Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2012, 19:40
Verwijderd
nog even en pinkpop vanuit de achtertuin kijken voordeel als je in landgraaf woont. heulemaal gratis.
Advertentie
Oud 24-05-2012, 19:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
wij?
Oud 24-05-2012, 19:41
Verwijderd
de laatste keer bloedprikken deed wel erg veel pijn.
Oud 24-05-2012, 19:42
Verwijderd
Citaat:
nog even en pinkpop vanuit de achtertuin kijken voordeel als je in landgraaf woont. heulemaal gratis.
chill
Oud 24-05-2012, 19:43
Verwijderd
lekker op het dak zitten met drinken.
Oud 24-05-2012, 19:43
Verwijderd
ik ging laatst een infuus prikken bij een vrouw met iebelige dunne kronkeladertjes terwijl ik het al sinds december niet meer gedaan had, en hij zat in een keer goed
Oud 24-05-2012, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Ik word toch wel een beetje jaloers van uitspraken als 'toen ik ooit bloed ging prikken' . Ik zou niet weten hoe vaak ik al geprikt ben, maar het zal toch minstens 100 keer zijn. De binnenkant van mijn ellebogen zijn ook gewoon belittekend van het prikken. Alsof ik een heroïne junk ben :').

sorry, vanaf morgen zal ik niet meer zeuren over ziek zijn. Vandaag ben ik chagrijnig.
*aai*

*geeft rosé'tje*
Oud 24-05-2012, 19:49
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh infuusprikken vind ik echt minder leuk. Dat is bij mij nog nooít in 1x goed gegaan.
Oud 24-05-2012, 19:49
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
*aai*

*geeft rosé'tje*
Oud 24-05-2012, 19:51
Verwijderd
Gaan we hier ook allemaal gezellig naar Joan kijken zometeen?
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik word toch wel een beetje jaloers van uitspraken als 'toen ik ooit bloed ging prikken' .
Sorry!
Verwijderd
hmm ik niet denk ik, er wordt binnen nog geLAN'd
Oud 24-05-2012, 19:52
Verwijderd
Als ze nou gewoon zorgt dat ze bij de beste helft zit, dan kijk ik zaterdag wel naar 'r
Verwijderd
Toen ik vroeger veel moest bloedprikken vond ik het nooit een probleem en deed het (in mijn herinnering, tenminste) ook nooit zoveel pijn. Toen ik echter een paar maanden geleden moest, toen zat de naald erin en begonnen ze toen nog een beetje te wiebelen of zoiets en dat deed wel best pijn. Ik kan niet zo goed zien dat er daadwerkelijk een naald in me zit, maar dat er bloed uitgaat vind ik niet zo'n probleem.

Een tijdje terug kreeg ik ook nog prikken met verdoving in mijn vingers. Dat deed niet echt pijn, maar oh, wat een verschrikkelijk gevoel was dat. Ik voelde gewoon een zwaar, loom spul in mijn vingers gaan en ik zag ze dik worden. Dat vond ik echt verschrikkelijk en op dat moment schreef ik de opleiding geneeskunde definitief af. Eigenlijk wilde ik dat sowieso al niet, maar iedereen zei altijd 'oh wat zonde, dan kun je een acht gemiddeld halen en ga je geen lotingsstudie doen'. En daardoor ging ik weer twijfelen.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Sorry!
grapjas!
Verwijderd
Citaat:
Hoe laat is dat? Misschien kijk ik dan wel even.
Oud 24-05-2012, 19:53
Verwijderd
Het begint om 21:00 en ze zingt als derde, dus zometeen al!
Oud 24-05-2012, 19:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Moet ik nog even ESF-avatars maken?
Oud 24-05-2012, 19:54
Verwijderd
ik heb het liedje nog nooit gehoord
Verwijderd
Citaat:
Moet ik nog even ESF-avatars maken?
tss, geen EK-avatars meer maar wel gratis ESF-avatars?
Verwijderd
Citaat:
Toen ik vroeger veel moest bloedprikken vond ik het nooit een probleem en deed het (in mijn herinnering, tenminste) ook nooit zoveel pijn. Toen ik echter een paar maanden geleden moest, toen zat de naald erin en begonnen ze toen nog een beetje te wiebelen of zoiets en dat deed wel best pijn. Ik kan niet zo goed zien dat er daadwerkelijk een naald in me zit, maar dat er bloed uitgaat vind ik niet zo'n probleem.

