg mijn vriend een burn-out en toch zijn we altijd goed voor elkaar geweest.

Je bent achttien, ACHTTIEN, tuurlijk kom je andere mensen tegen. Het is echt niet zo dat je voor altijd in hetzelfde cirkeltje mensen blijft hangen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:43
Verwijderd
Citaat:
In welk geval je alleen beter af bent dan met een slechte man.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:44
SacredRose
SacredRose is offline
om heel eerlijk te zijn vind ik een slechte thuissituatie de meest slechte reden die er is om iemand waar je van houdt slecht te behandelen. des te meer reden heb je dan om aandacht van iemand te vragen om erover te praten of gewoon met je gedachten ergens anders te zijn dan je thuissituatie.

en inderdaad waarschijnlijk heeft meer dan de helft van de mensen hier aan een relatie een einde gemaakt. en tuurlijk is dat niet leuk. but you got to do what you got to do. en dat is zorgen dat jij gelukkig bent in je leven.

en het lijkt me meer dat je het niet uit durft te maken omdat je dan alleen bent en niet omdat je hem dan kwijtraakt ofzo.
Oud 07-12-2011, 19:48
Em.
Em. is offline
Oh, er waren nog heel wat pagina's meer.

Anyway, na nog eens een pagina doorgelezen te hebben, denk ik dat ik naast DUMPEN DIE GOZER kan toevoegen "ga eens naar de psycholoog". Ik heb nog lang niet alles gelezen, maar je zó graag laten kleineren, afkraken, uitbuiten, heel veel geld uitgeven, 15 kilo willen afvallen om maar "mooi" te zijn, enzovoort enzoverder, om dan zwaar respectloos behandeld te worden, en dan óók nog geloven dat je van iemand houd en dat je het niet zomaar uit kan maken is... raar. Dan val je héél héél héél erg op de verkeerde mannen. Dan heeft jouw hoofd een hele rare manier van dingen "liefde" vinden. En ik denk dat dat maar beter gefixed kan worden (of gewoon: jou er bewust van te laten zijn) want stél je krijgt het voor elkaar deze sukkel te dumpen, dan is het natuurlijk niet handig als je verliefd wordt op de volgende die je zo verschrikkelijk naar behandeld.
Oud 07-12-2011, 19:49
suvannah
suvannah is offline
Dankjewel SecretAgent..en iedereen overigens. Jullie uitspraken en hulp waardeer ik ontzettend. En ik ben er ook meer dan blij mee.
Omdat jullie natuurlijk zouden willen dat ik het uit maak, ga ik toch nog door. Ik wil nog een paar dingen proberen, dingen die ik niet durfde en nog niet goed geprobeerd heb. Onder andere een serieus gesprek voeren met mijn vriend en rustig blijven en niet in paniek uit te barsten.

Het is inderdaad een klootzak, maar nog steeds mijn klootzak. Niemand anders gaat hem veranderen, niet eens hijzelf, dus moet ik en ik ben bereid om dat te doen.
Maar hij kan heel lief zijn. Echt. En dat zijn momenten waarvan ik 100% zeker weet dat een andere man ze niet mooier had kunnen maken.
In zekere zin ben ik nu misschien ongelukkig, maar ik heb ook momenten dat ontzettend blij en gelukkig ben, dat zijn er minder, maar ze zijn er, en dat zegt wel iets.
Ik weet dat hij iemand kan zijn die liefdevol is, me behandeld als een prinsesje en echt alles voor me doet, dat is namelijk hoe ik hem heb leren kennen en hoe ik verliefd op hem ben geworden. En ik ben ook niet altijd makkelijk. We moeten er samen aan werken.

Niet geschoten is altijd mis, en momenteel gaat het goed met me. Ik ben druk met school, ik ga straks lekker lesgeven dus ben druk bezig met de voorbereiding van m'n stage, ik probeer het huishouden te doen als afleiding, ik werk een beetje, en in het weekend probeer ik leuke dingen met hem te doen en dat gaat eigenlijk best goed.
Je zou haast kunnen zeggen dat ik gewend ben geraakt aan het niet-seks hebben en het geen-kusjes krijgen. Ik heb me er een beetje bij neergelegd.
Wat zeur ik dan? Ik ben ook een zeurkous, maar met betrekking op het afgelopen half jaar ben ik terug gaan kijken op de gebeurtenissen en had er geen duidelijkheid over. Vandaar dit topic, ondanks dat het verleden tijd is en ik me probeer aan te passen wil ik toch duidelijkheid. Alsnog.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:53
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
Oh, er waren nog heel wat pagina's meer.

