Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2012, 11:42
Lorelei
Lorelei is offline
Het is ook best wel lekker weer.. ik wil lekker buiten dansjes doen. Of zo.
Oud 02-03-2012, 11:42
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben zeker wel de enige die hier met een dikke lul en harde tepels zit?
Oud 02-03-2012, 11:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Intern overleg met collega's binnen de instelling
<3
Oud 02-03-2012, 11:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik ben zeker wel de enige die hier met een dikke lul en harde tepels zit?
Ik zit dat in elk geval niet!
Oud 02-03-2012, 11:45
Verwijderd
ik doe zelfs gezond met een salade erbij! Al moet ik toegeven dat je hier zelf je salades kunt samenstellen waardoor die van mij altijd vooral uit olijven en fetablokjes bestaan
Oud 02-03-2012, 11:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Ik heb risotto gemaakt met amaretto, biologische pompoen en butterbeans. :$
Oud 02-03-2012, 11:50
Verwijderd
klinkt bijzonder, amaretto door een risotto! smaakt het dan zoet? zoet kan opzich wel goed bij pompoen.
Oud 02-03-2012, 11:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het smaakt een beetje meer herfstig en noot-achtig, normaal smaakt het meer zomer-achtig
Oud 02-03-2012, 12:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh shit, koor begint om 13u en niet om 13.30u
Oud 02-03-2012, 12:15
Martiño
Martiño is offline
ARGH. In Den Bosch is het tegenwoordig 'verplicht' om je fiets in de niet-bewaakte fietsenstalling te zetten, ook op avonden waarop het nachtnet rijdt, maar die stalling gaat dicht op het moment dat de laatste trein van de normale dienstregeling rijdt. Dat betekent dus dat je of 's nachts lopend naar huis moet, of moet gokken dat je fiets niet is gestolen of weggehaald door de gemeente. Bedankt ProRail
Oud 02-03-2012, 12:16
Martiño
Martiño is offline
En hetzelfde voor de OV-fiets. Ik kan de fiets niet inleveren 's nachts omdat de fietsenstalling om 1.30 al dicht gaat.
Oud 02-03-2012, 12:19
Verwijderd
Soms zeggen mensen iets als: "Oh, ik heb heel veel hobby's! Breien, haken, borduren, kaartjes borduren, poppenkleertjes naaien én kantklossen!" of "Ik doe veel verschillende dingen! Pilates, zwemmen, hockey, fitness en ik ga ook nog regelmatig hardlopen!"
En dan schrijf ik op: "hobby: handwerken" of "hobby: sporten"
Oud 02-03-2012, 12:24
Verwijderd
Citaat:
ARGH. In Den Bosch is het tegenwoordig 'verplicht' om je fiets in de niet-bewaakte fietsenstalling te zetten, ook op avonden waarop het nachtnet rijdt, maar die stalling gaat dicht op het moment dat de laatste trein van de normale dienstregeling rijdt. Dat betekent dus dat je of 's nachts lopend naar huis moet, of moet gokken dat je fiets niet is gestolen of weggehaald door de gemeente. Bedankt ProRail
Jezus, wat stom
Zelfs in Tiel is dat beter geregeld. Daar kun je gewoon dag en nacht de bewaakte fietsenstalling in, als je óf een ov-fiets komt huren met je ov-chip, óf als je een speciale druppel hebt om binnen te gaan. Prima systeem.
Oud 02-03-2012, 12:32
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Soms zeggen mensen iets als: "Oh, ik heb heel veel hobby's! Breien, haken, borduren, kaartjes borduren, poppenkleertjes naaien én kantklossen!" of "Ik doe veel verschillende dingen! Pilates, zwemmen, hockey, fitness en ik ga ook nog regelmatig hardlopen!"
En dan schrijf ik op: "hobby: handwerken" of "hobby: sporten"
Note to self; antwoorden op de vraag 'wat zijn je hobby's?' met 'handwerken, sporten en lezen'.
Oud 02-03-2012, 12:53
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
oooh man, ik voel me zo happy, ik heb m'n buurmeisje (*waar ik al een tijdje een crush op heb) geholpen aan een baan te krijgen in de bloemenzaak waar ik ook werk, ze is echt superverlegen, en dat maakt haar 100 keer schattiger
Oud 02-03-2012, 13:08
Verwijderd
Ik las net een sprookje en ik vind het heel erg raar.

Er was eens een wijze man. Die wijze man woonde, zoals wijze mannen dat plachten te doen, in een huisje in het bos. Hij had een grote vijand: het Gedrocht, die verderop woonde met haar drie dochters. Ze kon niks, maar ze had wel één superskill, namelijk zichzelf in alles wat ze maar wilde veranderen.
Op een dag kwam er een vrouwtje naar de wijze man toe. "Ik ben oud", zei ze, "en kan niet goed houthakken. Wil jij me daar morgen bij helpen, dat we samen hout gaan hakken?" Maar de wijze man begreep dat het het Gedrocht was en zei: "vermoei je niet, vrouwtje, ik hak zelf wel en breng het je."
De dag erna ging hij houthakken, maar hij begreep dat het Gedrocht zou komen om hem dood te maken. Daarom verstopte hij zich in een stapel hout en wachtte tot ze kwam. Uiteindelijk kwam ze. Ze nam de stapel hout op haar rug mee naar huis. De wijze man, die in het hout zat, pakte uit zijn zak een scalpel en stak in haar rug. Het Gedrocht dacht dat er ergens een takje uitstak en verlegde de stapel. De wijze man stak nog eens. Zo ging het de hele weg. Toen het Gedrocht thuiskwam bloedde ze helemaal... maar dat had ze niet door. () Er druppelde bloed op de vloer en dat merkte niemand. Ook de dochters niet, die aangerend kwamen: "Mama, mama, krijgen we vandaag wijze man voor eten?" "Nee", zei het Gedrocht, "maar ik ga nu terug het bos in om hem te zoeken. Dit hout vond ik, ik leg het nu hier, ga maar weer lief spelen." En dat deden de meisjes.
Toen het Gedrocht weg was zei de wijze man: "Ik heb een lekker snoepje, ik heb een lekker snoepje."
"Wie ben jij?" vroegen de dochters. "En waar?"
"Ik ben de houtman, ik zit in het hout en heb een lekker snoepje."
"Mogen wij ook wat?"
"Ja, maar dan moeten jullie me bevrijden uit het hout."
Dus dat deden de meisjes. Toen de wijze man bevrijd was ving hij de meisjes en sneed ze in kleine stukjes. Alleen de hoofden hield hij heel. Hij stopte de stukjes meisjes in de kookpot, zette hem op het vuur en legde de hoofden helemaal onderin. Daarna ging hij naar huis.
Even later kwam het Gedrocht thuis. Ze zag het vuur en rook het bloed. "O," dacht ze, "de meisjes hebben vast de wijze man gevangen en hem op het vuur gezet enzo en zijn nu paddestoelen aan het zoeken in het bos, maar ik heb honger dus mag al wel een stukje." Dus ze at een stukje vlees en het was zó lekker dat ze de hele kookpot leegat. Toen zag ze de hoofden van haar dochters en ze begreep dat ze haar eigen dochters had opgegeten. Daarvan raakte ze zo boos dat ze zichzelf opat.
Zo bevrijdde de wijze man de wereld van het Gedrocht en haar kroost.

EINDE.

Wtf.
Oud 02-03-2012, 13:26
Verwijderd
wat een ranzig sprookje..
Oud 02-03-2012, 13:28
Martiño
Martiño is offline
Senseo is dood
Oud 02-03-2012, 13:38
Verwijderd
Van mijn oude klas zeiden vandaag maar iets van drie mensen hoi tegen me.

Ik voel me nu zó gekwetst.
Oud 02-03-2012, 13:39
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Senseo is dood
wie?
Oud 02-03-2012, 13:40
Martiño
Martiño is offline
Oud 02-03-2012, 13:41
Martiño
Martiño is offline
Kapotte printplaat zegt de helpdesk, en natuurlijk al twee jaar geen garantie meer. Zeker €60,- euro als ik hem laat repareren, dus dat wordt een nieuwe kopen
Oud 02-03-2012, 13:41
Vowel
Vowel is offline
Awww, zit je nu zonder koffie? Ik had meteen een nieuwe gehaald. Leven zonder koffie, onmogelijk.
Oud 02-03-2012, 13:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Awww, zit je nu zonder koffie? Ik had meteen een nieuwe gehaald. Leven zonder koffie, onmogelijk.
Ik heb gelukkig nog een cafetiere, dus ik heb nog wel koffie, maar dat is meer gedoe.

Helaas verkopen ze mijn model niet meer, en dat is echt jammer, want hij was heel fijn (je kon ook het volume afstellen enzo), maar ik zie dat ze het goedkopere model ook voor €60,- verkopen (net zoveel als een reparatie, zonder verzendkosten). Ik heb helaas op het moment geen geld voor een mooi model anders was ik wel overgestapt op een duurdere of een espressoapparaat ofzo.
Oud 02-03-2012, 13:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kat, wtf
Oud 02-03-2012, 13:49
Verwijderd
kan je niet een tweedehandsje fixen?
Oud 02-03-2012, 13:49
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb gelukkig nog een cafetiere, dus ik heb nog wel koffie, maar dat is meer gedoe.

Helaas verkopen ze mijn model niet meer, en dat is echt jammer, want hij was heel fijn (je kon ook het volume afstellen enzo), maar ik zie dat ze het goedkopere model ook voor €60,- verkopen (net zoveel als een reparatie, zonder verzendkosten). Ik heb helaas op het moment geen geld voor een mooi model anders was ik wel overgestapt op een duurdere of een espressoapparaat ofzo.
Is het die op de foto? Want zo eentje heeft mijn moeder ook.

Als de reparatie zo duur is kun je inderdaad beter gewoon een nieuwe kopen. Want hij is al vrij oud? Dan zul je zien dat een maand na de reparatie iets anders kapot gaat en dan kun je weer geld neertellen..
Oud 02-03-2012, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Kat, wtf
Dat sprookje? Ja he! Echt ALLES eraan is bizar. En mijn kutte ex-klasgenoten zijn ook wtf.
Oud 02-03-2012, 13:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
kan je niet een tweedehandsje fixen?
Meh, en dan na een paar maanden weer een storing? Nee, dan koop ik liever een nieuwe.

Citaat:
Is het die op de foto? Want zo eentje heeft mijn moeder ook.

