Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan je tegenwoordig geen rib meer uit zuipen, sann, maar het gaat toch wel beheurlijk om het idee
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Shell [Plaatsnaam] September 2009 – March 2012 (2 years 7 months) Naast het dagelijkse werk op het tankstation sta ik aan het hoofd van de inkoopcommissie. Samen met 6 medewerkers zijn wij verantwoordelijk voor de shop. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb duizend keer liever dat ik bij iemand uit een plastic bekertje lidlcola drink dan dat al dat awkward gedoe met oh ja iedereen voor zich natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kroegverjaardagen met x aantal rondjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oeh, ik ben btw gisteren uit eten geweest met een groupon bon. Nog nooit eerder gedaan, dus ik was een beetje huiverig, maar het was chill! In Den Haag bij een of andere sushitent, en de sushi was tantoelekker en ze hadden ook hele aparte dingen (met fruit erin of bacon-kaas sushi.
![]() ![]() Minpuntje was wel dat het erg druk was en de de serveesters het duidelijk niet aankonden en we tussen ronde 1 en 2 erg lang moesten wachten, maar tussen rondes 2 en 3 ging het weer wel erg snel. Achter ons zat een groep omhooggevallen trutten van middelbare leeftijd, die volop gingen klagen omdat ze hadden moeten wachten en ze vonden 't eeeecht niet kunnen en wadiewaaa... Ja sorry hoor, maar als je maar een tientje betaald moet je niet gaan zeiken dat je geen 3-sterren bediening krijgt. Overigens was de bediening wel heel vriendelijk en het eten erg lekker, dus ze moesten gewoon hun grote bralbekken houden IMO.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mensen die bij ons komen via Hotelkamerveiling, vakantieveiling en meer van dat soort grappen zijn meestal de vervelendste mensen. "Ja we hebben de kleinste kamer gekregen, belachelijk!!" Hou je bek graftak, er zijn mensen in het hotel die 130 euro meer hebben betaald dan jij ![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|