Anyway, na nog eens een pagina doorgelezen te hebben, denk ik dat ik naast DUMPEN DIE GOZER kan toevoegen "ga eens naar de psycholoog". Ik heb nog lang niet alles gelezen, maar je zó graag laten kleineren, afkraken, uitbuiten, heel veel geld uitgeven, 15 kilo willen afvallen om maar "mooi" te zijn, enzovoort enzoverder, om dan zwaar respectloos behandeld te worden, en dan óók nog geloven dat je van iemand houd en dat je het niet zomaar uit kan maken is... raar. Dan val je héél héél héél erg op de verkeerde mannen. Dan heeft jouw hoofd een hele rare manier van dingen "liefde" vinden. En ik denk dat dat maar beter gefixed kan worden (of gewoon: jou er bewust van te laten zijn) want stél je krijgt het voor elkaar deze sukkel te dumpen, dan is het natuurlijk niet handig als je verliefd wordt op de volgende die je zo verschrikkelijk naar behandeld.
Ik heb er vaak over nagedacht om naar een psycholoog te gaan. Maar ik kan het niet betalen en het wordt ook niet vergoed omdat ik geen geestelijke aandoening heb. En ik val inderdaad op de verkeerde mannen. Ik herken heel veel dingen van mijn ex in mijn huidige vriend.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:53
Em.
Em. is offline
Wat doet-ie dan in hemelsnaam aan lieve dingen? Noem eens het állerliefste wat hij de laatste maand gedaan heeft?
Oud 07-12-2011, 19:54
Merible
Merible is offline
je kunt hem niet aanpassen want hij is mongool die niets om je geeft en ook voor geen meter naar je luistert
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:55
Verwijderd
Dus eigenlijk zeg je nu dat je het allemaal wel leuk vind wat we schrijven, maar het niet uit gaat maken? Tering zeg, wat heb jij een ontzettende grote dikke metalen plaat voor je kop.
ik hou echt op met posten hier, hoe meer ik er over nadenk hoe bozer ik word en daar heb ik geen zin meer in. Het spijt me ontzettend, maar dat jij zo met jezelf laat omgaan en dan jezelf ook nog de schuld geeft ook, dat staat me zó ontzettend tegen. Ik hoop dat je gelukkig wordt, met of zonder seks, do whatever you wish.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:56
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
Wat doet-ie dan in hemelsnaam aan lieve dingen? Noem eens het állerliefste wat hij de laatste maand gedaan heeft?
Van de afgelopen maand?

