Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2012, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft er helemaal geen last van te hebben hoor. In fact, je hebt meer kansen in de acrobatiekmarkt!
Oh, dat weet ik, maar ik bedoelde dat ík het er vreselijk uit vind zien bij haar, hoe ziekelijk onnatuurlijk zij haar gewrichten gebruikt c.q. kan gebruiken. En dat, wanneer ze zich er niet echt bewust van is tijdens een gesprek of zo, het echt gierend uit de klauwen escaleert tot het punt waar ik plaatsvervangende pijn begin te voelen

Laatst gewijzigd op 12-01-2012 om 13:07.
Advertentie
Oud 12-01-2012, 12:57
Verwijderd
Uhu uhu, dat is wel freaky ja.
Oud 12-01-2012, 12:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Geen tandarts, na al die jaren?
Nope; slechte zaak, I know
Oud 12-01-2012, 12:59
Rationeel
Rationeel is offline
wat een onzin dat koffie ontstekingsbevorderend zou werken

mja het verlaagd je weerstand tijdelijk met een procent, maar dat doet hardlopen ook en dat wordt meestal ook niet afgeraden
Oud 12-01-2012, 13:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nope; slechte zaak, I know
ik heb een geile tandarts aan de asw (aanmelden kan gewoon per internet) en een huisartsenpost aan de weerdsingel. bij de huisarts moet je even persoonlijk een aanmedlingsformulier inleveren.
Oud 12-01-2012, 13:02
Rationeel
Rationeel is offline
ow, die tandarts heeft ook een 'filiaal' in overvecht!

tandarts1.nl
Oud 12-01-2012, 13:06
Carn
Carn is offline
haha, die tandarts @ overvecht is letterlijk op een steenworp afstand carn naamzoek thuis even regelen etc.
Oud 12-01-2012, 13:06
Verwijderd
Citaat:

Ik schreeuwde laatst een "JE LOOPT ZOMAAR HET FIETSPAD OP FRIKANDEL, KIJK EENS UIT JE DOPPEN", dat gaf voldoening.
frikandellenliefde.
Citaat:
gierend uit de klauwen escaleert
algehele liefde.
Oud 12-01-2012, 13:08
Carn
Carn is offline
hmm kan die aanmeldshiz niet 123 vinden
Oud 12-01-2012, 13:08
Verwijderd
Citaat:
algehele liefde.
Oud 12-01-2012, 13:13
Rationeel
Rationeel is offline
http://www.tandarts1.nl/algemeen/inschrijven.html
Oud 12-01-2012, 13:13
Rationeel
Rationeel is offline
luie pauper
Oud 12-01-2012, 13:23
Carn
Carn is offline
Graci.

Ben benieuwd wat de schade gaat zijn
Oud 12-01-2012, 13:27
Rationeel
Rationeel is offline
nou, je moet wel alert zijn heb ik al gemerkt. ze ging in een keer over van controle naar ehh schoonmaakbeurt zonder dat echt aan te kondigen. ik wilde sowieso al eens naar een mondhygiënist, maar als je het niet wilt moet je daar dus wel op letten

ze maken ook standaard foto's als je nieuw bent/ er al langer dan 2 jaar geen foto's zijn gemaakt.

controle: +/- 20 euro
2 foto's: +/- 28 euro
schoonmaken: +/- 28 euro

zoiets was het
Oud 12-01-2012, 13:27
Verwijderd
ik moet in maart weer naar de tandarts.......
Oud 12-01-2012, 13:28
Rationeel
Rationeel is offline
en dat is nog alleen maar de economische schade!!!11
Oud 12-01-2012, 13:34
Verwijderd
Citaat:
wat een onzin dat koffie ontstekingsbevorderend zou werken

mja het verlaagd je weerstand tijdelijk met een procent, maar dat doet hardlopen ook en dat wordt meestal ook niet afgeraden
En waarom?
Oud 12-01-2012, 13:35
Rationeel
Rationeel is offline
oe au tering spelfout

ehm, waarom wat?
Oud 12-01-2012, 13:44
Verwijderd
Waarom dat onzin is.