Als de reparatie zo duur is kun je inderdaad beter gewoon een nieuwe kopen. Want hij is al vrij oud? Dan zul je zien dat een maand na de reparatie iets anders kapot gaat en dan kun je weer geld neertellen..
Ja, die is het. En inderdaad, de klantenservice van Philips raadde me het ook al af (maar dan is het nog slecht dat het ding al na een paar jaar kapot gaat). Ze sturen me wel een kortingsbon, dat vind ik dan nog wel aardig van ze.
Oud 02-03-2012, 13:58
Martiño
Martiño is offline
Het frustrerende is dat het ding het prima doet totdat ik het koffie-knopje indruk
Oud 02-03-2012, 13:58
Pierrot
Pierrot is offline
Ik heb mijn wenkbrauw in de fik gestoken tijdens het aansteken van mijn peuk met het gasfornuis. Wat ben ik toch een mongool.
Oud 02-03-2012, 13:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat is omdat je te lui was om een aansteker te gaan kopen
Oud 02-03-2012, 14:00
Martiño
Martiño is offline
Ja, inderdaad
Oud 02-03-2012, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn wenkbrauw in de fik gestoken tijdens het aansteken van mijn peuk met het gasfornuis. Wat ben ik toch een mongool.
Oud 02-03-2012, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Omg
Oud 02-03-2012, 14:07
Martiño
Martiño is offline
Is Pierrot nu zieliger dan ik? Hallo! Ik ziet hier wel ZONDER KOFFIE
Oud 02-03-2012, 14:09
Pierrot
Pierrot is offline
Nee, nee, geen koffie is erger.
Martiño
Martiño is offline
OMGWTF er komt nu wel koffie uit!
Martiño
Martiño is offline
Martiño
Martiño is offline
Wat is dit voor een vreselijke speling van het lot, om mij zo te tarten
Oud 02-03-2012, 14:10
Martiño
Martiño is offline
(de koffie smaakt wel vreselijk omdat die pad er al een uur inzit en nat was, maar hey, het is koffie)
Oud 02-03-2012, 14:12
Martiño
Martiño is offline
Ik heb trouwens een dilemma: vanavond ga ik naar een borrel bij vrienden die ik heb geholpen met verhuizen/schilderen. De borrel is georganiseerd om de mensen die hebben geholpen te bedanken. Nu wil ik sowieso nog een "yay-verhuisd" kaartje meenemen, maar moet ik ook nog een kleinigheidje meenemen? Ze hebben binnenkort ook nog een officiële housewarming, dus dan is het toch niet echt nodig?
Oud 02-03-2012, 14:15
Rationeel
Rationeel is offline
neuj!
Oud 02-03-2012, 14:16
Verwijderd
Hebben jullie Drawsome al ontdekt in de appstore?
Oud 02-03-2012, 14:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
WTF dat sprookje aldan
Oud 02-03-2012, 14:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb trouwens een dilemma: vanavond ga ik naar een borrel bij vrienden die ik heb geholpen met verhuizen/schilderen. De borrel is georganiseerd om de mensen die hebben geholpen te bedanken. Nu wil ik sowieso nog een "yay-verhuisd" kaartje meenemen, maar moet ik ook nog een kleinigheidje meenemen? Ze hebben binnenkort ook nog een officiële housewarming, dus dan is het toch niet echt nodig?
Nee joh. Je hebt immers geholpen met verhuizen. Hooguit iets te drinken voor als er niet genoeg is.
Oud 02-03-2012, 14:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
OMGWTF er komt nu wel koffie uit!
Dat is wel een laatste teken van leven hoor. De mijne is ook ooit doodgegaan op zo'n manier. Soms deed ie het wel, soms viel ie spontaan uit of hield ie op met koffiezetten.

Maar waarom koop je niet gewoon een normaal koffiezetapparaat, die smaken beter dan senseo's en zijn goedkoper dan espressoapparaten.
Oud 02-03-2012, 14:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat is wel een laatste teken van leven hoor. De mijne is ook ooit doodgegaan op zo'n manier. Soms deed ie het wel, soms viel ie spontaan uit of hield ie op met koffiezetten.
ssssst

Citaat:
Maar waarom koop je niet gewoon een normaal koffiezetapparaat, die smaken beter dan senseo's en zijn goedkoper dan espressoapparaten.
Omdat senseo sneller is en voor een kopje koffie tussendoor goed genoeg.
Oud 02-03-2012, 14:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hebben jullie Drawsome al ontdekt in de appstore?
Nee! Wel van gehoord natuurlijk. Is het leuk?

Citaat:
Nee joh. Je hebt immers geholpen met verhuizen. Hooguit iets te drinken voor als er niet genoeg is.
Mja, dacht aan een flesje wijn idd. Ga nu toch naar de stad, neem ik er wel een mee.
Oud 02-03-2012, 14:37
Martiño
Martiño is offline
Ik wil alleen niet de enige zijn die dan toch met lege handen aan komt zetten

Regels voor berichten