Het allerliefste wat hij gedaan had was dus dat hij me vasthield 's nachts (maar dit doet hij elke week zonder dat ik het door zou moeten hebben) en zei dat hij van me hield en me mooi vond en dat ik meer voor hem betekende dan ik dacht. En dat ik dat ook nooit zal weten. Hij heeft me kusjes gegeven, gestreeld, geknuffeld alles.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Lieve TS, wat wil je nu eigenlijk dat wij zeggen? Je hebt gelijk, het is jouw schuld, je haalt je dingen in je hoofd, een relatie gaat erom dat je alles over je heen laat gaan en alles doet wat je vriend wil, en meer, zijn voeten kust en hem je laat slaan, oh en schaf meteen maar een boerka aan en een zweepje om jezelf mee te slaan als je ongehoorzaam geweest bent? Wil je dat horen? Want de waarheid komt duidelijk niet aan.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:58
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
Dus eigenlijk zeg je nu dat je het allemaal wel leuk vind wat we schrijven, maar het niet uit gaat maken? Tering zeg, wat heb jij een ontzettende grote dikke metalen plaat voor je kop.
ik hou echt op met posten hier, hoe meer ik er over nadenk hoe bozer ik word en daar heb ik geen zin meer in. Het spijt me ontzettend, maar dat jij zo met jezelf laat omgaan en dan jezelf ook nog de schuld geeft ook, dat staat me zó ontzettend tegen. Ik hoop dat je gelukkig wordt, met of zonder seks, do whatever you wish.
Ik overweeg zeker om het uit te maken. Als de laatste pogingen niet helpen is het klaar. Je hebt me echt geholpen, maar ik kan hem niet zomaar loslaten.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:03
Verwijderd
Hoeveel laatste pogingen heeft hij nodig denk je? Dat je het uberhaupt pikt dat hij je vies noemt, ik had hem in zijn piemel gebeten, en hard. Je lijkt niet op te pikken dat het geen zin heeft. De hond bij mijn ouders thuis word beter behandelt, net als de toiletpot van Reverend, de muizen die we dit jaar in de garage hadden en mijn schoolboeken. Dat je jezelf zo laat behandelen gaat er bij mij niet in en het frustreert me dat je hem nog een kans wil geven want die vent van jou had al lang naar een heropvoedingskamp moeten worden gestuurd. En dan niet door jou. Het is niet aan jou om hem te veranderen, dat moet hij zelf doen. Je bent verdmme zijn vriendin, niet zijn therapeut. FFS, have some selfrespect.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:04
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
meid, ik breek me knokkels hier intussen dat ik dit lees, alleen maar omdat ik hoop dat je het uit maakt, want hij is gewoon een klootzak, denk je echt voor altijd alleen te zijn, als hij niet meer bij je is?
Oud 07-12-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Omdat jullie natuurlijk zouden willen dat ik het uit maak, ga ik toch nog door.
Ik denk dat dit een heel treffende typefout is

Maar serieus, deze jongen gaat je niet gelukkig maken en hopelijk ga je dat zelf ook inzien. Je moet de komdende tijd gaan wennen aan het idee van jouw leven zonder hem en dan zul je zien dat je het op den duur wel durft uit te maken. En dat je later misschien zelfs wel inziet dat er jongens zijn die je vasthouden en zeggen dat je mooi bent, terwijl ze weten dat je wakker bent. Stel je toch eens voor!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:06
SacredRose
SacredRose is offline
laatste pogingen. ik zou hem dus echt op zijn hoogsts nog maar een poging geven.
want zo blijf je bezig met zeggen van mischien dat dit help of mischien als ik het zo aanpak.
Oud 07-12-2011, 20:07
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
denk je echt voor altijd alleen te zijn, als hij niet meer bij je is?
eigenlijk wel.. en dat ik spijt krijg..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Dat komt doordat naargeestige mannen graag onzekere, makkelijk beïnvloedbare meisjes daten. Die protesteren namelijk niet teveel als je ze slecht behandelt, en met een beetje mazzel proberen ze je onacceptabele gedrag zelfs uit zichzelf recht te praten. Al kunnen die jongens ook niet veel anders. Zoals je in dit topic kunt zien is er niet bijzonder veel vraag naar het soort man dat jij kennelijk graag in je leven haalt. Alleen meisjes zoals jij willen er nog iets mee te maken hebben.

Dat je 'al' een jaar met hem hebt sluit daar ook naadloos bij aan. Hoe lang denk je dat iemand als Vowel het zou volhouden met zo iemand?

Misschien moet je eens het informatienummer van Steunpunt Huiselijkgeweld bellen. Niet omdat hij je slaat, maar omdat ze je daar kunnen vertellen wat voor invloed persoonlijkheid heeft op het soort man waar je mee eindigt. En misschien ook hoe zulke relaties kunnen aflopen, als ze lang genoeg duren en je blijft weigeren om controle over je eigen leven te nemen.

Je hebt het zelf in de hand.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:10
CuwleMandarijn
AAAAAAAAAAAAAAHHH er zijn meer mannen op aarde dan vrouwen, heet jou vriendje misschien : ohneej-binnenkort-ishet-2012dangaatiedereendoodmaariknietomdatikeenslechterughebenkaniklekkerw eermijnvriendinweerbehandelenalseenstukstrontenhaarlatenziendatikdeeni gepersoonopaardevoorhaarben
Oud 07-12-2011, 20:13
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
AAAAAAAAAAAAAAHHH er zijn meer mannen op aarde dan vrouwen, heet jou vriendje misschien : ohneej-binnenkort-ishet-2012dangaatiedereendoodmaariknietomdatikeenslechterughebenkaniklekkerw eermijnvriendinweerbehandelenalseenstukstrontenhaarlatenziendatikdeeni gepersoonopaardevoorhaarben
hihihi :3
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:17
Verwijderd
Maar kun je uitleggen waarom je niet alleen wil zijn?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:18
CuwleMandarijn
Citaat:
hihihi :3
lach, maar dit is hoe jou vriendje echt is
Oud 07-12-2011, 20:20
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
Maar kun je uitleggen waarom je niet alleen wil zijn?
Toen het uit ging met m'n ex werd ik niet goed. Ik voel 11 kg af, at niet, dronk niet, was depressief, vond niks leuk. Was ZO lang eenzaam en voelde die eenzaamheid elke dag en daar viel niet mee te leven.. dat vond ik serieus nog erger dan dit.