Ik bedoel, ik weet dat de onderzoeken over koffie als ''evill~~!~~!'' en koffie als ''wondermiddel~!~!!!!'' over elkaar heen buitelen, maar wat is er tegen om voor een bepaalde tijd je geloof te vestigen op 'e'en van die bevindingen en te kijken of ik minder ontstekingspijn heb als ik geen koffie (en alcohol) drink?
Oud 12-01-2012, 13:53
Rationeel
Rationeel is offline
je moet het vooral proberen hoor, maar ik vind van die ongefundeerde harde uitspraken gewoon stom. wat je zegt: er is geen eenduidig voedingsadvies omtrent koffie.

don't fuck with teh coffee
Oud 12-01-2012, 13:57
Verwijderd
Citaat:
nou, je moet wel alert zijn heb ik al gemerkt. ze ging in een keer over van controle naar ehh schoonmaakbeurt zonder dat echt aan te kondigen. ik wilde sowieso al eens naar een mondhygiënist, maar als je het niet wilt moet je daar dus wel op letten

ze maken ook standaard foto's als je nieuw bent/ er al langer dan 2 jaar geen foto's zijn gemaakt.

controle: +/- 20 euro
2 foto's: +/- 28 euro
schoonmaken: +/- 28 euro

zoiets was het
Waarom zou je dat niet willen? Is misschien niet gratis (als je niet verzekerd bent), maar om nou die plakken tandsteen lekker te laten zitten..
Oud 12-01-2012, 13:58
Verwijderd
Citaat:
je moet het vooral proberen hoor, maar ik vind van die ongefundeerde harde uitspraken gewoon stom. wat je zegt: er is geen eenduidig voedingsadvies omtrent koffie.

don't fuck with teh coffee
Ach. Ik ben, als ik het dit keer dan wel moet geloven, jarenlang verkeerd gediagnosticeerd, dus ik geloof momenteel niks en/of alles. Als het maar helpt.
Oud 12-01-2012, 13:59
Verwijderd
Ik was trouwens vanmorgen bij de tandarts! En ik had een gaatje, maar verder zag alles er goed uit, ook mijn tandvlees. Okaye score voor iemand met een crackgebit. Die zwanger is. En nooit tandenstookt
Oud 12-01-2012, 14:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Waarom zou je dat niet willen? Is misschien niet gratis (als je niet verzekerd bent), maar om nou die plakken tandsteen lekker te laten zitten..
of je het wilt of niet is een ding, maar al mijn vorige tandartsen hebben me altijd 'gecomplimenteerd' met mijn vrijwel plakvrije en schone gebit en deze dus in ene zonder aankondiging een behandeling van ongeveer 30 euro uitvoert
Oud 12-01-2012, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Ik was trouwens vanmorgen bij de tandarts! En ik had een gaatje, maar verder zag alles er goed uit, ook mijn tandvlees. Okaye score voor iemand met een crackgebit. Die zwanger is. En nooit tandenstookt
Maar wat heeft zwanger zijn er mee te maken?
Oud 12-01-2012, 14:01
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ach. Ik ben, als ik het dit keer dan wel moet geloven, jarenlang verkeerd gediagnosticeerd, dus ik geloof momenteel niks en/of alles. Als het maar helpt.
Oud 12-01-2012, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Maar wat heeft zwanger zijn er mee te maken?
De volkswijsheid is dat een zwangerschap je gemiddeld één tand of kies kost! Misschien verandert je mondflora en -fauna ervan ofzo. 't is iig zo dat je tandvlees beter doorbloed is en makkelijker gaat ontsteken en what not
Oud 12-01-2012, 14:06
Rationeel
Rationeel is offline
kut warme winter. er zijn nu al weer muggen
Oud 12-01-2012, 14:13
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, dat wordt van de zomer weer leuk met de muggen/wespen, wat niet al. Die hebben deze winter natuurlijk glansrijk overleefd .
Oud 12-01-2012, 14:13
Verwijderd
hierachter groeien krokussen. de natuur is een beetje in de war. ben benieuwd of er nog winter komt.
Oud 12-01-2012, 14:14
Verwijderd
als jullie op de basisschool bij iemand gingen spelen na schooltijd, bleef je dan vaak eten bij dat vriendje/vriendinnetje?
Oud 12-01-2012, 14:15
Verwijderd
Soms, maar dan belde ik eerst om te vragen of dat mocht. En moest ik uitleggen dat ik vegetarisch at en dan kreeg ik een gekookt ei!
Oud 12-01-2012, 14:16
Verwijderd
Dat kwam niet zo vaak voor iirc
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
als jullie op de basisschool bij iemand gingen spelen na schooltijd, bleef je dan vaak eten bij dat vriendje/vriendinnetje?
Nee, meestal niet.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hm, een tandarts is op zich wel handig voor wat controle, ik heb alleen weinig zin in al die rekeningen.
Oud 12-01-2012, 14:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hm, een tandarts is op zich wel handig voor wat controle, ik heb alleen weinig zin in al die rekeningen.
En je vergat dat er een optie 'aanvullend tandarts pakket' zit bij je zorgverzekering?
Oud 12-01-2012, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Soms, maar dan belde ik eerst om te vragen of dat mocht. En moest ik uitleggen dat ik vegetarisch at en dan kreeg ik een gekookt ei!
Citaat:
Dat kwam niet zo vaak voor iirc
Citaat:
Nee, meestal niet.
hmm...ik mocht bijna altijd blijven eten en andere kinderen ook bij ons.
Ik vroeg me af of het normaal was ivm Sam die nu voor de 2e keer ergens gaat spelen en dat ik hem dan om 5 uur moet ophalen.
Oud 12-01-2012, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vroeg me af of het normaal was ivm Sam die nu voor de 2e keer ergens gaat spelen en dat ik hem dan om 5 uur moet ophalen.
Het had bij ons op zich ook wel vaker gemogen denk ik, maar by default werd je gewoon om 5 uur thuisverwacht idd.
Oud 12-01-2012, 14:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat was ook meestal wel de tijd dat ik naar huis ging, want wij aten altijd vroeg. Het verschilt denk ik een beetje per gezin ofzo, maar bij ons was het juist afwijkend als je wel ergens bleef eten.
Oud 12-01-2012, 14:24
Verwijderd
En ik ben zo'n kalf als er een doosje eieren staat ga ik er altijd onbewust vanuit dat er therefore voldoende eieren zijn en koop ik nog geen nieuwe. Terwijl er uiteraard altijd nog maar één ei in zit als ik ze wil gaan gebruiken.
Oud 12-01-2012, 14:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En ik ben zo'n kalf als er een doosje eieren staat ga ik er altijd onbewust vanuit dat er therefore voldoende eieren zijn en koop ik nog geen nieuwe. Terwijl er uiteraard altijd nog maar één ei in zit als ik ze wil gaan gebruiken.
Tip: doe je eieren gewoon in het eierrekje van de koelkast. Of, als je die niet hebt, scheur dan het deksel van de eierdoos.
Oud 12-01-2012, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Ligt echt aan de familie denk ik. Als het gezellige hartelijke mensen zijn, zijn ze misschien iets sneller geneigd kinderen langer bij zich te houden dan wanneer het snelle hippe workaholics zijn.
Oud 12-01-2012, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Tip: doe je eieren gewoon in het eierrekje van de koelkast. Of, als je die niet hebt, scheur dan het deksel van de eierdoos.
Tip twee is best een goed idee, ja
Oud 12-01-2012, 14:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
En je vergat dat er een optie 'aanvullend tandarts pakket' zit bij je zorgverzekering?
Maximaal eigen risico
Oud 12-01-2012, 14:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maximaal eigen risico
Dat kan ook ja .
Oud 12-01-2012, 14:32
Verwijderd
Citaat:
herkenbaar!
Oud 12-01-2012, 14:32
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Tip twee is best een goed idee, ja
Maar als je een kleine koelkast hebt, kun je er niets meer op leggen. Ik weet niet of dat een probleem is. Heb je geen eierrekje in je koelkastdeur?
Oud 12-01-2012, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Maar als je een kleine koelkast hebt, kun je er niets meer op leggen. Ik weet niet of dat een probleem is. Heb je geen eierrekje in je koelkastdeur?
Eieren moeten buiten de koelkast bewaard blijven van de meneer, omdat ze anders barsten als hij ze kookt ;x dus het zal niet bijdragen aan het chronische ruimtegebrek in de koelshrank
Oud 12-01-2012, 14:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wij hebben eieren in een bak in de la liggen, als je die open trekt, zie je gelijk hoeveel eieren er zijn
Oud 12-01-2012, 14:36
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Eieren moeten buiten de koelkast bewaard blijven van de meneer, omdat ze anders barsten als hij ze kookt ;x dus het zal niet bijdragen aan het chronische ruimtegebrek in de koelshrank
Heeft 'ie:
1) ooit gehoord van een eierprikker
2) ooit gehoord van een scheutje melk in het kookwater
3) ooit gehoord van een snufje zout in het kookwater
En met alledrie kan er al helemaal niets meer misgaat .

Regels voor berichten