Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond Hugo leuk, hoewel 't wel erg duidelijk een familiefilm is. Wat raar dat je 'm niet goed vindt, Noedel, zeker omdat het bij het kijken behoorlijk meerwaarde heeft om een filmkenner te zijn. Door
Spoiler
Maar dat meisje is wel ontzettend irritant, ja. Met 'r semi-nonchalante lachje dat ze om de drie zinnen doet. |
![]() |
||
Citaat:
|
Waahjoooh, net terug van dat feestje en 1) Er bleken maar 3 van de collega's te zijn, 2) Het was een 90s avond, 3) Ik was de oudste in de hele toko, 4) Het was abnormaal warm binnen en 5) Ik heb me helemaal de graftering gedanst en gezongen.
Maar jezus, wat een noobies zijn al die studentjes. Sommigen waren 'verkleed' (ja, 2 staartjes is echt ZO fucking 90s!) en 1 kerel had een groot VW-logo om z'n nek, dus ik zei "Hee, Mike D!" en hij zo "eeeuh, wat?" "Van de beastie boys. Dat VW-logo..." "Oh zal wel. Vond 't gewoon wel leuk". En dat was overigens ook jaren 80, wat de DJ ook niet snapte, want er werd ook vrij veel 80s gedraaid (Another one bites the dust? Kriss Kross? Run DMC?). /oud wijf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En plateauzolen natuurlijk! D'oh
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ja hoor. Word ik wakker gebeld door een '''vriendin''' (niet echt een vriendin, maar een meisje dat vanavond ook meegaat) of ik haar mailtje gelezen heb, met haar vraag op welk nummer ik woon.
Jonge, waarom moet ze me daar om half 12 over wakker bellen, als ze me pas om 18:15 komt ophalen. Voor die tijd had ik het mailtje echt wel gelezen, raar kind. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, bij Speciale Personen, waar er vandaag de dag maar twee in vallen, neem ik wel altijd op. Als het even kan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |