Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2012, 17:51
Verwijderd
Lijkt me praktisch
Advertentie
Oud 02-02-2012, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Ik onthoud uiterlijk heel slecht en onthoud daarmee altijd maar één beeld dus in mijn hoofd zit je altjid op mutant Ik heb nog wel iets gezien, ja
Oud 02-02-2012, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Omdat-ie episch is! Steffie en N00dles verdienen eeuwig lof voor Rudolf the Rednose Sadcat.

Noedel meer, maar toch.
Oud 02-02-2012, 18:02
Verwijderd
Wat gaan jullie snel ineens, welke rel heb ik gemist?
Oud 02-02-2012, 18:03
Verwijderd
Citaat:
De reldeldee!
Oud 02-02-2012, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Het waaide ineens een stukje harder, gelukkig hadden we wind in de rug.
Oud 02-02-2012, 18:06
Verwijderd
Ik heb net 20 minuten op de tram moeten wachten. Twintig. Op het laatst ging ik me een beetje zorgen maken over mijn benen.
Oud 02-02-2012, 18:06
Verwijderd
Qua dat ik dacht dat ze gingen afsterven oid.
Oud 02-02-2012, 18:07
Verwijderd
Ik vraag me opeens heel erg af hoe alle forummers in het echt zijn en of ze anders zijn of hetzelfde als hier en waarom ze op het forum terecht zijn gekomen en alles. Dus als je zin hebt om te vertellen, vertel! /nieuwsgierig
Vowel
Vowel is offline
Ik heb pas eens in mijn leven in een tram gezeten.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net 20 minuten op de tram moeten wachten. Twintig. Op het laatst ging ik me een beetje zorgen maken over mijn benen.
Bleh, dat is lang. Zijn je benen weer een beetje warm?
Oud 02-02-2012, 18:09
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vraag me opeens heel erg af hoe alle forummers in het echt zijn en of ze anders zijn of hetzelfde als hier en waarom ze op het forum terecht zijn gekomen en alles. Dus als je zin hebt om te vertellen, vertel! /nieuwsgierig
Dat moet je aan Kazet vragen. Volgens mij ben ik niet echt anders in het echt..

Verder weet ik eigenlijk niet meer hoe ik hier terecht ben gekomen. Het is al wel zo'n 11 jaar geleden. Dus ik zit hier al vrij lang, hoewel ik wel een aantal keer "forumpauzes" heb gehad van een half jaar of langer.
Oud 02-02-2012, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben in het echt in het begin een beetje irritant omdat ik dan een beetje zenuwachtig ben, maar dat trekt wel zo'n beetje bij.

Citaat:
Ik heb pas eens in mijn leven in een tram gezeten.
Ik ook! Met iemand op wie ik verliefd was en een negerin die heel hard haar best deed om te blijven glimlachen terwijl het stromend hard regende en wij heel irritant waren (want ik ging blokfluit spelen) (in de tram) (ik verdien nu vast de doodstraf van alle amsterdammers hier, blablabla). Een onvergetelijke tocht!
Oud 02-02-2012, 18:10
Verwijderd
Goed verhaal, kat.
Oud 02-02-2012, 18:11
Verwijderd
Ik wist het.
Oud 02-02-2012, 18:11
Verwijderd
Wij gingen vroeger met de trein naar het strand. Een gigantische uitstap heur, strand.
Oud 02-02-2012, 18:12
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
(ik verdien nu vast de doodstraf van alle amsterdammers hier, blablabla).
.
Oud 02-02-2012, 18:13
Verwijderd
Citaat:
.
Jij wou me toch al doodmaken!
Oud 02-02-2012, 18:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat moet je aan Kazet vragen. Volgens mij ben ik niet echt anders in het echt..

Verder weet ik eigenlijk niet meer hoe ik hier terecht ben gekomen. Het is al wel zo'n 11 jaar geleden. Dus ik zit hier al vrij lang, hoewel ik wel een aantal keer "forumpauzes" heb gehad van een half jaar of langer.
Zit inderdaad niet veel verschil tussen.
Oud 02-02-2012, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Het is natuurlijk een beetje gek om dat van jezelf in te schatten, maar ik geloof wel dat ik tamelijk authentiek ben op het forum, in de zin van: ik typ geen dingen die ik niet zou durven zeggen tegen diezelfde persoon in real life. Ik ben hier al misschien al wel 15 jaar of zo; ik kwam al op het S.com-IRC kanaaltje ruim voor er überhaupt een forum wás. Ja, mensen, serieus waar. En ooit, voordat men de database helemaal omgegooid heeft, was ik hier geregistreerde gebruiker #2, volgens mij was alleen Jon of Koen (Roumen) eerder. Maar dat account heb ik laten verlopen geloof ik. Omdat het forum toen nog stom was. En ik bij de IRC-hooligans hoorde. Vroeger, IRC versus forum. God, wat hebben we een trolololol gehad op M&M met "de gang"
Oud 02-02-2012, 18:15
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wij gingen vroeger met de trein naar het strand. Een gigantische uitstap heur, strand.
Ik ben één keer met de trein naar het strand gegaan (naar Scheveningen - OH trouwens, toen heb ik óók in de tram gezeten, dus ik ben twee keer in m'n leven met de tram gweest! ). Op 1 januari 2002, nieuwjaarsduik!
Oud 02-02-2012, 18:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ging vroeger lopend naar het strand, en dat kan ik nu weer! Al is het nu een beetje te frisjes om te zwemmen. En vind ik zwemmen sowieso kut. En boeien stranden me totaal niet.
Oud 02-02-2012, 18:17
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het is natuurlijk een beetje gek om dat van jezelf in te schatten, maar ik geloof wel dat ik tamelijk authentiek ben op het forum, in de zin van: ik typ geen dingen die ik niet zou durven zeggen tegen diezelfde persoon in real life. Ik ben hier al misschien al wel 15 jaar of zo; ik kwam al op het S.com-IRC kanaaltje ruim voor er überhaupt een forum wás. Ja, mensen, serieus waar. En ooit, voordat men de database helemaal omgegooid heeft, was ik hier geregistreerde gebruiker #2, volgens mij was alleen Jon of Koen (Roumen) eerder. Maar dat account heb ik laten verlopen geloof ik. Omdat het forum toen nog stom was. En ik bij de IRC-hooligans hoorde. Vroeger, IRC versus forum. God, wat hebben we een trolololol gehad op M&M met "de gang"
Oh Koen! Ja, die kende ik IRL want die zat bij mij op de middelbare school. Ik zit me opeens te bedenken hoe lang het eigenlijk geleden is dat ik hier kwam. Want volgens mij klopt 11 of 12 jaar geleden wel, want ik was 13 of 14 toen ik hier voor het eerst kwam.. Hmm eigenlijk eens aan een admin vragen of 'ie dat kan uitzoeken want nu ben ik wel benieuwd. Ik weet nog dat ik hier al zat voordat ik mijn profiel moest kiezen, want via S.com heb ik toen Hannibal leren kennen die hetzelfde profiel had dat ik uiteindelijk heb gekozen..
Oud 02-02-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ben één keer met de trein naar het strand gegaan (naar Scheveningen - OH trouwens, toen heb ik óók in de tram gezeten, dus ik ben twee keer in m'n leven met de tram gweest! ). Op 1 januari 2002, nieuwjaarsduik!
Unoxmeisjes
Oud 02-02-2012, 18:19
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Jij wou me toch al doodmaken!
Ik heb me bedacht.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Unoxmeisjes

Oh pfft, wel nostalgie hoor. Wat zit ik al lang op dit forum (niet zo lang als jij natuurlijk, maar je hebt ook een paar jaartjes meer dan ik ).
Verwijderd
Ik vind zwemmen normaal ook stom (want 1. je moet in zwemkleren, 2. het is saai en 3. je wordt nat), maar in zee is het leuk. Vooral als het koud is en er slaan grote golven tegen je aan en je wordt helemaal gebeukt tegen de zeebodem omdat je omvalt van de golven enzo... <3 En op het strand kan je zandkastelen bouwen, dat is ook leuk, en strandwandelingen maken, en mensen ingraven, en een boek lezen terwijl je naar mensen met rare lichamen kijkt en dat is allemaal heel erg leuk.
Oud 02-02-2012, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me bedacht.
Waarom?
Oud 02-02-2012, 18:21
Verwijderd
Citaat:

Oh pfft, wel nostalgie hoor. Wat zit ik al lang op dit forum (niet zo lang als jij natuurlijk, maar je hebt ook een paar jaartjes meer dan ik ).
Zit me anders even subtiel te dissen.. Beter start je MSN even op, ik heb je daar wat in je oor gefluisterd
Oud 02-02-2012, 18:21
Pierrot
Pierrot is offline
Slavernij.
Oud 02-02-2012, 18:23
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zit me anders even subtiel te dissen.. Beter start je MSN even op, ik heb je daar wat in je oor gefluisterd
Oeh. Momentje.
Oud 02-02-2012, 18:24
Verwijderd
Boh, jullie zijn allemaal al zo lang op het forum. Nu voel ik me echt zo'n jong kindje.
Oud 02-02-2012, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Slavernij.
Oh, je wil met me trouwen?
Oud 02-02-2012, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vind zwemmen normaal ook stom (want 1. je moet in zwemkleren, 2. het is saai en 3. je wordt nat), maar in zee is het leuk. Vooral als het koud is en er slaan grote golven tegen je aan en je wordt helemaal gebeukt tegen de zeebodem omdat je omvalt van de golven enzo... <3 En op het strand kan je zandkastelen bouwen, dat is ook leuk, en strandwandelingen maken, en mensen ingraven, en een boek lezen terwijl je naar mensen met rare lichamen kijkt en dat is allemaal heel erg leuk.
Precies dit. En ik weet nog van vroeger dat ik altijd met mijn neefje de allermooiste zandkastelen-steden maakten en dan wilden we op de foto en dan moesten onze zusjes ook op de foto van onze ouders en dat was zo oneerlijk! Want wij hadden er de hele middag aan gewerkt en zij niet. Oh, want konden we daar boos om zijn
Oud 02-02-2012, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Boh, jullie zijn allemaal al zo lang op het forum. Nu voel ik me echt zo'n jong kindje.
Nergens voor nodig. Wat mij betreft pas je prima bij de "grote mensen"
Oud 02-02-2012, 18:28
Verwijderd
Ik ben ook pas tweeënhalf jaar ofzo op het forum hoor. En ik las wat oude posts terug en ik was sowieso het eerste jaar bijzonder irritant.
Verwijderd
Citaat:
Nergens voor nodig. Wat mij betreft pas je prima bij de "grote mensen"
Het eerste dat in me opkwam was 'Ja, papa'.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oud 02-02-2012, 18:30
Verwijderd
Citaat:
't Had nog gekund ook
Oud 02-02-2012, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook pas tweeënhalf jaar ofzo op het forum hoor. En ik las wat oude posts terug en ik was sowieso het eerste jaar bijzonder irritant.
Ik ging even mijn voorstelpost opzoeken, maar die is op zich niet echt erg of zo.
Verwijderd
wie heeft er verstand van Apple? Wat een tyfusding zeg nou ik heb dus IETS aangeklikt en nu zit ik in een wit scherm en ik kan er niet uit
voor alle haters : ik zit niet vrijwillig op dat ding, gelukkig heb ik mijn eigen laptop bij me.
Verwijderd
Citaat:
't Had nog gekund ook
Echt?
Verwijderd

Mijn allereerste post die ik op dit forum heb terug kunnen vinden
Oud 02-02-2012, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Echt?
Nou ja, ehm.. ja. Obviously had ik er vroeg bij moeten zijn (13). Maar er zijn gekkere dingen gebeurd!
Oud 02-02-2012, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ehm.. ja. Obviously had ik er vroeg bij moeten zijn (13). Maar er zijn gekkere dingen gebeurd!
Hm, tja. Maar dertien is toch wel erg vroeg, dus je zou toch niet écht écht mijn papa kunnen zijn.
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Oh, je wil met me trouwen?
.
Verwijderd
Het idee dat je de vader van Brenda, Rivka of mij bent is alweer reëler!
Oud 02-02-2012, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Hm, tja. Maar dertien is toch wel erg vroeg, dus je zou toch niet écht écht mijn papa kunnen zijn.
Blij dat je dit zegt Ik voel me meteen een stuk jonger.
Oud 02-02-2012, 18:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ach Q, jij hebt nog zeker máánden te leven!
Oud 02-02-2012, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ach Q, jij hebt nog zeker máánden te leven!
Nou, nog 'n nachtvorstje d'r over heen en 't kon wel eens een bekeken zaak zijn
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten