Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2012, 12:03
Geel
Geel is offline
Laptop besteld
Het was wel een rare winkelmedewerker. Hij heeft op zijn computers twee keer de laptop die ik wilde kopen besteld, met de opmerking 'ach, dan verkoop ik die wel aan iemand anders'. En ik vroeg nog of ik er geen twee moest betalen dan, want de bestelling is op mijn naam. 'Nee, haha, natuurlijk niet'. Nou ja, ik ga ook echt geen 1300 euro betalen, 650 is meer dan genoeg . Iig, ik ga de laptop morgen ophalen :waaah:

Citaat:
Vervelend ja !

Was jij degene die cum laude wilde slagen? Gaat dat nog goed? En heb je je pws al ingeleverd en alles ?
Ja, ik wil cum laude slagen, ja Maar of het goed gaat komen weet ik niet. Het kán nog en het kost me ook niet echt moeite, maar ik moet ergens de motivatie nog vinden. Nou ja, de motivatie is er wel, want ik wil heel graag geneeskunde studeren. Maar er zijn naast cum laude geneeskunde binnen komen nog twee andere wegen om binnen te komen. Namelijk de decentrale selectie en de loting. Ik ben gewoon ontzettend lui, want ik denk steeds 'ach, ik kom anders ook wel binnen'.
Oud 03-01-2012, 12:03
Geel
Geel is offline
Wat een mooie compositie van de ''-smileys zeg
Oud 03-01-2012, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Oud 03-01-2012, 12:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een kutweer
Oud 03-01-2012, 13:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
En ik vroeg nog of ik er geen twee moest betalen dan, want de bestelling is op mijn naam. 'Nee, haha, natuurlijk niet'.
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch. Een bestelling is geen koopovereenkomst zover ik weet; tenzij je een aanbetaling doet (geloof ik. Maar anderen zullen het wel beter weten )
Oud 03-01-2012, 13:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Zal ik jullie eens iets vertellen, jongens. Mijn TAN-code zojuist was een palindroom. What are the odds. Nou ja, 0,1% dus.
Oud 03-01-2012, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Laptop besteld
Het was wel een rare winkelmedewerker. Hij heeft op zijn computers twee keer de laptop die ik wilde kopen besteld, met de opmerking 'ach, dan verkoop ik die wel aan iemand anders'. En ik vroeg nog of ik er geen twee moest betalen dan, want de bestelling is op mijn naam. 'Nee, haha, natuurlijk niet'. Nou ja, ik ga ook echt geen 1300 euro betalen, 650 is meer dan genoeg . Iig, ik ga de laptop morgen ophalen :waaah:

Ja, ik wil cum laude slagen, ja Maar of het goed gaat komen weet ik niet. Het kán nog en het kost me ook niet echt moeite, maar ik moet ergens de motivatie nog vinden. Nou ja, de motivatie is er wel, want ik wil heel graag geneeskunde studeren. Maar er zijn naast cum laude geneeskunde binnen komen nog twee andere wegen om binnen te komen. Namelijk de decentrale selectie en de loting. Ik ben gewoon ontzettend lui, want ik denk steeds 'ach, ik kom anders ook wel binnen'.
Ah. Ik ken die luiheid wel een beetje. Alleen wou ik gelukkig geen geneeskunde studeren . Maar je kan het ook vast wel

Citaat:
Oud 03-01-2012, 13:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
urg, asus komt weer met nieuwe netbooks. net nu ik dacht dat ik wel een tablet wil.
Wil je geen Transformer meer?
Oud 03-01-2012, 13:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wil je geen Transformer meer?
Mjah, voor de prijs van een transformer kan ik waarschijnlijk èn een EEE Pc kopen èn mn huidige computer upgraden.
Oud 03-01-2012, 13:34
Martiño
Martiño is offline
Voor €400,-?
Oud 03-01-2012, 13:39
Verwijderd
Kan iemand me vertellen waar ik dit van ken? http://open.spotify.com/track/1mIQtABrPHfy7Eyy05JshO ik heb het idee uit een film, maar ik kan niet vinden.
Oud 03-01-2012, 13:42
Martiño
Martiño is offline
Ik ben waarschijnlijk de laatste persoon in Nederland die geen spotify heeft, maar daar moet je dus inloggen met je facebookaccount? Dat wil ik helemaal niet.
Oud 03-01-2012, 13:43
Verwijderd
ik heb geen spotify dus ik mag het niet luisteren
Oud 03-01-2012, 13:44
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Kan iemand me vertellen waar ik dit van ken? http://open.spotify.com/track/1mIQtABrPHfy7Eyy05JshO ik heb het idee uit een film, maar ik kan niet vinden.
het lijkt op heel veel, maar het komt niet uit een film
Oud 03-01-2012, 13:44
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik ben waarschijnlijk de laatste persoon in Nederland die geen spotify heeft, maar daar moet je dus inloggen met je facebookaccount? Dat wil ik helemaal niet.
dat moet niet hoor
Oud 03-01-2012, 13:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
dat moet niet hoor
Hoe kan ik dan een account aanmaken? Want de spotifysite zegt van wel.
Oud 03-01-2012, 13:47
Rationeel
Rationeel is offline
http://www.spotify.com/nl/get-spotify/open/
Oud 03-01-2012, 13:48
Rationeel
Rationeel is offline
oe jongens, hoe lang zal het nog duren voor er oorlog is met iran?
Oud 03-01-2012, 13:49
Carn
Carn is offline
helaas 'moet' het wel tegenwoordig. Alleen bij oude accounts hoeft het niet.

