Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nou, je moet wel alert zijn heb ik al gemerkt. ze ging in een keer over van controle naar ehh schoonmaakbeurt zonder dat echt aan te kondigen. ik wilde sowieso al eens naar een mondhygiënist, maar als je het niet wilt moet je daar dus wel op letten
![]() ze maken ook standaard foto's als je nieuw bent/ er al langer dan 2 jaar geen foto's zijn gemaakt. controle: +/- 20 euro 2 foto's: +/- 28 euro schoonmaken: +/- 28 euro zoiets was het ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom dat onzin is.
Ik bedoel, ik weet dat de onderzoeken over koffie als ''evill~~!~~!'' en koffie als ''wondermiddel~!~!!!!'' over elkaar heen buitelen, maar wat is er tegen om voor een bepaalde tijd je geloof te vestigen op 'e'en van die bevindingen en te kijken of ik minder ontstekingspijn heb als ik geen koffie (en alcohol) drink? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vroeg me af of het normaal was ivm Sam die nu voor de 2e keer ergens gaat spelen en dat ik hem dan om 5 uur moet ophalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 1) ooit gehoord van een eierprikker 2) ooit gehoord van een scheutje melk in het kookwater 3) ooit gehoord van een snufje zout in het kookwater En met alledrie kan er al helemaal niets meer misgaat ![]()
|
![]() |
|
|