Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2012, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Oh mensen, ik heb net voor het eerst in tijden weer eens op mijn bankrekening gekeken, en nu wou ik dat ik 't niet had gedaan.
Ik snap het echt niet, ik had deze maand een paar honderd euro meer loon én ik had 300 euro bijgeleend van de IB, en alsnog is mijn geld nu op, terwijl ik helemaal geen grote uitgaven heb gedaan ofzo. Wtf. Hoe moet dit in Godsnaam als ik straks geen stufi meer krijg?!
Ik voel je, ik zit 'm ook altijd abnormaal te stressen als het om m'n geld gaat *aai*
Advertentie
Oud 15-05-2012, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Het is misschien niet zo heel moeilijk (als je het zo ziet staan) maar voor een telefonisch onderzoek wel verschrikkelijk inefficient, zeker als je die vraag 5 keer moet stellen in een iets andere vorm.
Had je maar geen CALLGIRL moeten worden *dijenkletst, schouderschokt en schuddebuikt*
Oud 15-05-2012, 22:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh mensen, ik heb net voor het eerst in tijden weer eens op mijn bankrekening gekeken, en nu wou ik dat ik 't niet had gedaan.
Ik snap het echt niet, ik had deze maand een paar honderd euro meer loon én ik had 300 euro bijgeleend van de IB, en alsnog is mijn geld nu op, terwijl ik helemaal geen grote uitgaven heb gedaan ofzo. Wtf. Hoe moet dit in Godsnaam als ik straks geen stufi meer krijg?!
ja, dat geld verdwijnt echt als sneeuw voor de zon
Oud 15-05-2012, 22:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja maar, ik heb deze maand ongeveer 500 euro meer dan normaal en dan alsnog dit. WTF?
Vorig jaar in de zomer was het ook al zo. Toen kreeg ik m'n vakantiegeld en stond ik ook ineens rood en was er een paar honderd euro die ik niet meer op m'n bankrekening terug kon vinden. Ik snappet niet.

En zoveel koop ik echt niet. Ik doe alleen boodschappen bij de lidl en vreet alle restjes uit m'n kasten op voordat ik nieuw ga halen. Afgelopen maand wel veel concertkaartjes gekocht, maar daarvoor was die IB-buffer.

Dus weer geen vakantie voor mij deze zomer.
Oud 15-05-2012, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Ja maar, ik heb deze maand ongeveer 500 euro meer dan normaal en dan alsnog dit. WTF?
Vorig jaar in de zomer was het ook al zo. Toen kreeg ik m'n vakantiegeld en stond ik ook ineens rood en was er een paar honderd euro die ik niet meer op m'n bankrekening terug kon vinden. Ik snappet niet.
Oh ik wilde al vragen, je kan toch wel gewoon zien waar het aan opgaat?
Oud 15-05-2012, 22:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Een hoop kleine uitgaven? Ik merk dat boodschappen soms wel aardig aantikt.

Omg, ik ga morgen gewoon kkhard een ovenschotel maken waar ik twee dagen van kan eten /random fact
Oud 15-05-2012, 22:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh ik wilde al vragen, je kan toch wel gewoon zien waar het aan opgaat?
Ik had echt berekend wat er binnen was gekomen die maand en wat ik had uitgegeven, maar dan miste ik alsnog een flink bedrag. Maar mss was dat dan nog van de maanden ervoor, I dunno.
Oud 15-05-2012, 22:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik had echt berekend wat er binnen was gekomen die maand en wat ik had uitgegeven, maar dan miste ik alsnog een flink bedrag. Maar mss was dat dan nog van de maanden ervoor, I dunno.
je ziet toch in je online overzicht waar je wat aan uitgeeft?
Oud 15-05-2012, 22:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Een hoop kleine uitgaven? Ik merk dat boodschappen soms wel aardig aantikt.

Omg, ik ga morgen gewoon kkhard een ovenschotel maken waar ik twee dagen van kan eten /random fact
Ik heb vandaag voor 4,50 een avondmaal gekookt en daar eet ik morgen ook nog van. Dat is toch best een chill bedrag?
Ik ging naar de C1000 en heb veel van die bijna over de datum dingen gescoord voor minder geld.

