Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anders maar zeker raar en bizar! En hoi Martin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mén, ik ben blij dat de tekeningen weer online staan, ik miste ze al!
|
Onbevestigde geruchten op Weibo, het Chinese equivalent van Twitter, beweren dat de Noord-Koreaanse leider Kim Jong Un vermoord zou zijn in Beijing, China. Het is speculatief omdat uren nadat de geruchten zijn begonnen er nog geen bevestiging of ontkenning vanuit de overheid is.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Talent speelt wel een rol natuurlijk, en inzicht, en of je een (goede) docent hebt, maar dat heeft vooral invloed op de snelheid waarmee je leert. Of je vervolgens ook als een Hollandse meester bepaalde subtiliteiten in je werk kunt leggen waardoor het meer spreekt dan 't echte leven is iets anders, dat is wel puur talent. En of je überhaupt boeiend werk zal kunnen maken ook. Maar technisch vakkundig hyperrealisme ligt voor 't oprapen voor iedereen met genoeg tijd en zelfdiscipline. |
![]() |
|
Ik denk ook wel dat als je iets heel graag wilt en je je erop focust en elke dag oefent als een malle, dat je dan ook wel heel goed kan worden, ja. Maar dan moet je dus wel die discipline hebben.
Ik had gisteren voor het eerst maar mijn notitieboekje gepakt en er wat lelijke poppekes in getekend. Nu vind ik het zonde dat ik mijn mooie lege boekje heb verziekt met die lelijke kutkrabbels.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfde geldt denk ik voor de meeste sporten? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
O en over muziek - volgens mij kan je dat heel erg leren. Ik heb zes jaar blokfluit gespeeld zonder er goed in te zijn, en in mijn zevende jaar zag ik het licht en toen kon ik het en was ik ook in andere muzikale dingen vrij goed (op gehoor tonen benoemen, blind meespelen met andere muziek, dat soort dingen). Dus. Ja. Ik weet niet. Ik denk niet dat het zo simpel is als Paranoide zegt, maar wel dat je bijna altijd in bijna alle dingen goed kan worden, als je er de discipline en tijd maar voor hebt. (en spullen, schilder worden als je onmogelijk aan verf kan komen is natuurlijk ingewikkeld) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar heb het ook nooit geoefend ofzo, wist niet dat dat zin had, dus msischien moet ik dat eens proberen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als het even meezit ga ik dit binnenkort ook doen, ik ben heel benieuwd. Het schijnt behoorlijk leerzaam te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want als ik een liedje hoor, en al ken, dan kan ik het vrij snel meespelen op blokfluit of piano (gewoon basic hè), maar als iemand me een toon laat horen, dan weet ik niet zo op het gehoor of het een C is of iets anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar het is eigenlijk ook niet echt alsof ik tonen helemaal moet zoeken, want ze hebben wel een bepaalde structuur waarin ze in mijn hoofd liggen, zegmaar. Het is een beetje moeilijk uit te leggen. Het lijkt op een soort van trappetje met uithollingen waar de passende noot precies inpast. Maar dat trappetje heeft ook wel echt moeten groeien en beter en sterker worden.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of iedereen het kan leren, waarschijnlijk moet je wel een basisiets hebben.
Bij blokfluiten kan ik het het beste horen, en dat is zo ontzettend grappig. Nu kan ik de noten dan gewoon in mijn handen voelen als ik ze hoor, en de structuur helemaal zo van aan... voelen? Er is geen naam voor hoe dat voelt. (/A-cluster) Dat is wel het fijne aan iets al duizend jaar doen, het wordt op een gegeven moment alleen nog maar leuker. En nu heb ik heel veel zin om muziek te maken, maar het is vier uur 's nachts, dus daar moet ik niet aan toegeven. Beter ging ik maar slapen. Welterusten, forum. |
![]() |
||
Citaat:
Je was heel erg serieus alle reacties uit het meest recente saai topic aan het voorlezen, alsof het om het testament van mijn ouders ging of zo. Moest elke reactie een cijfer geven. Als ik lager dan een vier gaf, en jij het met me eens was, werd diegene van wie de reactie was geliquideerd. Op een gegeven ogenblik mezelf een 3.8 gegeven. Jij was het roerend met me eens en toen werd ik wakker.
|
Verwijderd
|
http://pastebin.com/2vYRVMtq De tering, KPN. Y U NO SECURE!?
Je zal er maar tussen staan ![]() Edit: 'Ze' hebben 16GB aan data weggeslurpt; dit zijn slechts een paar regeltjes als 'bewijs'.. ![]() Laatst gewijzigd op 11-02-2012 om 00:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
er wa een een kerel die mijn hoedje afkapkte nee, afpakte vanacht ja dat! en die rende joh! Dus ik eracheter aan en uitindelijk gooide hij het hoedje op srtraat! Het watje! }
Was niet eens mijn hoedje hoewel ik did weerdeer wel beweerde maar dus nie tzo was!
|
![]() |
|
|