Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh kut. Mijn scriptiebegeleider schreef als commentaar bij een hoofstuk dat ik slim genoeg ben om een voldoende te halen ''doing the barest minimum,'' maar raadt me aan ambitieuzer te zijn. Dat is olie op het vuur van mijn luiheid.
|
dat is toch juist lekker
![]() Ik wil even tussendoor meedelen dat 8 espressootjes je wel op de been houden in de nacht. Ik had ook een lekker bord warm eten hier. Vis, wortels en aardappelkroketjes ![]() mijn collega draait echt tergende muziek op haar mp3 speler. Soort hoempapa met trancegeluiden ofzo ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Huisjes, ben verdorie huisjes aan het schilderen. Ja, huisjes.
Geen gecompliceerde vertaling van gevoelens tot beeld. Geen bloed, organen, mens-figuren, dieren, mutaties, horror-beelden, ge-explodeerden of ge-implodeerden, geen horens, geen botten. Huisjes.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Post eens snel een foto, jij. Verwijderd | 500 | 12-04-2008 16:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 07-02-2006 00:13 |