Citaat:
je ziet toch in je online overzicht waar je wat aan uitgeeft?
Dat zijn dus alsnog geen grote bedragen. Maar ik denk gewoon dat mijn vaste lasten erg hoog zijn.
Oud 15-05-2012, 22:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb vandaag voor 4,50 een avondmaal gekookt en daar eet ik morgen ook nog van. Dat is toch best een chill bedrag?
Ik ging naar de C1000 en heb veel van die bijna over de datum dingen gescoord voor minder geld.
Ja, dat vind ik ook altijd wel vet om te doen, maar als ik teveel spullen koop die bijna over datum zijn, krijg ik het niet op tijd op
Oud 15-05-2012, 22:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, dat vind ik ook altijd wel vet om te doen, maar als ik teveel spullen koop die bijna over datum zijn, krijg ik het niet op tijd op
Roggenbrood kan toch ook nog wel een tijdje na de tht?
Heb zo'n bakje gekocht voor 45 cent. Hoppa, een week lang ontbijt!
Ik sjoemel sowieso altijd wel met de tht. Als het nog goed ruikt schuif ik 't gewoon in m'n mik.

edit: grmmmbl, natuurlijk lees ik dan net dat morgen de vvk begint van Rufus Wainwright in de HMH. 50 euro. muuuuh.

edit2: En ik herinner me ineens dat ik morgen m'n fiets moet ophalen van de fietsenmaker, dus dat is nog eens (minstens) 40 euro.

Damn you postcodeloterij, val ook eens op mijn postcode!
Oud 15-05-2012, 23:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
naja, me naam zegt het al, ik ben dus gay, maar durf er niet voor uit te komen, )
haha wat
Oud 15-05-2012, 23:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Heb zo'n bakje gekocht voor 45 cent. Hoppa, een week lang ontbijt!
Ik sjoemel sowieso altijd wel met de tht. Als het nog goed ruikt schuif ik 't gewoon in m'n mik.
Roggebrood is niet te nassen
Oud 15-05-2012, 23:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind 't lekker. Bakken en een plakkie kaas erop, yumyum. Ik vond 't vroegah ook smerig, maar ineens had ik er trek in en toen bleek ik 't fucking lekker te vinden.
M'n moeder zou wrs denken dat ik zwanger ben.
Oud 15-05-2012, 23:08
Verwijderd
Roggebrood

(met Franse kaas en honing <3 )
Oud 15-05-2012, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Zeer zeker! THT's zijn prima rekbaar

Citaat:
edit: grmmmbl, natuurlijk lees ik dan net dat morgen de vvk begint van Rufus Wainwright in de HMH. 50 euro. muuuuh.
Rufus Wainwright was laatst bij Graham Norton. Ik was aangenaam verrast

Citaat:
edit2: En ik herinner me ineens dat ik morgen m'n fiets moet ophalen van de fietsenmaker, dus dat is nog eens (minstens) 40 euro.

Damn you postcodeloterij, val ook eens op mijn postcode!
Was het niet mogelijk dat zelf te doen? Het is dat ik via m'n werk tegoedbonnen over m'n brutoloon kan aanschaffen en me dus de ballen uit de string lach, maar als ik dat niet zou kunnen had de fietsenmeneer mij half niet zo vaak gezien.
Oud 15-05-2012, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Roggebrood is niet te nassen
Rochelbrood!

Tien punten wie instantly de referentie oppikt.
Oud 15-05-2012, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Rochelbrood!

Tien punten wie instantly de referentie oppikt.
Goeiemoggel? Of denk ik totaal verkeerd?
Oud 15-05-2012, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Goeiemoggel? Of denk ik totaal verkeerd?
Yessir!
Oud 15-05-2012, 23:36
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind 't lekker. Bakken en een plakkie kaas erop, yumyum. Ik vond 't vroegah ook smerig, maar ineens had ik er trek in en toen bleek ik 't fucking lekker te vinden.
M'n moeder zou wrs denken dat ik zwanger ben.
Roggenbrood is de shit voor arme mensen met honger. Soms zie ik een bijstandsmoeder een pak witbrood kopen, dan denk ik, ja jezus, vind je het gek dat je trek hebt. Een plak roggebrood voor dezelfde prijs en je zit een halve dag vol.
Oud 15-05-2012, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Roggenbrood is de shit voor arme mensen met honger. Soms zie ik een bijstandsmoeder een pak witbrood kopen, dan denk ik, ja jezus, vind je het gek dat je trek hebt. Een plak roggebrood voor dezelfde prijs en je zit een halve dag vol.
Hoe weet je dat het een bijstandsmoeder is?
Oud 15-05-2012, 23:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Roggebrood smaakt klef, heeft amper bite en smaakt viezig. Hooguit nog door je strot te krijgen met drie kuipen roomboter. Geef mij maar normaal brood anytime.
Oud 15-05-2012, 23:39
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hoe weet je dat het een bijstandsmoeder is?

Oh, dat weet ik niet, want ik verzon dat maar. Maar roggenbrood is wel een geschenk uit de hemel voor mensen met weinig geld.
Oud 15-05-2012, 23:39
Verwijderd
Ik heb het nog nooit gegeten, maar als het smaakt zoals ik dénk dat het smaakt vind ik het niet te nassen.
Oud 15-05-2012, 23:40
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Roggebrood smaakt klef, heeft amper bite en smaakt viezig. Hooguit nog door je strot te krijgen met drie kuipen roomboter. Geef mij maar normaal brood anytime.
Amper bite?

Klef is het inderdaad wel, Fries roggenbrood dan. Ik koop Brabants, dat is een stuk droger en smakelijker.
Oud 15-05-2012, 23:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Amper bite?

Klef is het inderdaad wel, Fries roggenbrood dan. Ik koop Brabants, dat is een stuk droger en smakelijker.
Ja, het is gewoon een zachte plak bruine poep.
Oud 15-05-2012, 23:41
Verwijderd
Ik ga het binnenkort kopen, nu ben ik benieuwd
Oud 15-05-2012, 23:44
Verwijderd
Hahaha dat komt raar over :')
Oud 15-05-2012, 23:44
Verwijderd
Doe er dan een stukje verse haring op Of wat Absinthe zei
Oud 15-05-2012, 23:46
Verwijderd
Ik werd daarstraks nauwlettend in de smiezen gehouden door dit snoesje:

Spoiler

En niet geheel ten onrechte want ik heb dat mormel onlangs Friesche nagelkaas gevoerd. Van de kaasboer. Smikkelen dat-ie deed! En terecht.
Oud 15-05-2012, 23:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Doe er dan een stukje verse haring op
Alsof dat het lekkerder maakt, maak dat die kat boven me maar wijs!
Oud 15-05-2012, 23:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, het is gewoon een zachte plak bruine poep.
Neuh, als het echt zacht is dan klopt er iets niet. En wanneer heb je 't voor het laatst gegeten? Mijn mening over roggebrood is ook gegaan van 'ewww' naar 'yum'. En er zit ook wel verschil tussen de merken. Die van bolletje vind ik bijv. lekkerder dan die van de Lidl, want die is een beetje bitter, terwijl bolletje een wat zuurdere nasmaak heeft.

Maar goed, als je het niet lust dan kan dat natuurlijk, maar ik vind het goed te pruimen en het is idd ideaal voor een arme sloeber als ik.
Oud 15-05-2012, 23:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik werd daarstraks nauwlettend in de smiezen gehouden door dit snoesje:

Spoiler
Laser kitteh!
Oud 15-05-2012, 23:51
Turk February
Turk February is offline
Dit brood:

Oud 15-05-2012, 23:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Neuh, als het echt zacht is dan klopt er iets niet. En wanneer heb je 't voor het laatst gegeten? Mijn mening over roggebrood is ook gegaan van 'ewww' naar 'yum'. En er zit ook wel verschil tussen de merken. Die van bolletje vind ik bijv. lekkerder dan die van de Lidl, want die is een beetje bitter, terwijl bolletje een wat zuurdere nasmaak heeft.

