Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2011, 15:53
Verwijderd
1040 uur per jaar is dus ook maar 26 uur per week. Stel dat je om acht uur begint en dat je 's ochtends een kwartier pauze hebt en met de lunch een halfuur (en dat je een perfect rooster hebt - dat is natuurlijk niet zo realistisch), dan zit je dus elke dag van acht tot twee op school. Ik noemde dat 'laatste uur vrij'
Advertentie
Oud 21-12-2011, 15:54
Verwijderd
haha het klinkt niet eens zo verkeerd. afgezien van het maissap en stiekem is het helemaal geen sapje meer
Oud 21-12-2011, 15:55
Verwijderd
74 gram tomatensap? Is dat letterlijk vertaald van ounces waarbij ze gewicht-ounces hebben gebruikt ipv volume-ounces ofzo?

"even m'n tomatensap afwegen. Oei 75 gram, dat is te veel!'
Noedelhap
Noedelhap is offline
Een MÉÉT en GRÉÉT Gerard <3
Verwijderd
Citaat:
haha het klinkt niet eens zo verkeerd. afgezien van het maissap en stiekem is het helemaal geen sapje meer
Ja ze doen altijd wel van 'gatverdamme', maar als ik zie wat er in zit, is het gewoon een hoop fruit. Hoe kan dat nou zo vies zijn.
Oud 21-12-2011, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Haha, het sapje van vandaag:

55 gram Avocado
74 gram tomatensap
2,5 gram rode peper
4,2 gram framboos
93,5 gram mais (uit blik incl. vocht)
62 gram gele bieten sap

Mais uit blik incl vocht
Wat een rare ingrediënten. En wat zijn gele bieten?
Oud 21-12-2011, 15:56
Verwijderd
BYE ByE MAN! BYE BYE!
Oud 21-12-2011, 15:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
De Kerstezel!
Verwijderd
Ik vind tomatensap met frambozen best wel raar. Maar eigenlijk vind ik tomatensap überhaupt best wel raar.
Verwijderd
Ik moet nu weg, dag!
Verwijderd
Wat vinden jullie er trouwens van dat bij het Britse programma Huizenjacht (ofwel Location, Location, Location) op de Nederlandse tv elk bedrag in ponden gewoon wordt overgenomen met de toevoeging 'euro'? Dan zeggen ze "It's on the market for twohunderdfourty thousand" en dan zegt de ondertiteling "Het staat te koop voor 240.000 euro"
Oud 21-12-2011, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie er trouwens van dat in de Britse Huizenjacht op de nederlandse tv elk bedrag in ponden gewoon wordt overgenomen met de toevoeging 'euro'? Dan zeggen ze "It's on the market for a twohunderdfourty thousand" en dan zegt de ondertiteling "Het staat te koop voor 240.000 euro"
Oh ja, daar heb ik me gisteren nog over opgewonden
Oud 21-12-2011, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie er trouwens van dat bij het Britse programma Huizenjacht (ofwel Location, Location, Location) op de Nederlandse tv elk bedrag in ponden gewoon wordt overgenomen met de toevoeging 'euro'? Dan zeggen ze "It's on the market for a twohunderdfourty thousand" en dan zegt de ondertiteling "Het staat te koop voor 240.000 euro"
Domme televisie. What else is new
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, daar heb ik me gisteren nog over opgewonden
Het is ook belachelijk! Je hoeft echt niet alles om te rekenen als ondertitelaar, want dan krijg je rare bedragen, maar zeg gewoon 240.000 pond! Of zeg gewoon 240.000, want in de gesproken tekst zeggen ze meestal ook helemaal niets over ponden of euro's!
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie er trouwens van dat bij het Britse programma Huizenjacht (ofwel Location, Location, Location) op de Nederlandse tv elk bedrag in ponden gewoon wordt overgenomen met de toevoeging 'euro'? Dan zeggen ze "It's on the market for twohunderdfourty thousand" en dan zegt de ondertiteling "Het staat te koop voor 240.000 euro"
Oud 21-12-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Domme televisie. What else is new
Maar het programma zelf is wel leuk
Oud 21-12-2011, 16:01
Verwijderd
Ik vind het wel mooi hoe jullie allemaal na een andere edit hebben gequote <3 zoek de verschillen!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, niemand danst op KvK - De Kerstezel Allemaal JONG GRUT zonder SMAAK!
Verwijderd
Citaat:
Had laatst 20 -+ keer haar linker hand nagetekend en een mooie gedicht geschereven
Ik ben al bij iets van veertig intussen!
Oud 21-12-2011, 16:04
Verwijderd
Weet iemand nog apps/leuke dingetjes die het leven met een Desire HD aangenamer maken?
Verwijderd
Hello
Verwijderd
Citaat:
Haha, niemand danst op KvK - De Kerstezel Allemaal JONG GRUT zonder SMAAK!
Dat is toch ook niet om op te dansen, dat is heel zielig
Verwijderd
Oke nu ga ik echt.
Oud 21-12-2011, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Oke nu ga ik echt.
werkze!
Kun je geen muziek aan hebben tijdens je werk?
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch ook niet om op te dansen, dat is heel zielig
Nee joh, het heeft een superleuk einde.

