Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kreeg een hele fijne feedback van mijn stagebegeleidster: 'Nouja, ik vind dat je het gewoon best wel goed doet. Je pikt dingen snel op, je bent nauwkeurig, accuraat en blijft goed communiceren. Hou dat vast!' Jeej
![]()
||
Citaat:
En dat soppen op mannen was ietwat overdreven. ![]()
||
Citaat:
![]() Heb vandaag zwarte chocola gewaardeerd, om frustratie weg te eten (: (Sorry, weet ff nix beters ![]()
|
Verwijderd
|
Al twee dagen is er niet gewaardeerd!
Ik waardeer dat we misschien toch nog op vakantie gaan aan het eind van de zomer! Niet lang en niet ver en kamperen gaat ´m ook nog niet worden, maar wellicht toch naar Frankrijk. Als het een beetje in te passen valt met de scriptie. Zo veel zin in ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Nog ~5 uur en dan zit ik hier
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: mijn nieuwe potloodrokje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Ik waardeer mijn koopjesvindskillz, want na 't paar allstars voor 35 euro (incl.) heb ik nu een badpak gevonden voor 6 euro. Ik ben echt fucking goed met ebay. ![]() Oh, en ik waardeer ook het Canadese echtpaar dat vandaag aan m'n kassa kwam met een portemonnee vol met Canada-speldjes. Ik vroeg als grapje of elke Canadees verplicht was die speldjes bij zich te hebben (want ik ken er meerdere) zodat iedereen tenminste weet dat ze geen Amerikanen zijn (pff, Americans, eh? ![]() Dus nu draag ik een Canadese vlag op m'n schort. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben vet blij met m'n flyers en visitekaartjes en dat iedereen zo bereid is om ze in ontvangst te nemen en/of op de toonbalie te leggen en dat dat nu al vruchten begint af te werpen.
En ik waardeer het lieve briefje dat ik van Miekje ontving, en de mevrouw die me mailde dat ze een werk van me wil kopen, en ik waardeer het onwijs dat volgende week de opening van mijn tentoonstelling is want daar heb ik zo reuzeveel zin in! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Feel good-topic Verwijderd | 37 | 05-01-2014 22:08 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gewaardeerd? Martiño | 500 | 21-12-2012 16:31 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag niet gewaardeerd? Miekje* | 500 | 15-07-2012 19:18 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag nou weer gewaardeerd? Verwijderd | 499 | 26-04-2012 19:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #50² Verwijderd | 146 | 26-08-2008 07:00 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 |