Een tijdje terug kreeg ik ook nog prikken met verdoving in mijn vingers. Dat deed niet echt pijn, maar oh, wat een verschrikkelijk gevoel was dat. Ik voelde gewoon een zwaar, loom spul in mijn vingers gaan en ik zag ze dik worden. Dat vond ik echt verschrikkelijk en op dat moment schreef ik de opleiding geneeskunde definitief af. Eigenlijk wilde ik dat sowieso al niet, maar iedereen zei altijd 'oh wat zonde, dan kun je een acht gemiddeld halen en ga je geen lotingsstudie doen'. En daardoor ging ik weer twijfelen.
Dat alleen is ook niet echt een goede reden om geneeskunde te gaan studeren.
Oud 24-05-2012, 19:55
Verwijderd
Stefenootje, als jij nou zo even het zegt als haar aankondigingsfilmpje bezig is, dan kijk ik even!
Oud 24-05-2012, 19:55
Verwijderd
Is goed.
Oud 24-05-2012, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Dat alleen is ook niet echt een goede reden om geneeskunde te gaan studeren.
Nee, weet ik wel. Vroeger wilde ik het absoluut niet, en toen heb ik nog een tijdje gedacht 'waarom niet?' want het leek me wel heel interessant enzo, maar arts worden, dat wil ik echt niet. En er zijn nog zoveel andere interessante dingen.
Verwijderd
Citaat:
als de tv het doet. en er geen sneeuw in beeld komt wel.
Verwijderd
om 21:00 begint het.
Oud 24-05-2012, 20:04
Em.
Em. is offline
Citaat:
Eigenlijk wilde ik dat sowieso al niet, maar iedereen zei altijd 'oh wat zonde, dan kun je een acht gemiddeld halen en ga je geen lotingsstudie doen'. En daardoor ging ik weer twijfelen.
Dat vind ik een stomme redenatie. Als lotingsstudies nou iets extra's hadden zoals dat ze een extra hoog niveau hadden met uitdaging en dat je heel speciaal moest zijn om mee te mogen doen ofzo (in plaats van dat ze gewoon populair zijn en veel mensen het willen doen) dan zou ik me kunnen indenken dat het 'zonde' is als je dan een 'normale' studie gaat doen. Maar in dit geval niet. En als je een lotingsstudie gaat doen 'want ik kan nou eenmaal gewoon ingeloot worden' vind ik dat zielug voor mensen die heel graag ingeloot willen worden en die dan minder kans hebben.
Oud 24-05-2012, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik een stomme redenatie. Als lotingsstudies nou iets extra's hadden zoals dat ze een extra hoog niveau hadden met uitdaging en dat je heel speciaal moest zijn om mee te mogen doen ofzo (in plaats van dat ze gewoon populair zijn en veel mensen het willen doen) dan zou ik me kunnen indenken dat het 'zonde' is als je dan een 'normale' studie gaat doen. Maar in dit geval niet. En als je een lotingsstudie gaat doen 'want ik kan nou eenmaal gewoon ingeloot worden' vind ik dat zielug voor mensen die heel graag ingeloot willen worden en die dan minder kans hebben.
Daarom doe ik het dus ook niet
Oud 24-05-2012, 20:05
Verwijderd
dat de achterburen nu naar que sera sera luisteren, komt dat door he songfestival?
Oud 24-05-2012, 20:09
Verwijderd
Sarah, Joan komt na dit nummer, dus ga maar vast klaarzitten
Oud 24-05-2012, 20:10
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
FFffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Het meest rebelse wat ik kan doen is vette troep bestellen via thuisbezorgdpuntnl LIGT ING IDEAL PLAT aarghhghghghg
Oud 24-05-2012, 20:12
Verwijderd
Komt ze!
Oud 24-05-2012, 20:17
Verwijderd
lololol, het is jodelcountry
Oud 24-05-2012, 20:17
Verwijderd
maar het is een acceptabel liedje en we hebben vuur op het podium en een knappe violist, dus ik geef ons kans op een finaleplaats ik vond het wel jammer dat ze er een beetje statisch bij stond.
Oud 24-05-2012, 20:18
Verwijderd
Volgens Jan Smit was het niet helemaal zuiver, maar ik vond het wel meevallen.
Oud 24-05-2012, 20:20
Verwijderd
ja tenzij dat jodelen niet expres was
Oud 24-05-2012, 20:22
Verwijderd
ze heeft van zichzelf al een aparte zangstem, dus ja.
Oud 24-05-2012, 20:23
Verwijderd
Ik vond het ook niet echt zuiver, eigenlijk. Maarja, ik hoor dat nooit zo goed, dus misschien was het wel gewoon zuiver.
Oud 24-05-2012, 20:25
Verwijderd
Waar gaat dit over ?
Oud 24-05-2012, 20:26
Verwijderd

Oh wat heerlijk nichterig <3
Oud 24-05-2012, 20:27
Verwijderd
Oh, het Eurovisiesongfestival ? Is dat nu?
Oud 24-05-2012, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Waar gaat dit over ?
Het Songfestival, met Joan.
Oud 24-05-2012, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Het meest rebelse wat ik kan doen is vette troep bestellen via thuisbezorgdpuntnl LIGT ING IDEAL PLAT aarghhghghghg
Hahaha aw

Maar er zijn toch wel andere rebelse dingen die je kunt doen? Is er niemand van wie je een sigaret kunt bietsen? Woont er niemand in de buurt die langs wil komen met een paar biertjes?
Oud 24-05-2012, 20:39
Verwijderd
Citaat:
je kunt je muziek onbeleefd hard zetten! en als je de energie hebt mee brullen!
Oud 24-05-2012, 20:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Volgens Jan Smit was het niet helemaal zuiver, maar ik vond het wel meevallen.
oh man het was zo teringvals, al in de tweede regel
Maar ik vond het een leuk liedje en ik vond de mexicoband hilarisch, dus toch een puntje.
Oud 24-05-2012, 20:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
is er een andere manier om te betalen? Je kunt toch ook bij aflevering betalen?
Oud 24-05-2012, 20:42
Verwijderd
Open ik m'n werkmail om iets wat ik net heb uitgetypt naar mezelf te mailen, zie ik dat ik mailtjes heb, denk ik ' ja zeg! hier hoef ik nu niet over na te denken!' en sluit ik m'n werkmail weer af zonder mailtje te sturen
Oud 24-05-2012, 20:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 24-05-2012, 21:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je extra rebels wil zijn: eten bestellen, contante betaling kiezen, wachten, eten aannemen, bezorgjongen knal voor zijn smoel geven en zeggen dat hij hier nooit meer terug moet komen, opeten!
Oud 24-05-2012, 21:22
mollerator
mollerator is offline
Pff ik ben al ruim een half uur terug van hardlopen, maar m'n lichaam zweet nog steeds Hoewel ik wel nog heb gestofzuigd net.

Regels voor berichten