Citaat:
Oke nu ga ik echt.
Doeixoxoxoox!
Verwijderd
Citaat:
Nee joh, het heeft een superleuk einde.
Ja dat wel, maar daarvoor is het zielig
Verwijderd
Citaat:
werkze!
Kun je geen muziek aan hebben tijdens je werk?
Nee
Oud 21-12-2011, 16:07
Verwijderd
Ik zat vandaag in een collegezaal en het klaptafeltje kon niet naar beneden, want m'n buik zat in de weg
Oud 21-12-2011, 16:09
Verwijderd
werk ze stefenoot
Citaat:
Ik zat vandaag in een collegezaal en het klaptafeltje kon niet naar beneden, want m'n buik zat in de weg
ruim 31 weken nu toch?
Oud 21-12-2011, 16:11
Verwijderd
Citaat:
werk ze stefenoot

ruim 31 weken nu toch?
Oud 21-12-2011, 16:15
Verwijderd
Citaat:

onderuit zakken en collegeblok op je buik leggen! Of is dat te gevoelig
Oud 21-12-2011, 16:18
Verwijderd
Citaat:

onderuit zakken en collegeblok op je buik leggen! Of is dat te gevoelig
Het was een tentamen, dus ik ben bovenaan in de zaal op de invalidenplek gaan zitten
Oud 21-12-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Het was een tentamen, dus ik ben bovenaan in de zaal op de invalidenplek gaan zitten
ohja nouja daar zit dan ook niets anders op.
Oud 21-12-2011, 16:19
Lorelei
Lorelei is offline
Ik las de quote in de post van Sarah en dacht dat-ie door Apate geschreven was. Een seconde of zo zat ik echt zo: En toen zag ik dat het om Andijvie ging
Oud 21-12-2011, 16:21
Verwijderd
Ik vraag me wel af hoe dikke mensen dat doen, want die tafeltjes zijn best diep, dus ze komen nogal snel tegen je buik aan als je flink bent Lijkt me niet erg comfortabel om altijd met een tafeltje in je buik te moeten zitten.
Oud 21-12-2011, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Ik las de quote in de post van Sarah en dacht dat-ie door Apate geschreven was. Een seconde of zo zat ik echt zo: En toen zag ik dat het om Andijvie ging
Oud 21-12-2011, 16:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
O omg. Dat ben ik echt al zo lang niet meer geweest.

*knip

Ik ben zó blij dat ik overmorgen hier weg mag. rgih4309848ytuhfbvj
Nou zeg, wat een trut!

Citaat:
Ik lees hier dat 9 scholieren zijn gearresteerd wegens vuurwerk..? Is dat alles?

Ik snap sowieso niet waarom ze staken. Big deal, 40 uur extra. Maar goed, als 15-jarige ageer je al gauw tegen dat soort overheidsplannen.
Ik denk eerder dat ze staken omdat ze dan niet naar school hoeven. Ik zag op facebook dat mijn vroegere oppaskind gewoon in bed is blijven liggen, "wat dat is ook staken".
Oud 21-12-2011, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Nou zeg, wat een trut!

Ik denk eerder dat ze staken omdat ze dan niet naar school hoeven. Ik zag op facebook dat mijn vroegere oppaskind gewoon in bed is blijven liggen, "wat dat is ook staken".
Haha, inderdaad
Oud 21-12-2011, 16:24
Verwijderd
In mijn derde studiejaar had ik een studiegenote die zes maanden zwanger bij een college over bevallingen zat, en de docent vroeg "Is er hier al iemand moeder? Mag ik handen zien?" dus ze stak haar hand op maar maakte er zo'n 'mwah, mwah' gebaartje mee, en de docent zei 'Half? Nu ben ik wel nieuwsgierig, wil je dat uitleggen?' dus toen ging ze staan om het uit te leggen en toen zei de docent "ohja ik zie het al"
Oud 21-12-2011, 16:28
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb gisteren in mijn duim gesneden toen ik de groente aan het snijden was en ik heb echt best wel diep gesneden En het doet pijn!
Oud 21-12-2011, 16:29
Lorelei
Lorelei is offline
Ik had ook het bovenrandje van mn nagel eraf gesneden Maar gelukkig hadden we nog kinderpleisters dus heb ik de hele dag een mooie rode pleister gehad
Oud 21-12-2011, 16:29
Verwijderd
Doet me denken aan deze legendarische held:

*komt joviaal en oprecht opgewekt aangelopen*
*tikt S. op de schouder*
> *gemeend blij* "Zo, hoe lang ben je al zwanger?"
< ".."
< "Niet."
> "Eh.. Oh."
Oud 21-12-2011, 16:32
Verwijderd
Citaat:

*komt joviaal en oprecht opgewekt aangelopen*
*tikt S. op de schouder*
< ".."
< "Niet."
> "Eh.. Oh."
Hihi, altijd zo lekker awkward <3
Oud 21-12-2011, 16:33
Verwijderd
Citaat:

*komt joviaal en oprecht opgewekt aangelopen, tikt S. op de schouder*
*tikt S. op de schouder*
< ".."
< "Niet."
> "Eh.. Oh."
Je snapt het toch niet, dat dat soort situaties ook in het echt voorkomen dat soort dingen zeg je toch alleen maar als je 100% zeker weet dat iemand zwanger is ;x
Oud 21-12-2011, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Je snapt het toch niet, dat dat soort situaties ook in het echt voorkomen dat soort dingen zeg je toch alleen maar als je 100% zeker weet dat iemand zwanger is ;x
Ik heb het zien gebeuren. Ik dacht dat ik niet meer bij kwam De gelaatsuitdrukkingen in dat gesprek die heen en weer gingen waren fabelachtig om te zien
Oud 21-12-2011, 16:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In mijn derde studiejaar had ik een studiegenote die zes maanden zwanger bij een college over bevallingen zat, en de docent vroeg "Is er hier al iemand moeder? Mag ik handen zien?" dus ze stak haar hand op maar maakte er zo'n 'mwah, mwah' gebaartje mee, en de docent zei 'Half? Nu ben ik wel nieuwsgierig, wil je dat uitleggen?' dus toen ging ze staan om het uit te leggen en toen zei de docent "ohja ik zie het al"
Goh ja, goed opgemerkt inderdaad.
Oud 21-12-2011, 16:53
Vesta
Vesta is offline
Citaat:
Ik ben al bij iets van veertig intussen!

ik heb het geprobeert, maar van mijn eerste hand heb ik een boom gemaakt, op tweede heb ik lippen getekend, en in derde een gat met allemaal muntjes die eruit vallen, verder ben ik niet gekomen, ben ik veeeel te lui voor
Oud 21-12-2011, 16:53
Verwijderd
wie wilt een kerstkaart van mij??? ik heb er nog 5over..
Oud 21-12-2011, 16:56
Verwijderd
Zo, daar was ik even drie kwartier bezig met een brief over een opname.
Oud 21-12-2011, 16:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vesta, ben jij iemand die ik ken

Regels voor berichten