Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2012, 01:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Iedereen is daar toch helemaal lyrisch over? Met wie is het en waar gaat het überhaupt over?
Oud 11-05-2012, 01:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Iedereen is daar toch helemaal lyrisch over? Met wie is het en waar gaat het überhaupt over?
Nieuwste film van Scorsese, met een irritant jochie die doet denken aan Freddie Highmore (Finding Neverland) en een nog irritanter meisje. En met een topcast, zoals Ben Kingsley, Sacha Baron Cohen en Jude Law. Maar de film is een misbaksel tot en met, met computergegenereerde plaatjes en omgevingen, en lelijk camerawerk en verschrikkelijk gemaakt acteerwerk.

Het gaat over een weesjongetje die woont in de gewelven van de stationsklok. Zijn vader (Law) was klokkenmaker en had een soort schrijfrobot (met klokwerk in zich) die hij aan het fixen was. Vader overleed en nu wil het weesje die robot werkende krijgen. Daarbij wordt hem het leven zuur gemaakt door een oude, norse speelgoedmaker (Kingsley) en een soort Officer Crabtree (Cohen).
Oud 11-05-2012, 01:19
Verwijderd
Ik vond Hugo leuk, hoewel 't wel erg duidelijk een familiefilm is. Wat raar dat je 'm niet goed vindt, Noedel, zeker omdat het bij het kijken behoorlijk meerwaarde heeft om een filmkenner te zijn. Door
Spoiler

Maar dat meisje is wel ontzettend irritant, ja. Met 'r semi-nonchalante lachje dat ze om de drie zinnen doet.
Oud 11-05-2012, 01:21
Verwijderd
Het is ook de eerste grote productie waarbij het 3D nut heeft, trouwens. Daar doet Scorsese erg leuke dingen mee, in tegenstelling tot andere filmmakers, die het puur inzetten als goedkoop truukje.
Oud 11-05-2012, 01:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vond Hugo leuk, hoewel 't wel erg duidelijk een familiefilm is. Wat raar dat je 'm niet goed vindt, Noedel, zeker omdat het bij het kijken behoorlijk meerwaarde heeft om een filmkenner te zijn. Door
Spoiler

Maar dat meisje is wel ontzettend irritant, ja. Met 'r semi-nonchalante lachje dat ze om de drie zinnen doet.
Ik ben de tweede helft van de film nu aan het kijken en kom hier nog op terug! (met een allesvernietigende recensie op F&TV!)
Oud 11-05-2012, 01:40
Verwijderd
*zit zich handenwrijvend te verheugen op de fittie tussen Uice en Noedel*
Oud 11-05-2012, 02:56
Martiño
Martiño is offline
Ja Uice vond die film echt fantastisch.
Oud 11-05-2012, 03:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Waahjoooh, net terug van dat feestje en 1) Er bleken maar 3 van de collega's te zijn, 2) Het was een 90s avond, 3) Ik was de oudste in de hele toko, 4) Het was abnormaal warm binnen en 5) Ik heb me helemaal de graftering gedanst en gezongen.

Maar jezus, wat een noobies zijn al die studentjes. Sommigen waren 'verkleed' (ja, 2 staartjes is echt ZO fucking 90s!) en 1 kerel had een groot VW-logo om z'n nek, dus ik zei "Hee, Mike D!" en hij zo "eeeuh, wat?" "Van de beastie boys. Dat VW-logo..." "Oh zal wel. Vond 't gewoon wel leuk".
En dat was overigens ook jaren 80, wat de DJ ook niet snapte, want er werd ook vrij veel 80s gedraaid (Another one bites the dust? Kriss Kross? Run DMC?).

/oud wijf.
Oud 11-05-2012, 03:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, en er was Bier. Veel bier. En een nerdy studentenmenneke die 'I got 5 on it" niet kende en niet snapte dat iemand werkte naast z'n studie, want "dat betalen je ouders toch?"
Oud 11-05-2012, 04:44
Verwijderd
Nerdy studentenmenneke zat je gewoon te trollen lijkt me!
Oud 11-05-2012, 04:47
Verwijderd
Ik was gisteren Heel Erg Moe dus ging ik om negen uur slapen dus ben ik nu spontaan wakker. Maar het is hier in bed nog wel gezellig met warme slaaptheodoor die af en toe 1 oog open probeert te doen. En het wordt nu licht.
Oud 11-05-2012, 07:07
Verwijderd
Citaat:
"Mannen huilen gemiddeld zeventien keer per jaar. Maar tegen de tranenvloed van vrouwen kunnen ze maar moeilijk op."