Er heeft 2 jaar tussen gezeten.. ik dacht dat ik dood ging in die tijd..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
gheh ik zou 11 kilo afvallen wel verkiezen boven mishandeld worden. maar goed.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:22
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Toen het uit ging met m'n ex werd ik niet goed. Ik voel 11 kg af, at niet, dronk niet, was depressief, vond niks leuk. Was ZO lang eenzaam en voelde die eenzaamheid elke dag en daar viel niet mee te leven.. dat vond ik serieus nog erger dan dit.
En omdat je toen eenzaam was heb je genoegen genomen met het stuk stront waar je nu mee opgescheept zit? Good thinking.

Je kunt nog beter een relatie met een echt stuk stront aangaan..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:22
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
gheh ik zou 11 kilo afvallen wel verkiezen boven mishandeld worden. maar goed.
Niet als het gepaard gaat met een verteringsstelsel dat 24/7 van slag is.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:25
Verwijderd
Zeker wel. Liever helemaal alleen in een hutje op de hei met alleen droog brood dan mishandeld worden. Doe normaal zeg.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:29
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
En omdat je toen eenzaam was heb je genoegen genomen met het stuk stront waar je nu mee opgescheept zit? Good thinking.

Je kunt nog beter een relatie met een echt stuk stront aangaan..
Nou.. hij was heel erg lief voor me, en hij maakte me vreselijk aan het lachen. Het was gezellig met hem en leuk. Ik viel als een blok. Maar hij sloeg van de een op de andere dag om.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:32
Verwijderd
Hmm, je gebruikt relaties dus eigenlijk als drijfhout om je aan vast te klampen, om niet in een depressie weg te zinken. Heb je al wel eens geprobeerd om die depressie zelf aan te pakken, in plaats van alleen afleiding ervoor te zoeken?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:34
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
Hmm, je gebruikt relaties dus eigenlijk als drijfhout om je aan vast te klampen, om niet in een depressie weg te zinken. Heb je al wel eens geprobeerd om die depressie zelf aan te pakken, in plaats van alleen afleiding ervoor te zoeken?
Nou, ik was eigenlijk echt verliefd geworden op m'n vriend. Ik vond hem echt heel erg leuk. En hij maakte me heel blij. Hij gaf me veel afleiding enzo. Hij was eigenlijk perfect ooit.

Ik wordt depressief van de mislukkingen, ik heb geen depressie vanuit mezelf
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik was eigenlijk echt verliefd geworden op m'n vriend. Ik vond hem echt heel erg leuk. En hij maakte me heel blij. Hij gaf me veel afleiding enzo. Hij was eigenlijk perfect ooit.

Ik wordt depressief van de mislukkingen, ik heb geen depressie vanuit mezelf
Wordt het dan niet tijd om zélf om te leren gaan met die gevoelens? Zonder een 'veilig vriendje' te hebben? Want je kan het gewoon helemaal zelf en als jij gelukkig bent en je geluk is onafhankelijk van een vriendje, dan zul je zien dan je ook hele andere mensen aantrekt. Niet alleen andere jongens, ook andere vrienden.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:55
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Wat is er voor nodig om jou er van te overtuigen dat het nutteloos is om verder te gaan?
Oud 07-12-2011, 21:02
Pluis
Pluis is offline
Die psycholoog kan je trouwens prima vergoed krijgen, iig de eerste 4-5 sessies. Enige wat je hoeft te doen is via de huisarts een verwijzing vragen, en die krijg je wel.
Reageren

Regels voor berichten