Advertentie | |
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Trouwens, het forum zelf wil me ook niet. Ik moet steeds twintig keer herladen voor ik weer kan antwoorden, dus het gaat maar traag. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb speciaal m'n ava er voor aangepast. ![]() En ik heb een regenboogje achter mijn msn-naam, maar dat is eigenlijk meer voor de grap omdat dat soort msn-dingen zo lame zijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik heb trouwens vandaag nog wel iets gedaan; het sociale leven van N00dles ernstig in gevaar gebracht door 'm een guest pass van Diablo III te geven ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij is momenteel overigens iets minder leuk want a) z'n haar is te kort en b) hij zit tot en met maandag alleen maar te studeren en laat mij stikken in m'n vrije tijd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
/verzuurdeslootkut. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Omg, Quis
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Meisjes van drie zijn zo: midden in een gesprek roepen ze verrukt: "OOOOOOOOH!" en rennen ze naar een spinnenweb met een gevangen vlieg erin. Dan zeggen ze: "Weet je wat gelukkig is? De spin heeft een etentje gevangen. Wat fijn voor de spin! Ik zal hem nog een etentje geven." Dan pakken ze een mier op en stoppen ze die ook in het spinnenweb.
Rare mensen zijn het.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|