Whut. Om wat huilen mannen dan 17 keer per jaar? 17 heel goeie films, 17 verbroken relaties, 17 vallen van hun fiets?
Seriously De afgelopen vijf jaar heb ik zeker minder dan op één hand te tellen de waterlanders laten klotsen.
Oud 11-05-2012, 07:28
Verwijderd
Wat is Tragic Idol van Paradise Lost goed, zeg En Weather System van Anathema ook! Wat een verwennerij <3
Oud 11-05-2012, 07:56
Verwijderd
Citaat:
Waahjoooh, net terug van dat feestje en 1) Er bleken maar 3 van de collega's te zijn, 2) Het was een 90s avond, 3) Ik was de oudste in de hele toko, 4) Het was abnormaal warm binnen en 5) Ik heb me helemaal de graftering gedanst en gezongen.

Maar jezus, wat een noobies zijn al die studentjes. Sommigen waren 'verkleed' (ja, 2 staartjes is echt ZO fucking 90s!) en 1 kerel had een groot VW-logo om z'n nek, dus ik zei "Hee, Mike D!" en hij zo "eeeuh, wat?" "Van de beastie boys. Dat VW-logo..." "Oh zal wel. Vond 't gewoon wel leuk".
En dat was overigens ook jaren 80, wat de DJ ook niet snapte, want er werd ook vrij veel 80s gedraaid (Another one bites the dust? Kriss Kross? Run DMC?).

/oud wijf.
Citaat:
Oh ja, en er was Bier. Veel bier. En een nerdy studentenmenneke die 'I got 5 on it" niet kende en niet snapte dat iemand werkte naast z'n studie, want "dat betalen je ouders toch?"
Sorry, maar ik moest hier heel erg om lachen <3
Oud 11-05-2012, 07:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

/oud wijf.
Wat een faal-dj Oeh ik zou zo'n lelijke gelkuif maken en dan m'n haar in een staart met zo'n enorm wollig elastiek.
Oud 11-05-2012, 08:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Verder zit ik nu heel hard te bedenken hoe ik me dan verder zou kleden, maar ik kan niks verzinnen
Oud 11-05-2012, 08:01
Verwijderd
Pfff. Ik moet echt gaan douchen maar ik heb geen zin.
Oud 11-05-2012, 08:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh wait, onhip hoge blauwe spijkerbroek, naveltruitje met capuchon en tribalprint en tatoeageketting/armding.
Oud 11-05-2012, 08:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat ga je vandaag doen Apaat?
Oud 11-05-2012, 08:03
Verwijderd
Ik gaaa zo meteen naar college () en daarna misschien wat studeren, en daarna naar mijn oom en tante
Oud 11-05-2012, 08:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goede instelling
Oud 11-05-2012, 08:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh wait, onhip hoge blauwe spijkerbroek, naveltruitje met capuchon en tribalprint en tatoeageketting/armding.

En plateauzolen natuurlijk! D'oh
Oud 11-05-2012, 08:05
Verwijderd
Ik ben gewoon brakjes en dan is college niet het leukste om te doen.
Oud 11-05-2012, 08:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kan me er iets bij voorstellen. Denk ik
Oud 11-05-2012, 08:26
Verwijderd
Oke, collegetijd dus!
Oud 11-05-2012, 10:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nieuwste film van Scorsese, met een irritant jochie die doet denken aan Freddie Highmore (Finding Neverland) en een nog irritanter meisje. En met een topcast, zoals Ben Kingsley, Sacha Baron Cohen en Jude Law. Maar de film is een misbaksel tot en met, met computergegenereerde plaatjes en omgevingen, en lelijk camerawerk en verschrikkelijk gemaakt acteerwerk.

Het gaat over een weesjongetje die woont in de gewelven van de stationsklok. Zijn vader (Law) was klokkenmaker en had een soort schrijfrobot (met klokwerk in zich) die hij aan het fixen was. Vader overleed en nu wil het weesje die robot werkende krijgen. Daarbij wordt hem het leven zuur gemaakt door een oude, norse speelgoedmaker (Kingsley) en een soort Officer Crabtree (Cohen).
een hele rant. Hm maar het verhaal doet me in eerste instantie aan Edward Scissorhands denken
Oud 11-05-2012, 10:19
Verwijderd
Phoebe! AoE?
Oud 11-05-2012, 10:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jonge, ik lig nog in bed
Oud 11-05-2012, 10:23
Verwijderd
Dooooooooooos kom uit bed dan
Oud 11-05-2012, 10:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat ga ik zo doen maar dan ga ik toch eerst mijn ochtenritueel uitvoeren!

Hoe laat ga je naar je oom en tante?
Oud 11-05-2012, 10:31
Verwijderd
Trein van 10 voor 3.
Oud 11-05-2012, 10:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oooooh. Zullen we over een uurtje doen?
Oud 11-05-2012, 10:35
Verwijderd
Kort spelletje, superprima
Oud 11-05-2012, 10:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Yay! Dan ga ik maar uit bed
Oud 11-05-2012, 10:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Auuuuu fuck wat gaan je armen toch pijn doen bij je haar invlechten. Man wat een mietje ben ik
Oud 11-05-2012, 10:49
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, dat we me daar een korte schooldag :'). Ik zit alweer thuis.
Oud 11-05-2012, 11:01
Verwijderd
Ja hoor. Word ik wakker gebeld door een '''vriendin''' (niet echt een vriendin, maar een meisje dat vanavond ook meegaat) of ik haar mailtje gelezen heb, met haar vraag op welk nummer ik woon.

Jonge, waarom moet ze me daar om half 12 over wakker bellen, als ze me pas om 18:15 komt ophalen. Voor die tijd had ik het mailtje echt wel gelezen, raar kind.
Oud 11-05-2012, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Auuuuu fuck wat gaan je armen toch pijn doen bij je haar invlechten. Man wat een mietje ben ik
Probeer je borsthaar maar eens in te vlechten
Oud 11-05-2012, 11:04
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jonge, waarom moet ze me daar om half 12 over wakker bellen, als ze me pas om 18:15 komt ophalen. Voor die tijd had ik het mailtje echt wel gelezen, raar kind.
Ik denk dat niemand er ervan uit gaat dat je op vrijdag, om half 12, nog ligt te slapen .
Oud 11-05-2012, 11:06
Verwijderd
Als ze me een beetje kent moet ze daar wel vanuit gaan.

En dan nog, waarom bellen als ze dat mailtje om 7:50 verstuurd heeft en pas om 18:15 bij mij hoeft te zijn. Nu ben ik kkchaggo.
Oud 11-05-2012, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat niemand er ervan uit gaat dat je op vrijdag, om half 12, nog ligt te slapen .
Dat overkomt mij vaak genoeg! Gelukkig weet iedereen wel dat de kans dat ik voor 14:06 opneem verwaarloosbaar is

Nou ja, bij Speciale Personen, waar er vandaag de dag maar twee in vallen, neem ik wel altijd op. Als het even kan.
Oud 11-05-2012, 11:07
Verwijderd
En waarom smst ze trouwens niet gewoon?? Ik vind het steeds raarder worden.
Oud 11-05-2012, 11:08
Verwijderd
Ik word echt zo vaak voor 12en gebeld hè. Hoe halen mensen het in hun hoofd, de ochtend is om te slapen
Ik ga voortaan m'n telefoon maar uitzetten denk ik.
Oud 11-05-2012, 11:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Waarom staat je telefoon niet gewoon op stil?
Oud 11-05-2012, 11:10
Verwijderd
Kan niet. Hij staat dan automatisch op tril. En die tril is kkhard en daar word ik altijd wakker van, zelfs door m'n oordopjes heen.
Oud 11-05-2012, 11:10
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind zo lang slapen altijd zo zonde van mijn dag. Al ligt het natuurlijk aan je baan. Ik zou ook tot 12 uur slapen als ik 's nachts gewerkt zou hebben.
Oud 11-05-2012, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vind zo lang slapen altijd zo zonde van mijn dag.
Dat vind ik altijd zo'n vies volwassen bullshitreden. Bovendien, ik ga 's nachts ook langer door, dus ik heb net zo'n lange dag als andere mensen.
Oud 11-05-2012, 11:12
Verwijderd
hypertijd is over. Fysio was net hier en nu hebben we met de begeleiding hier afgesproken dat ze me serieuzer gaan toespreken en meer in de gaten houden hoe veel ik op ben enzo... En ja ik heb zelf ingestemd en ik weet ook wel dat het misschien wel goed is enzo. Maar als ik me goed voel.. argh.. als ik hyper ben kán ik gewoon niet in bed liggen... Ik weet niet hoe ik mezelf dan rustig moet krijgen.
Oud 11-05-2012, 11:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik slaap ook het liefst tot minimaal 1 uur hoor maar dan gaan mijn ouders zeiken. Maar goed, als ik er om 11 uur uit kom, vragen ze of ik uit bed gevallen ben, dus eigenlijk is het toch nooit goed.
Oud 11-05-2012, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vind zo lang slapen altijd zo zonde van mijn dag. Al ligt het natuurlijk aan je baan. Ik zou ook tot 12 uur slapen als ik 's nachts gewerkt zou hebben.
Mwah, wat je 'verliest' aan de dag heb je natuurlijk eerder die ochtend al gedaan. 's Nachts is sowieso alles fijner en aangenamer. Vind ik, dan. Voor iemand zich geroepen voelt te mekkeren "Maar dat vind JIJJIJIJIJ!" No shit, Captain.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten