Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik vroeger veel moest bloedprikken vond ik het nooit een probleem en deed het (in mijn herinnering, tenminste) ook nooit zoveel pijn. Toen ik echter een paar maanden geleden moest, toen zat de naald erin en begonnen ze toen nog een beetje te wiebelen of zoiets en dat deed wel best pijn. Ik kan niet zo goed zien dat er daadwerkelijk een naald in me zit, maar dat er bloed uitgaat vind ik niet zo'n probleem.
Een tijdje terug kreeg ik ook nog prikken met verdoving in mijn vingers. Dat deed niet echt pijn, maar oh, wat een verschrikkelijk gevoel was dat. Ik voelde gewoon een zwaar, loom spul in mijn vingers gaan en ik zag ze dik worden. Dat vond ik echt verschrikkelijk en op dat moment schreef ik de opleiding geneeskunde definitief af. Eigenlijk wilde ik dat sowieso al niet, maar iedereen zei altijd 'oh wat zonde, dan kun je een acht gemiddeld halen en ga je geen lotingsstudie doen'. En daardoor ging ik weer twijfelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar er zijn toch wel andere rebelse dingen die je kunt doen? Is er niemand van wie je een sigaret kunt bietsen? Woont er niemand in de buurt die langs wil komen met een paar biertjes? |
![]() |
|
|