Maar goed, als je het niet lust dan kan dat natuurlijk, maar ik vind het goed te pruimen en het is idd ideaal voor een arme sloeber als ik.
Toen ik nog thuis woonde, dus 2005 of eerder. Want sinds ik op mezelf woon, ga ik het niet kopen natuurlijk.
Oud 15-05-2012, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Alsof dat het lekkerder maakt, maak dat die kat boven me maar wijs!
Culinaire opvoeding dien jij te genieten, jongeman!
Oud 15-05-2012, 23:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Culinaire opvoeding dien jij te genieten, jongeman!
Die heb ik van huis uit wel meegekregen Meneer de perzik-abrikoos-rookworst-en-biefstukhater!
Oud 15-05-2012, 23:56
Verwijderd
Spoiler

Hier het snoesje nog eens! Jammer dat 't een wild beest is. Ik had haar wel willen hebben
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik van huis uit wel meegekregen Meneer de perzik-abrikoos-rookworst-en-biefstukhater!
Nuance schmuance much?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Spoiler

Hier het snoesje nog eens! Jammer dat 't een wild beest is. Ik had haar wel willen hebben
Mooie vachtkleuren
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nuance schmuance much?
Nah, doe ik niet aan
Oud 15-05-2012, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Mooie vacht
Oud 15-05-2012, 23:59
Verwijderd
Yeah het is echt een mooi katje om te zien joh.
Oud 16-05-2012, 00:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hee Q, speel jij Diablo3 al?
Oud 16-05-2012, 00:31
Verwijderd
Hmm nope. Ik heb de beta wel gespeeld, 'n paar keer de Skeleton King gewhackt, maar ik denk dat 't een domme aankoop zou zijn. Ik ben er nog niet uit of 't iets voor mij is. Broerlief was van 't weekend al aan het ragen dat Bol z'n order (vorig jaar geplaatst, lol) nog niet had geleverd, maar hij heeft 'm op tijd gekregen nog Jammer. Had goed leedvermaak geweest

edit: 't Zal je vriendin zijn:

Oud 16-05-2012, 00:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hmm nope. Ik heb de beta wel gespeeld, 'n paar keer de Skeleton King gewhackt, maar ik denk dat 't een domme aankoop zou zijn. Ik ben er nog niet uit of 't iets voor mij is. Broerlief was van 't weekend al aan het ragen dat Bol z'n order (vorig jaar geplaatst, lol) nog niet had geleverd, maar hij heeft 'm op tijd gekregen nog Jammer. Had goed leedvermaak geweest

edit: 't Zal je vriendin zijn:

[afbeelding]

Hoe kon je de Beta spelen, ik wil m nu wel spelen, maar nog geen zin om 'm te kopen. Is er ook een DEMO?
Oud 16-05-2012, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Hoe kon je de Beta spelen, ik wil m nu wel spelen, maar nog geen zin om 'm te kopen. Is er ook een DEMO?
Mijn broertje had 'n key gekregen. En via hem heb ik 'm een poosje kunnen spelen. Nou, wat je zegt over 'n demo; Diablo III wordt verkocht met een soort van trialkey. Daarmee kan je tot op zekere hoogte en met een zooi restricties (maximaal level 13, toegang tot alleen de beta-content (dus de Skeleton King en niet meer), geen toegang to de AH en je kunt ook de éckte koperts niet ingame zien) spelen. Als je wilt, kan ik er wel eentje voor je hosselen?

edit:

Laatst gewijzigd op 16-05-2012 om 00:52.
Oud 16-05-2012, 01:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mijn broertje had 'n key gekregen. En via hem heb ik 'm een poosje kunnen spelen. Nou, wat je zegt over 'n demo; Diablo III wordt verkocht met een soort van trialkey. Daarmee kan je tot op zekere hoogte en met een zooi restricties (maximaal level 13, toegang tot alleen de beta-content (dus de Skeleton King en niet meer), geen toegang to de AH en je kunt ook de éckte koperts niet ingame zien) spelen. Als je wilt, kan ik er wel eentje voor je hosselen?

edit:

[afbeelding]

Een trialkey hosselen? Yes plz! Dat is dan toch gewoon de BETA toch? Want als het een demo is, moet iedereen toch zo'n trialkey kunnen fixen?
Oud 16-05-2012, 01:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oke, slaaptijd!
Oud 16-05-2012, 01:15
Verwijderd
Citaat:
Een trialkey hosselen? Yes plz! Dat is dan toch gewoon de BETA toch? Want als het een demo is, moet iedereen toch zo'n trialkey kunnen fixen?
Mnee, het is een "starters kit", of zo. Het is precies wat ik daar eerder beschreef Maar ik zal 'ns vragen of broerlief z'n "starter kit" of hoe het ook heet beschikbaar wil stellen voor een goed doel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten