Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2012, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Maar die zijn dan ook vaak christelijk, alleen het gros van de mensen denkt dat ze een pact met de duivel hebben gesloten o.i.d. Anders draag je natuurlijk niet constant zwart.
ah, dat denk ik niet hoor (ik was zelf ook wel een beetje gotisch vroegah ). Het is meer dat er best wat christenen zijn die dat niet vinden kunnen maar in Taizé wordt alles geaccepteerd. In de kerk doe je overigens wel uit respect een doek over je blote schouders en knieën. Van de meesten hoeft dat niet, maar dat doe je voor bijvoorbeeld de orthodoxe christenen.
Advertentie
Oud 02-05-2012, 10:08
Verwijderd
Ja weet je wat ik dan denk, als ik de grenzen niet opzoek, kan ik mijn grenzen ook niet verleggen. Dat lig ik straks mijn leven lang in bed. Ja dahag. Maar dat denk ik blijkbaar verkeerd.
Oud 02-05-2012, 10:10
Verwijderd
Je kunt op zich ook opbouwen zonder je grenzen tegen te komen. Gewoon steeds een pas achter je grens blijven, zeg maar. Maar ik kan me voorstellen dat het dan gewoon zo langzaam voelt.
Oud 02-05-2012, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Weet je hoe moeilijk het is om iets leuks af te zeggen omdat je te moe bent? Ik zeg echt bijna nooit iets af. Mijn instlling is, altijd proberen en als het halverwege niet blijkt te gaan kan je altijd nog weg gaan. Maar dat schijnt ook niet helemaal de juiste instelling te zijn
ja precies. Maar niet alleen met leuke dingen. Ik vind het gewoon verschrikkelijk om afhankelijk te zijn. Dus als het even kan smeer ik mijn eigen bammetjes en haal ik zelf wat te drinken uit de keuken. Als ik denk dat iets me wel gaat lukken, ga ik daar niet iemand voor opbellen.
Oud 02-05-2012, 10:12
Verwijderd
Ik heb niet eens vermoeidheid of ziekte ofzo, al ben ik misschien niet de allermeest energieke persoon (ik heb wel altijd m'n slaap en m'n tijd-voor-mezelf hard nodig), maar dan nog herken ik het. Zoals afgelopen weekend, dat ik van leuke activiteit naar leuke activiteit ga, en dat is heel leuk maar wel druk. En dan zeggen m'n ouders 'maar je hoeft toch niet overal ja op te zeggen' en daar hebben ze natuurlijk gelijk in, maar het alternatief is nee op leuke dingen zeggen, en dat wil ik ook niet.
Oud 02-05-2012, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Je kunt op zich ook opbouwen zonder je grenzen tegen te komen. Gewoon steeds een pas achter je grens blijven, zeg maar. Maar ik kan me voorstellen dat het dan gewoon zo langzaam voelt.
maarja, ik weet ook niet waar mijn grens ligt als ik hem niet tegenkom. En als je spieren en conditie wil opbouwen, moet je toch vaak net even doorzetten als je denkt dat je eigenlijk niet meer kan. Tenminste, dat had ik wel met hardlopen.
Oud 02-05-2012, 10:13
Verwijderd
Volgens mij doen de meeste mensen dat toch? Hun grenzen opzoeken enzo?
Oud 02-05-2012, 10:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jullie moeten meer rekening houden met jezelf hoor .
Oke mama Apate

Citaat:
En het voelt ook alsof je dus steeds onder je eigen kunnen bezig bent. Maar dit is inderdaad wat ik zou moeten doen volgens het centrum waar ik nu onder behandeling ben.

Citaat:
ja precies. Maar niet alleen met leuke dingen. Ik vind het gewoon verschrikkelijk om afhankelijk te zijn. Dus als het even kan smeer ik mijn eigen bammetjes en haal ik zelf wat te drinken uit de keuken. Als ik denk dat iets me wel gaat lukken, ga ik daar niet iemand voor opbellen.
Herkenbaar. Afhankelijkheid is echt heel kut. Ik push mijzelf ook om gewoon voor mezelf te kunnen zorgen, ook als dat eigenlijk teveel is. Maar no way dat ik dat uit handen ga geven, dan is het einde echt zoek.
Oud 02-05-2012, 10:15
Verwijderd

Oud 02-05-2012, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij doen de meeste mensen dat toch? Hun grenzen opzoeken enzo?
ja precies! Ik vind het heel normaal. En ik zou zeggen, als ik mijn grens over zou zijn gegaan, dan verwacht je dat je misschien een dag voor pampus ligt en dan weer verder kunt. Maar ik kan dus gelijk helemaal niets meer én ik kan van voren af aan beginnen. Dat kan toch niet van een beetje te veel doen zijn?
Oud 02-05-2012, 10:17
Verwijderd
Toen mijn nicht aan het revalideren was voor haar cvs, moest ze elke dag 5 minuten langer actief zijn (in haar geval betekende dat: rustig wandelen, huishoudelijke klusjes rustig doen of op haar werk zijn) dan de dag ervoor.
Nouja, daar hebben jullie misschien niet alles aan maar bij haar hielp dat goed.
Oud 02-05-2012, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Toen mijn nicht aan het revalideren was voor haar cvs, moest ze elke dag 5 minuten langer actief zijn (in haar geval betekende dat: rustig wandelen, huishoudelijke klusjes rustig doen of op haar werk zijn) dan de dag ervoor.
Nouja, daar hebben jullie misschien niet alles aan maar bij haar hielp dat goed.
Maarja, 5 minuten, dan zou ik vandaag 1x extra naar de wc mogen .
Carn
Carn is offline
ik heb ooit een week plat moeten liggen ivm een rugblessure; dat was ook een feest. Eigenlijk moest ik langer rustig aan doen, maar goed.
Verwijderd
Awh Apate, jij maakt me weer vrolijk
Oud 02-05-2012, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Maarja, 5 minuten, dan zou ik vandaag 1x extra naar de wc mogen .
Oud 02-05-2012, 10:21
Verwijderd
In het ziekenhuis lag er een vrouw tegenover me die haar rug gebroken had. Die had zelfs hulp van 2 mensen nodig als ze een beetje anders wilde liggen. Ze kon écht alleen maar plat op haar rug liggen. Dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Oud 02-05-2012, 10:23
Verwijderd
Oh en wat ik zelf echt super genant vind, is als mensen je moeten helpen met douchen.. Wat was ik blij dat ik dat weer zelf kon na een paar dagen zeg. Gelukkig heb ik altijd zelf naar het toilet gekunt. Of nouja, ik at en dronk ook bijna niet de eerste paar dagen, dus hoefde ik gelukkig ook niet vaak naar het toilet
Oud 02-05-2012, 10:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En is zij nu 'genezen'?

Citaat:
In het ziekenhuis lag er een vrouw tegenover me die haar rug gebroken had. Die had zelfs hulp van 2 mensen nodig als ze een beetje anders wilde liggen. Ze kon écht alleen maar plat op haar rug liggen. Dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Wat een hel ja
Oud 02-05-2012, 10:29
Verwijderd
Citaat:
En is zij nu 'genezen'?
Ze moet nog steeds er rekening mee houden dat ze zichzelf niet overbelast, dus ze kan niet 's nachts uitgaan en niet twee dagen achter elkaar overwerken enzo. Maar ze kan nu wel weer gewoon elke dag een halfuurtje rustig bewegen, 36 uur per week werken, haar eigen huishouden doen en een normaal sociaal leven hebben.
Oud 02-05-2012, 10:29
Verwijderd
Goed, ik ga nu de fysio boos maken en lekker naar beneden I need fresh airrrrr
Oud 02-05-2012, 10:30
Verwijderd
En ze overweegt om vanaf volgend jaar een aanvullende opleiding naast haar werk te doen, maar ze weet nog niet of dat ook gaat lukken.
Oud 02-05-2012, 10:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ze moet nog steeds er rekening mee houden dat ze zichzelf niet overbelast, dus ze kan niet 's nachts uitgaan en niet twee dagen achter elkaar overwerken enzo. Maar ze kan nu wel weer gewoon elke dag een halfuurtje rustig bewegen, 36 uur per week werken, haar eigen huishouden doen en een normaal sociaal leven hebben.
Wauw, maar dat is echt behoorlijk veel! Hoe erg was haar cvs daarvoor?
Oud 02-05-2012, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Ah, wat hebben we hier? Een nieuwe reden om een PS3 te kopen. Nu heb ik er al vier en een half.
Oud 02-05-2012, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Wauw, maar dat is echt behoorlijk veel! Hoe erg was haar cvs daarvoor?
Eh ja, hoe schaal je dat in? ze sliep 12 uur 's nachts en 2 uur 's middags, kon niet werken en kon ongeveer 15 minuten wandelen, en als ze boodschappen ging doen (supermarkt dicht bijn huis) kon ze bijvoorbeeld geen anderhalveliterfles drinken halen want dat zou ze niet thuis krijgen.
Maar nu kan ze inderdaad alle normale dingen weer doen
Ze heeft wel meer gedaan dan alleen het opbouwen, natuurlijk. Ik weet niet precies wat zoal.
Oud 02-05-2012, 10:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Eh ja, hoe schaal je dat in? ze sliep 12 uur 's nachts en 2 uur 's middags, kon niet werken en kon ongeveer 15 minuten wandelen, en als ze boodschappen ging doen (supermarkt dicht bijn huis) kon ze bijvoorbeeld geen anderhalveliterfles drinken halen want dat zou ze niet thuis krijgen.
Nou ja, dat is dus best erg. Hm misschien is er dan toch nog hoop voor mij
Oud 02-05-2012, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Awh Apate, jij maakt me weer vrolijk

Ik weet niet welke bus ik moet nemen. Ik kan rond half op mijn werk zijn, een half uur voor ik moet beginnen, of om 10 voor, maar als er dan iets misgaat ben ik wel behoorlijk de pineut.
Oud 02-05-2012, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, dat is dus best erg. Hm misschien is er dan toch nog hoop voor mij
er is altijd hoop
Oud 02-05-2012, 10:42
Verwijderd
lalalalalalalala ik ga vanavond game of thrones kijken met een niet nader te noemen persoon en nu ga ik me de hele dag zorgen maken over wat ik moet aantrekken!
Oud 02-05-2012, 10:42
Carn
Carn is offline
Bioscoopbroek .
Oud 02-05-2012, 10:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
lalalalalalalala ik ga vanavond game of thrones kijken met een niet nader te noemen persoon en nu ga ik me de hele dag zorgen maken over wat ik moet aantrekken!
Nu ben ik wel nieuwsgierig!
Oud 02-05-2012, 10:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hihihihi, de bestelde barbies zijn er nog niet voor het open atelier vanmiddag, dus straks ga ik met een andere stagiair de stad in om 15 barbies te kopen
Oud 02-05-2012, 10:44
Verwijderd
Ik heb laatst op een feest een leuke flatgenoot ontmoet
Oud 02-05-2012, 10:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb laatst op een feest een leuke flatgenoot ontmoet
Woei! Spannend!
Oud 02-05-2012, 10:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Stiekem vind ik het trouwens eigenlijk best wel heel stom dat de meeste leuke forumers zo ver weg wonen!
Oud 02-05-2012, 10:46
Verwijderd
Bovendien vind ik wel vaker mensen leuk, maar nooit langer dan een week. En ik vind hem nu al langer dan een week leuk
Oud 02-05-2012, 10:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bovendien vind ik wel vaker mensen leuk, maar nooit langer dan een week. En ik vind hem nu al langer dan een week leuk
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je weet dat dit al bestaat he ? Ik heb het een keer opgezocht en serieus overwogen om het te kopen.
Als ze daar nou gewoon reclame voor maken en het bij de blokker gaan verkopen..
Citaat:
Mijn vader heeft muisverwarming en je krijgt er binnen twintig minuten een superdroge rechterhand van.
Ja echt? Het leek mij dat je er juist zweethanden van kreeg.
Amg
Verwijderd
Ja, ik weet het het is vreselijk
Oud 02-05-2012, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Als ze daar nou gewoon reclame voor maken en het bij de blokker gaan verkopen..

Ja echt? Het leek mij dat je er juist zweethanden van kreeg.

Amg
al je handzweet verdampt direct samen met je handhuidvetlaagje!
Oud 02-05-2012, 11:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb eens een keer een patiënt gehad die alleen maar kon zitten door wervelproblemen. De verpleging en de aanvragend artsen wisten dat, maar hadden geen behoefte om mij daarvan op de hoogte te stellen, of aan de patiënt te vertellen dat hij een half uur moest liggen, en vroegen gewoon een pet-scan aan die je dus onmogelijk zittend kunt uitvoeren. De patiënt hield een beetje zijn mond (hij zei achteraf dat hij het perse wilde proberen), dus na vijf minuten moest ik de scan afbreken omdat hij zo'n beetje uit de scanner kroop... Toen ben ik heel boos geworden op de verpleegkundigen stelletje sufferds, dat ze niet verder kijken dan hun neus lang is...
Oud 02-05-2012, 11:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ah, wat hebben we hier? Een nieuwe reden om een PS3 te kopen. Nu heb ik er al vier en een half.

Gewoon wachten totdat ie in de ramsj ligt!

Journey was trouwens wel erg cool
Oud 02-05-2012, 11:11
Verwijderd
Tijd om te gaan werken!
Oud 02-05-2012, 11:13
Zeppelin
Zeppelin is offline
LP : wtf is muisverwarming?
Oud 02-05-2012, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Tijd om te gaan werken!
Werkze!

Ik heb deze week al van vier vakken een oefenexamen gemaakt, maar eigenlijk valt het me maar een beetje tegen. Steeds als ik de antwoorden zie, denk ik 'oh, maar dat wist ik best', maar dan vind ik het niet echt een antwoord op de vraag zeg maar. Ofja, dat wel een beetje, maar ik denk steeds een andere richting op.
Oud 02-05-2012, 11:49
Verwijderd
Citaat:

Gewoon wachten totdat ie in de ramsj ligt!

Journey was trouwens wel erg cool
Oja, Journey, dat wilde ik ook nog spelen. Vijf en een half it is Onee, zes en een half, want ik zat ook nog te azen op Alice: Madness Returns. Nou, dat is al praktisch genoeg verantwoording om hem te kopen, zou ik zeggen Als je meer suggesties hebt hoor ik het graag, volgens mij hebben we best een overeenkomende smaak wat games betreft.
Oud 02-05-2012, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Welnee, ik vind het een hele mooie naam. Die van mijn vriend dan, want ik weet niet hoe jij heet .
Noedel heeft de leukste naam die er is, ik ga mijn zoon zo noemen.
Oud 02-05-2012, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Bioscoopbroek .
Oud 02-05-2012, 11:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Noedel heeft de leukste naam die er is, ik ga mijn zoon zo noemen.
Pm? Nu ben ik nieuwsgierig!

Ik ben cupcakes aan het bakken . Omnomnom!
Oud 02-05-2012, 11:59
Verwijderd
Haha, ik heb zaterdag cupcakes versierd met vriendinnen, maar ik heb er nog een stuk of 5 in de koelkast. Die dingen doen me echt niks.
Oud 02-05-2012, 12:02
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind alles met cake lekker <3.

En Noedel, je hebt inderdaad een mooie naam .

Regels voor berichten