http://getsatisfaction.com/spotify/t...thout_facebook

Maar je kan altijd een fake FB accountje aanmaken. Enfin, ik heb er zelf niet zoveel problemen mee, en het werkt wel handig qua doorsturen van dingen.
Oud 03-01-2012, 13:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Voor €400,-?
de Transformer Prime zelf kost al minstens zoiets, en het dock ook nog eens een euro of 100 vrees ik. Voor 500 a 600 euro kan ik ook een EEE kopen en mn PC dus upgraden.
Oud 03-01-2012, 13:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mjah,

Het lijkt inderdaad op van alles; zou zo een stukje Yann Tiersen kunnen zijn.
Oud 03-01-2012, 13:53
Rationeel
Rationeel is offline
oi oi oi, wat een flikkers. dat heb ik helemaal niet door gehad
Oud 03-01-2012, 14:07
Martiño
Martiño is offline
Oud 03-01-2012, 14:08
Verwijderd
Ik ben al de hele dag aan het uitstellen om naar de winkels te gaan, want het stormt zo hard.
Oud 03-01-2012, 14:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
oe jongens, hoe lang zal het nog duren voor er oorlog is met iran?
Hopelijk nog heel lang, maar het nieuwe jaar begint weinig vredelievend

Citaat:
helaas 'moet' het wel tegenwoordig. Alleen bij oude accounts hoeft het niet.

http://getsatisfaction.com/spotify/t...thout_facebook

Maar je kan altijd een fake FB accountje aanmaken. Enfin, ik heb er zelf niet zoveel problemen mee, en het werkt wel handig qua doorsturen van dingen.
Ja, maar ik wil niet alles op facebook hebben, ik vind het wel goed zo.

Citaat:
de Transformer Prime zelf kost al minstens zoiets, en het dock ook nog eens een euro of 100 vrees ik. Voor 500 a 600 euro kan ik ook een EEE kopen en mn PC dus upgraden.
Oh ja, ik was het dock vergeten. Dan wordt het wel prijziger ja. Achja. Ik wacht op de iPad 3, dat duurt ook niet lang meer.
Oud 03-01-2012, 14:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
gelieve niet te quoten, haal 'm zo weer weg:
Spoiler
Ik haat je
Oud 03-01-2012, 14:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, maar ik wil niet alles op facebook hebben, ik vind het wel goed zo.

Oh ja, ik was het dock vergeten. Dan wordt het wel prijziger ja. Achja. Ik wacht op de iPad 3, dat duurt ook niet lang meer.
Mjah, mee eensch. Maar goed, veel mijn luisterplezier hangt ook af van anderen dus ik heb het maar voor lief genomen.

Ja inderdaad. En andere concurrenten; dus ik wacht nog lekker even af. Maar zo kan ik wel blijven wachten natuurlijk
Oud 03-01-2012, 14:13
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik haat je
kusje!
Oud 03-01-2012, 14:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja inderdaad. En andere concurrenten; dus ik wacht nog lekker even af. Maar zo kan ik wel blijven wachten natuurlijk
Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat de extra flexibiliteit die een Transformer Prime met een dock met zich meebrengt het wel waard is, je krijgt immers een netbook en prima tablet in een.

Maargoed, ik heb nu eenmaal al een iPhone, dus ik blijf braaf bij Apple, anders wordt het me te veel gedoe. En mijn scharrel werkt bij de Amac, dus ik ga hem lekker met korting kopen.
Oud 03-01-2012, 14:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ook niet hoor. Had 't na een paar minuten wel weer gezien.
Oud 03-01-2012, 14:16
Martiño
Martiño is offline
Awel awel
Oud 03-01-2012, 14:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
kusje!
Kusje terug
Oud 03-01-2012, 14:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
QFT, wat een onzin dat FB tegenwoordig aan alles gekoppeld moet worden.
Oud 03-01-2012, 14:48
Carn
Carn is offline
Blijkbaar geen onzin anders deed men het niet eyeyeyeye.
Oud 03-01-2012, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Blijkbaar geen onzin anders deed men het niet eyeyeyeye.
Dat argument is niet helemaal waterdicht ;x
Oud 03-01-2012, 14:51
Verwijderd
Mijn browser vindt me dik steeds zo'n gezellige banner voor een "chatten en daten met volslanke mensen"
Oud 03-01-2012, 14:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Er was gisteren nog een heel item over bij Radar. Facebook wil alles van je weten, want dan kunnen ze lekker cashen. Logisch natuurlijk, maar de geinterviewde mensen reageerden echt zo van "waaaat? Neeeee! Nou dan voel ik me niet veilig hoor, ik ga meteen m'n facebook verwijderen!"
Oud 03-01-2012, 14:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
Er was gisteren nog een heel item over bij Radar. Facebook wil alles van je weten, want dan kunnen ze lekker cashen. Logisch natuurlijk, maar de geinterviewde mensen reageerden echt zo van "waaaat? Neeeee! Nou dan voel ik me niet veilig hoor, ik ga meteen m'n facebook verwijderen!"
Nou ja, zolang men maar de mogelijkheid biedt om zaken niet publiekelijk te maken / te delen en dat ook duidelijk faciliteren vind ik het eigenlijk prima. Mensen moeten sowieso bewust(er) worden van wat men allemaal online zet. Je gooit je fotoalbum ook niet buiten op de stoep om daarna te gaan klagen dat vreemden er in kunnen kijken. Het is gewoon wat common sense wat het afgelopen decennium te langzaam bij mensen is ingestampt
Oud 03-01-2012, 15:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het was dus zo dat facebook in den beginne alle opties standaard op veilig had staan (dus alles alleen zichtbaar voor vrienden) en dat ze daarna omschakelden en dingen standaard publiekelijk maakten. Nu zijn veel mensen natuurlijk een beetje simpel, dus die hadden dat niet door en posten vrolijk verder.
Maar goed, je bent idd een beetje butje als je je persoonlijkte shit op internet zet en dan elke mongool accepteert als vriend. Zoals de 19-jarige jongen die geen autoverzekering kreeg, omdat er op zijn facebook foto's stonden van illegale straatraces en de verzekeringsmaatschappij die had gevonden. Slimmm.

Ik ben trouwens wel blij dat ik onder mijn eigen naam amper te vinden ben op google. Lekk0r.
Oud 03-01-2012, 15:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben trouwens wel blij dat ik onder mijn eigen naam amper te vinden ben op google. Lekk0r.
Ik zelfs helemaal niet, zelfs mijn facebook komt niet bij de resultaten te staan. Alleen één foto van een productie waar ik ooit aan heb meegewerkt en een paar toneeldingetjes, maar dan moet je heel ver doorbladeren.
Oud 03-01-2012, 15:06
Carn
Carn is offline
Nee, dat van die opties was inderdaad niet netjes. Maar gezien de grootte van Facebook wordt er steeds meer en nauwkeuriger op gelet; en dat is dan wel weer positief. Het zet dan ook snel een standaard en dat is wel fijn.
Oud 03-01-2012, 15:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kom alleen een huismoeder tegen met dezelfde naam. Ik facebook onder een schuilnaam, dus dat weet lekker niemand, haahaaaa.
Oud 03-01-2012, 15:09
Martiño
Martiño is offline
Ja, wat was het ook alweer? Noek Dukem ofzo?
Oud 03-01-2012, 15:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ben wel te vinden, maar ik ben helaas (?) ook de enige met mijn naam.
Oud 03-01-2012, 15:14
Martiño
Martiño is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1821627

<3
Oud 03-01-2012, 15:15
Martiño
Martiño is offline
Oh handig Kazet, ik heb het telefoonnummer van je kantoor
Oud 03-01-2012, 15:16
Martiño
Martiño is offline
Hey, er zit een chick in het quantumdynamicateam
Oud 03-01-2012, 15:16
Martiño
Martiño is offline
Oh, dat is de prof!
Oud 03-01-2012, 15:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, wat was het ook alweer? Noek Dukem ofzo?
Ja, bijna goed.
Oud 03-01-2012, 15:20
Martiño
Martiño is offline
Ja, ik wil het hier ook wel posten, maarja. Ik vind hem iig tof.

Regels voor berichten