Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
He jongens, dat trucje waarbij je een pagina uit de cache van google kunt 'duwen' zeg maar, door een aangepaste pagina heel vaak aan te klikken, werkt dat nog? Want ik googelde mijn e-mailadres en dat was terug te leiden naar mijn account. Ik heb het aangepast, willen jullie allemaal een keertje op deze link klikken? *prettyplease*
http://forum.scholieren.com/showthre...6#post28670766 http://forum.scholieren.com/archive/...t-1733042.html
Spoiler
Laatst gewijzigd op 08-03-2012 om 21:43. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag kwam er een oom langs en ik hoorde hem in de gang zeggen 'nooooo ik was Katya vergeten' en toen ging hij meteen weg en kwam terug met chocolade. En ik voel me niet gekwetst en neem het hem ook niet kwalijk, maar ik vind het stom van mezelf dat ik dat gehoord heb.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dit hele topic doorgelezen en ik wilde nog zeggen dat mijn tandarts ineens ook lekker hoge tarieven heeft, en dat ik die ene hoodie van C&A ook had, maar dat dat mij niet staat omdat het mijn onderkin wel heul erg benadrukt en dat ik verder heel blij ben met een spijkerbroek die ik laatst bij de C&A kocht. Zo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb een poging gedaan het programma te kijken maar vond het niet leuk en ik keek nu de finale en ik vond het ernstig tegenvallen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarnaast denk ik dat de gnorkelien echt allang aanwezig is op de wereld. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hadden laatst ook in de klas een raadsel: 'een bloem met een jongens- en een meisjesnaam?' en toen was het ivan-da-marja. Dat is een of andere plant. En ik dacht de HELE tijd 'zeg romashka, zeg romashka, daar is Roma en Mashka'. Maar ik durfde het niet. Nu wacht ik op een goed moment om got IEMAND te vertellen dat ik een ander antwoord heb.
![]() |
![]() |
|
|